Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Champen er stadig rekordholder i dødløft (Fra styrke.dk):

75,0 Kg Nikolaj Holsting RAK 275,0 Kg 150989 Nässjö

Dengang brugte de heller ikke det samme udstyr som idag, så med moderne grej havde han været endnu mere lee' :wink:

Nu ved jeg ikke, hvilken dragt Nikolaj løftede i. Men der er nu mange old-timere der stadig vrøvler om den gamle Marathondødløftdragts fortræffeligheder. :smile:

Tillykke med den fine squat PR. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe nu har jeg snart se i så mange logs at folk snakker om den såkaldte "Champ" og hans programmer

kan du være flink at skrive hvad det går ud på? ik fordi jeg skal køre det, har fint fremgang med det jeg selv får lavet, men er lidt nysgerrig nu :smile:

Hvor mange dage? sæts? reps? øvelser? Procenter?

Link to comment
Share on other sites

Virkelig godt squattet Christian! :4thumbup: Du må vel være cirka 85% røv og lår efter det program der kombineret med din ben genetik! :tongue:

Nu ved jeg ikke, hvilken dragt Nikolaj løftede i. Men der er nu mange old-timere der stadig vrøvler om den gamle Marathondødløftdragts fortræffeligheder. :smile:

Yups! De får fjerne drømmende blikke når de taler om Marathon dragten og hvor man kilo man kunne løfte i den i "de gode gamle dage". :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Ubehageligt squattet! :blink::devil::devil:

Takker Señor Mås :smile:

Squattie> Takker :smile: Jeg mener Onkel Troels har haft lånt hans gamle DL dragt på et tidspunkt og hvis det er den jeg tror det er, minder den lidt om Inzers V-suit eller hvad den hedder. Lidt ala en støttedragt, men slet ikke så svær i stoffet som de nyere dragter.

L^p> Ved ikke om Champen billiger at man spreder hans programmer på må og få, så jeg skal først høre med ham om det er ok osv :smile:

AndersL> Mange tak :smile::laugh: Benene er da vokset noget, selvom 85% nok er lidt højt sat :laugh: Programmet fungerer hvertfald ret godt til at smide masse på mine stænger.....og butt :dry:

Hvad er der sket med "Marathon dragten"? Blev de udkonkurreret af de andre fabrikanter eller?

Link to comment
Share on other sites

Maraton mand blev skilt, og der efter gik det op i lort for ham

Han prøvede efter et par år at komme tilbage, men kvaliteten af de nye dragter, var slet ikke så gode.

Så han trak sig tilbage, og undlod at betale til ipf, der efter var den ikke tillandt mere

Men det tætteste man kommer på det i dag, er metal dragterne

Edited by jfk
Link to comment
Share on other sites

Det var Jacob Vind fra klubben der lånte (Ja, han fik faktisk dragten) hans gamle dragt. Jeg tror aldrig jeg kunne krybe ned i en 82,5kgs mands dragt :w00t:

Den er rigtigt nok af noget meget tyndt materiale. Tyndere end Inzers gamle modeller, men Jacob synes vidst den var fin at dødløfte i, omend den den ikke gav det samme som en 2 nummer for stor Metal squatter, i Squat :smile:

Link to comment
Share on other sites

Maraton mand blev skilt, og der efter gik det op i lort for ham

Han prøvede efter et par år at komme tilbage, men kvaliteten af de nye dragter, var slet ikke så gode.

Så han trak sig tilbage, og undlod at betale til ipf, der efter var den ikke tillandt mere

Men det tætteste man kommer på det i dag, er metal dragterne

Ak ja, endnu engang har en kvinde ødelagt hvad der kunne have været en stor mand :nonono:

Et par billeder af Morten Rygaard fra ugen efter Decembercuppen sidste år. Jeg var ca 3kg væske tungere end til konkurrencen, så det er derfor jeg ser noget blød ud i det :wink:

post-481-1130329012.jpg

post-481-1130329023_thumb.jpg

post-481-1130329033_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Ak ja, endnu engang har en kvinde ødelagt hvad der kunne have været en stor mand :nonono:

Et par billeder af Morten Rygaard fra ugen efter Decembercuppen sidste år. Jeg var ca 3kg væske tungere end til konkurrencen, så det er derfor jeg ser noget blød ud i det :wink:

Lækre pics Krage... Vil nok få de fleste Q herinde til at savle... :laugh::laugh::laugh:

Nej de er super, super flotte.... Er stærkt midsundelig over jeres aftale med den gode Morten... Gad sgu godt have et par prof fotoshots efter DM næste år...

Blød??? :raisebrow: Det ser sgu da fucking godt u'....

:wink: - iver

Link to comment
Share on other sites

Lækre pics Krage... Vil nok få de fleste Q herinde til at savle... :laugh::laugh::laugh:

Nej de er super, super flotte.... Er stærkt midsundelig over jeres aftale med den gode Morten... Gad sgu godt have et par prof fotoshots efter DM næste år...

Blød??? :raisebrow: Det ser sgu da fucking godt u'....

:wink: - iver

Takker Iver :smile:

Ja, det er rimelig blæret at have mulighed for at få en så god fotograf til at tage en masse gode billeder af en :smile:

Mht. blødhed, så skal det måles ift. den måde det så ud lige efter Decembercuppen, hvor det var meget meget bedre end det der. Forskellen er ca 3kg væske, så det har været betydelig skarpere. Vi fik så lavet nogle udendørs billeder den dag, som han ikke var så vild med, men jeg har desværre ikke set dem endnu. Måske er de ikke så gode rent fotografiteknisk set, men formmæssigt vil de være markant bedre end her :smile:

Kimp> Mange tak :smile: Såvidt jeg husker, uden at bladre tilbage i papirerne, lå jeg på 87kg den dag, ca 3kg over konkurrencevægten.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Vildt cool pics indtil videre! :cooldance: Nu er jeg lidt gun-fikseret for tiden, men hvad måler gunsne egentlig i competition shape hvis jeg må spørge? :smile:

Ser frem til at der kommer flere billeder! :4thumbup:

Angel> hvad synes du...synes ikke helt det fremgår af dit indlæg :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Vildt cool pics indtil videre! :cooldance: Nu er jeg lidt gun-fikseret for tiden, men hvad måler gunsne egentlig i competition shape hvis jeg må spørge? :smile:

Ser frem til at der kommer flere billeder! :4thumbup:

Angel> hvad synes du...synes ikke helt det fremgår af dit indlæg :tongue:

Thx :smile: Jeg målte dem ikke dengang, så jeg ved det ikke. Den ene er 45cm lige nu og den andne er ca 44,5cm, så der sker da hvertfald noget med dem for tiden :tongue:

Resten af billederne er nok ikke lige MOL materiale, så de kommer ikke på :innocent:

Høppo> Jow tak :wink: De er ikke blevet scannet ind, da det kræver en hel masse benarbejde, der er ret sygt. Så det er nok den primære årsag. Var de blevet taget digitalt, havde det ikke været noget problem :smile:

Jones> Njah, formen var så meget bedre dagen efter konkurrencen, men jeg er da stadigvæk glad for at jeg overhovedet fik dem lavet :smile: Jeg var lidt i tvivl om det overhovedet ville kunne bruges til noget, så væsket som jeg syntes jeg var, men det ser da hæderligt nok ud, omend langtfra samme form som dagen efter DC. Næste gang tror jeg der skal tages billeder før selve konkurrencen og så dagen efter. Efter den ene dag, er der ikke mere at komme efter.

Link to comment
Share on other sites

Champ Program; Uge 17, dag 2:

En rigtig lang, svedig og nasty omgang. Den længste træning længe vil jeg tro og dermed nok også en ide at gøre den kortere næste gang. Det der skal ske, er nok at flyes efter BP bliver droppet for at få det ned på 6 øvelser. Med alle de sæt der er på BP og det andet, bliver det for meget af det gode. Det var ikke engang fordi jeg kæwede den eller noget og de 3 første øvelser blev kørt ret hurtigt igennem. DL tog lidt tid og det samme med chins. Resten blev afviklet hurtigst muligt, men alligevel endte det med 2 timer+ :blink:

Lidt for lang tid :wink:

Dagens tal:

Sheiko BP:

80x5

95x5

112½x4

112½x4

120x3

120x3

127½x2

127½x2

135x1

135x1

127½x2

127½x2

120x3

120x3

112½x4

105x6

95x8

87½x10

80x12

Nemt og fint. Så korte pauser som nødvendigt, så der var rimelig fin fart på.

Flyes:

25x10

25x10

25x10

25x10

25x10

Korte pauser, men stadig nemt og den sad godt :smile:

Chins:

11

10

10

10

God fart i de første par reps og så tung i røven bagefter. Måske pga at gunz'ne var lidt flade fra i mandags?

Dips:

24

24

23

ok.

Champ DL:

150x10

150x10

150x10

150x10

150x10

Nemt nok, men svært at holde korte pauser i DL med det antal reps.

Seated side laterals:

(12½x10)

15x10

15x10

15x10

15x10

Godt pump :smile:

Supported curls:

Stang+25x10

Stang+25x10

Stang+25x10

Stang+25x10

Stang+25x10

Stang+30x7

Stang+30x7

Stang+30x7

Stang+30x7

Stang+30x7

Stang+35x5

Stang+35x5

Stang+35x5

Stang+35x5

Lidt øm i armene i starten, men med lidt udstræk osv, bliver det helt ok.

Link to comment
Share on other sites

Champ Program; Uge 17, dag 3:

Endnu en helt hæderlig omgang, som nærmest virkede som en badeferie ift. sidste træning, hvor der var en del mere på programmet. Der var også ret varmt i hulen idag, så jeg svedte som et møgdyr og med semikorte pauser mellem tingene blev det endnu mere svedigt :laugh: Masser af mennesker deroppe, så selvom det var sparsomt, kom kæwen også en smule på arbejde. I morgen skal der så køres gunz igen :4thumbup: :w00t::firebounce:

Dagens tal:

SL-Squat:

120x5

120x5

120x5

120x5

120x5

Nemt, som det skal være når det er semideload.

OL-Rows:

150x5

160x5

170x5

180x5

190x5

Lidt ustabil i lænden efter dødløft i onsdags, så det var ikke muligt at trække ordentligt igennem :dry:

Reverse upright rows:

90x13

100x12

100x10

Ok.

Sheiko BP:

80x5

95x5

112½x4

112½x4

120x3

120x3

127½x2

127½x2

127½x2

127½x2

127½x2

127½x2

Nemt nok.

Dumbbell legcurls:

46x10

46x10

48x8

50x6

Udemærket.

Closegrip BP:

100x10

115x8

100x10

100x10

Kunne godt mærke at BP havde tæret lidt på hesteskoene, så valgte ikke at gå tungere.

Link to comment
Share on other sites

Champ Program; Uge 17, dag 4:

Jeg var ikke ligefrem 100% oplagt til afbrænding da jeg tog afsted, men alligevel blev det en rimelig god omgang, hvor kun pullover var knap så heldig. Ellers var jeg positivt overrasket over skuldrene og gunz og læg blev pumpet max op, så det var kanon :smile: Den workload jeg kører med i gunz virker ret optimal, så måske det skal overføres på nogle andre muskelgrupper også :innocent:

Dagens tal:

Pres bag nakken:

70x10

70x10

70x10

70x10

70x9

Bleh, fik ikke det sidste rep med i sidste sæt :dry: Men stadigvæk bedre end sidst.

Pullover:

50x8

54x8

60x7

58x7

Ikke så meget smæk på i de sidste sæt, så enten skal jeg lave flere reps næste gang eller skifte øvelse.

Supported curls:

Stang+25x10

Stang+25x10

Stang+25x10

Stang+25x10

Stang+25x10

Stang+30x7

Stang+30x7

Stang+30x7

Stang+30x7

Stang+30x7

Stang+35x5

Stang+35x5

Stang+35x5

Stang+35x5

Stang+35x5

Nice pump i gunz :devil:

Donkey calfraises:

Altx12

Altx12

Altx12

Altx12

Altx12

Altx12

Altx12

Altx12

Altx12

Altx12

Altx12

Altx12

Altx12

Altx12

Altx12

Nice :smile:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hvis du ikke synes dine arme vokser nok kunne du evt. prøve med flere antal sæt i curls :wink:

damn 15 sæt curls i et træningspas :blink::w00t:

Edited by simoh
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share