Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Godt med fremgangen i patten :cooldance:

Og er spændt på at se om dit champ guunz program kaster noget af sig :w00t:

Jooh, mon ikke det kommer til at give et eller andet :innocent:

Skjold> Mit forrige split var knap så heldigt. For mange presøvelser om ugen har det med at brænde mit pres godt af, men det ser ud til at der er styr på det igen :smile:

Surfer/Gregers TF> Tjah, det må jeg vel få lavet om så :laugh:

Angel S. Martass :wub: >

Nej nej, Kragefar FTW

:wink::laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Spændende læsning din log, men hvorfor dælen hedder den vejen mod DM 2004, det er da ved at være noget tid siden... :bigsmile:

Har hørt, at kragen som den første vil rejse tilbage i tiden, for at konkurrere mod sig selv :blink::laugh:

Sindsygt projekt, men også spændende :tongue:

Ja, det er vist på tide at oprette ny log :wink:

Kom så krage :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Har hørt, at kragen som den første vil rejse tilbage i tiden, for at konkurrere mod sig selv :blink::laugh:

Sindsygt projekt, men også spændende :tongue:

Ja, det er vist på tide at oprette ny log :wink:

Kom så krage :cooldance:

:laugh: Ja denne gang får jeg den :laugh:

Titlen er skiftet nu, da jeg er så glad for den her log at jeg ikke vil til at starte en ny :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Champ Program; Uge 15, dag 3:

Helt fin runde idag, på trods af en smule snot i kraniet. Den tilbagevendende pandehulebetændelse har været på spil i disse dage, men det gik nu ok, selvom jeg var en smule mat i det. 4 øvelser er jo lige til at klare, så ingen grund til at holde fri, pga en smule småsnot :smile: Kunne dog godt mærke at det ikke lige var dagen til at forsøge det helt vilde, så det blev ved lidt af det samme som sidst, bare en lille smule bedre :smile:

Dagens tal:

SL-Squat:

130x5

130x5

130x5

152½x3

152½x3

152½x3

Nemt nok.

OL-Rows:

150x5

160x5

170x5

188x5

190x7

En smule bedre end sidst, selvom det ikke føltes sådan.

Dødløft:

100x5

150x10

170x5

180x5

190x3

200x1

På trods af den nemme squat, kunne det mærkes i lænden på den trælse måde, så det bliver nok nødvendigt at flytte DL til om onsdagen, hvor der ingens squat er. Ellers var de ret nemme, når først de kom over det trælse punkt, hvor lænden generer.

Closegrip BP:

100x6

110x6

120x6

125x5

Bedre end sidst :smile:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Champ program; Uge 15, dag 4:

Bortset fra første øvelse gik det rigtig fint idag og da kæwetiden var rimelig begrænset, tog det heller ikke så lang tid :smile: Jeg kunne på forhånd mærke at der ikke var det store pres i mig idag, så det var ikke den store overraskelse at presseøvelsen var halvringe :laugh: Til gengæld kørte pullovers rigtig godt og ligeledes gunz og læg :smile: Nu burde det også være slut med semisnottethed så den kan fyres 100% af igen fra på mandag :w00t:

Dagens tal:

Military press:

60x10

70x6

70x6

75x3

75x3

Bleh :dry:

Pullovers:

50x8

54x8

60x8

60x7

Manglede lige et rep i sidste sæt, men stadig bedre end sidst :smile:

Supported curls:

Stang+25x10

Stang+25x10

Stang+25x10

Stang+30x6

Stang+30x6

Stang+30x6

Stang+35x4

Stang+35x4

Stang+35x4

Nice pump og bedre end sidst også :smile:

Standing calfraises:

300x10

325x10

325x10

325x10

325x10

325x10

325x10

325x10

325x10

325x10

Nice nok.

Link to comment
Share on other sites

Champ Program; Uge 16, dag 1:

Stadig en smule tung i hovedet og småsnottet, men mod al forventning lykkedes det at gentage sidste uges squatvægte og resten af vejen kørte det faktisk heller ikke helt tosset :smile: Resten af ugen er jeg i Århus, så nu kommer det tilbagevendende problem med at finde et hæderligt sted at træne :dry: Det lykkes nok, men det er jo ikke ligefrem lige så godt som derhjemme.

I næste uge bliver det en form for deload i squatten eller en 1rm afhængig af hvordan benene har det og så starter jeg så på 2 fase i Champens program :smile:

Dagens tal:

SL-Squat:

Opv op til 170x2

180x2

190x2

195x2

200x2

202½x2

Taget i betragtning at min lænd var irriterende og jeg var småsnottet, kan jeg kun være tilfreds.

Incline dumbbell press:

35x10

42x6

46x6

48x5

48x5

48x5

Sidder klart bedre end 3'ere.

Flyes:

25x8

27½x8

30x8

30x8

30x8

Ganske fint.

Supported curls:

Stang+25x10

Stang+25x10

Stang+25x10

Stang+25x10

Stang+30x6

Stang+30x6

Stang+30x6

Stang+35x4

Stang+35x4

Stang+35x4

Nice igen.

Seated calfraises:

90x14

100x11

100x11

100x11

100x11

Tjah, lidt mærket efter de 10 sæt i lørdags, men ellers ok.

Link to comment
Share on other sites

De sidste par dage:

Siden i mandags, har jeg stort set ikke været på en computer, så der er heller ikke blevet opdateret eller noget. Træningen har jeg fået passet med første dag i AUS og anden omgang i Ny helse og motion. Jeg fik hilst på gutterne i AUS, der gav hinanden en hel masse faaarced :tongue::innocent: Det var ellers vældig hyggeligt og også en ok træning.

Hjemme er dog stadig bedst, så det lykkedes at få hevet en omgang hjem idag, som var helt hæderlig. Der var besøg af Rallmeisteren og Incognito og ellers nogle af de lokale jungs/jungs-inder :smile:

Tal mm. kommer først på fra på mandag :smile:

Link to comment
Share on other sites

nåå så var det dig jeg så i AUS. Jeg synes jeg kunne genkende ansigtet men anede ikke hvorfra. Fem-øren faldt efter du var gået, da min makker sagde du havde en OBBC t-shirt på. :4slap: Jeg burde nok ha´ regnet det ud, med alle de biceps curls du kørte :tongue:

Vi stod bagved og kørte dødløft. Det var mig i gajol t-shirten, der forsøgte at lære min makker lidt teknik :blush:

Link to comment
Share on other sites

nåå så var det dig jeg så i AUS. Jeg synes jeg kunne genkende ansigtet men anede ikke hvorfra. Fem-øren faldt efter du var gået, da min makker sagde du havde en OBBC t-shirt på. :4slap: Jeg burde nok ha´ regnet det ud, med alle de biceps curls du kørte :tongue:

Vi stod bagved og kørte dødløft. Det var mig i gajol t-shirten, der forsøgte at lære min makker lidt teknik :blush:

Ahh ok, smålurede også lidt på dødløften :smile: Solid nok stil på den ellers :smile:

Jojo, curls skal der jo til for at gunz'ne skifter gear :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Champ Program; Uge 17, dag 1:

En rigtig nice omgang idag med godt tryk i hjulene :smile: Resten af tingene kørte også ret fint, så alt i alt kunne det ikke være meget bedre :4thumbup:

På vej derop, havde jeg ikke lige de helt store forventninger til dagen, men det gik jo helt fint må man sige :smile: Hulen var også fyldt ganske pænt op, så en smule kæwe her og der blev det også til.

Dagens tal:

SL-Squat:

100x5

140x3

170x1

190x1

200x1

210x1

220x1

Fandme ja :4thumbup: Planen var enten at deloade eller lave en tung single. Til at begynde med føltes det ikke som om der var det store i hjulene, men efterhånden kom de godt igang og lavede en PR (Knækogere/bælte) :smile: Champ program er noget der duer :wink: Næste del af programmet starter så på mandag.

Sheiko BP:

80x5

95x4

112½x3

112½x3

127½x3

127½x3

127½x3

127½x3

127½x3

127½x3

112½x5

112½x5

112½x5

112½x5

112½x5

95x5

80x5

Nemt og nice, med så korte pauser som praktisk muligt.

Flyes:

25x10

25x10

25x10

27½x10

27½x10

Igen korte pauser.

Supported curls:

Stang+25x10

Stang+25x10

Stang+25x10

Stang+25x10

Stang+25x10

Stang+30x7

Stang+30x7

Stang+30x7

Stang+30x7

Stang+35x5

Stang+35x5

Stang+35x5

Stang+35x5

Rigtig nice pump :4thumbup:

Seated calfraises:

90x14

100x12

110x10

110x10

110x10

Nice nok.

Link to comment
Share on other sites

Tillykke med den lede squat pr :devil:

Jeg bliver simpelthen nød til at prøve Champ programmet på et eller andet tidspunkt :cooldance:

Thx :smile: Den var også helt fin idag, med god kontrol og uden det store grinding/slinger :smile: Der var måske til lidt mere, men det bliver ikke før efter næste ombæring :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Yo C-Diddy :cooldance:

SL-Squat 220x1

Kanon! :devil: Rigtigt nice!

17 uger er godt nok længe! :w00t: Hvem er denne "Champ" egentlig?

Har det givet lidt kød på gunsne de seneste uger? Er du på de kaliber 45 eller fortsat en .44?

Fortsat god træning - det lader til at funge nu :)

Simon

Link to comment
Share on other sites

Yo C-Diddy :cooldance:

Kanon! :devil: Rigtigt nice!

17 uger er godt nok længe! :w00t: Hvem er denne "Champ" egentlig?

Har det givet lidt kød på gunsne de seneste uger? Er du på de kaliber 45 eller fortsat en .44?

Fortsat god træning - det lader til at funge nu :)

Simon

Takker :smile:

Champen er stadig rekordholder i dødløft (Fra styrke.dk):

75,0 Kg Nikolaj Holsting RAK 275,0 Kg 150989 Nässjö

Dengang brugte de heller ikke det samme udstyr som idag, så med moderne grej havde han været endnu mere lee' :wink:

Gunz'ne ser hvertfald større ud, men jeg har ikke lige fået målt dem og gider heller ikke rigtig :laugh: Men der er fremgang i dem vil jeg mene :smile:

Mvh

C

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Fra tråden i styrkeforum:

Jeg træner nu ikke specielt BB-agtigt ift. prototypisk BB træning og har ikke gjort det længe, men det er da rigtig nok at mange kan gøre gode fremskridt på genetik, arbejdsmoral og god kost alene. Skal man derudover, til næste niveau om man vil, skal der mere til for at trives og gøre fremskridt på et rendyrket BB-program.

Jeg var under det indtryk at du primært var BB'er; skyldes det at du ikke træner rendyrket BB at du gerne vil kombinere det med SL? Er det at være ligeglad med styrken og bare satse 100% på masse noget du har overvejet? (Skal ikke ses om et tip, blot min nysgerrighed :) )

Vildt med den rekord i DL! :w00t:

Målebåndets dom falder nok en dag, så må du holde os updated :shades::tongue:

Nu skal jeg nok stoppe med alle spørgsmålene ;P

Link to comment
Share on other sites

Fra tråden i styrkeforum:

Jeg var under det indtryk at du primært var BB'er; skyldes det at du ikke træner rendyrket BB at du gerne vil kombinere det med SL? Er det at være ligeglad med styrken og bare satse 100% på masse noget du har overvejet? (Skal ikke ses om et tip, blot min nysgerrighed :) )

Vildt med den rekord i DL! :w00t:

Målebåndets dom falder nok en dag, så må du holde os updated :shades::tongue:

Nu skal jeg nok stoppe med alle spørgsmålene ;P

Masse og styrke hænger ret godt sammen for mit vedkommende, så jeg vokser som regel når jeg bliver stærkere, hvorimod jeg ikke vokser ret godt når jeg ikke bliver stærkere. Så derfor kan jeg ikke bare træne efter masse, ala traditionel BB som ikke giver det helt store på mig, og gider det egentlig heller ikke :wink::tongue:

Infestedass> Takker :smile: OL-rows er en slags Yates rows.

Høppo> Thx :smile: Jeps, Champens squathelvede giver bedre hjul og bedre power...ikke helt skidt :smile:

Rall> Kedeligt?? :tongue: Du får da lov at squatte 3 gange om ugen :4thumbup: Top nice :wink::tongue:

J-Man> Tak tak :smile: De gamle Kraweben virker endnu :laugh: Måske du skal prøve Champ-programmet? :poking: Hvis ikke dine ben vokser af det, så bliver de hvertfald brændt godt aw :laugh:

Jones> Mange tak :smile: Det giver håb om et hæderligt squat indenfor den nærmeste fremtid :smile:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share