Crawdaddy


Crawdaddy
 Share

Recommended Posts

stor, stærk.. leeee' og nasty.... bænker 175kg det ka' ikk passe jooooo' :blink:

Sådan sidder de sikkert og tænker..... :cries: især ham makkeren vi fik snakket om igår.. han brænder da helt sammen.... muhahahaha :4thumbup:

all-natural.... all da time... :upwave:

Mass'kinen!!

Haha, det bliver fedt at se hans reaktion :evillaughter: Nu går han sq nok rundt med tudefjæs i ugevis og grubler over hvordan vi dog kunne omgå testen :smashtard:

Måske var det fordi vi kendte halveringstiden, så vi kunne time det lige præcis korrekt til den uanmeldte kontrol :retard: :retard: Ahhh, det bliver sq sweet hvis han er der idag :evillaughter:

MaxP, Arne, Don K & Maaa>

Thx :) det er sq fedt endelig at have papir på at man ikke går rundt og smugkrådter :) Tror næsten sedlen skal på en T-shirt eller noget i den stil :tongue:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vil sige det samme til dig som Angel, tillykke med papiret!!! Og så må vi jo se om dem der har travlt med at kaste beskyldninger ud, har ligeså tralvt med at sige undskyld igen… ;)

Hehe… Det jo lidt lissom at få papir på at man er en Fuldblods hingst egnet til topklasse avl eller noget! :w00t:

Link to comment
Share on other sites

tillykke med de blanke papire... ;) det er slet ikke sjovt når man ved hvad resultatet er i forvejen :lol:

De skal da hænges op i OBBC alle 3 - så ka fjolserne lære det!

hehe i guldramme og hele svineriet! og så det lyser op af neon! så kan de fæhoveder sku se hvor stupide de er! :tongue:

er der overhovet nogen der er blevet testet positive?? der var da 6-7 stykker der blev testet den dag.. right?

:dance:

Link to comment
Share on other sites

tillykke med de blanke papire... ;) det er slet ikke sjovt når man ved hvad resultatet er i forvejen :lol:
De skal da hænges op i OBBC alle 3 - så ka fjolserne lære det!

hehe i guldramme og hele svineriet! og så det lyser op af neon! så kan de fæhoveder sku se hvor stupide de er! :tongue:

er der overhovet nogen der er blevet testet positive?? der var da 6-7 stykker der blev testet den dag.. right?

:dance:

Vi er alle fem frikendt...

Kragen, Big J, Gustne Gucfa, MASS og undertegnet!!!

Der var vist en anden som blev testet - hvem ved jeg ikke!! :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Stærkt :a-okhand:

Man kan faktisk godt aflevere et billede eller hvad man nu ønsker at få printet på en trøje.. Du skal selv komme med en trøje. og hvad du vil have på den, men så er der faktisk ret mange steder du kan få det printet på trøjen.

Der er nogle fotobutikker der arbejder i det :)

Link to comment
Share on other sites

tillykke med de blanke papire... ;)  det er slet ikke sjovt når man ved hvad resultatet er i forvejen  :lol:
De skal da hænges op i OBBC alle 3 - så ka fjolserne lære det!

hehe i guldramme og hele svineriet! og så det lyser op af neon! så kan de fæhoveder sku se hvor stupide de er! :tongue:

er der overhovet nogen der er blevet testet positive?? der var da 6-7 stykker der blev testet den dag.. right?

:dance:

Vi er alle fem frikendt...

Kragen, Big J, Gustne Gucfa, MASS og undertegnet!!!

Der var vist en anden som blev testet - hvem ved jeg ikke!! :unsure:

Flamme blev også testet, men han har forladt centeret frivilligt, efter hvad jeg har hørt fra Henrik af.

Link to comment
Share on other sites

På den anden side så var ADD nok bekendt med kragefars østeuropæiske rødder, så selvom han kun havde vejet 59 kg fordelt på 196 cm, så var han stadig blevet testet langt ind i helvede. :devil: :lol: :tongue:

what the motherfuckingfuck !?!?

Jeg er os østeuropærer! Jeg vil os testes for kraaadt :sad106: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Tak alle :) Så burde krudtsnakken vist have fået et godt skud for boven, og måske slipper vi for at høre mere til mistænkeliggørelser osv i fremtiden :)

6 Split; Uge 2, dag 2:

Hmmm, jeg er godt nok søvnig her for tiden. Idag har det endda ikke været så slemt, men henover middag begynder energien godt nok at falde drastisk. Muligvis er det pga mit kalorieunderskud, men det er så lille at det ikke burde spille ind :unsure: Der må åbenbart lægges flere timer i Zzzzz fabrikken :tongue: Da jeg skulle afsted til træning, føltes det mere som morfar tid, men efter et godt hug grøn te gik det bedre og det blev til en ganske fin træning. Der var helt Mollertomt da jeg kom, men så dukkede Svenskeren op, og senere Loonie, Mass og Nexus. Patten fik en god gang pump og ligeledes delts og hestesko. Mass havde sin "Frikendelsesattest" med, og den blev vist frem et par gange :biggrinhat:

Dagens tal; Bryst, skuldre & triceps:

Flyes:

25x12

27½x12

30x12

30x12

Wuuuuaahh, den sad som den skulle idag og patten svarede igen med store Pumpstaver :)

Incline flyes:

25x12

27½x12

27½x12

27½x12

Damn, den var sq også lige i øjet. Perfekt i to ud af to :)

Side laterals:

16x11 15'eren var optaget, så det blev 16'eren istedet.

15x14 Ahh, så kom den tilbage :)

17½x10

17½x9

Lidt bedre end sidst, men stadig et stykke op til fordums lateralstyrke ;)

BB frontraises:

stang+20x11

stang+20x11

stang+20x11

Håndvægte 15x10

Syntes jeg kørte lidt for skævt med stangen, så jeg skiftede til HV i sidste sæt for at teste den, men den generede min ene skulder en smule :(

Closegrip BP:

115x8 Teamede op med Maaass her.

120x8

120x8 Så kom der en gut og sagde at vi snart skulle stoppe med at varme op. så snakkede han om at han selv kunne tage 4 reps med 140 osv ;) Han havde ikke lige spottet at det var closegrip, så han skulle lige sige at vi var puny :lol:

122½x8 Yep, øgning med 2½kg :tongue:

Dips:

28

23

21

Går helt død efter første sæt, så sammenlagt lidt dårligere end sidst :angry:

Link to comment
Share on other sites

Så kom der en gut og sagde at vi snart skulle stoppe med at varme op. så snakkede han om at han selv kunne tage 4 reps med 140 osv ;) Han havde ikke lige spottet at det var closegrip, så han skulle lige sige at vi var puny :lol:

122½x8

Ehh var det nu store Jens igen? :unsure:

Nope, det var Bjørn fra bestyrelsen. Han er blevet lidt mere snakkesaglig efter de negative D-tests.

Svensker>

Man skal ikke undervurdere Teens magiske evner ;) :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Craw: Congrat' på din test! Så er der jo ik' så meget at rafle om mere! :)

De skal da hænges op i OBBC alle 3 - så ka fjolserne lære det!

Jeg synes det er godt med deres tests osv, og jeg tror da også at du skriver det lidt i sjov. Men er man ik' liiiige en tand for meget en nørd, hvis man hænger sådan noget op :lol:

Link to comment
Share on other sites

Craw: Congrat' på din test! Så er der jo ik' så meget at rafle om mere! :)

De skal da hænges op i OBBC alle 3 - så ka fjolserne lære det!
Jeg synes det er godt med deres tests osv, og jeg tror da også at du skriver det lidt i sjov. Men er man ik' liiiige en tand for meget en nørd, hvis man hænger sådan noget op :lol:

Thx og jeps, nu burde al snakken vist forstumme :)

Morgencardio:

Tidligt oppe og gå de ca 30 minutter. Der var god nok fart på og jeg er ligefrem frisk her til morgen. Nu står den så på noget ufrivilligt cardio, i form af en cykeltur til noget jobsamtale. Jeg må lige checke ud hvor lang tid det tager, og hvis det er alt for langt, må jeg nok investere i en form for motoriseret transport :lol: Wheels'ne skal jo ikke brændes for meget aw uden grund ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest PlayboY

Hah, jeg vidste du ikke lavede noget din lille bums! :tongue:

Tænk hvor meget man kunne få trænet hvis man havde hele dagen for sig, og ikke skulle stå op og lave noget om morgenen.. Så kunne man snildt træne hver dag.. - Der er nogen der kan var? <_< ;)

Link to comment
Share on other sites

Hah, jeg vidste du ikke lavede noget din lille bums! :tongue:

Tænk hvor meget man kunne få trænet hvis man havde hele dagen for sig, og ikke skulle stå op og lave noget om morgenen.. Så kunne man snildt træne hver dag.. - Der er nogen der kan var? <_< ;)

Det er jo hemmeligheden ;) Hvis jeg kommer i arbejde ender jeg med at blive totalt ærwelig :lol:

Nah, der er grænser for hvor meget man kan træne, så det skulle ikke blive noget videre problem ;) Cykelturen tager ca 20 minutter hver vej, men nu må vi se om jeg har taget den for første og sidste gang, eller om den skal gentages :o

Link to comment
Share on other sites

Hej Chr. ;)

Det er utroligt, at der skal en lille lap papir til at overbevise folk, at man er clean. På den anden side så må dig og slænget, (de andre som blev testet negativ), tage det som et kæmpe kompliment, at blive hevet med i en doping-test. ADD må, som så mange andre uforstående individer, have troet, at I var på ulovlige medikamenter. Det er jo lidt sørgeligt, at der stadig er så mange mennesker, som tror at det ikke kan lade sig gøre uden.

Nu har I bare bevist det modsatte, og slået fast, at man med den rette indstilling og viden kan komme meget langt :respekt:

btw: godt at se du er kommet i gang med diæten. Håber den må forløbe problemfrit :)

De reneste hilsener fra density :wave:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share