blanco's log


blanco
 Share

Recommended Posts

hehe.. Jeg prøvede for 2 år siden at skulle skrive en opgave ud en time inden aflevering. Min printer valgte så at gå helt kold, ment på den måde at den ændrede til højrejusteret, højre hjørne, og størrelse 7 :dry: Jeg fik så lov til at aflevere et halvt år senere :sneaky2::laugh: SÅ kunne jeg lære det..

Kun en ting at sige.. DIT BÆST!!!!!!!!!1 :w00t:

Haha, teknik er sgu altid en sikker kilde til stress og frustration :devil:

Er ærgerligt man ikke bare kan lære at gå i gang i ordentlig tid. Frygter lidt, at det kommer til at ramme noget hårdere, hvis/når jeg starter på videregående udd, som jeg kan se det var tilfældet for dig :crazy:

Og tak - og lige over! :superman:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Kom hjem i dag efter at have været indlagt på Silkeborg sygehus siden søndag.. De fandt aldrig rigtigt ud af, hvad der var galt, men de tvang mig da alligevel til at faste fra søndag aften (undtagen en lille skål jughurt om aftenen, til gengæld kastede jeg så middagsmaden op søndag, så det svarede næsten til at være fra søndag middag) til mandag kl 21. Ind til da fik jeg lidt væske gennem et drop som det eneste. Deres gæt var blærebetændelse og især blindtarmsbetændelse, men til sidst gav de altså op at få det bekræftet...

Garrh, havde en helt klar følelse af, at den lille smule masse, jeg trods alt har fået skrabet sammen raslede af in no time pga. den gang underernæring...

Fik lavet lidt pistols på toilettet (6 med venstre og 8 med højre som det bedste), da jeg havde fået droppet ud mandag aften og lige havde fået lov at spise lidt, men ellers var det bare total inaktivitet, liggen stille i sengen og kun rejse sig, når jeg skulle på toilettet. :crazy:

Havde fået at vide, jeg nok skulle tage den lidt med ro, så Pjevs fik mig til at indse det fornuftige i at lave repPR i dødløft :innocent:

Træning i AAK

Dødløft

2x3x140 kg

5x180 kg

6x180 kg

2x180 kg

5x140 kg

Bænkpres

2x7x97,5 kg

6x97,5 kg

5x90 kg - muligvis det grimmeste sæt bænk, jeg nogensinde har kørt...

Cable Row

2x8x75 kg

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Godt at du er i omdrejninger igen! For sejt med pistols på toilettet!! :laugh::devil: Sådan som du repper med mit max i dødløft skal du sgu nok smide kød på kroppen igen :superman:

Hehe, blev rastløs af at ligge stille, og jeg synes det ville være lidt pinligt at gøre det ved siden af sygesengen (vi var fire på samme stue) :blush:

Og jep, vægten er sikkert allerede tæt på normal igen :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Dine stuekammerater har nok troet, at du havde 14 hårde fødsler ude på toilettet! :laugh:

Min gamle idrætslærer mente at alt fra forkølelse til åbent kraniebrud skulle løbes væk - han ville have bifaldt pistols på hospitalstoilettet! :4thumbup:

Nå, det er da noget skrammel med indlæggelse uden afklaring, men hvis du kan nakke 6x180 i dødløft står det vist ikke helt skidt til...

Link to comment
Share on other sites

Strong people do simple things; Win, loose or draw. But they get back up, the get the fuck back up!! :devil:

:devil:

True that! :superman:

Dine stuekammerater har nok troet, at du havde 14 hårde fødsler ude på toilettet! :laugh:

Min gamle idrætslærer mente at alt fra forkølelse til åbent kraniebrud skulle løbes væk - han ville have bifaldt pistols på hospitalstoilettet! :4thumbup:

Nå, det er da noget skrammel med indlæggelse uden afklaring, men hvis du kan nakke 6x180 i dødløft står det vist ikke helt skidt til...

ha ha, alletiders idrætslærer.. svært at komme på en god undskyldning til at hoppe timen over så :innocent:

Yeah, det var self. også ny PR. Det fik jeg bare ikke lige skrevet på, men ingen smerter, så jeg gætter på, at det er gået i sig selv, men de lovede mig at sende resultatet af min sidste blodprøve til min egen læge (bad selv om at få lov til at tage hjem inden svaret forelå, da jeg var træt af at ligge i sengen og vente, når jeg ingen smerter havde mere), hvis det alligevel skulle vise sig, at jeg er døende. Men som de sagde - ukrudt forgår ikke så let :bigsmile::tongue:

Link to comment
Share on other sites

Træning i AUS

Bænkpres

5x6x100 kg - det er vist en slags PR

Frivend

5x50 kg

2x3x80 kg (inkl. ét stød)

1x90 kg (som stød)

3x60 kg (inkl. ét stød)

Chin-Ups

5x14 kg

2x4x14 kg

7xkv. - glat stang

Cable Row

12x80 kg

10x80 kg

9x80 kg

10x80 kg

Hammer Curl

6x22,5 kg

2x5x22,5 kg

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i AAK

Squat

1x110 kg

1x130 kg

1x140 kg - yep, yep

8x120 kg

7x120 kg - skulle lige hjælpes lidt af pjevs før jeg kom op på den ottende her :sneaky2:

5x120 kg

5120 kg - pjevs pwned 25-23 :devil:

Hammer Curl

2x10x20 kg

8x20 kg

Get-Ups sit ups

2x10x25 kg

Dips

2x12x10 kg

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i AAK, en af de bedre :bigsmile:

Træk

nogle singles op til 80, som jeg fik en enkelt gang, hvorefter jeg missede den 3-4 gange :cry:

Dødløft

3x140 kg

3x170 kg

på med dragt og bælte

1x190 kg

1x200 kg

1x210 kg

1x220 kg - PR + 5 kg

1x230 kg - PR + 15 kg :devil:

Squat

2x8x105 kg

Bænkpres

3x80 kg

3x85 kg

4x3x82,5 kg

12x82,5 kg - bare en let gang bænk, har været lidt brændt af i skulderen, men rigtig god fart

Chin-Ups

4x4x17,5 kg

Dips

2x10x20 kg

Cable Row

3x8x80 kg

Get-up sit ups

2x10x25 kg

Hammer Curl

2x10x20 kg

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i AAK, en af de bedre :bigsmile:

Træk

nogle singles op til 80, som jeg fik en enkelt gang, hvorefter jeg missede den 3-4 gange :cry:

Dødløft

3x140 kg

3x170 kg

på med dragt og bælte

1x190 kg

1x200 kg

1x210 kg

1x220 kg - PR + 5 kg

1x230 kg - PR + 15 kg :devil:

Squat

2x8x105 kg

Bænkpres

3x80 kg

3x85 kg

4x3x82,5 kg

12x82,5 kg - bare en let gang bænk, har været lidt brændt af i skulderen, men rigtig god fart

Chin-Ups

4x4x17,5 kg

Dips

2x10x20 kg

Cable Row

3x8x80 kg

Get-up sit ups

2x10x25 kg

Hammer Curl

2x10x20 kg

Jeg er tydeligvis stærkere end dig :tongue:

Grats med DL, brugte vist det meste af aftenen på at mobbe dig, så nu får du dinvelfortjent egrats. 250 = en fad. go go ggo gogoggogg go go

Link to comment
Share on other sites

Jeg er tydeligvis stærkere end dig :tongue:

Grats med DL, brugte vist det meste af aftenen på at mobbe dig, så nu får du dinvelfortjent egrats. 250 = en fad. go go ggo gogoggogg go go

Tror du brugte det meste af aftenen på at score din fellow stud.mat... kan ikke huske, hvad han hed :tongue:

Der bliver nok ikke den vilde øgning på vej mod de 250 foreløbig, hvis jeg skal til at være cut :innocent:

Og tak, tak :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hey Blanco, hvad siger vægten? Håber nemlig på at trække det samme til liga :4mewantfood:

Hej Bash, fik lige vejet mig i klubben i dag til din ære. :wink: Vejede 96 kg, men det var så efter at have svedt en del ud. Regner med at veje ind på 97 til liga så. Kan i øvrigt ikke garantere at trække de 230 igen til liga, gid det var så vel.

Dagens træning i AAK

OL-Squat

3x110 kg

1x130 kg

1x140 kg

1x150 kg - PR + 10 kg

9x115 kg

god runde squat :smile:

Bænkpres

5x5x107,5 kg - volumenPR

også en rigtig god runde, selvom det var tungt :smile:

Chin-Ups

5x4x17,5 kg

Dips

2x8x25 kg

Cable Row

3x8x85 kg

Get-up sit ups

2x6x30 kg

Hammer Curl

2x10x20 kg

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i AAK

har fået ondt i lysken, så jeg måtte droppe squatten. Ogås under dødløft drillede det en smule :sneaky2:

Bænkpres

5x5x110 kg - PR!

Dødløft

3x140 kg

3x160 kg

Chin-Ups

6x3x20 kg

Dips

3x8x25 kg

Cable Row

2x8x85 kg

6x85 kg

Hammer Curl

6x25 kg

5x25 kg

9x20 kg

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i AAK

har fået ondt i lysken, så jeg måtte droppe squatten. Ogås under dødløft drillede det en smule :sneaky2:

Bænkpres

5x5x110 kg - PR!

Dødløft

3x140 kg

3x160 kg

Chin-Ups

6x3x20 kg

Dips

3x8x25 kg

Cable Row

2x8x85 kg

6x85 kg

Hammer Curl

6x25 kgno: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono:

5x :nonono: :nono

:nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share