Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Guest PlayboY

Hold da helt kæuwt den bett´ polak! :tongue:

Det ser ud til der allerede er røget lidt fedt på pecs og mave, uden at det er gået ud over massen.. Super :)

Jeg har dog stadig svært ved at forestille mig dig i den cuttede form du var sidste år, jeg kan simpelthen ikke forestille mig hvordan du kan komme så langt ned i fedtprocent :blink:

Og så lige en anden ting, det er dælme et ærwligt lys du får taget de billeder i, det fremhæver nada detaler ;)

Lad os få noget bedere belysning, og så noget farve på så vi kan se om du har en god tan! :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg har lokket Kragen til at få taget et par pics i OBBC idag, så må vi som om der ikke er et lidt bgedre lys der :D

....EEHHHM - god tan :unsure: Kragen er faktisk lige så hvis som mig!!!! OG DET ER HVIDT!

(bleg polak - du kender sikkert typen :tongue: )

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY
Jeg har lokket Kragen til at få taget et par pics i OBBC idag, så må vi som om der ikke er et lidt bgedre lys der :D

....EEHHHM - god tan  :unsure: Kragen er faktisk lige så hvis som mig!!!! OG DET ER HVIDT!

(bleg polak - du kender sikkert typen  :tongue: )

Bleg polak siger du? :w00t:

Kender typen, kender typen måtte gå med solbriller 24/7 da jeg var i Krakow :lol:

Man skulle jo tro de havde været spioner på en melfabrik hele banden :tongue:

Edited by PlayboY
Link to comment
Share on other sites

Jeg har lokket Kragen til at få taget et par pics i OBBC idag, så må vi som om der ikke er et lidt bgedre lys der :D

....EEHHHM - god tan  :unsure: Kragen er faktisk lige så hvis som mig!!!! OG DET ER HVIDT!

(bleg polak - du kender sikkert typen  :tongue: )

Bleg polak siger du? :w00t:

Kender typen, kender typen måtte gå med solbriller 24/7 da jeg var i Krakow :lol:

Man skulle jo tro de havde været spioner på en melfabrik hele banden :tongue:

Der er nok ikke den store forskel på billederne hvis jeg poster dem i farver :lol: Gider ikke lige cancergrillen, så der kommer først farve på når solen begynder at kunne give farve ;)

Du har ret i at belysningen ikke spiller max og ejheller kropsfarven. Det betyder så at man ikke får de helt store detaljer med på billederne, hvilket er lidt ærweligt :(

Hmmm, den med melfabrikken er da værd at tænke over :lol:

Fitt, Mass, Lonnie, Jon og Maxp>

Thx :) Næste sæt billeder bliver om to uger. Så burde der være lidt mere at se. Jeg regner med at sætte dem i forhold til det allerførste billedsæt, så man kan se forskellen på en måneds cardio :wave:

Ps. MaxP-> Det er en mus, men hvad den laver der og hvorfor den er med i billedet kan jeg ikke røbe ;)

Link to comment
Share on other sites

Ps. MaxP-> Det er en mus, men hvad den laver der og hvorfor den er med i billedet kan jeg ikke røbe

Aha, er det en af de der: "I could tell you, but then I'd have to kill you" :lol:

Jeg troede så bare det var kattens legetøj som havde sneget sig ind foran kameraet ;)

Link to comment
Share on other sites

Hmmm! nogen der har set min mus, den sagde noget med "ærwerlig" og "wan't nasty" og nu den væk.

Men held og lykke med diæten, det ser godt ud! du behover nok ikke noget ros herfra, da du får nok i forvejen, men du er eddername en solid fætter :devil:

Link to comment
Share on other sites

Mr Nosebleed & Klaus S>

Ros kan man altid bruge, så thx :)

6 Split; Uge 2, dag 5:

Selvom det ikke kan mærkes særlig meget, så er det dog muligt at fornemme at man ikke kan trække den så meget, som offseason, uden at det har lidt konsekvenser. Idag var jeg en smule flad over det hele, og især ryggen er ret wasted :dead: Det kører ca sådan, at dagen efter en ond træning er lidt puny, hvad det ikke var på helt samme måde tidligere. Selve træningen var ellers meget god, omend jeg ikke helt kunne det i bænken som jeg gerne ville. Til gengæld var der god stemning med alle de sædvanlige, samt nogle besøgende rødder fra Slemborg :)

Dagens tal; Pat, Skuldre & triceps:

Bænkpres:

Opv:

100x3

130x2

150x1

Worksæt:

160x3

160x3

160x2+1 med lidt forced :tongue:

150x5

150x4 :angry: Ville have haft 5 :angry:

100x19 Backoff :devil: Ved nr 18 vidste jeg ikke om jeg kunne tage flere, så Big J tolkede det som om at den skulle rackes, men det skulle den ikke :lol: Så den måtte unrackes igen, og så kunne jeg presse den op langs supporterne, hvor den hang fast og ikke kunne komme til lockout fordi den sad fast under gaflerne :o :lol: Så var patten brændt godt aw :dead:

Incline dumbbellpress:

50x8 Totalt puny ift normalt :(

50x7 Det var vist BP'en der havde sørget for punyness i inclines :lol:

46x8 LOL!!

46x8 Hehehehe, sooo puny!!

Deltpress maskine:

12 pladerx15

14 pladerx15

16 pladerx8

16 pladerx8

Wooooaaaaa, et klart hit!!! Den sad sq godt i side delten :w00t:

Unilateral reardelt maskine:

40x12

40x13

45x10

Narrow pressdown:

55x17

60x15

60x15

60x15

Udemærket :)

Bent arm Barbell pullovers:

Stang+40x10

Stang+40x10

Stang+40x10

Stang+40x9

Blev spottet af Maass'kinen, så han gav mig lige nogle forced oven i hatten. Den er noget sværere end med en dumbbell.

Link to comment
Share on other sites

Har lige luret lidt billeder (skummelt ja  ) men anyway, uden at være den store symmetri mester, mangler du så ikke MEGET masse på trapz ?!?

Ligner ikke tidligere billeder må jeg sige - ser squ lidt lasket ud - men god styrke må man sige..

En af Kragens stærke sider er da netop Trapz, efter min mening. Manden kører shrugs med 230kg!

Og lasket siger du?? Hvor?? Man kan da se dele af rectus abdominis! Så vil jeg ikke betegne det som lasket :blink:

Nu må i tynde anorektiske drenge sgu godt nok til at stoppe lidt. Jeg arbejde i en børnehave på et tidspunkt og der havde nogle af drengene på 5-6år da også sixpack, men det gør jo ikke børnene til bodybuildere ;)

Edited by Onkel Troels
Link to comment
Share on other sites

Ja, Kragefaren ligner jo nærmest en børnehaveunge, med den ærwelige muskelmasse, han render rundt med :baby: :lol:

Elvirus>>> Craw har sq da nogle ekstremt lede trapz?? :blink: Tag lige et kig på første billede, på sidste side :)

Jeg er personligt helt i chok over mandens enorme muskelmasse, og jeg synes sq at han har en forholdsvis LAV fedtmasse :unsure:

Link to comment
Share on other sites

He, he, ja-jeg vandt nok ikke "bedste spotter award" i det sidste sæt bænk, men til gengæld fik jeg brændt godt i det næstsidste sæt ;)

Hehe ja, det var vist min egen skyld :bblush: Jeg var ikke selv sikker på om jeg kunne tage den sidste, så det så nok ud som om den var på vej tilbage i stativet :chicken::tongue:

Damn> Thx og det skal nok blive bedre over de næste måneders tid :wave:

Elvirus>

Har lige luret lidt billeder (skummelt ja  ) men anyway, uden at være den store symmetri mester, mangler du så ikke MEGET masse på trapz ?!?

Ligner ikke tidligere billeder må jeg sige - ser squ lidt lasket ud - men god styrke må man sige..

Onkel Troels og Moos har fat i noget af det rigtige. Jeg tror ikke lige Trapz er et sted der mangler ;) Som det ser ud lige nu, er læggen vist det eneste, der decideret halter efter.

Om jeg er lasket eller ej, er relativt. Lasket i forhold til DM form, men næppe lasket ift. den gængse fedt% man finder på gaden i dagens Danmark. Lige nu synes jeg den klart er indenfor rimelighedens grænser for en Offseason form, men smag og behag.

Brainroid>

Enig.. han kan ikke være meget mere end 11-12% ? han er på 100kg pt, regner med at ramme 85.. et hurtigt regnestykke siger at størstedelen af den tabte masse bliver muller!! er det virkeligt så dyrt at komme helt derned på konkurrence %'erne ?

Det er dyrt at komme derned, men man skal også have for øje, at noget af den tabte vægt er væske. Jeg vejede ind på lige under 80 sidste år, og dagen efter lå jeg på 82. Det var udelukkende vandvægt, der blev sat på der. Så hvis 2kg af de ca 15kg er vand, så passer det nok meget godt :) Men der er ingen tvivl om at der også ryger masse af undervejs....desværre :( Jeg må prøve at minimere det så meget som jeg kan.

Morgencardio:

Jeg var sq godt nok halvkvæstet efter awbrændingen igår, men jeg kom da op, som jeg skulle, og brændte mine 30 minutter aw. Læggene er permanent bustede lige nu, men de skal nok vænne sig til det :evillaughter:

Link to comment
Share on other sites

Jeg må prøve at minimere det så meget som jeg kan.

- Gør du det med fordel over et 7md's cut ? Det ved du selvf. bedst, så selvf. gør du det!!! det virker bare som laaang tid, jeg kan ikke helt konstruere det forløbet på øverste, for mange ubekendte, men men, har du en IDÉ om hvornår massen begynder for alvor at rive af ? 8% 7% ? Er det sådan at du skærer relativt hurtigt ned til dette 'threshold' og så 'sniger' fedtet af derfra, omvendt, eller er det bare en lang linær kamp ?

Link to comment
Share on other sites

Jeg må prøve at minimere det så meget som jeg kan.

- Gør du det med fordel over et 7md's cut ? Det ved du selvf. bedst, så selvf. gør du det!!! det virker bare som laaang tid, jeg kan ikke helt konstruere det forløbet på øverste, for mange ubekendte, men men, har du en IDÉ om hvornår massen begynder for alvor at rive af ? 8% 7% ? Er det sådan at du skærer relativt hurtigt ned til dette 'threshold' og så 'sniger' fedtet af derfra, omvendt, eller er det bare en lang linær kamp ?

I denne her omgang vil jeg forsøge at træne det væk så vidt muligt og forhåbentlig ikke behøve at lave så meget cardio.

Det er primært cardio'en der rykker massen af, og det sker som regel sidst i forløbet, hvor man er ved at være noget udslidt og stadig tonser derudaf med cardio. Sidst lossede jeg mere vægt i ryksækken i de sidste uger, og set i bakspejlet var det nok en fejl. Der røg simpelthen for meget masse af. Men hvis ikke jeg havde gjort det, var jeg måske røget over de 80kg, og så spillede det jo heller ikke :lol:

Som det kører nu, regner jeg med at smide lige over de 500gr/uge. Hvis jeg smider alt for meget og kommer i for god form for tidligt, så smider jeg nok nogle spisedage ind som buffer. Sidst tabte jeg stort set mest i den sidste måned, men jeg vil se om jeg ikke kan gøre det lidt mere jævnt denne gang, så jeg ikke bliver presset tilsidst :wave:

Link to comment
Share on other sites

En af Kragens stærke sider er da netop Trapz, efter min mening. Manden kører shrugs med 230kg!
230KG..!!! :freaked: Damn thats nasty "The king of trapz"

FREAK.......................................!!!! :lol:

-DAMN

Link to comment
Share on other sites

naaaaaaasty sir jeg bare!!! naaaasty!!!

:devil:

satme nogle syrede pics!! go stil! :bigsmile:

:dance:

Jotak :)

Damn>

Hehe thx, Fed signatur btw ;)

6 Split; Uge 2, dag 6:

Jeg var rimelig sikker på at jeg ville være vildt puny idag, men da jeg kom derned blev det alligevel til en god gang diskobentræning :) Der kom godt pump i wheels'ne, og der var sådan set også udemærket styrke i dem, så intet at brokke sig over :) Begge kalveøvelser spillede også max. Det var meget godt, eftersom øvelse nr 2 plejer at være mindre god. Da jeg var ved at være færdig dukkede Bamzfaren og Mass op og straffede wheels i squatten. Mass nappede lige en 5'er med 190 :dropjaw: Så det var rimelig nasty :respekt:

Ellers var Future Cop og hans kæreste der, samt, Hurra, Boing, Bøffen og Idiot.

Dagens tal; Wheels, kalve & Undergunz:

Legextensions:

210x15

230x15 Bedre end sidst, så mere vægt på lortet ;)

250x13 Den sved godt, så mere på.

270x10 :devil:Den brændte helt eminent :evillaughter:

Squatmaskine:

slæde+100x15 Let nok, så..

slæde+140x15 Yep yep.

slæde+140x15

slæde+140x15

Den fik sq brændt wheels'ne godt aw og sveden haglede sq af mig :tongue:

Standing legcurls:

70x12

75x10

75x10

80x9

Lidt bedre end sidst, men det irriterer mig stadigvæk at venster ben er dårligere end højre :angry:

Rotary calfraises:

310x28

310x29

310x25

310x27

:devil:Det brændte helt åndsvagt i kalvene :dropjaw: :devil:

Seated calfraises:

60x16

60x16

60x16

60x15

AAAAAAAUUUUUAAAWWW, den sved max i kalvene :w00t::devil:

Plateholds:

4 sæt Udemærket greb idag.

Link to comment
Share on other sites

Morgencardio:

Uh yeah, så blev der tævet 30 minutters cardio af endnu en gang. Stængerne var godt nok en anelse tunge fra gårsdagens diskotræning, men det gjorde det kun lettere at give kalvene en god gang squeeeeze i toppen af hvert skridt :devil:

Maveflæsket er ellers ved at være godt blødt i det, så det varer nok ikke alt for længe inden dunken ryger en tur :tongue:

Link to comment
Share on other sites

hey krage! var lige inde på sådan en hjemmeside med billeder fra DM sidste år! må nok lige tilføje at det er naaaasty!!! :blink: fede billeder på scenen der!! og i år er du jo meget vildere!!

må indrømme jeg glæder mig til at se dig på scenen! :bigsmile:

til dem der kunne ha lyst til at se de billeder fra DM så kan de findes her: naaaaaaasty pics fra dm 2003

Link to comment
Share on other sites

hey krage! var lige inde på sådan en hjemmeside med billeder fra DM sidste år! må nok lige tilføje at det er naaaasty!!! :blink: fede billeder på scenen der!! og i år er du jo meget vildere!!

må indrømme jeg glæder mig til at se dig på scenen! :bigsmile:

til dem der kunne ha lyst til at se de billeder fra DM så kan de findes her: naaaaaaasty pics fra dm 2003

Hey Svensker :)

De er ret fede de billeder fra DJJensens hjemmeside :o Det må være hans kamera, for de officielle DM billeder er langtfra samme kvalitet, så man kan da håbe at han er der igen i år :)

Morgencardio:

En let og frisk morgentur som sædvanlig. Turene føles lettere og lettere, så kondien er hvertfald blevet bedre. Jeg kan også se at jeg taber mig ganske betragteligt, og måske går det endda en smule for hurtigt. Nu tager jeg den lige til på søndag, og hvis der er røget mere end det der er planlagt, må jeg nok øge mit kcal indtag hele ugen eller indføre en eller anden form for refeed dag. Men nu ser vi på søndag ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share