Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tillykke med arbejdet. Går ikke ud fra at du har valgt et job der går ud over træningen :laugh:

Niske

<{POST_SNAPBACK}>

Nu skal vi så lige se om det kommer til atfungere, men tak da :bigsmile:

DocH> Cand mag. i Lingvistik & Medievidenskab, men jeg har nu ikke haft den store lyst til at finde noget indenfor lige netop de to områder :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Cardio:

Med cykelturen frem og tilbage til arb. blev det til en ordentlig røvfuld cardio igår :blink: Hjulene blev ret godt ristede, men nu må vi se om det får nogen negativ indvirkning på hjultræning idag.

Morgencardio:

45 minutters PW.

Cykeltur 1:

40 minutter.

Cykeltur 2:

40 minutter.

Link to comment
Share on other sites

Hey

Apropos cardio - hvor meget cardio(løb, cykling) laver du egentlig på en gennemsnitlig uge?

(Hmmm.. Er selv ved at komme i form igen pga. træning til politiet. Dette efter en alt for stor pause.. Og synes lige, at det var ved at se godt ud ved mig - lige ind til, at jeg så dine billeder :devil: og gik hen til et spejl og sammenlignede med mig selv :w00t: Så så min fremgang alligevel ikke ud af meget :laugh: - trods et vægttab inden for de sidste ca. 4-5 mdr på omkring 15 kg... Det ser sgu mega fedt ud på dine pics/billeder.. Keep it up! :4thumbup: )

Edited by The Tiger
Link to comment
Share on other sites

Hey

Apropos cardio - hvor meget cardio(løb, cykling) laver du egentlig på en gennemsnitlig uge?

(Hmmm.. Er selv ved at komme i form igen pga. træning til politiet. Dette  efter en alt for stor pause.. Og synes lige, at det var ved at se godt ud ved mig - lige ind til, at jeg så dine billeder  :devil:  og gik hen til et spejl og sammenlignede med mig selv  :w00t:  Så så min fremgang alligevel ikke ud af meget  :laugh:  - trods et vægttab inden for de sidste ca. 4-5 mdr på omkring 15 kg...  Det ser sgu mega fedt ud på dine pics/billeder.. Keep it up!  :4thumbup:  )

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Tiger og tak for det :smile:

15kg på 4-5 måneder er ret suverænt, så ingen grund til at ringeagte det :4thumbup:

Normalt laver jeg 45 minutter hver morgen, men nu hvor jeg cykler til og fra arbejde, bliver det til sammenlagt 120min på de dage :blink::dry: Om ikke andet, kan jeg opjustere mit kalorieindtag en smule, når det bliver nødvendigt :4mewantfood:

Mvh.

Chr.

Link to comment
Share on other sites

Kunne du ikke slå to fluer med et smæk og lave cyklingen om til en del af din cardio? Du sparer sandsynligvis transport-tid, udgifter - og tid i det hele taget.

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, på de dage hvor det er morgenvagt kan jeg sagtens, men ellers foretrækker jeg at lave cardio om morgenen :smile: Jeg er alligevel på udkig efter nogle motoriserede hjul, så uanset hvad, er cyklen kun en midlertidig løsning...heldigvis :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Kunne du ikke slå to fluer med et smæk og lave cyklingen om til en del af din cardio? Du sparer sandsynligvis transport-tid, udgifter - og tid i det hele taget.

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, på de dage hvor det er morgenvagt kan jeg sagtens, men ellers foretrækker jeg at lave cardio om morgenen :smile: Jeg er alligevel på udkig efter nogle motoriserede hjul, så uanset hvad, er cyklen kun en midlertidig løsning...heldigvis :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Puch Maxi? :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Kunne du ikke slå to fluer med et smæk og lave cyklingen om til en del af din cardio? Du sparer sandsynligvis transport-tid, udgifter - og tid i det hele taget.

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, på de dage hvor det er morgenvagt kan jeg sagtens, men ellers foretrækker jeg at lave cardio om morgenen :smile: Jeg er alligevel på udkig efter nogle motoriserede hjul, så uanset hvad, er cyklen kun en midlertidig løsning...heldigvis :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Puch Maxi? :bigsmile:

<{POST_SNAPBACK}>

:laugh: LOL! Den ville sq nok brænde aw op af bakkerne :tongue:

New 6 Split; Uge 6, dag 1:

Overraskende godt idag ift. at jeg var rigtig træt hele morgenen. Cykelturene og sent i seng fik mig til at sove lidt for længe og så var jeg endda stadig træt :laugh: Røvelendig cykelworkcapacity, men det var da allerede bedre igår end første gang så :smile:

Benene var da også en smule mærkede af cyklingen, men nu var det deload alligevel, så det gjorde ikke noget videre. Træningen var fin nok og vægtene overkommelige. En dobbelt cykeltur mere imorgen og så er der cykelfri indtil næste weekend :firebounce: Så burde det kunne lade sig gøre at maxe i squat på onsdag og bænk på torsdag :4thumbup:

Dagens tal; Ben, læg & Undergunz:

Verkoshansky light squat:

85x8

105x6

125x5

145x3

152½x2

152½x2

Nemt nok, selvom hjulene var lettere brugte.

Goodmornings:

120x8

130x8

135x8

140x8

Yep yep.

Sissy Hacksquat:

slæde+70x15

slæde+80x15

slæde+90x11

Arrrrgh, den øvelse brænder for nasty :blink::devil::laugh:

Standing calfraises:

475x8

500x7

525x6

550x5

550x5

Nasty shiiit.

Seated calfraises:

120x7

120x7

130x5

130x6

130x5

Nasty.

Standing wristcurls:

80x13

80x15

80x13

85x11

Skiftevis foran og bagved kroppen.

Morgenpowerwalk:

45 minutter.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Et lettere forsinket tillykke med jobbet!! :4thumbup:  :cooldance:

Hvad er det, du skal lave? Det fik jeg vist ikke lige med... :unsure:

<{POST_SNAPBACK}>

Jotak :bigsmile: Jeg er dog ikke ansat fast, men kun som vikar foreløbig :smile:

Jeg skal være ude på en døgninstitution for unge, som har brug for lidt voksenkontakt, rollemodeller osv. Til at begynde med, vil jeg bare gerne ud af AF systemet, men så må vi se hvordan det udvikler sig.

Link to comment
Share on other sites

Jotak :bigsmile: Jeg er dog ikke ansat fast, men kun som vikar foreløbig  :smile: 

Jeg skal være ude på en døgninstitution for unge, som har brug for lidt voksenkontakt, rollemodeller osv. Til at begynde med, vil jeg bare gerne ud af AF systemet, men så må vi se hvordan det udvikler sig.

Det lyder spændende!! :w00t:(skriver jeg, mens jeg er på arbejde på et døgnbemandet støttecenter :laugh::wink: ).

Ku' godt forestille mig du ville være go' til sådan et job med din stille og rolige måde at være på... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Jotak :bigsmile: Jeg er dog ikke ansat fast, men kun som vikar foreløbig  :smile: 

Jeg skal være ude på en døgninstitution for unge, som har brug for lidt voksenkontakt, rollemodeller osv. Til at begynde med, vil jeg bare gerne ud af AF systemet, men så må vi se hvordan det udvikler sig.

Det lyder spændende!! :w00t:(skriver jeg, mens jeg er på arbejde på et døgnbemandet støttecenter :laugh::wink: ).

Ku' godt forestille mig du ville være go' til sådan et job med din stille og rolige måde at være på... :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

Det håber jeg da :smile: Foreløbig har det også været rimelig fredeligt, bortset fra lidt trusler igår :laugh:

DocH> De skal bare brænde :tongue:

New 6 Split; Uge 6, dag 2:

Jeg nåede ikke lige at få loggen opdateret igår, men trænet det fik jeg :4flex: En stille og rolig omgang pat, skuldre & triceps i et søndagspræget center. Sjovt nok som stemningen er så markant anderledes, selvom det bare er en dag som alle andre. Men det lykkedes da at få en rimelig fornuftig omgang ud af det, selvom det kørte derudsaf med elevatormusik osv :laugh:

Dagens tal; Bryst, skuldre & triceps:

Bænkpres:

75x8

90x6

107½x5

125x3

132½x2

132½x2

Light weight baby! Især når jeg lige lå rigtigt var det nuthin' but a peanut!

Flyes:

22½x15

25x15

27½x12

27½x11

27½x11

Brændte godt.

Pres bag nakken:

75x8

80x8

85x5

85x6

Ville godt have lavet flere reps med 85, men sådan skulle det ikke være :sneaky2:

Reverse upright rows:

90x14

110x9

110x8

Yeeeep!

Pullovers:

50x14

52x12

54x11

56x9

En smule bedre end sidst.

Peak contraction Rope pressdown:

15x15

15x15

15x15

15x15

Let vægt, men damn den brændte :blink::devil:

Cardio:

Morgenpowerwalk:

45 minutter.

Cykeltur 1:

40 minutter

Cykeltur 2:

40 minutter

Link to comment
Share on other sites

Tiillykke med jobbet craw !
Det håber jeg da  Foreløbig har det også været rimelig fredeligt, bortset fra lidt trusler igår 

Fra arbejdsgiveren eller fra ungerne ?

<{POST_SNAPBACK}>

Henset til arbejdsstedet/området - mon så ikke det er fra ungerne - helt skidt er det da om de ansatte truer hinanden :wink: .

BTW tillykke med jobbet! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Everlast, Niske & Lawman>Thx :4thumbup: Jeg tror dog "knallerten" er lige lovlig klejn i det :laugh:

New 6 Split; Uge 6, dag 3:

Sidste deload-dag blev fyret af alt for tidligt og med knaldende hovedpine. Sent i seng dagen forinden og så tidlig træning da jeg skulle til Århus idag. Vægt og repmæssigt var træningen da også ok, men jeg var bare træt og havde ondt i hovedet og slet ikke lyst til at brænde igennem. Det blev så gennemført som det nu kunne blive og så afsted. Jeg tror de næste par dage bliver cardiofri op til maxdag i squat på onsdag for at kompensere for al den afskyelige cykelcardio de sidste par dage, som har brændt mine wheels aw :laugh:

Dagens tal; Ryg & Gunz:

Dødløft:

Opv:

100x3

140x3

180x1

Worksæt:

200x3

200x3

200x3

200x3

200x3

Ok og da også bedre end sidst, men det føltes sq tungt :blink:

Weighted pullups:

15x6

15x7

17½x5

17½x5

ok.

OL-Rows:

130x8

130x8

140x8

150x7

155x6

Tjah ok vel.

Preachercurls:

Stang+20x20

Stang+25x15

Stang+30x10

Stang+30x10

Tjah, sad da i det mindste godt.

High pulley curls:

15x15

20x15

25x10

25x8+15x6+10x7

Godt pump i lufferne :w00t:

Incline hammercurls:

15x15

15x15

15x15

15x15

Brændt aw i gunz!

Morgenpowerwalk:

45 minutter, som jeg objektivt set nok kunne have været foruden :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share