Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Guest PlayboY
Playboy> Elendig eksempel. Lee Priest stikker sig mere end narkomanen nede på hovedbanegården...

Ligesom alle andre IFBB pro? .. Det har jo ikke noget med sagen at gøre.. Det der har noget med sagen at gøre, er at påvise hvor vigtigt det er at spise nok hvis man vil opnå nogle hæderlige gains.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Crawdaddy>Jeg mener da helt klart, at det har betydning om man render rundt med 6 pack hele året rundt, eller kun om sommeren. Det første er da klart at foretrække. Det har for mit vedkommende intet at gøre med, hvad andre tænker om min fedt% osv. osv. Det er mere fordi jeg har det bedre med mig selv hvis jeg er i topform hele året rundt ;)

Desuden er det vist også en overdrivelse, at man ved moderat kalorieoverskud, skal tælle vær en brødkrumme (ved godt det er ironisk ment). Når vi cutter holder vi vores kalorieunderskud på et absolut minimum (300-500) for at undgå tab af muskelmasse. Hvis dette kan lade sig gøre, kan vi vel også finde ud af at have en tilsvarende lille overskud så lagringen af fedt bliver minimal.

Jeg ved ikke om jeg kan sige det mere tydeligt end jeg tidligere har gjort ;) Hvis jeg skulle gå rundt og være vildt markeret hele året rundt, så ville det indebære at jeg skulle kontrollere min kost som en anden Nazi. Det ville også indebære at jeg næppe ville kunne øge min fedtfri masse med 5kg, som jeg har gjort ved at bulke moderat. For det første gider jeg ikke at skulle lege Nazi med med kost og for det andet vil jeg gerne kunne stille med en forbedret fremtoning til DM i år.

Hvis det er livsnødvendigt for dig at have synlig 6 pack, jamen så fred med det. Som Cisse siger, så er vi nogle,der ikke bryder sammen når alle abs ikke er synlige.

6 Split; Uge 1, dag 3:

Tjah, det måtte jo komme, og det gjorde det så :cry: Den ringeste squatdag siden midten af Februar. Dengang var det pga en dødløft PR sat 2 dage forinden, og minsandten om ikke det var det samme idag :lol: Ryggen var totalt DOMS'et, og sjældent har jeg været så puny LOL!!

Teknikken suttede røv og jeg kunne ikke rigtig holde presset i bunden da det gjorde nas i erector'en osv hehe :devil: Heldigvis var jeg rimelig funktionsdygtig i benpres, så jeg kan fortælle mig selv at jeg ikke er blevet vildt puny over de sidste 3 dage, men bare har en sønderbombet posteriør kæde samt et zappet CNS :lol: Resten af træningen var jeg en smule brændt aw, men overvejende var det ok, selvom det føltes puny pga squatten.

Dagens tal; ben, lægge & undergunz:

Squat:

Opv:

100x3

140x2

180x1 Allerede en smule langsom :cry:

190x1 Elendigt rep, som sejlede rundt i manegen. Det måtte jo være en enlig svale :unsure:

190x1 Hehe, endnu et luset rep. Måske var det ikke en enlig svale eller??

190x1 Efter at have forsøgt at benægte min puny-hed, fik jeg et nogenlunde ok rep

200x1 Uaaaahhhh den var tung :chicken:

190x3 Troede jeg skulle reppe lidt med elastikker på, men det var ikke tilfældet LOL :lol:

180x2 Hehehehe, så tror man at det hjælper at sænke vægten, men nope :lol: :chicken:

I det mindste er det rimelig sikkert at det ikke bliver så puny igen lige foreløbigt ;) :lol:

Legpress:

Slæde+300x21

Slæde+350x16

Slæde+350x16

Slæde+350x16

En smule bedre end sidst, så benstyrken kan ikke være helt så ringe som min koordinationsevne og rygstyrke :tongue:

Goodmornings:

100x5

130x5

130x5

130x5

130x5

Ryggen var øm som bare fanden, men de kom da i hus.

David-Seated calfraises:

50x20

55x15

60x16

60x16

70x15

Uh yeah, den spillede max og sad hvor den skulle :)

Rotary calfraises:

350x16

350x17

350x18

350x16

350x15

Som anden øvelse er den lidt dårligere end ellers, men ok alligevel :)

Standing wristcurls:

85x16

85x15

85x15

85x15

Ikke helt ved siden af, nice pump.

Link to comment
Share on other sites

Crawdaddy>Jeg mener da helt klart, at det har betydning om man render rundt med 6 pack hele året rundt, eller kun om sommeren. Det første er da klart at foretrække. Det har for mit vedkommende intet at gøre med, hvad andre tænker om min fedt% osv. osv. Det er mere fordi jeg har det bedre med mig selv hvis jeg er i topform hele året rundt ;)

Desuden er det vist også en overdrivelse, at man ved moderat kalorieoverskud, skal tælle vær en brødkrumme (ved godt det er ironisk ment). Når vi cutter holder vi vores kalorieunderskud på et absolut minimum (300-500) for at undgå tab af muskelmasse. Hvis dette kan lade sig gøre, kan vi vel også finde ud af at have en tilsvarende lille overskud så lagringen af fedt bliver minimal.

Jeg ved ikke om jeg kan sige det mere tydeligt end jeg tidligere har gjort ;) Hvis jeg skulle gå rundt og være vildt markeret hele året rundt, så ville det indebære at jeg skulle kontrollere min kost som en anden Nazi. Det ville også indebære at jeg næppe ville kunne øge min fedtfri masse med 5kg, som jeg har gjort ved at bulke moderat. For det første gider jeg ikke at skulle lege Nazi med med kost og for det andet vil jeg gerne kunne stille med en forbedret fremtoning til DM i år.

Hvis det er livsnødvendigt for dig at have synlig 6 pack, jamen så fred med det. Som Cisse siger, så er vi nogle,der ikke bryder sammen når alle abs ikke er synlige.

Jeg vil erklære mig helt enig med Hot gym. Jeg ser intet tiltalende i at rende rundt med så mange ekstra kilo 8 ud af 12 måneder om året. Med :blink: sådan et ansigtsudtryk i hovedet. Træning har da også noget med sundhed og gøre. Og uanset hvad andre tænker og mener om en, syntes jeg ikke det er de rigtige signaler man sender når man render rundt med kæmpeelskovshåndtag (er det ikk det, det hedder Angel ;) ) selvom man træner 5-7gange om ugen.

Det korte og det lange er. Grunden til jeg sviner Craws log til med endnu et off-topic indlæg er af ren og skær interesse. Der er ikke to der træner eller spiser ens. Derfor kan det også være at Craws fremgangsmåde - og berettelse herom - kan være lærerrigt for os andre. Så jeg glæder mig til at følge udviklingen med pics og fedt% indtil oktober.

Jeg mener dog at det er muligt at have en seriøst, men måske ikke absolut, massegain selvom man "kun" er på +500Kcal fra ligevægtsindtaget!

En sidste ting Craw. Har du to garderober? Når du nu har to størrelser :lol:

Jakkedrengen

Link to comment
Share on other sites

Træning har da også noget med sundhed og gøre. Og uanset hvad andre tænker og mener om en, syntes jeg ikke det er de rigtige signaler man sender når man render rundt med kæmpeelskovshåndtag

Du må meget gerne forklare mig hvad elskovs-håndtag har med sundhed at gøre for jeg forstår det ikke rigtigt :unsure: ... jeg synes det er sørgeligt du går og tænker på hvilke signaler du udsender... selvfølgelig er det ok at gå op i sit udseende men at gå og spekulere så meget over det at du ikke kan bære lidt fedt på kroppen uden at være bange for hvad andre tænker om dig det må da være træls... og ja jeg er selv i besiddelse af de fineste elskovs-håndtag... jeg dyrker styrkeløft 3-4 gange om ugen... spiller fodbold ca. 2 gange om ugen og kører på cykel som postbud stort set hver dag... jeg ryger ikke, tager ikke stoffer og drikker sjældent... jeg synes da jeg betragter mig selv som værende rimelig sund men kan da læse mig til at jeg må revurdere min holdning :blink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener dog at det er muligt at have en seriøst, men måske ikke absolut, massegain selvom man "kun" er på +500Kcal fra ligevægtsindtaget!

Det er sikkert bare mig men jeg synes Craw har forklaret dette op til flere gange for Hotgym... det handler jo om at pakke så meget masse muligt og ikke moderat masse da det ikke er målet... craw er så en af de få der har selv-disciplin og tålmodighed til at holde en lang og fornuftig diæt der i sidste ende vil give mere fedtfri masse en et moderat kcal-overskud ;)

Link to comment
Share on other sites

Tvivlen har været dér... - Men du har fjernet den sidste rest af tvivl da du postede dine off-season billeder.. Du ligner ikke en krudtkarl! ;)

Om det er godt eller skidt, er op til dig at bedømme..

Må fedtprocenten være dig nådig i de kommende mdr indtil DM.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil erklære mig helt enig med Hot gym. Jeg ser intet tiltalende i at rende rundt med så mange ekstra kilo 8 ud af 12 måneder om året. Med :blink: sådan et ansigtsudtryk i hovedet. Træning har da også noget med sundhed og gøre. Og uanset hvad andre tænker og mener om en, syntes jeg ikke det er de rigtige signaler man sender når man render rundt med kæmpeelskovshåndtag (er det ikk det, det hedder Angel ;) ) selvom man træner 5-7gange om ugen.

Det korte og det lange er. Grunden til jeg sviner Craws log til med endnu et off-topic indlæg er af ren og skær interesse. Der er ikke to der træner eller spiser ens. Derfor kan det også være at Craws fremgangsmåde - og berettelse herom - kan være lærerrigt for os andre. Så jeg glæder mig til at følge udviklingen med pics og fedt% indtil oktober.

Jeg mener dog at det er muligt at have en seriøst, men måske ikke absolut, massegain selvom man "kun" er på +500Kcal fra ligevægtsindtaget!

En sidste ting Craw. Har du to garderober? Når du nu har to størrelser :lol:

Jakkedrengen

8 ud af 12 måneder? Nu er det vist snarere 3-4 ud af 12 måneder, med mindre du tror at jeg tager 12-15kg på i løbet af et par måneder efter konkurrencen :blink:

Rent klinisk set, så fejler min fedt% ikke en disse. Det er korrekt at jeg ikke kommer på forsiden af Ab magazine lige nu, men som jeg har forklaret op til flere gange, så er det ikke pointen. Og hvilke signaler er det jeg sender?

Et signal jeg hvertfald ikke sender er at man skal være så anal med sit kcal-indtag at man får katolske nonner til at virke løsslupne ;) Et andet signal jeg heller ikke sender er at man ingen selvdisciplin har, hvis ens fedt% er over 6 og et signal jeg slet ikke sender er at man skal være ked af ikke at have cuts 365 dage om året.

Kæmpe elskovshåndtag LOL?? Tag dig lige sammen og se "livet er fedt" eller noget i den stil før du poster den slags ævl :lol: :lol:

Og nej, jeg har kun 1 garderobe. Det er så praktisk med Baggypants at de passer altid og bæltetasken får jeg på ved hjælp af min boomerang fordi jeg er for fed til selv at nå rundt ;) Yep, når jeg er i Zoo er det elefanterne der smidder peanuts ud til mig ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Et signal jeg hvertfald ikke sender er at man skal være så anal med sit kcal-indtag at man får katolske nonner til at Og nej, jeg har kun 1 garderobe.

Hvorfor kommer ordet "anal" pludselig ind i billedet?.. Har du nu snakket for meget med Mdk igen? :lol:

Link to comment
Share on other sites

Haha :lol: Jakkedreng! Det var da godt nok en flot lav fedtprocent du har, men det havde folkene i koncentrationslejerene også, så mon ikke du skulle begynde at spise lidt mad og træne med vægte ;)

(Jaja, undskyld, jer andre! Det er ikke min mening at sænke niveau til Getbig niveau, men kunne bare ikke lade være at kommentere dette :) )

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer lidt sent til - først tillykke med fødselsdagen <_< ;)

Som de andre siger, især dine arme - og dine lår ser ud til at have fået godt udbytte - og du virker også mere massiv generelt på overkroppen - men de er svære at bedømme, da du ikke har samme fedt% på begge billeder - men tager man bare de sidste billeder du postede med i overvejelserne, så er der overhovedet ikke tvivl om der er kommet en mærkbar fremgang - og dine skuldre så ikke ud til at have lidt overlast, tværtimod !

Kritikken ? - den forstummer om et par mdr :) - jeg ved godt hvor jeg sætter mine penge til DM 2004.

Jakkedrengen> cool pic :lol:

Link to comment
Share on other sites

Tvivlen har været dér... - Men du har fjernet den sidste rest af tvivl da du postede dine off-season billeder.. Du ligner ikke en krudtkarl! ;)

Om det er godt eller skidt, er op til dig at bedømme..

Må fedtprocenten være dig nådig i de kommende mdr indtil DM.

Fedtprocenten skal nok være mig nådig, det er 100% sikkert ;) Jeg flyver bedst i modvind, så bare skyd løs ;)

Fitt>

Tak for fødselsdagshilsenen :)

Som de andre siger, især dine arme - og dine lår ser ud til at have fået godt udbytte - og du virker også mere massiv generelt på overkroppen - men de er svære at bedømme, da du ikke har samme fedt% på begge billeder - men tager man bare de sidste billeder du postede med i overvejelserne, så er der overhovedet ikke tvivl om der er kommet en mærkbar fremgang - og dine skuldre så ikke ud til at have lidt overlast, tværtimod !
Det er svært at bedømme, da det ikke er verdens bedste billeder, men fedt% er rent faktisk stort set den samme. Den må faktisk være mindre da jeg er lige så "fed" som sidst, men er 5kg tungere. Som du også er inde på, så er der ingen pointe i at sammenligne de her billeder med DM billederne. Grunden til at jeg postede dem var så man kunne se hvad der var sket i forhold til sidst jeg startede på diæt :) Nogle fangede den, mens andre ikke gjorde :lol:
Kritikken ? - den forstummer om et par mdr :) - jeg ved godt hvor jeg sætter mine penge til DM 2004.

Jeg håber du har ret hvad DM angår, men kritikken tror jeg forstummer noget tidligere end et par måneder ;) :wave:

Morgencardio:

Det tog lidt tid at få gået lægge og ben varme, men da det først var sket gik det fint nok. Det blev til 35 minutter på en lidt kedelig rute. Jeg må vist forsøge at gå andre veje for at finde noget mere spændende sceneri :lol: Hvis DOMS er en indikator, så var bentræningen ifgår ikke nær så puny som de løftede vægte antyder :o

Link to comment
Share on other sites

Nææ..kragen er slet ikke fed, lige nu ligner han "bare" en stor, velbygget, hamrende stærk russisk squidfighter..og det er sgu da ok :) :) Ved ikke hvorfor folk er så pokkers fokuserede på fedtprocent :lol:

Mht dine billeder..for mig ser det ud som om dine triceps (og dine arme generelt) har fået meget mere volumen, og det gør jo ikke noget. Det er som om der er noget mere "egetræ" over dem nu her :) Dine quads er virkelig ved at være showstoppers, så hvis de kan holde massen når du cutter bliver de helt sikkert vilde :)

Hvordan er din plan for cuttingen? Hvor meget vil du ændre på din træning?

Link to comment
Share on other sites

Nææ..kragen er slet ikke fed, lige nu ligner han "bare" en stor, velbygget, hamrende stærk russisk squidfighter..og det er sgu da ok :) :) Ved ikke hvorfor folk er så pokkers fokuserede på fedtprocent :lol:

Mht dine billeder..for mig ser det ud som om dine triceps (og dine arme generelt) har fået meget mere volumen, og det gør jo ikke noget. Det er som om der er noget mere "egetræ" over dem nu her :) Dine quads er virkelig ved at være showstoppers, så hvis de kan holde massen når du cutter bliver de helt sikkert vilde :)

Hvordan er din plan for cuttingen? Hvor meget vil du ændre på din træning?

Squidfighers ala TJ's beskrivelse rykker ;) :lol:

Du har ret i at armene og benene er kommet bedre med, så det kan kun blive bedre når jeg er i form :) Jeg må forsøge ikke at lave for meget cardio, så mine ben svinder ind. Jeg fik helt sikkert kørt dem for hårdt sidste gang og de mistede en del over de sidste uger op til showet :(

Mht. træning, så vil jeg ikke ændre på den overhovedet sålænge jeg ikke behøver. På et eller andet tidspunkt vil min nuværende volumen måske blive for høj, men den tid den sorg. Foreløbigt vil jeg fortsætte med træningen i månedlige cyklusser og skifte mellem programmer. Fokus vil være på at bevare/udbygge masse gennem at bibeholde styrke/volumen. Jeg begynder hvertfald ikke på at lave højreps marathonsessions med Barbie vægte ;) :)

Link to comment
Share on other sites

Enig med Fitt omkring fedtprocenten osv.

Lige et kort spørgsmål: hvis du ikke decideret cutter eller noget nu, hvorfor beholder du så dine traveture om morgenen? Er det fordi du trods alt vil begrænse fedtmængden?

Jeg cutter rent faktisk lige nu ;) Det er også derfor jeg er begyndt på cardio, efter at have holdt ca 5-6 ugers pause med skidtet :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg gider ikke høre om, at Kragen er fed. Punktum :angry: (For hvad helvede er vi andre så?)

Hørt hørt - jeg kan kun forestille mig hvilke navne vi andre skulle lægge "krop" til... :lol: Det kan også være at CrawD skulle erkende kulør og indrømme at han bare er en stor fed nasty hrikalegur styrkeløfta´ WannaBee :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ved ikke hvad en "hrikalegur" men det lyder naaasty ;) :tongue:

Morgencardio:

Efter at have været ret træt hele dagen igår, kom jeg tidligt i seng, fik en god nats søvn og er flyvende idag :w00t: Det var lidt svært at lave cardio da mine lægge bliver pumpet helt åndsvagt op, så det nærmest ikke er til at gå på dem :o Men det er jo fedt nok, så man humper bare derudaf :lol: Det blev til 30 minutter, som føltes som langt mindre, men der er jo altid imorgen, og så tidlig træning inden jeg rykker til Århus for weekenden :)

Link to comment
Share on other sites

6 Split; Uge 1, dag 4:

Bortset fra Bøffen, var jeg den eneste i hytten af det sædvanlige slæng. Grunden var nok at det var en tidlig omgang. Selvom det var tidligt, så var der god energi og ryggen fik en god tur :) Der var god power i lats'ne, så jeg fik øget på nogle af øvelserne. Guntræningen var også ok, men grundet lidt ballade med mine brachialis hæftninger stod den på højrep træning i alle øvelserne. Gåårnz blev pumpet godt op af den behandling, så det var sq iorden ;)

Dagens tal; Ryg, Gunz & Undergunz:

Chin-Pulldown:

11pladerx12

12pladerx11

12pladerx11

12pladerx10

Fik ligefrem øget med en plade idag og holdt reps'ne i samme repramme :)

Highpulley rows:

75x12

80x12

85x11

85x11

Også bedre end sidst :)

Shrugs:

190x13

200x13

210x12

220x11

Det kørte sq godt idag, men i den sidste stod jeg vildt dårligt og det trak ned i antallet af reps :(

Hammer Machinerows:

45x12

45x12

45x12

45x11

Også bedre end sidst, selvom vægten var den samme.

Hammerstrenght curls:

(opv. 20x10).

30x12

30x11

30x11

30x8

Mine gunz er vist ikke bygget til højre reps :lol:

Prone Dumbbellcurls:

12½x11

10x10

10x11

10x11

Det er den hvor man ligger på maven på en bænk og curler. Den var ret svær, så derfor de puny vægte :lol:

Reverse curls:

3pladerx16 Gør ondt det forkerte sted i venstre, så skifter til BB håndtag istedet for unilateral.

4pladerx18

5pladerx18

6pladerx14

Den fungerede egentlig meget godt, så den gør nok comeback før eller siden.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share