Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Hej Craw,

jeg vidste ikke det var dig på de billeder, men jeg har godt set dem før.

Jeg må godt nok sige det er en super form du stiller op med - specielt din 6-pack er jeg ret vild med ;)

Men ud fra de billeder du poster nu, ser det i mine øjne ud til at du har fået en del mere masse??? Er det helt ved siden af?

Jakkedrengen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hej Craw,

jeg vidste ikke det var dig på de billeder, men jeg har godt set dem før.

Jeg må godt nok sige det er en super form du stiller op med - specielt din 6-pack er jeg ret vild med ;)

Men ud fra de billeder du poster nu, ser det i mine øjne ud til at du har fået en del mere masse??? Er det helt ved siden af?

Jakkedrengen :bigsmile:

Takker :) Jeg stiller nok med ca 5kg mere masse end sidst, så det burde komme til at se en hel del bedre ud denne gang. Derudover regner jeg med at være i endnu bedre form, og få carbloaded bedre denne gang, så jeg ikke se så "flad" ud i muskulaturen :wave:

Link to comment
Share on other sites

Takker :) Jeg stiller nok med ca 5kg mere masse end sidst, så det burde komme til at se en hel del bedre ud denne gang. Derudover regner jeg med at være i endnu bedre form, og få carbloaded bedre denne gang, så jeg ikke se så "flad" ud i muskulaturen :wave:

Carbloaded??? Vil du forklare hvordan man gør det?

På det her billede, der er der da ikke et øje tørt :weeping: :weeping: :weeping:

post-12-1081414579.jpg

Link to comment
Share on other sites

Selvom man under diæten får en del kulhydtrater, så vil alt træningen og cardio'en gøre at ens glykogenlagre er konstant halvtomme. Det giver musklerne et noget "fladt" udseende, som en ballon, der kun er pustet halvt op. Når man carbloader, vil man som regel først "tømme" glykogenlagrene i forskelligt omfang, og så begynde at fylde dem op igen samtidigt med at man holder igen med væskeindtaget. Hvis det gøres rigtigt, vil musklerne blive "overfyldt" med glykogen og vand, uden at der kommer vand i underhuden. Man vil så fremstå som større og mere cut ;)

Sidst fik jeg slet ikke nok kulhydrat, og så bedre ud til finalen og efter finalen end forbedømmelserne, hvor det for alvor gælder.

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Takker :) Jeg stiller nok med ca 5kg mere masse end sidst, så det burde komme til at se en hel del bedre ud denne gang. Derudover regner jeg med at være i endnu bedre form, og få carbloaded bedre denne gang, så jeg ikke se så "flad" ud i muskulaturen :wave:

Carbloaded??? Vil du forklare hvordan man gør det?

På det her billede, der er der da ikke et øje tørt :weeping: :weeping: :weeping:

Det er ikke kun øjnene som er fugtige :bblush:

SUUUUUK :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

:heartpump:

SUUUUUK

post-12-1081417392.jpg

Edited by angel
Link to comment
Share on other sites

Takker :) Jeg stiller nok med ca 5kg mere masse end sidst, så det burde komme til at se en hel del bedre ud denne gang. Derudover regner jeg med at være i endnu bedre form, og få carbloaded bedre denne gang, så jeg ikke se så "flad" ud i muskulaturen :wave:

Carbloaded??? Vil du forklare hvordan man gør det?

På det her billede, der er der da ikke et øje tørt :weeping: :weeping: :weeping:

Det er ikke kun øjnene som er fugtige :bblush:

SUUUUUK :wub: :wub: :wub: :wub: :wub:

:heartpump:

SUUUUUK

he he :lol: :lol: ;) :lol: :lol:

Selvom man under diæten får en del kulhydtrater, så vil alt træningen og cardio'en gøre at ens glykogenlagre er konstant halvtomme. Det giver musklerne et noget "fladt" udseende, som en ballon, der kun er pustet halvt op. Når man carbloader, vil man som regel først "tømme" glykogenlagrene i forskelligt omfang, og så begynde at fylde dem op igen samtidigt med at man holder igen med væskeindtaget. Hvis det gøres rigtigt, vil musklerne blive "overfyldt" med glykogen og vand, uden at der kommer vand i underhuden. Man vil så fremstå som større og mere cut

Sidst fik jeg slet ikke nok kulhydrat, og så bedre ud til finalen og efter finalen end forbedømmelserne, hvor det for alvor gælder.

Takker for beskrivelsen. Det er vel i aspekter som dette at man drager nytte af at have stillet op flere gange :) Man er da ualmindeligt skrap hvis man "topper" på alle måder første gang man stiller op :blink:

Edited by Jakkedrengen
Link to comment
Share on other sites

Takker for beskrivelsen. Det er vel i aspekter som dette at man drager nytte af at have stillet op flere gange :) Man er da ualmindeligt skrap hvis man "topper" på alle måder første gang man stiller op :blink:

Præcis. Det er rimelig svært at ramme helt rigtigt første gang man prøver. Så jeg har rimelig meget tiltro til at det bliver bedre denne her gang :wave:

Svenne>

krage> ja det er nogle ret fede billeder, må nok også sige at nogle af gutterne fra +90 klassen ser noget grumme ud... var der egentlig ikke 9 der blev taget for brug af steroider, under dm?? 

Jeps, der blev nappet 9 ud af 17 testede :lol:

6 Split; Uge 3, dag 1:

En ok dag uden at være prangende. Det er en af de dage, hvor man føler man ikke rigtig har lavet noget, selvom der er lavet en del. Styrkemæssigt var det også ok. Der kom ikke det store pump på ryggen, men gunz'ne var til gengæld klar på noget pump :) Der var rigeligt med kendte ansigter derinde, så det blev også til en smule kæwe, men ikke ret meget :)

Dagens tal; Ryg, Gunz & Undergunz:

Dødløft:

Opv:

100x3

140x2

180x1

Worksæt:

200x1

210x1

220x1

220x1

230x1

200x5

200x5

Jeg syntes selv den var tung idag, men jeg fik da nuppet en med 230, og de andre sagde at det så ok ud, så værre var det åbenbart ikke :o :)

Chins:

10x8

10x8

10x8

10x7

Hænderne var lidt smadrede, så det var ikke så fedt at hænge der og der var ikke så god kontakt til lats'ne <_<

Cybex T-Rows:

50x16 Alt for let.

75x11

75x11

85x10

85x7

Tjah, den var vel egentlig ok, og klart bedst med neutralt greb.

Incline dumbbellcurls:

Opv: 20x8

22½x6

22½x6

23x6

25x6

Tjah, den sad godt og pumpet var sq nice :)

Alternate dumbbellcurls:

25x6

25x6

25x6

25x6

Den sad også udemærket, og taget i betragtning at det var anden øvelse, så var styrken også acceptabel.

Cable reversecurls:

8pladerx12

8pladerx16

8pladerx15

Tjoh ok, men ikke noget at råbe hurra for idag <_<

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio:

Som sædvanligt fik jeg tævet 30 minutters PW i stængerne. Vejret var godt, og der var så øde at jeg stort set havde hele vejen for mig selv :) Maveflæsket er ved at være godt løst, så det varer nok ikke mange uger før der er synlig 6 pack igen :evillaughter:

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio:

Som sædvanligt fik jeg tævet 30 minutters PW i stængerne. Vejret var godt, og der var så øde at jeg stort set havde hele vejen for mig selv :) Maveflæsket er ved at være godt løst, så det varer nok ikke mange uger før der er synlig 6 pack igen :evillaughter:

:bounce: :bounce: :bounce:

Nice... Glæder mig til en billedeupdate Craw ;)

:bounce: :bounce: :bounce:

Edited by Jakkedrengen
Link to comment
Share on other sites

Det bliver nok i form af sammenligningsbilleder fra dag 1 og så dag ca 30, så burde det være til at se en forskel ;)

6 Split; Uge 3, dag 2:

Påskeåbningstider er ikke lige min kop te. Det er lige lidt for tidligt at træne efter mine smag, og det føles som om man lige er blevet færdig med cardio, og så skal man igang igen :lol: Alt brokkeri til trods var den en meget god omgang træning :) Mass'kinen kørte pattøjet i sænk med forced og det hele, Bøffen kørte pat-marathon, Jakob Vind kørte også pat, og faktisk var det kun Pussermatic, der ikke tævede pattøj idag. Hun høvlede sine delts ned og fandt endda ud af at tæve dem, så det kunne mærkes ;)

Jeg selv fik også givet patten en god omgang samt en god gang smæk til både delts og heskesko :devil: Det var diskodag, så der kom godt med reps i over det hele, og det meste spillede som det skulle :)

Dagens tal; Pat, Delts & Hestesko:

Flyes:

25x12

27½x12

30x12

30x12

Rigtig godt pump i patten, selvom de sidste to sæt var en smule tunge.

Incline Flyes:

25x12

27½x12

27½x12

30x10

Tjah, udemærket, men måske øvelse nr 2 skulle være en presøvelse istedet, da jeg er ved at være en smule træt af flyes.

Side laterals:

15x14

17½x11

17½x11

17½x9

Yep yep, godt pårmp i delts, laterals spiller sq altid ;)

Deltpress maskine:

14pladerx14

14pladerx13

14pladerx14

Ikke helt ved siden af :)

Closegrip BP:

120x8 Lidt for smalt greb, så det knasede i skulderen :(

120x8 Lidt bredere greb som var smertefri :)

120x8

122½x7 Missede sidste rep, men jeg var også startet tungere ud end sædvanligt.

Dips:

26

20kgx13

30kgx10

Det var meget rart at køre med vægt på. Er nok blevet en smule træt af højrep dips ;)

Link to comment
Share on other sites

Ang Carb loading: Nu har jeg vist hørt at 1 gram kulhydrat binder 4 gram vand? Hvis man holder igen med vandet så må man da blive totalt drænet fra underhuden, såfremt at glykogendepoterne bliver fyldt helt op? Når du har stillet op Craw, hvortæt vurderer du så de forskellige atleter er fra segnestadiet? altså hvor tæt de er på at dejse om af dehydrering etc? Det virker bare temmelig absurt og tæt på grænsen de ting I udsætter jer for i dagene op til en konkurrence.

Om ti ugers tid så skulle jeg forhåbentlig også have sænket min fedtprocent forholdsvis meget. Med en (i konkurrenceøjemed, stadig forholdsvis høj fedtprocent (måske 12%)) ville det så stadig kunne betale sig at dehydrere, carbdeplete og carbloade inden evt slut fotos???

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Det var den undelyme nogle gode billeder han har fået taget der.. :)

Din form ser jo super god ud, ufatteligt så meget en lav fedtprocent kan gøre til forskel! :blink:

Der er godtnok et par stykker af dem der ligner nogle as fyre..

Kan ikke lade være at tænke på en abe hver gang jeg ser ham her :lol:

DSC_9159.jpg

Men han har sq nogle nice guns og lats..

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Hey PB -> hvis du kender nogen der har stillet op, så vil det gå op for dig at DESVÆRRE så er 9 ud af 10 af dem på scenen i DBFF , dopingmisbrugere. Det kræver ikke meget hjerne at krudte den i 12 måneder konstant op til en konkurrence og så alligevel blive testet negativ på konkurrencedagen - og vinde den medfølgende ære for at være dopingfri atlet!

Heldigvis føler jeg mig rimelig overbevist om at Crawdaddy ikke er blandt de 9! :respekt:

Forbløffende mange af de tunge drenge der stiller op, er prydet med tatoveringer i en grad der indikerer, at det er personer der lever i nuet og nok ikke hører til blandt svigermors ynglingsdrenge!

Edited by folmand
Link to comment
Share on other sites

Ang Carb loading: Nu har jeg vist hørt at 1 gram kulhydrat binder 4 gram vand? Hvis man holder igen med vandet så må man da blive totalt drænet fra underhuden, såfremt at glykogendepoterne bliver fyldt helt op? Når du har stillet op Craw, hvortæt vurderer du så de forskellige atleter er fra segnestadiet? altså hvor tæt de er på at dejse om af dehydrering etc? Det virker bare temmelig absurt og tæt på grænsen de ting I udsætter jer for i dagene op til en konkurrence.

Om ti ugers tid så skulle jeg forhåbentlig også have sænket min fedtprocent forholdsvis meget. Med en (i konkurrenceøjemed, stadig forholdsvis høj fedtprocent (måske 12%)) ville det så stadig kunne betale sig at dehydrere, carbdeplete og carbloade inden evt slut fotos???

Tjah, der var faktisk ikke rigtig nogen, der så ud til at være faldefærdige, men der er så også flere måder at gøre det på. Det mindste jeg havde fået at drikke var 1½liter fordelt over hele fredagen, så det er langtfra sådan at jeg var vildt dehydreret eller noget i den stil. Der er så nogen, der holder op med at drikke flere dage før dagen, men det synes jeg ikke er nogen smart metode.

Jeg tror ikke du får det store ud af at carbloade, da resultatet først er rigtig godt når man er i form. Men du kan da forsøge at lege med salt og væske. Dvs fjerne alt hvad der er saltholdigt i den kost 1½-2 dage før billederne skal tages og så lege med vandet. Du kan forsøge at drikke en helvedes masse dagen før, og se om ikke det giver en smule.

Playboy>

Gunz og lats var også det eneste der var på ham <_< Han poserede elendigt og var ved at gå i krampe flere gange. Derudover var han væsket og manglede at smide noget fedt. Meen, han placerede så lige over mig, hvilket jeg ikke helt forstår. Heller ikke efter at have set video'en <_<

6 Split; Uge 3, dag 3:

Heh, endnu en af de dage, hvor man føler sig vildt uoplagt og ugidelig, men så går det helt ok alligevel :) kl 13 er for tidligt at træne for mig, men nu kunne det desværre ikke være anderledes. Humøret blev dog en anelse bedre da jeg så Mass'kinen, som tævede sine delts og wheels ;) Lidt efter kom Pussermatic'en og senere også Moos, der lavede en led omgang squatten :o

Der var bedre drive i stængerne end sidst, og det blev til to singler med 210, som begge var bedre end den ene single med samme vægt sidste uge :) Så blev det ellers til noget reppen og Kæwe indtil begge dele fik mig brændt helt aw :lol:

Dagens tal; Wheels, Kalve & Undergunz:

Squat:

Opv:

100x3

140x2

170x2

Worksæt:

190x1

200x1

200x1

210x1

210x1

190x5

160x11

Så var der ikke mere at squatte med :dead:

Legpress:

Slæde+300x20

Slæde+350x16

Slæde+390x10

Slæde+390x10

Den var sq en smule tung, men alle reps kom dog i hus :)

Hyperextensions:

15kgx12

20kgx11

20kgx11

20kgx11

Arrgggghh, den brændte som helvedesild :devil::devil::bigsmile:

Rotary calfraises:

370x20

370x18

370x20

370x18

370x19

Som altid god :)

Standing calfraises:

9 pladerx16

12 pladerx17

15 pladerx15

15 pladerx14

15 pladerx15

Gad ikke den siddende idag, så istedet blev det den stående. Den var faktisk overraskende god, så jeg vil nok variere det lidt mere i fremtiden ;)

Standing wristcurls:

80x14

80x13

80x14+60x10

Var lidt for awbrændt til at få det til at spille <_<

Link to comment
Share on other sites

Hej crawdaddy.

Det er godt nok nogle lede vægte du får fyret af. Hvordan kan det egentlig være at du kører singles når du træner for muskelvækst?

P.S. Har du egentlig overvejet at skifte over til at blive styrkeløfter på et tidspunkt?

Link to comment
Share on other sites

Hej crawdaddy.

Det er godt nok nogle lede vægte du får fyret af. Hvordan kan det egentlig være at du kører singles når du træner for muskelvækst?

P.S. Har du egentlig overvejet at skifte over til at blive styrkeløfter på et tidspunkt?

Hej Humseper og tak for det :)

Grunden til at jeg laver singles er at jeg udover at jeg gerne vil bibeholde styrke, da det hænger godt sammen med at bevare masse for mig. Jeg laver dog aldrig udelukkende singles, og slutter altid af med er eller flere sæt med flere reps. Udover det, så har jeg også et par andre øvelser end min "hovedøvelse", hvor jeg som regel repper noget højere :)

Efter DM kunne jeg godt finde på at tage 1 år konkurrencefri fra BB og så prøve at træne lidt mere efter maxvægte. Når jeg så gør det, kan jeg passende få mig en licens og stille op til et stævne eller noget for at holde motivationen oppe. Det eneste der generer mig lidt er udstyret, men der er nu nok ingen vej udenom <_<

Morgencardio:

Jeg var godt nok en smule træt her til morgen, efter at have kommet lidt sent i seng igår. Fordelen var så at jeg nærmest halvsov hele turen rundt, og før jeg vidste af det, var jeg tilbage igen :lol: Benene har det fint, så de har vist vænnet sig til Powerwalken efterhånden.

Vægten lå præcis hvor den skulle på 98,5kg, så der bliver ikke justeret noget lige med det samme. Jeg nupper lige en uge mere, og revurderer så situationen der.

Link to comment
Share on other sites

Efter DM kunne jeg godt finde på at tage 1 år konkurrencefri fra BB og så prøve at træne lidt mere efter maxvægte. Når jeg så gør det, kan jeg passende få mig en licens og stille op til et stævne eller noget for at holde motivationen oppe. Det eneste der generer mig lidt er udstyret, men der er nu nok ingen vej udenom <_<

Tro det eller lad være, men man kommer til at elske udstyret. :evillaughter: (Siger hende, som endnu bænkprestrøjens herligheder til gode... :unsure:)

Link to comment
Share on other sites

Efter DM kunne jeg godt finde på at tage 1 år konkurrencefri fra BB og så prøve at træne lidt mere efter maxvægte. Når jeg så gør det, kan jeg passende få mig en licens og stille op til et stævne eller noget for at holde motivationen oppe. Det eneste der generer mig lidt er udstyret, men der er nu nok ingen vej udenom <_<

Tro det eller lad være, men man kommer til at elske udstyret. :evillaughter: (Siger hende, som endnu bænkprestrøjens herligheder til gode... :unsure:)

Jeg synes nu ellers at jeg ser det udstyr skade folk til højre og venstre :lol:

Og så er det så forbandet tidskrævende at træne med også <_<

Link to comment
Share on other sites

Efter DM kunne jeg godt finde på at tage 1 år konkurrencefri fra BB og så prøve at træne lidt mere efter maxvægte. Når jeg så gør det, kan jeg passende få mig en licens og stille op til et stævne eller noget for at holde motivationen oppe.
feeeeed....
Det eneste der generer mig lidt er udstyret, men der er nu nok ingen vej udenom

ja ja det sir du nu...og det sagde kern os fredag morgen....men SÅ så han lyset da han straffede de 260...:4signme:

og desuden gør det jo ikke ondt....vi lader bare som om :4whistling:

Link to comment
Share on other sites

Det eneste der generer mig lidt er udstyret, men der er nu nok ingen vej udenom
Det er også op til dig selv om du vil bruge det - det er ikke krav til konkurrence :tongue:

Næh, men at konkurrere uden er lidt ligesom "Bringing a knife to a gunfight" :lol:

Høppo> Det tager sq også en halv krig at bakse skidtet af og på :angry: Man kan jo bruge timevis på at lave en 5-8 sæt :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share