Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

Hej Chr. ;)

Det er utroligt, at der skal en lille lap papir til at overbevise folk, at man er clean. På den anden side så må dig og slænget, (de andre som blev testet negativ), tage det som et kæmpe kompliment, at blive hevet med i en doping-test. ADD må, som så mange andre uforstående individer, have troet, at I var på ulovlige medikamenter. Det er jo lidt sørgeligt, at der stadig er så mange mennesker, som tror at det ikke kan lade sig gøre uden.

Nu har I bare bevist det modsatte, og slået fast, at man med den rette indstilling og viden kan komme meget langt :respekt:

btw: godt at se du er kommet i gang med diæten. Håber den må forløbe problemfrit :)

De reneste hilsener fra density :wave:

Hej D og Thx :)

Ja, man kan hvertfald konstatere at der ikke er så megen hvisken i krogene længere, eller det synes jeg hvertfald ikke der er. Men det kunne være jeg skulle søge job i ADD. Jeg tror jeg vil være rimelig habil til at pege folk ud og nok også bedre end deres nuværende team :lol:

Diæten går ellers fint, og der er da tydelige fremskridt, hvad søndagens/mandagens billeder burde kunne dokumentere :) Noget er måske væske, men der er helt sikkert også røget noget hist og her :D

6 Split; Uge 2, dag 3:

Træningen idag gik noget bedre end forventet. På trods af snigende træthed og søvnunderskud, lykkedes det mig alligevel at lave nogle nogenlunde fornuftige løft. Den unødvendige cykelturscardio imorges har måske trukket lidt ned, men det var stadigvæk bedre end sidste uges ynkelige squatten :lol: Da bentræningen var ved at være færdig var min energi sq også ret opbrugt. Mao. var jeg helt brændt aw :dead: Min restitution er vist blevet en smule dårligere pga. kcal udnerskud, for jeg har næsten fullbody DOMS :lol:

Det hjalp på det at der var rigeligt med godtfolk tilstede, såsom Big J, der pryglede sin ryg, delts og gav Fætter PR en tur på bænken. Ellers var Loonie, Anton, Onkel Grafrakka, Panda'en, Real Hurrah og Engletøsen også der :)

Dagens tal; Wheels, Kalve & Undergunz:

Squat:

Opv:

100x3

140x2

180x1

Worksæt:

190x1 Elendigt rep, hvor jeg tipper forover på vej op :angry:

190x1 Noget bedre.

200x1 Joh, tilforladeligt.

200x1 Også ok.

210x1 Det var en grinder og med løse knæbind, så knap så suverænt, men bedre end sidst i det mindste.

190x5 Ok, men det har været bedre. Med løse knæbind.

160x10 Bare med knækogere. Den kørte lidst slingrende, men ellers ok.

Egentlig ok, men det kan være bedre. Nok en smule flad i wheels efter cykeltur :(

Legpress:

Slæde+300x20

Slæde+350x16

Slæde+350x16

Slæde+350x16

Så var jeg ved at være godt brændt aw :dead:

Stifflegged DL:

100x5

130x5

130x5

140x5

140x5

Den føltes tung, og det er vist også ved at være længe siden sidst <_<

Rotary calfraises:

350x25

370x20

370x19

370x17

370x16

Tjah, jeg er blevet noget bedre her :)

Seated calfraises:

50x17

50x16

60x15

60x12

60x15

Totalt lammet i kalvene :dead:

Cable reversecurls:

7pladerx18

8pladerx16

9pladerx12

Adiós! Den fede Krage havde sunget og det var tid til hjemaf :dead:

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

En led omgang wheels i daw, Krage :devil:

Sådan føltes det i hvertfald :dead: :lol:

Morgencardio:

Heh, mine wheels har ikke engang nået at blive ømme endnu, så det var et godt tidspunkt at gå morgencardio ;) Godt nok var de en smule tunge, men de klarede turen på ca 35 minutter og uden at gå i pittstop eller noget overhovedet ;) Kalvene ser ud til at have haft godt af cardio'en, men måske er det bare på grund af mindre væske i benene :unsure:

Jeg regner med at få taget billeder enten imorgen aften eller mandag morgen. Så burde det være til at se en forskel fra sidst :)

Edited by Crawdaddy
Link to comment
Share on other sites

Morgencardio:

Endnu en tur på 30 minutter i posen. På trods af for lidt søvn, er jeg ikke træt eller noget her til morgen :D Der var god fart på turen og god kontakt til kalvene, som fik en god gang Påårmp :tongue:

Vægten lå her til morgen på 98,9kg, så der er røget 1,5kg på de to uger jeg har været på diæt foreløbig. Det er, som nævnt tidligere, en smule i overkanten af hvad jeg er ude efter. En stor del af kg'ene er dog røget i den første uge, så en del af det er væske, og så passer regnestykket noget bedre ;)

Link to comment
Share on other sites

98kg?.. Hvad satan stickboy :poking:

:tongue:

Yep yep ;)

6 Split; Uge 2, dag 4:

Træningen idag spillede max :w00t: Der kom godt pump i lats'ne og gunz'ne var også gode idag :) Jeg fik prøvet et par nye øvelser og Fætter PR fik en god dobbelttur i Shrååååuuuwwgs :evillaughter: Sjovt nok har jeg sovet færre timer end ellers, men det påvirkede ikke energien, der var god. Det hjalp selvsagt at Maaass var der til at dele forced reps ud med rund hånd, og det skadede heller ikke at Puzzamatic'en dukkede op en smule senere og brændte sig aw. Tilsidst dukkede den ukrainske Antonbombe op og brændte pat.

Dagens tal; Lats, Gunz & Undergunz:

Supported pullups:

30x14

30x13

30x12

30x12

Damn!!! :devil::w00t: Den var sq for nasty!! KVildt pump den gav i lats'ne :retard: Klart en keeper :aokhand:

Glass Rows:

10pladerx12

10pladerx14

11pladerx14

12pladerx15

På trods af masser af forced rææps fra Maaa, synes jeg ikke den fungerede så godt for mig. Den var da ok, jeg synes at high pulley rows er bedre.

Shrugs:

190x14 Let :o

210x14 Leet :devil:

220x16 Rep PR :w00t: Den kørte sq godt, så Fætteren fik en tur :pimp: Englen fik den nuppet på film, så den kommer op på et tidspunkt.

230x16 Rep OG Vægt PR :evillaughter: Hell yeah!!!

Iso rows:

45x13

45x15 Unilateral, og det viste sig at være bedre ;)

55x12

60x10

Den sad rigtig godt idag og vægten kom også højere op end nogensinde :tongue:

Hammerstrenght curls:

Opv: 20x10

30x14

35x8

30x12

30x10+20x5+10x5 Mass gav mig lige et nasty dropsæt som tak for et jeg gav ham :devil:

Incline dumbbellcurls:

17½x8

17½x10

17½x8

17½x8

Så var Gunz'ne brændt godt og grundigt aw :dead:

Standing dumbbell wristcurls:

25x27

30x15

30x14

30x14

Teamede op med Maaa og brændte undergunz'ne :)

Link to comment
Share on other sites

Englen fik den nuppet på film, så den kommer op på et tidspunkt.

;) Glæder mig ;)

Jeg må lige som PlayboYen sige jeg er imponeret over du sætter PR på Kcal underskud!

Diskopumperen :lol:

Tak og til Playboy også :)

Mit kcal-underskud er så minimalt på nuværende tidspunkt, at det ikke burde have den store indflydelse på træningen. Når man så har en god dag samtidig, så kan Fætter PR ikke vide sig sikker :lol:

Morgencardio:

Det var sq ærlig talt lidt svært at vågne idag :dead: Jeg har en solid omgang DOMS i stort set hele ryggen, så gårsdagens rygtræning har ikke været helt ved siden af :o Da jeg først var kommet op og kommet igang, gik det ganske udemærket. Det blev til ca 30 minutters fuld fart fremad og senere i dag står den på træning ala pat, delts & hestesko. Der kommer et helt slæng fra Slemborg, så det skal nok blive sjovt ;)

Link to comment
Share on other sites

Tror sq at farmand ville være pave-stolt af de wheels hans knægt render rundt med der.... :w00t:

Det ser godt u' champ, og det blir spændene at se din forandring de kommende måneder... :4flex: :)

diæten spiller, og du brænder godt igennem.... du skal nok blive en stor, hakket og leee' satan når du rammer scenen.... :4whip: :devil2:

Mass :upwave:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share