Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Virkelig lækker dødløft du fik præsteret idag... det så jo ud som om du kunne reppe videre med de 210 hvis det ikke lige havde været for grebet  :devil:  :4smartass:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker Zoathustra :smile:

Det hjalp også med lidt opbakning på den :tongue: Måske kunne jeg nuppe en enkelt mere :tongue: Men den var sq lidt glat idag stangen....jeg tror jeg skal tage en stålbørste med en af dagene, så vi kan få alt det kridt af, som sidder fast på den :smile:

Link to comment
Share on other sites

en smule bedre end sidst, men kendetegnet ved at jeg slet ikke kunne finde banen. Den form for motorikproblemer, plejer at kendetegne mig, når jeg er overreached i skulder/bryst regionen

Når man træner med intensiteter over 90% af 1rm i flere uger i træk sker der en drastisk nedgang i formen og teknikken i de fleste øvelser........Har jeg læst :4smartass:

ellers vildt dødløft

Link to comment
Share on other sites

Champ Prog, Uge 12, dag 2:

Da desværre ikke bliver mulighed for at køre gunz to gange i denne uge og da det ikke giver meget mening at køre gunz før en rygdag, skulle der kun køres lidt let delt idag. Stille og roligt og vældig afslappende kun at lave så lidt :tongue: Lidt laterals, en smule pres og rows og så hjem igen :wink:

For at få det til at fylde lidt mere, fik jeg kæwet den lidt af med Bøffen og så Champen. Nu har jeg så fået styr på hvad der skal ske benmæssigt det næste stykke tid og vi blev også enige om at styrkeløfterne i OBBC bruger for meget popsmart elastiktræning osv :laugh: :4thumbup:

Dagens tal:

Lean back laterals:

12½x12

15x10

15x9

15x10

Sad bedre med ryggen mod muren, så nul cheat og nul foroverbøjet bevægelse.

Arnold press:

22½x8

22½x8

22½x8

Både triceps og delts var flade, så stille og roligt tempo osv.

Reverse upright rows:

90x12

90x12

90x12

ok.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

en smule bedre end sidst, men kendetegnet ved at jeg slet ikke kunne finde banen. Den form for motorikproblemer, plejer at kendetegne mig, når jeg er overreached i skulder/bryst regionen

Når man træner med intensiteter over 90% af 1rm i flere uger i træk sker der en drastisk nedgang i formen og teknikken i de fleste øvelser........Har jeg læst :4smartass:

ellers vildt dødløft

<{POST_SNAPBACK}>

Eller også er det fordi man er svagtræner :laugh: Njah, jeg ved godt at jeg er lidt overreached, men jeg følger programmet, som også giver mig en let nem uge i denne uge :smile: Så det skal nok gå :smile:

DL'en var fornuftig, til at bygge på i alt fald :smile:

Link to comment
Share on other sites

[vi blev også enige om at styrkeløfterne i OBBC bruger for meget popsmart elastiktræning osv :laugh:  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Hæhæhæh, du fik hele svada'en kan jeg høre. :laugh:

Jeg brugte en hel time sidste onsdag på debattere nøjagtigt samme emne, en hel time uden at træne. :blink::wacko:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe jep jep, men der er nok noget om snakken :wink:

Link to comment
Share on other sites

[vi blev også enige om at styrkeløfterne i OBBC bruger for meget popsmart elastiktræning osv :laugh:  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Hæhæhæh, du fik hele svada'en kan jeg høre. :laugh:

Jeg brugte en hel time sidste onsdag på debattere nøjagtigt samme emne, en hel time uden at træne. :blink::wacko:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe jep jep, men der er nok noget om snakken :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jep. :smile:

Jeg har jo mit på det tørre, da jeg ikke anvender den slags endnu.... :innocent:

Link to comment
Share on other sites

[vi blev også enige om at styrkeløfterne i OBBC bruger for meget popsmart elastiktræning osv :laugh:  :4thumbup:

<{POST_SNAPBACK}>

Hæhæhæh, du fik hele svada'en kan jeg høre. :laugh:

Jeg brugte en hel time sidste onsdag på debattere nøjagtigt samme emne, en hel time uden at træne. :blink::wacko:

<{POST_SNAPBACK}>

Hehe jep jep, men der er nok noget om snakken :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jep. :smile:

Jeg har jo mit på det tørre, da jeg ikke anvender den slags endnu.... :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Samme her, så jeg kunne roligt grin med og give ham 100% ret :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Langt om længe hjemme igen, efter 12 timers transport :blink: Utroligt det kan tage så lang tid at komme fra Spanien hertil, men det er desværre tilfældet med de forbindelser vi har haft at flyve med :sneaky2: Sindssygt lang tid og på vej derned tog det endda endnu længere tid :blink: Nåh, men jeg vender tilbage med lidt mere imorgen :smile: Det lykkedes mig dog at sige goddag til Dorian Yates....stadig en massiv MF :blink: Nasty!! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Langt om længe hjemme igen, efter 12 timers transport :blink: Utroligt det kan tage så lang tid at komme fra Spanien hertil, men det er desværre tilfældet med de forbindelser vi har haft at flyve med :sneaky2: Sindssygt lang tid og på vej derned tog det endda endnu længere tid :blink: Nåh, men jeg vender tilbage med lidt mere imorgen :smile: Det lykkedes mig dog at sige goddag til Dorian Yates....stadig en massiv MF :blink: Nasty!! :devil:

Willkommen zum Dänemark Hr. Boncylk.... Lyder fandme godt som en meget hård hjemtur... :blush:

Dorian siger du?? Han er sgu for sej.. Nasty shit af en BB... :devil:

:wink: Vi ses fredag.... - Iver

Edited by Fitness-iver
Link to comment
Share on other sites

Velkommen hjem. Håber I har haft en dejlig tur :smile:

Dorian Yates er bare SÅÅÅÅÅ sej. Han var mit store idol i mange år :4thumbup:

Takker :smile: Det har hvertfald været en ret intens omgang, med meget lidt fritid osv :laugh: Men meget sjovt at prøve at se et VM blive afholdt.

Iver> Hjemturen var træls, men stadig bedre end turen derned :smile: Trafikken mellem hotellet og barcelona var nasty, hvilket betød at ca 60km tog godt og vel 1½ time at køre :sleeping: Der var sågar to svenskere, som ikke nåede deres afgang pga et ttrafikuheld, som blokerede vejen totalt :dry: Ikke fedt at skulle overnatte i lufthavnen OG betale for nye biletter :raisebrow:

Ses på fredag :smile:

Link to comment
Share on other sites

Champ Program; Uge 13, dag 1:

Efter 4 dages træningsfri, med fri kost i en rigtig god hotelbuffet, var det på tide at få rørt sig lidt igen :laugh: På trods af rimelig store mænder mad over de 4 dage, har der ikke sat sig det store på vægten, så energiforbruget har nok også været en del højere :wink: Jeg vil ikke til at gennemgå turen lige nu og her, men istedet gøre det lidt senere, når Englen selv har fået lejlighed til det, så istedet bliver det en almindelig logupdate og det andet kommer så på et senere tidspunkt

De 4 dage har bestemt ikke skadet formen og squatten kørte helt fint efter lidt deload, champ programmet har fungeret efter hensigten da det både har givet masse og styrke. :smile: Resten af træningen var også ret god og især mine gunz blev rigtig nasty pumpede...dog uden at der var et kamera ved hånden :tongue:

Den opservante læser vil også kunne se at splittet ser anderledes ud end i sidste uge, hvilket skyldes at det gamle split ikke fungerede ordentligt. Jeg er så gået tilbage til noget der har fungeret godt tidligere. I denne uge bliver det dog komprimeret grundet weekendens DM, men fra næste uge, kommer det til at køre som det skal.

Dagens tal:

SL-Squat:

170x2

180x2

185x2

190x2

195x2

Jeg skulle klart have startet tungere, for det første var rigtig nemt. En double med 195 er vist også det bedste jeg har lavet længe, så champ prog, er noget der duer :wink: Næste gang starter jeg så noget højere og ser hvad jeg reelt kan lave i en double :wink:

Incline Dumbbellpress:

42x3

44x3

46x3

48x3

50x3

Skulle kun køre 3'ere og det gik da også ganske ok. Tungere næste gang.

Flyes:

25x8

27½x8

27½x8

30x8

30x8

Helt ok.

Dødløft:

180x3

180x3

180x3

180x3

180x3

Lidt flad i lænden efter squatten, men når den først var igang, var dne ret nem.

Seated calfraises:

80x12

90x12

100x10

100x10

Kørte fint nok.

Supported curls:

Stang+30x12

Stang+35x7

Stang+35x7

Stang+35x7

Sad skidegodt, med patten løftet helt op i vejret.

Cable spidercurls:

(8 pladerx10)

10 pladerx10

11 pladerx8

11 pladerx8

11 pladerx9

Helt galt pump i gunz :4thumbup:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Chap Program; Uge 13, dag 2:

Ret stegt i patten fra gårsdagens DB pres, men stadig lidt mere smæk i patten end sidste uges elendighed

:laugh: Så det går da den rigtige vej, selvom det nok tager lidt tid før det spiller ordentligt igen. Resten af træningen var rimelig overkommelig, men weekendens søvnudnerskud og 2 træninger i træk, hvor der kun skulle være 1, kan godt mærkes. Idag tager jeg så fri og træner fredag og søndag, når vi komer hjem fra DM. Fra i næste uge, burde det så kunne lade sig gøre at komme ind i en normal træningsrytme igen :firebounce: Det glæder jeg mig satme til :4thumbup: VM og så DM lige efter brænder lige lovlig meget :dry:

Dagens tal:

Hepburn bænkpres:

140x1

140x1

140x1

140x1

140x1

120x5

120x5

120x5

120x5

120x5

Bedre end sidst og fint nok når den rammer banen rigtigt. DOMS i patten gjorde dog sit til at det ikke blev til mere rent vægtmæssigt.

Chins:

10

10

10

10

Ok.

Dips:

28

28

26

Så ligner det da lidt igen :smile:

Lean back Side laterals:

12½x15

15x10

17½x6

15x10

Meget federe end almindelige laterals :wink:

Preacher Hammercurls:

15x15

17½x13

20x8

17½x12

Synes jeg taber følingen lidt med den på de 20, så satte den ned igen.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Chap Program; Uge 13, dag 2:

VM og så DM lige efter brænder lige lovlig meget :dry:

Hvordan tror du så min krop har det :blink::wink:

... men har jo selv bedt op det så beklager mig ikke :innocent:

(sagde tøsen der nu er -14.5 kg lettere end før diæt :tongue: og hvis kærste er over 31 kg tungere :4thumbup: :cheer::wub: )

Link to comment
Share on other sites

Champ Program; Uge 13, dag 3:

Lige om lidt rykker vi til Herning, men jeg fik lige rykket en god morgenrunde af inden da :wink: Faktisk kørte det overraskende godt ift. at det var lidt halvkoldt deroppe og jeg ikke følte mig vildt frisk. Men den nye programstruktur hjælper også noget på det, da tingene kører lidt nemmere og bedre, så det spiller max :wink: De næste par dage kommer til at foregå i Herning og når det så er overstået, ser jeg frem til en lidt mindre hektisk tid :wink:

Dagens tal:

SL-Squat:

130x5

130x5

130x5

152½x3

152½x3

152½x3

Dejlig og nemt :smile:

OL-Rows:

140x5

150x5

160x5

170x5

180x5

Yir, 4 blå i hver side er nice :tongue:

Reverse upright rows:

90x12

100x8

110x8

Lidt for nem i første sæt.

Closegrip BP:

100x6

110x6

115x5+1

110x6

Lidt flad i pressestrukturen.

Legcurls:

170x8

190x7

170+2x8

170+2x8

Kørte sq nice.

Hvordan tror du så min krop har det :blink::wink:

... men har jo selv bedt op det så beklager mig ikke :innocent:

(sagde tøsen der nu er -14.5 kg lettere end før diæt :tongue: og hvis kærste er over 31 kg tungere :4thumbup: :cheer::wub: )

Hehe, du skal jo bare ligge og protte den aw, så det går nok :wink:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Leee'e OL rows!!! :devil: brææændaaarghh :4thumbup:

Takker Lungebørste og hyggeligt at få hilst på igår :smile:

Champ Program; Uge 13, dag 4:

Efter 2 dage i Herning, kom vi endelig hjem idag og så skulle der brændes lidt for at få programmet til at hænge sammen. Egentlig var jeg rimelig godt kvæstet og havde mere lyst til noget lukøje (Hotel puder spiller ingen steder :dry: ) men vi kom da afsted....også fordi den onde J-man og company skulle gæste OBBC og brænde den aw, og det blev da også en fornuftig nok omgang, selvom vi kom for sent til at møde den onde J :cry: Weekenden har været rimelig hård, selvom det selvfølgelig har været en stor og spændende oplevelse at være med til at afholde DM, men det brænder også rimelig meget, da man er igang helt fra om morgenen til sen aften.

Jeg regner med at lave en lidt mere uddybende rapportage fra VM og DM, når jeg lige har fået dækket det værste søvnunderskud og kommet lidt til hægterne igen :tongue:

Dagens tal:

Clean & Press:

70x3

70x3

80x3

80x3

80x3

Havde glemt mit bælte og var en smule slatten, så mere blev det ikke til.

Pullovers:

46x10

50x10

54x8

58x8

Langt bedre end sidst :w00t: Så er der liv i hesteskoene igen :smile:

Cable spidercurls:

8 pladerx10

10 pladerx10

11 pladerx10

12 pladerx10

13 pladerx7

13 pladerx7

De første sæt var opvarmningssæt og andet sæt viste sig at være for nemt tiol worksæt, så jeg endte en del højere end normalt :smile:

Standing calfraises:

400x8

425x8

450x8

450x7

Ok.

Rotary calfraises:

310x15

350x12

370x10

altx8

Ok.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Lige for tiden går jeg og småfilosoferer over mine mål med træningen, altså hvor stor jeg har planer om at blive. Derfor ville jeg høre, om man med din størrelse har problemer med at købe normale skjorter (og for den sags skyld også jakkesæt, osv.)? Det kan jo hurtigt blive et problem med armene, rystet/ryggen og benene- specielt hvis man er NASTY som dig :devil: som dig Håber du vil hjælpe med et lille svar :smile: (hvad måler gunsne, forresten?)

MVH

Simon

Edited by DocHolliday
Link to comment
Share on other sites

Lige for tiden går jeg og småfilosoferer over mine mål med træningen, altså hvor stor jeg har planer om at blive. Derfor ville jeg høre, om man med din størrelse har problemer med at købe normale skjorter (og for den sags skyld også jakkesæt, osv.)? Det kan jo hurtigt blive et problem med armene, rystet/ryggen og benene- specielt hvis man er NASTY som dig :devil: som dig Håber du vil hjælpe med et lille svar :smile: (hvad måler gunsne, forresten?)

MVH

Simon

hej Simon

Jeg er nok ikke så meget behjælpelig i den afdeling :cry: Jeg har ikke købt en skjorte siden sidste år, da det ikke er det jeg går mest i. Jakkesæt er heller ikke ligefrem det jeg går mest rundt i :laugh: Sune Conscience bruger vist begge dele ret meget til dagligt, så det kan godt lade sig gøre :smile: Han kan nok være mere behjælpelig hvad det angår end jeg selv, når han kommer online igen :smile:

Gunz'ne ligger lige under de 44 lige nu, så et par cm mere ville jo ikke skade :4thumbup:

Mvh

C

Link to comment
Share on other sites

Hej Craw :wink:

Dejligt at få hilst på dig og englen igen.

Ærgeligt I ikke nåede op i OBBC, mens vi var der.

I skulle have set Jannick's arme :w00t: Killer gunz, så drænet, at man ikke kan fatte det :devil:

Vi fik en rimelig god omgang træning og kørte ved 3 tiden.

Vi må jo bare finde en anden god gang :smile:

J-man :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Hej Craw :wink:

Dejligt at få hilst på dig og englen igen.

Ærgeligt I ikke nåede op i OBBC, mens vi var der.

I skulle have set Jannick's arme :w00t: Killer gunz, så drænet, at man ikke kan fatte det :devil:

Vi fik en rimelig god omgang træning og kørte ved 3 tiden.

Vi må jo bare finde en anden god gang :smile:

J-man :cooldance:

I lige måde J-master :smile:

Det var sq ærgeligt vi ikke nåede det. Vi var vist først hjemme engang ved 16 tiden :cry: Gad ellers godt have brændt den aw med Den onde mand fra Slagelse og hans nasty makker med de brutale gunz og hjul :wink: Vi finder bare en anden dag, så kan vi også få lavet noget good ole' chicken at protte ned bagefter :4mewantfood:

Now that's what I call posing :wink:

C

Link to comment
Share on other sites

Takker for du gad tage dig tid til at hjæpe til og tak for en hyggelig sludder. :smile:

Tillykke med guldet :wink: Vi havde dog klassen lidt anderledes placeret, hvilket atleternes overraskelse også indikerede, men masse og proportionsmæssigt lå du helt i top og meget bedre end sidste år:smile: Formen kunne dog være bedre, men det var ikke det der blev lagt mest vægt på i bedømmelserne i år, i modsætning til sidste år.

Glad for at du er ærlig i din "kritik". Jeg havde og selv regnet med at dommeren havde vægtet cuttet mere ligeom sidste år, og havde derfor også selv regnet med, at Anders ville placere sig bedre (kan dog ikke bedømme hvordan han præsenteredes sig på scenen da jeg ikke har set billederne endnu). Faktisk troede jeg at han ville vinde. I må hilse ham og sige, at jeg håber at se ham igen næste år. :smile:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes du skal have en hel række af;

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Først og fremmest for alt det du sikkert har stået igennem mens Angle har gjort sig klar til DM og VM, været der for hende, støttet hende og fordi jeg læser her og der hvor mange mennesker du har støttet, givet råd, givet din tid og opmærksomhed og ikke mindst været opmunterende for.

Uselvisk og meget betagende må jeg sige.

:4thumbup:

:bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share