blanco's log


blanco
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens træning

Frivend

5x50 kg

3x60 kg

2x70 kg

1x80 kg

1x85 kg

1x90 kg

5x60 kg - teknikken var virkelig dårlig i dag, så det mærkes altså tydeligt, at det er et stykke tid siden, jeg sidst kørte øvelsen

Dødløft

3x100 kg

5x120 kg

5x120 kg - grebet var på nippet til at sætte ud :blink: så må jeg i gang med COCs igen

OH Squat

10x20 kg

5x30 kg

0x40 kg - MISS

0x40 kg - MISS - hmm jeg kunne ikke holde balancen ved 40 kg, i andet sæt var det dog tæt på, så næste gang måske, teknik, teknik, teknik.

Bænkpres

7x90 kg - PR

7x90 kg

5x90 kg - albuen er begyndt at genere, som altid når jeg har bænket tungt i en vis periode :dry:

Cable Row

8x95 kg

8x95 kg

7x95 kg

Military Press

5x60 kg - PR

5x60 kg - sidste rep var en virkelig grinder, jeg havde ikke regnet med, at den ville være så tung :blink:

Pull Down

8x90 kg

7x90 kg

Dips

6x20 kg

6x20 kg

Hammer Curl

4x20 kg

3x20 kg - jeg er bare så ynkelig i alle curløvelser :blush:

Link to comment
Share on other sites

Sender lige en par håndkants highfives din vej!!! Utrolig flot udvikling af dig fra start til nu!!

Og, som Nra skrev - Welcome Back!!  :4thumbup:

Spinkix fra L@rs

<{POST_SNAPBACK}>

Mange tak Lars B :smile:

Det er en ære at have så cool en kæmper i min log, det mener jeg virkelig. Dine løft og kampsportspræstationer er alt for imponerende!! :devil::cooldance:

Nutella> bahh :tongue:

og tak :wink:

Link to comment
Share on other sites

Nej det er edersprødme en ordentligt omgang frivend og stem du har gang i der!! :devil:

Det ser godt ud!

Ta den lidt med ro med albuen, det er så irriterende når det ender galt med sådan noget...

Har du prøvet med albue-kogere? Mit venstre håndled var før meget irriteret når jeg kørte presse-øveslser, men efter at have benyttet en håndledsstøtte hvor der desuden var noget neopren-stuff i, så fik den det meget bedre! (Nu er det så højre håndled den er gal med, så nu har det håndled lånt bindet :wink:)

Link to comment
Share on other sites

DJ> Yeah mange tak, og ja, der har sgu været god fremgang siden jeg kom igang igen.

og før du får sent dig om, ånder jeg jo din bænk i nakken! :blink::laugh:

nra> takker :smile:

Nutella> Tak, og ja jeg ved det bedste for albuen ville være lidt ro, det er dog ikke sikkert jeg også gir den det :blush:

Og nej, jeg har aldrig prøvet med nogle kogere til albuen, men måske det var en idé. Det er nemlig et tilbagevendende problem hver gang jeg har kørt bænk (relativt) tungt i længere tid :dry:

Jeg er bare så bange for at opbygge et afhængighedsforhold til diverse udstyrsgejl :laugh:

I min verden er bind stadig kun noget piger bruger :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Jeg tror, jeg er ved at være brændt aw nu. I hvert fald var squatten tungere end sidst følte jeg, og genrelt følte jeg mig en anelse slatten i de fleste øvelser. Teknikken i frivend var bedre end sidst, men jeg skal stadig væk øve mig på at få trukket ordentligt igennem.

Frivend

5x50 kg

3x60 kg

3x70 kg

2x75 kg

5x65 kg

Squat

6x110 kg

5x110 kg

4x110 kg

4x110 kg

Bænkpres

8x90 kg - repPR :smile:

6x90 kg

6x90 kg

Pull Down

3x6x95 kg

Laterals (istedet for mili.press)

2x8x7,5 kg

Cable Row med masser af cheat

3x6x100 kg

French Press

8x27,5 kg

6x27,5 kg

Hammer Curl

2x8x15 kg - svagt....

+lidt mave

Link to comment
Share on other sites

Træning i går

jeg er desværre blevvet syg med ondt ihalsen, hovedet og supersnottet, så det var lidt en kamp at få trænet i går, men det gik nu ok, bort set fra min albue som brokkede sig meget mere i dag, end de sidste gange. Overvejer at køre lidt db press fremover i stedet for, og så håbe på det funker bedre

Dødløft

3x100 kg

5x125 kg

5x125 kg

5x125 kg - gik ok

Front Squat

5x80 kg

5x80 kg - også fint

Bænkpres

6x92,5 kg

6x92,5 kg

6x92,5 kg - tjoh jeg tog da alle reps, men der blev bouncet lidt på flere af dem i alle sæt. Kunne ikke rigtig få teknikken/opsændet til at spille, og så var jeg megageneret af albuesmerter

Pull Down

3x6x95 kg

Military Press

6x60 kg

5x60 kg

Cable Row

3x6x100 kg

Dips

2x6xbw. +20 kg

Hammer Curl

2x9x15 kg

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

fin omgang, og selvom sygdommen stadig hænger lidt ved, er den på retur. Jeg droppede bænken, fordi albuen simpelt hen ikk kan holde til det.

Edit. havde glemt skrive frivend på i går, som træningen startede med:

Frivend

3x60 kg

3x70 kg

2x80 kg

5x70 kg - kørte ikk så godt

Squat

5x115 kg - repPR

5x115 kg

3x115 kg

3x110 kg

Incline DB Press

7x35 kg - vist nok en tangering af PR

5x35 kg

Pull-Down

3x6x100 kg - fint

Military Press

7x60 kg

5x60 kg

Cable Row

3x6x105 kg

French Press

10x27,5 kg

5x27,5 kg - kort pause, derfor.....

Hammer Curl

10x15 kg

8x15 kg

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Takker, den står dog snart for fald igen :innocent:

Mht. chins har det flere grunde. Da jeg ryggede rygskaden op anden gang, var det på en grinderrep i chin-ups, så efter jeg startede op ign, har jeg ikke lige villet lave den endnu.

Derudover var jeg ret dekonditioneret, da jeg startede igen jo, så jeg ville vælge en øvelse, hvor jeg kunne starte op med mange reps og lav vægt. I chin-ups har jeg aldrig kunnet reppe mere end omkring de 10, når jeg har været i form, så den var afskrevet.

Det sagt, så kan jeg egentlig heller ikke se nogen grund til, at man skulle lave chin-ups frem for pull down, altså lige bortset fra at chins er en noget "sejere" øvelse. :cooldance:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Edit. ja, jeg havde igen glemt at skrive frivend på.... :sleeping:

Frivend

5x50 kg

3x60 kg

3x70 kg

2x80 kg

6x70 kg - kørte en anelse bedre i dag end sidst....

Squat

5x120 kg - repPR

4x120 kg

4x120 kg

4x110 kg

Bænkpres

3x6x92,5 kg - det gjorde ret ondt, men kørte ellers fint, så næste gang, jeg vil ødelægge min albue, forsøger jeg nok med nogle 6'ere på 95

Cable Row

3x6x105 kg

Military press

2x5x62,5 kg - repPR

Pull-Down

3x6x100 kg

Dips

2x5x25 kg - det er vist også repPR, tror jeg nok....

Hammer Curl

8x17,5 kg

6x17,5 kg

+lidt mave, men det er ikke så meget den vil for tiden :sleeping:

Nutella> Planen er dog snart at begynde...jeg er nemlig heller ikke lykkelig for at hænge for meget i kablerne :wink:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

nra> Mange tak, men nu er det primært repPRs, jeg har været i nærheden af før (måske lige bortset fra squat, men det er også længe siden, jeg har lavet tunge 5'ere i den). Desuden skal de tungere vægte også ses i lyset af en massiv vægtøgning :smile:

Simon> Dødløften kunne i hvert fald godt bruge det, efterhånden er jeg jo stærk i squat sammenlignet med dødløft, selvom jeg slet, slet ikke er bygget sådan :blink:

I øvrigt synes jeg også et eller andet sted, dødløftstyrke er sejere, men jeg prøver at lave frivend på squatdagene også og så håbe på, det har en lille smule overførsel i form af noget eksplosivitet og sådan, men det er sikkert ikke meget...

men jo, du har faktisk ret. Jeg skal til at dødløfte lidt i stedet for al den squat. Overvejer en ny single cycle i den igen....

og tak :smile:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning

Frivend

3x70 kg

3x75 kg

5x1x80 kg

Squat

3x125 kg

4x125 kg - repPR

3x125 kg

2x125 kg

3x110 kg

Bænkpres

6x95 kg - repPR, kørte fint

6x95 kg - en enkelt rep var ikke nede at røre, men ellers fint

6x95 kg - løftede røven helt i vejret på sidste rep for at undgå fail, men ellers fint

Pull-Down

3x6x105 kg

Dips

5x25 kg

5x25 kg

4x25 kg

Cable Row

3x6x105 kg

Military Press

2x5x62,5 kg

Hammer Curl

4x20 kg

3x20 kg

+lidt mave

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share