Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Takker for du gad tage dig tid til at hjæpe til og tak for en hyggelig sludder. :smile:

Glad for at du er ærlig i din "kritik". Jeg havde og selv regnet med at dommeren havde vægtet cuttet mere ligeom sidste år, og havde derfor også selv regnet med, at Anders ville placere sig bedre (kan dog ikke bedømme hvordan han præsenteredes sig på scenen da jeg ikke har set billederne endnu). Faktisk troede jeg at han ville vinde. I må hilse ham og sige, at jeg håber at se ham igen næste år. :smile:

Rock'n Roll :strat:

SaintPauli

Selv tak :bigsmile:

Jeg håber da du kunne bruge det vi snakkede om til noget :smile: Jeg er også ret sikker på at du nemt kan lave nogle forbedringer til næste gang i formen, som vil gøre det meget sværere at stå ved siden af dig. massen er der jo allerede, så det er kun formen og nogle andre småting som skal justeres :wink:

Mht. Anders, så var han rigtig skuffet, hvilket jeg så også godt kan forstå, men jeg håber da han kommer over det og kommer stærkt tilbage næste gang med lidt bedre ben. Så bliver han svær at komme uden om :smile: Men jeg skal nok hilse ham næste gang jeg løber ind i ham :smile:

Jeanette K>

Mange tak :smile: Jeg er også ved at være lidt brændt aw efter VM og DM, så det er godt der er laaang tid til det næste :laugh: Men det har bestemt også været sjovt at være med i det de andre har lavet, fx mht. til at mixe musik for Sune C, Skovhuggeren og Jan Smedegaard. Så er det meget sjovt at se det endelige resultat af det vi biksede sammen og de gjorde det alle rigtig godt :smile:

En klon af mig selv ville ellers have været en god ting at have med på sidelinien :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lige for tiden går jeg og småfilosoferer over mine mål med træningen, altså hvor stor jeg har planer om at blive. Derfor ville jeg høre, om man med din størrelse har problemer med at købe normale skjorter (og for den sags skyld også jakkesæt, osv.)? Det kan jo hurtigt blive et problem med armene, rystet/ryggen og benene- specielt hvis man er NASTY som dig :devil: som dig Håber du vil hjælpe med et lille svar :smile: (hvad måler gunsne, forresten?)

MVH

Simon

Lader du sådan noget definere dine mål??? :blink:

(undskyld log svineriet..)

Rommel

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hej Christian

Tak for sidst i Herning - en par kanon fee' dage... Jan og jeg hyggede os virkelig hele vejen igennem... Jan var meget meget overrasket da han fik masters titlen... :w00t:

Tak for dine råd med hensyn til farven - det var trods alt første gang jeg var opvarmer - :dry::blink: Men absolut heller ikke den sidste... :wink:

Ses champ... :wink: - Iver

P.s. Hils No - Klaus - Anders - og Bo - I var alle kanone bag scenen - super godt samvær... :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Hej Christian

Tak for sidst i Herning - en par kanon fee' dage... Jan og jeg hyggede os virkelig hele vejen igennem... Jan var meget meget overrasket da han fik masters titlen... :w00t:

Tak for dine råd med hensyn til farven - det var trods alt første gang jeg var opvarmer - :dry::blink: Men absolut heller ikke den sidste... :wink:

Ses champ... :wink: - Iver

P.s. Hils No - Klaus - Anders - og Bo - I var alle kanone bag scenen - super godt samvær... :cooldance:

Hej Iver og selv tak da :smile:

Jan gjorde det supergodt og masterstitlen var 100% fuldt fortjent :4thumbup: Farven blev helt fin, så du gjorde det A-Ok må man sige og man kunne også godt se at i begge hyggede jer og jan var 100% på dupperne når han var på og gav den hele armen :4thumbup: Det var noget mange atleter kunne lære af :smile: Det var lidt en skam at det glippede lidt med Pro-tannen, men så er den der jo hvertfald til næste gang og det gik jo fint nok med farven på trods af alle omstændighederne :smile:

Jeg hyggede mig også ret godt, selvom der var tryk på det meste af dagen og skal nok hilse samtlige jeg kan og du kan jo hilse igen nede sydpå, hvis ikke vi render på ham før da :smile:

Mvh

C

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Hej Iver og selv tak da :smile:

Jan gjorde det supergodt og masterstitlen var 100% fuldt fortjent :4thumbup: Farven blev helt fin, så du gjorde det A-Ok må man sige og man kunne også godt se at i begge hyggede jer og jan var 100% på dupperne når han var på og gav den hele armen :4thumbup: Det var noget mange atleter kunne lære af :smile: Det var lidt en skam at det glippede lidt med Pro-tannen, men så er den der jo hvertfald til næste gang og det gik jo fint nok med farven på trods af alle omstændighederne :smile:

Jeg hyggede mig også ret godt, selvom der var tryk på det meste af dagen og skal nok hilse samtlige jeg kan og du kan jo hilse igen nede sydpå, hvis ikke vi render på ham før da :smile:

Mvh

C

Skidt med det med pro-tannen - det hele lykkedes jo alligevel... Vi fik en halv bøtte af Paulli og jeg havde en halv fra sidste år, så vi kom godt i gang... Pro-tannen står i mit køleskab nu - så nu er der ingen vej tilbage for -iver...

:laugh::laugh::laugh: Ved du om Protan kan holde sig?? Bliver det for gammelt??

Ja Jan gav den sgu hele armen og havde en super udstråling... En sand vinder i mine øjne... :smile:

Jeg hilser ham i aften - skal lige forbi ham med billeder fra DM - vi bor trods alt i samme vænge... :laugh::laugh:

Ses - iver :wink:

Link to comment
Share on other sites

Skidt med det med pro-tannen - det hele lykkedes jo alligevel... Vi fik en halv bøtte af Paulli og jeg havde en halv fra sidste år, så vi kom godt i gang... Pro-tannen står i mit køleskab nu - så nu er der ingen vej tilbage for -iver...

:laugh::laugh::laugh: Ved du om Protan kan holde sig?? Bliver det for gammelt??

Ja Jan gav den sgu hele armen og havde en super udstråling... En sand vinder i mine øjne... :smile:

Jeg hilser ham i aften - skal lige forbi ham med billeder fra DM - vi bor trods alt i samme vænge... :laugh::laugh:

Ses - iver :wink:

hehe, cool nok :4thumbup: han kørte også stilen helt perfekt, med de gode moves og scenevanthed som ingen af de andre..det spillede max :4thumbup: Mht. Pro-tan'en, så skal den vist bare i fryseren og så skulle den kunne holde sig fint.

Mvh

C

Link to comment
Share on other sites

En opvarmers beretning:

Nu hvor støvet har lagt sig lidt efter de seneste to ugers konkurrencer, kommer her min version af hvad der er foregået. Den er måske lidt anderledes end englens, men min er selvfølgelig "sandheden" :laugh: Snarere er det historien set gennem opvarmerens øjne. Opvarmerens tjans er ikke altid lutter lagkage, men man kan altid være sikker på at det ikke er kedeligt :laugh: :4thumbup: :tongue:

Torsdag-Fredag:

Spørgsmålet om hvorvidt jeg skulle sove mellem torsdag og fredag, var for længe siden blvet afgjort til et nej. Da jeg nok ikke ville kunne falde i søvn før kl 23-24 alligevel, besluttede jeg at WOW'e den af istedet og så være klar til at tage afsted kl 0300 :innocent: Det gik da også fint nok indtil kl 0100, hvor trætheden beyndte at melde sig lidt. Dog var vi midt i et run, så jeg fuldførte og begyndte at lave min madpakke kl 0200. Tanken om at tage 30 min på øjet var tilstede, men det blev skrottet, da den slags sjældent fører til noget godt.

Englen kom ud af kanen og fik kørt sine kufferter og andet pakværk i stilling. 2 almindelige træningstasker, en lille kuffert og en stor kuffert :freaked: Mine ting kunne ligge i en af de små tasker, så jeg fortrød lidt at jeg havde sendt mit baggageæasel på ferie :laugh: Men ok, en fitnesstøs skal åbenbart have en masse skrammel med, som en BB'er ikke skal, så afsted i taxa med hele svineriet ned til en øde banegård. Sjovt nok lå der en masse folk og sov derinde på bænke osv alt imens jeg fik slæbt noget oppakning ned gennem cykeltunnellen og op på den rigtige perron. Vi var omkring 20 minutter for tidligt på den og så begyndte Englen at brokke sig :laugh: ca 10 minutter senere kom der ro på igen og lidt efter kom toget.

Efter 2 timer afbrudt af de spjæt man vågner ved, når man sidder og småsover, ankom vi til Kastrup lufthavn. Jeg fik rekognoseret terrænet, så der var styr på tidenre osv, mens Englen småbrokkede sig over sine bananers kummerlige tilstand :laugh: Når man er på diæt, vil man genr have noget ordentligt at spise og så duede de bananer ikke.... :laugh:

Men efter ca 2 timer, dukkede vores rejsekammerat/delegerede op og vi kunne checke ind. Englen og Berit checkede perfumer osv ud imens jeg købte mig noget at drikke. Kbh lufythavn er ikke nogen ophidsende oplevelse, så madammerne tøffede på sminke/parfumeruns, mens jeg sad fedede den lidt. Efter noget tid blev det endelig vores tur og så fløj flyet mod Hamborg. Sikkerhedschecket krævede at sko og bæte røg aw og da jeg holdt op med at bippe, fik jeg lov at komme ind. Lufthavnen her var desværre mindst lige så kedelig som i KBH og man kunne ikke loave meget andet end at sidde på en bænk og forsøge at få tiden til at gå.

2 timer senere sad vi i flyet til Barcelona, hvor jeg fik småspjættet den aw. Jeg prottede Englens flymad aw udover min egen og så begyndte vi at nærme os målet. En fin landing senere begyndte man at svede, da det var noget varmere end derhjemme. Heldigvis kom vi ind i lufthavnen og så gik den vilde skattejagt efter at finde en repræsentant fra det spanske forbund, som skulle hente os i lufthavnen. En telefonsamtale og noget ventetid senere dukkede der en op og vi blev sat til at gå et godt stykke ned til en bus, som skulle samle atleterne op og køre dem til Santa Suzanna. Uheldigvis kørte den først når den var fyldt op :dry: Vi var nogle af de første, så der gik et godt stykke tid inden vi kom afsted. Imens blev bussen fyldt op af både blege og mørke muskuløse kvinder og mænd. Der var nogle rigtig gustne nogen imellem. Langt om længe tøffede bussen så afsted og efter ca 1½ times spjætten, ankom vi til Santa Suzanna.

Vi blev losset af uden for et stort telt, hvor atleterne skulle indregistreres og betale diverse deposita og da vi endnu ikke havde fået at vide hvilket hotel vi skulle bo på, måtte vi pænt vente til hotellet åbnede :sleeping: Foran os var en flok andre landshold, som var en del større end vores lille delegation, så det tog temmelig lang tid før vi kom til. Imens måtte Englen sidde på en kuffert udenfor og vente :dry: Underligt nok var hun ikke helt tilfreds med det og da vi langt om længe fik vores hotel oplyst og det hele var ordnet, var hun ved at brænde aw endnu engang :tongue: Helt klart forståeligt at have det på den måde osv, men ikke ligefrem noget man har lyst til efter den tur.....man skal høre meget før ørerne falder aw, men det var tæt på :laugh: Meningen var oprindeligt at jeg skulle have været med til et møde for de delegerede sammen med Berit, men det blev til damagecomntrol istedet, da Englen var 100% sikker på at det hele var gået i kage, væske og mad var helt ad helvede til osv osv... Jeg kan ikke huske om jeg måtte tale med store bogstaver, men jeg kom hvertfald til at give hende en hurtig gang pro-tan og så ud på en expresstur for at finde ud af hvor indvejningerne/indmålingerne skulle foregå og så også købe noget mad til Englen. Det skal siges at byen nærmest bare består af en kæde hoteller, der ligger parallelt med vandet og så er der en vej og promenade imellem. Selvsagt skulle indvejningsstedet ligge 10 minutter fra vores hotel, så efter at have fundet derned og kommet tilbage igen, havde vi vel 30 minutter indtil vi skulle afsted derned igen :dry:

Jeg vidste godt der var tid nok og at vi sagtens kunne nå det, men Englen havde ikke helt fået sin panikkasket af endnu :laugh: Vi ville komme for sent, hun ville ikke kunne blive registreret...vi ville ikke kunne nå at deltage osv osv:laugh: Et par runder panik senere, kom vi derned og ganske rigtigt var der masser af tid. Spanierne er rigtig gode til at skymnde sig langsomt, så vi kunne have kommet 1½ time senere og stadig haft god tid. Energien kunne ligge på et lille sted på det her tidspunkt og da det var flere timer siden sidste måltid, var maven også klar på noget mad :4mewantfood: Selvfølgelig trak det hele ud og det virkede usandsynligt at vi skulle kunne nå at spise på hotellet :dry: Ganske rigtigt, med 2 timers forsinkelse nåede vi først frem til spisning 30 minutter efter køkkenet var lukket :cry: Intet hjalp og de gad slet ikke lave os noget at spise :mad: Nåh ja, så måtte Berit og jeg ud at finde noget mens jeg fik sendt Englen op for at få prottet så meget aw som muligt indtil jeg kom igen med noget.

Normalt er der tonsvis af stedr man kan købe mad i en ferieby, men ufatteligt nok var stort set alt næsten lukket, så efter felere ture frem og tilbage på den skide promenade, lykkedes det os endelig at finde et sted. De solgte så kun pizza, hvilket jeg ikke ville give Englen, så mens Berit ventede på vores mad, tonsede jeg ud fopr at finde noget andet. Jeg vil sige at jeg var temmelig træt af promenaden på det her tidspunkt :laugh: Jeg fandt så tilsidst en burgerbar, hvor jeg bestilte 2 burgere og en spand saltfri pomfritter til Englen og bagefter kom tilbage og fik min ærwelige pizza. Det krævede lang tid at få den, da tjeneren var rimelige noobagtigt og kom med det forkerte, men tilsidst lykkedes det da og så kunne vi endelig komme tilbage :smile: kl ca 23 fik jeg beordret Englen til at æde hele lortet, gik i bad og så i kassen efter ca 45 timer på benene :sleeping:

Link to comment
Share on other sites

Lørdag...K-dag:

En ting kan man sige om spanierne. De forstår at lave en god morgenbuffet :4thumbup: :4mewantfood: Der var alt hvad man kunne tænke sig, så jeg fik tanket så rigeligt op med æg, bacon og pølser samt en masse andet og frisk frugt :4thumbup: Det fik næsten energiniveauet op hvor det skulle være og da den høje BF klasse var flyttet til om eftermiddagen, lykkedes det også at få slappet lidt af mellem de gange hun skulle males og så selvfølgelig få fyret den godt af til frokosten også :tongue: Jeg måtte dog ud at finde et supermarked for at proviantere og købe tape, så Englen kunne få dækket hælene på sine sko, der ikke måtte vise metal. Det krævede en tur henover nogle marker og en tur igennem et pigtrådshegn :laugh: Men sådan er det når man ikke kender vejen og helst tager den hurtigste vej mellem a og b. Man kan måske sige at det er pudsigt at der ikke var lavet en vej mellem hele hotelområdet og så supermarkedet, men sådan var det.

Vi tog afsted ved 15 tiden og ankom snart til hallen hvor det foregik. Den var på ingen måde imponerende og mindede mest om en almindelig lille messesal, med vinduer hele vejen rundt og måske 7 stande sammenlagt. Der var så skærmet af så der var et backstage område og der skulle vi så ned. Selve backstage området bestod af små områder adskilt af scenetæppe og bagved var der en trappe på vej ned til omklædningsrummene. Der var ikke meget VM over fascilliteterne, der mest af alt mindede om omklædninger ala 1950, med totalt ringe vandhaner kun med koldt vand osv :nono: Der sad vi så i et godt stykke tid, hvor en utålmodig Engel ville have vio skulle gå igang med at lægge dream-tan og varme op osv. Udfra mine bedste beregninger, var det ikke lige tidspunktet og mine "samtaler" med crew'et bekræftede da også at der ville gå noget tid før vi skulle på. Det skal så siges at crew'et stort set ikke talte et ord engelsk eller for den sags skyld andet end spansk :dry: Men så kan man da endelig bruge sin uddannelse udi lingvistikken til noget fornuftigt :wink::tongue:

Englen var dog noget mere skeptisk, da hun kunne se at alle de andre noobs begyndte at lægge farve på osv og varme op. Så det endte med at jeg gik med til at gå igang, selvom jeg syntes det var lige tidligt nok, hvilket det så også viste sig at være. Jeg fik grattet hende ind i dreamtan, som er noget værre skrammel at arbejde med, da det har det med at glide på huden og blive skrabet af, når man har bikinistropper overalt. Men det giver nu engang en pæn farve, så til kvnderne er det et nødvendigt onde. Jeg havde også lejlighed til at se på konkurrenterne og damn det var en blandet landhandel :blink: Der var alt fra små sugerør til store uhyrer og alt midt imellem :blink: Vi endte med at sidde næsten ved siden af nogle svenskere, men de virkede ret snobbede og holdt sig helt for sig selv, som stort set alle andre...ikke meget "comraderie" i BF må man sige :laugh:

Nå men, til at starte med kom der en official ned for at sige hvilke klasser der skulle på, men det droppede de af uvisse årsager senere hen. Jeg havde dog været oppe og følge med en del gange, så vi fik hende klar og ovenpå, hvor de stod en ordentlig flok. Tidligere havde en canadisk BB kvinde spurgt mig om hvor pump-up rummet var henne, men sådan et havde de ikke lige og skulle man pumpes op, var det noget man selv måtte klare :dry::blink: Totalt noobagtigt :nonono: Så vi stod oppe i forrummet til sceneindgangen og lavede håndklædeakrobatik, da vi fik at vide at Englen ikke måtte bruge de ørenringe hun havde på :confused: Så måtte jeg drøne ned til hendes taske og finde nogle andre frem og forsøge at sætte dem i. Eftre at have tabt den ene stik og rodet rundt efter den 3 gange lykkedes det......forbandede småtteri :laugh: Alt mit hårde arbejde viste sig dog at være omsonst, da det sekunder efter viste sig at man pludselig og stik imod regelsættet slet ikke måtte have ørenringe i :hmmm:

Jeg nåede lige at diskutere dette samt alle de andre ting der var ringe ved forholdene inden vi skulle ud til scenen og optage klassen på video. Han havde fået indtrykket af at forholdene egenerelt var ærwelige i Europa, men jeg kunne så sige at herhjemme og i Sverige har de godt styr på det og jeg foreløbig ikke havde set andre noobs end spanierne. Han var da også en ganske hyggelig fætter, hvilket også gjalt de andre canadiere jeg mødte og vi fik kæwet den en anelse og aftalt at kæwe lidt videre til banketten næste dag.

Selve klassen fyldte hele scenen og indtrykket fra backstage af den store spredning i deltagernes udseenede holdt stik. Både mit skøn og Berit, der har International dommerlicens, havde Englen som mulighed blandt de 15 der gik videre til næste runde. Hun stod rigtig fint og skilte sig især ud bagfra, hvor ryggen var en af de bedste og butt'en og spillede som den skulle :wink: Sjovt nok var der piger med "småfede" baller eller folder under røven, hvilket jeg slet ikke havde regnet med til et VM. Ude i salen var der stort set heller ingen tilskuere, hvilket også var lidt underligt og et DM har ca 100 gange mere stemning i salen end til VM....pudsigt. Men de blev så hevet frem i mindre grupper og kørt rundt i deres poseringer så hurtigt at man næsten skulle se det i slow motion for at følge med. Meget kort tid efter var de færdige og så stod vi bagved og skulle have at vide om hun gik videre. Det gjorde hun så ikke og så kunne vi tage tilbage til hotellet og slappe en smule af. Min vurdering er at Englen sagtens kunne have kommet med i top 15, da nogle af de der gik videre var rimelig ærwelige at se på og mest af alt virkede det ret tilfældigt hvem der kom med og hvem der ikke gjorde. Der var hvertfald ingen rød tråd i hvordan de så uud itop 15, da der var både store og små samt hakkede og ikke-hakkede. ikke fedt når man gerne vil vide hvad man skal gøre for at gøre det bedre en anden gang :dry:

Tilbage på hotellet fik vi noget godt at spise igen og så fik jeg hilst på Dorian Yates i buffetten. Det store uhyre kom lige imod mig så jeg fik lige sagt goddag :smile: Desværre havde jeg ikke noget kamera lige der og senere hen bød lejligheden sig ikke rigtigt. En sjov ting var at Berit åbenbart havde siddet og drukket lidt sjusser i en flok, hvor Yates var med dagen forinden og hun syntes da også at navnet virkede bekendt, da jeg udpegede ham for hende :laugh: Til alt held havde hun ikke spurgt ham om ikke han skulle prøve at stille op, da han jo havde potentiale :laugh::rofl2: det havde sq været alt for skægt :laugh:

Såvidt jeg husker gik vi en lille tur på promenaden, som Englen ikke havde set ret meget af...i modsætning til migovenpå :laugh: Og så crashede vi tidligt :sleeping:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Virkelig fed historie Craw! :4thumbup:

Det er sgu sjovt at høre din vinkel på historien også, du har jo tydeligvis oplevet lidt andre ting end englen. Lyder da i al fald som om at du har haft nok at se til. Faktisk ret sjovt at høre at de har så dårlige faciliteter til et VM, man skule jo umiddelbart forvente at det var bedre end i DK, men det får man da bestemt ikke indtryk af. Hvilket da er lidt ærgeligt.

Link to comment
Share on other sites

Søndag, en blandet omgang:

Det "eneste" der skulle ske sødag, var at der skulle foregå en indmarch om morgene og så skulle der være en banket for alle deltagere og delegerede om aftenen. Vi kom afsted tidlig om morgenen, men da Englen ikke havde sit K-tøj med, fik hun ikke lov til at være med i indmarchen :dry: Istedet fik vi kigget på den som tilskuere og der var ikke mere i det end at hver land gik ind på scenen med en atlet og en delegeret og så stod de ellers der, mens alle præsidenterne i det spanske forbund holdt en masse taler for hinanden :sleeping: Lige så meget fart på, som de havde da de skulle bedømme deltagerne dagen forinden, lige så lidt fart på var der i talerne. Tiden gik, mens den ene præsident efter den anden kom op og lykønskede sig selv og de andre og gav hinanden en masse pokaler. Der var store smil over hele linien i den time det ca varede. Dog udeblev smilet hos deltagerne oppe på scenen og deres delegerede, som ikke så ud til at nyde at være gallionsfigurer for de lange smørrer der blev liret af af de høje herrer. Efter min mening holder den slags slet ikke og især ikke når man ikke nævner deltagerne eller det sportslige på noget tidspunkt i talerne :dry: Det skal dog siges at præsidenten for EFBB fik nævnt atleterne tilsidst i sin tale, hvilket bestemt var på sin plads. Det er trods alt det "sportslige" der bør være grunden til at man afholder et sådant stævne, men efter at have overværet det og alle de andre ting, forekomer det ikke sådan. Konkurrencemomentet virker noget fraværende og bedømelserne noget tilfældige. Måske hvis man havde skåret lidt i talerne og givet bedre tid til sammenligningerne, men det kommer nok næppe til at ske :laugh:

Efter talen gik vi turen hjem til hotellet med et stop i det supermarked, jeg havde været i dagen forinden. Vi fik købt ind til hjemturen næste dag, smidt tingene op på hotellet og så tog vi en tur ned til vandet for at se om det rent faktisk også var der. Det var det også og jeg fik lige dyppet tæerne en smule og taget et par pics af Englen før vi tog tilbage til hotellet. Der var begyndt at samle sig lidt mørke skyer, så vi ville gerne tilbage inden det gik løs. Stranden var ellers ret nice, så hvis tiden havde været der, havde den da været fin at ligge på, men med den tid der var til rådighed osv, va rder slet ikke tid til den slags.

Kort tid efter vi kom tilbage tog Englen ud for at cardio'e den aw, mens jeg fik lidt horisontal tid i badekarret :smile: De mørke skyer var ikke blevet mindre mørke og inden længe begyndt det at stå ned i lårtykke stråler :dry: Englen blev drivvåd og jeg kom ned til buffetten og prottet den aw, das jeg havde hørt at maden til den kommende banket skulle være ringe.

Vi kom i noget pænere tøj, så vi kunne være klar til banketten kl 21.30, men da tiden nåede dertil, skete der ikke noget. Rygterne sagde at det skule være blevet holdt udendørs og at de grundet vejret ledte efter et andet sted at afholde de. Imens kunne vi sidde og kukkelure i lobbyen :sleeping: Tiden gik, tubaorkesteret spillede i baggrunden og jeg var godt brændt aw. Englen endte med at gå i kanen, mens jeg ventede lidt på at se om der skulle ske noget eller ej. Ad bagveje fandt vi ud af at det hele var flyttet til den hal VM var foregået i og at de allerede havde været igang længe :sneaky2: Totalt ringe informationsnivau at lade folk sidde i timevis. Mens de mere vigtige var blevet hentet med taxier timer forinden, var de busser der skulle transportere atleterne aldrig dukket op. Der blev snakket om at tage en taxa, men på det tidspunkt ville jeg hellere i seng, så jeg kunne være lidt frisk til næste dag.

Link to comment
Share on other sites

Mandag: Turen hjem:

Som sædvanligt var vi og andre deltagere mere punktlige end den bus der skulle køre os. Vi endte med at sidde og vente i bussen i en lille time, pga nogle nossefår fra andre lande, som ikke kom til tiden. Ubegribeligt at man lader en masse mennesker vente, så nogle enkelte glatnakker, der ikke gider ulejlige sig med at komme til tiden kan komme med :dry:

På forunderlig vis tog det derefter ca 1½ time at køre de 65km til Barcelona lufthavn :4slap: Så var det boarding, ventetid og mere ventetid. Vi stødte også på de eneste 2 svenskere i hele den svenske delegation, som ikke var totalt storsnudede og indbildske. Vi kæwede den kort med dem og de havde så misset deres fly pga at der havde været færdselsuheld på vejen :cry: Totalt surt at måtte skulle overnatte i lufthavnen OG betale en ny billet, når det man allerhelst vil bare er at komme hjem :dry:

Mens jeg og Berit, der havde været til banketten og først vågnede da vi ringede op til hendes væresle, sad og stenede gik englen ud for at se efter chokolade. Tiden gik og en flyvetur senere endte vi i München, der havde en hæderlig nok lufthavn. Vi havde ikke ret meget tid, men Englen skulle jo have sit chokolade, så jeg gik med for at lige at holde styr på det hele. Det skal lige indskydes at hun forgæves havde forsøgt at købe chokolade i Hamborg lufthavn, men at det ikke var lykkedes, da hun ikke havde sit boardingpas med ned i butikken.

Nå men vi skynder og så derned med ca 20 minutter til boarding begynder. Englen vimser rundt og finder en masse chokolade og vi ender nede ved kassen. "Your boarding pass pls?" siger damen så :laugh: Havde Englen sit boarding pass med? :laugh: Ironsik men nej. Så brændte Englens verden lige sammen og bitch-o-meteret røg op i den røde ende :innocent: Hele vejen tilbage til gate'n brokkede hun sig og selv da vi foreslog at hun skulle gå derned igen med pass'et, nægtede hun pure og blev totalt modsat :laugh: Det var skæbnen at hun ikke skulle have chokolade med hjem og dermed basta!!! Selv efter jeg hørte at der var 15 minutter til sidste boarding og da det jo kun tog 2-3 min at komme derned og samme tid tilbage, ville hun absolut ikke, med den begrundelse at der så ville gå noget galt så hun ikke nåede flyet :innocent::tongue: Ak ja, diætmennesker :innocent::tongue:

Turen til KBH gik hurtigt og efter et farvel til Berit kunne vi vente 1 time på et tog mod Odense :sleeping: 12 timer efter at have taget afsted, var vi hjemme igen. Englen tog ned at brænde og jeg tog hjem og slappede den så meget jeg kunne før sengetid.

En lignende rapport om DM kommer senere, når jeg får energien til det :smile:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Virkelig fed historie Craw! :4thumbup:

Det er sgu sjovt at høre din vinkel på historien også, du har jo tydeligvis oplevet lidt andre ting end englen. Lyder da i al fald som om at du har haft nok at se til. Faktisk ret sjovt at høre at de har så dårlige faciliteter til et VM, man skule jo umiddelbart forvente at det var bedre end i DK, men det får man da bestemt ikke indtryk af. Hvilket da er lidt ærgeligt.

Ja, man kommer lidt mere omkringg end atleten, for han/hun skal jo helst ligge på ryggen med benene i vejret og slappe af mens opvarmeren drøner rundt og ordner alt det praktiske. Det giver jo en del benarbejde plus at man får mulighed for at suge lidt info til sig fra andre opvarmere og delegerede osv. Men jeg synes også at facilliteterne er for ringe og at det sportslige tilsyneladende er sekundært :dry: At man så også ser nogle af de halvgamle officials drøne rundt med de unge piger og nogle af de historier man ellers hører, øger heller ikke nødvendigvis troværdigheden omkring stævnet :dry:

Link to comment
Share on other sites

Når man stiller op får man nok ikke oplevet det helt store lige ud over konkurrencen, efter hvad jeg har kunnet forstå på englens fortællinger, derfor er det ret sjovt også at få et lidt andet perspektiv på sådan en konkurrence. Ser frem til din fortælling om DM det er jo spændende læsning. :4thumbup:

Nej kunne forstå på din fortælling at du ikke rigtig mente at det sportslige var helt i højsædet. Hvilket jo er super ærgeligt, eftersom det jo egentlig er det, som det rigitg handler om. Det virker også meget underligt med de taler du skrev om hvor atleterne stort set ikke blev nævnt. Det for det jo til at virke som en måde for de forskellige folk at komme til at promovere deres holdninger overfor hinanden og ikke så meget rose atleterne for den kæmpe indsats de har lagt for dagen.

Link to comment
Share on other sites

Når man stiller op får man nok ikke oplevet det helt store lige ud over konkurrencen, efter hvad jeg har kunnet forstå på englens fortællinger, derfor er det ret sjovt også at få et lidt andet perspektiv på sådan en konkurrence. Ser frem til din fortælling om DM det er jo spændende læsning. :4thumbup:

Nej kunne forstå på din fortælling at du ikke rigtig mente at det sportslige var helt i højsædet. Hvilket jo er super ærgeligt, eftersom det jo egentlig er det, som det rigitg handler om. Det virker også meget underligt med de taler du skrev om hvor atleterne stort set ikke blev nævnt. Det for det jo til at virke som en måde for de forskellige folk at komme til at promovere deres holdninger overfor hinanden og ikke så meget rose atleterne for den kæmpe indsats de har lagt for dagen.

Jo tak :smile:

Jeg synes også det sportslige virkede noget sekundært og når selv folk der er i systemet taler om politik og dommeralliancer, så er det lidt svært at stole på at den bedste på dagen vinder. Ikke at jeg mener Englens skulle have vundet, men det ville være bedre med bedømmelser, hvor man tager sig tid til at kigge grundigt på deltagerne istedet for at jappe igennem det hele. De fleste deltagere bruger trods alt en del tid og energi for at kunne stå der, så jeg synes man i det mindste burde tage sig tid til at kigge ordentligt på dem. Det virker også noget pudsigt at atleter fra bestemte nationer placerer sig rigtig godt, når det ikke altd er belæg for det i den måde de ser ud på :dry:

Link to comment
Share on other sites

Champ Program; Uge 14, dag 1:

En helt hæderlig omgang pånær dødløft. Min lænd er åbenbart slet ikke gearet til DL på samme dag som squat, så fra næste uger bliver den flyttet til om onsdagen, så jeg kan få løftet noget igen. Det duer jo ikke at jeg får ondt i ryggen af at løfte nem vægt, så hellere flytte skidtet :smile:

Squatten kørte så til gengæld rigtig godt og faktisk bedre end sidste uge. Champ rpogrammet har givet rigtig godt, så de næste uger må vise om jeg kan øge yderligere. Håndvægtspatten var også ganske fin, selvom jeg var ved at tabe vægten ned i hovedet :laugh: Og resten af tingene gik også ret fint. Nu kommer jeg så til at træne imorgen, pga jeg ikke kunne træne igår, men så burde jeg også være på ret kurs mht træningsfrekvensen fra på fredag :w00t: Imorgen regner jeg således ikke med det helt vilde i patten, da den har fået smæk i to øvelser idag :crybaby:

Dagens tal:

SL-Squat:

180x2

185x2

190x2

195x2

200x2

Yep yep :smile:

Incline dumbbellpress:

46x3

48x3

50x3

52x3

52x1

Fik kun 1 rep i sidste sæt, da den kom helt ud af banen, grundet de skæve vægte, og gerne ville lande i hovedet på mig :laugh:

Flyes:

25x8

27½x8

30x8

30x8

30x8

Bedre end sidst.

Dødløft:

100x5

150x5

170x10

170x4 og så stoppede jeg, da lænden ikke var så glad for det :sneaky2:

Supported curls:

stang+25x10

stang+25x10

stang+30x6

stang+35x4

Prøver at køre en champ cycle for mine gunz, bare for at se hvad der sker :tongue:

Seated calfraises:

90x12

100x10

110x8

110x8

110x8

Sad sq helt fint.

Link to comment
Share on other sites

Superfed vinkel på VM og ligeså omfangsrig som Englens - feee læsning!!! - og iøvrigt hyggeligt lige at få sagt hey i lørdags :smile:

Takker og i lige måde Lungebørste :smile: En skam jeg ikke havde ret meget tid, men der var rigtig tryk på den dag :freaked:

Rall> I min version er der 19 uger, men den sidste er så stævneugen.

Link to comment
Share on other sites

God beretning fra VM. :4thumbup: Det der nummer med chokoladen, kunne jeg vist også snildt have lavet - selv uden diæthjerne. :blush::tongue:

Er ked af alt roderiet med videokameraet i lørdags. Håber, I fik noget brugbart ud af det alligevel - og på trods af mit snakkeri henover. :blush:

Link to comment
Share on other sites

God beretning fra VM. :4thumbup: Det der nummer med chokoladen, kunne jeg vist også snildt have lavet - selv uden diæthjerne. :blush::tongue:

Er ked af alt roderiet med videokameraet i lørdags. Håber, I fik noget brugbart ud af det alligevel - og på trods af mit snakkeri henover. :blush:

Hehe takker :tongue: Jeg har ikke fået set ret meget af det der er optaget, så det eneste jeg har hørt er at Englen småbrokkede sig over at det var usammenhængende eller noget.

Champ Program; Uge 14, dag 2:

Helt hæderlig omgang idag, hvor patten faktisk kørte bedre end sidst på trods af at den fik smæk i går også. Det giver da grund til optimisme ift. næste uge, hvor de to dage ikke bliver klasket sammen. Alt det andet kørte også bedre end sidst, så meget tyder på at det har været godt at komme væk fra den type split jeg kørte tidligere :4thumbup: Nu får den så fuld skrue det næste stykke tid :wink:

Dagens tal:

Bænkpres:

100x6

120x5

130x5

130x2 (Var ved at ramme supporterne, fordi jeg lå for tæt på, så måtte smide den tilbage i stativet).

130x3

135x2

140x1

Bedre end sidst, så det går den rigtige vej igen nu :smile:

Pullups:

12

13

10

11

Bedre end sidst

Dips:

28

25

22

ok.

Lean-back side-laterals:

15x11

17½x7

17½x6

17½x7

Sad godt og bedre end sidst.

Supported curls:

St+25x10

St+25x10

St+30x6

St+30x6

Stang+35x4

Nice nok.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hvad er årsagen til du ikke kører weighted dips? Jeg kan huske fra din gamle log du var oppe på en 60-70 kg eller sådan i weighted dips - pæn del :smile:

Hvis biceps fortsat er et svagt punkt - har du overvejet bare at gennemtæske biceps for at se hvad der sker...? bare en tanke - jeg har med den lille approach, at virkelig tæve armene igennem, fået en 1½ cm på 9 uger :blink: Bare en tanke :smile:

Simon

Link to comment
Share on other sites

Hvad er årsagen til du ikke kører weighted dips? Jeg kan huske fra din gamle log du var oppe på en 60-70 kg eller sådan i weighted dips - pæn del :smile:

Hvis biceps fortsat er et svagt punkt - har du overvejet bare at gennemtæske biceps for at se hvad der sker...? bare en tanke - jeg har med den lille approach, at virkelig tæve armene igennem, fået en 1½ cm på 9 uger :blink: Bare en tanke :smile:

Simon

Jeg synes at min triceps responderer bedre på flere reps og bruger derfor ikke vægte i dips mere :smile:

Mht. gunz, så er der en plan med den måde jeg kører dem på, men det vil først kunne ses i løbet af en uges tid eller to :wink::tongue:

C

Link to comment
Share on other sites

Hehe takker :tongue: Jeg har ikke fået set ret meget af det der er optaget, så det eneste jeg har hørt er at Englen småbrokkede sig over at det var usammenhængende eller noget.

Som sagt, I må undskylde, at det ikke blev bedre. :blush: Har aldrig prøvet at filme andet end små klip af løft, så jeg gjorde det bare, så godt jeg kunne (okay, bortset fra, at jeg måske godt kunne have holdt min mund :shutup3::tongue:). Fed zoom på kameraet i øvrigt. :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Som sagt, I må undskylde, at det ikke blev bedre. :blush: Har aldrig prøvet at filme andet end små klip af løft, så jeg gjorde det bare, så godt jeg kunne (okay, bortset fra, at jeg måske godt kunne have holdt min mund :shutup3::tongue:). Fed zoom på kameraet i øvrigt. :innocent:

Det er helt ok Kathrine :wink:

Det var kun lige de første par minutter hvor det så ud som om kameraet jagtede en flue :tongue:

Ved ikke hvorfor vi ikke tænkte på at få arrangeret en "kameramand" på forhånd samt vi også har lært nu at vi skal huske at spole vores bånd tilbage... ellers er det jo et fedt :4slap:

p.s. Forresten FEDT at du gad :4winkkiss:

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Da der ikke skulle trænes idag, er det blevet til en omgang cardio istedet.

Men hvad der er mere vigtigt at skrive, og som jeg glemte igår, var at der var en madtyv på spil i køkkenet igår :mad:

I går morges kommer jeg ud for at spise morgenmad og lægger mærke til at den portion kødsovs jeg havde lavet dagen forinden var stærkt reduceret i størrelse, ja der var stort set ikke noget tilbage. Jeg tænker at Englen måske havde forgrebet sig på min mad, men det sagde hun ikke var tilfældet. Mystisk tænker man, indtil man får øje på Bibi, der sidder og slikker sig på sin mave, som tilfældigvis ser noget større ud end normalt :blink: Man kigger lidt anklagende på hende, men hun er bare ren :innocent: Lille tyvagtige krapyl :laugh: Jaja, så måtte der lige laves noget ekstra prots til den dag :dry::tongue: Utroligt at sådan et bette skravl kan protte så meget :laugh:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share