blanco's log


blanco
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning i Olympic i går

Squat

4x5x120 kg - PR

sygt nok, det er ret pæn fremgang i rå SL-squat på det seneste, synes jeg :smile:

Havde ellers de ondeste tømmermænd(/ondt i hovedet pga. limbo-fald?), men det var som om det bare gjorde, at jeg ikke rigtig tænkte over vægten, hmm, optur

Goodmornings

4x8x70 kg

Træning i AAK i dag

Military Press

2x5x65 kg - tror næsten det er omkring PR-niveau også :smile:

DB Row

3x6x55 kg

8x55 kg

Pull-Down

3x12x65 kg

Face Pulls

3x10-15x25 kg

Hammer Curl

12x17,5 kg

10x17,5 kg

YEAH!

Min venstre pec er i øvrigt totalt fucked, så der bliver ikke noget copenhagen cup til mig må jeg vist sande. Jeg kan slet ikke presse noget i bænken, så det skal vist bare have total ro. Lidt irriterende, da jeg har gjort en del ud af at få udstyrssquatten til at fungere på det seneste, hvilket faktisk også er lykkedes meget godt, men det er der så ikke noget at gøre ved. Næste stævne bliver så først en gang til foråret or so, så efter på squat og rygtræning på onsdag dekonditionerer jeg lidt, hvorefter den står på noget OL-squat, Chins, Mili og lidt dødløft - med forbehold for at jeg ombestemmer mig igen altså.

Edit: Pjevs, jeg regner med halv seks eller deromkring på onsdag.. det skal jo alligevel ikk tage noget tid at bunde de cocio'er :wink:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Fedt, at du får lavet OH-Squats. Gå efter 15 reps med bodyweight....GRRRRR :devil:

15 reps med bw? :crazy:

Well, det kunne da være vildt, men det er nok liiige ambitiøst nok for mig :laugh:

Regner med at komme til at lave dem med omkring 70 kg or so for et par reps om et par mdr.

Pt. er klart det sværeste at lave et ordentligt træk før jeg begynder at OH-squatte den.

Hvorfor i øvrigt lige 15 reps med bw?

Link to comment
Share on other sites

15 reps med bw? :crazy:

Well, det kunne da være vildt, men det er nok liiige ambitiøst nok for mig :laugh:

Regner med at komme til at lave dem med omkring 70 kg or so for et par reps om et par mdr.

Pt. er klart det sværeste at lave et ordentligt træk før jeg begynder at OH-squatte den.

Hvorfor i øvrigt lige 15 reps med bw?

Det stammer fra en Dan John artikel, hvor han skriver om en gammel atletiktræner, som havde den (syge) regl, at man skulle kunne OH squatte 15 reps med bodyweight før man måtte komme ind i træningsrummet og rive vægte. :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Det stammer fra en Dan John artikel, hvor han skriver om en gammel atletiktræner, som havde den (syge) regl, at man skulle kunne OH squatte 15 reps med bodyweight før man måtte komme ind i træningsrummet og rive vægte. :w00t:

Det er godt nok vildt :blink:

Men jeg kommer nok slet ikke til at kunne lave et træk med min kropsvægt inden for de næste år, så skulle jeg nok begynde at træne rigtig VL først..

Link to comment
Share on other sites

Det er godt nok vildt :blink:

Men jeg kommer nok slet ikke til at kunne lave et træk med min kropsvægt inden for de næste år, så skulle jeg nok begynde at træne rigtig VL først..

Du behøvr da ikke nødvendigvis trække den. Træner du forresten i VL sko?

Link to comment
Share on other sites

Du behøvr da ikke nødvendigvis trække den. Træner du forresten i VL sko?

Neej, men den skal jo derop på en eller anden måde... sålænge jeg kan forsøger jeg i hvert fald at lave det der minder mest om et træk.. så må nød lære OH-squatter at spinne, når det bliver umuligt.

Nope, bare nogle alm. slidte adidassko, tror den hedder tennis classic. Har overvejet at købe noget andet, men min konto vil ikke rigtigt lege med :dry:

Link to comment
Share on other sites

Træning i AAK

OH-Squat

4x4x50 kg

Dødløft

2x10x140 kg - overhåndsgreb

Front Squat

3x10x67,5 kg

Chin-Ups

8x2,5 kg

7x2,5 kg

6x2,5 kg - hmm..

Military Press

2x9x55 kg - første sæt failede jeg på den 10. rep, andet sæt prøvede jeg ikke engang

Cable Row

2x15x60 kg

Incline DB Press

12x30 kg

11x30 kg

nogenlunde omgang, men jeg skal blive bedre til at få spist ordentligt i timerne før træning. De sidste par gange har jeg været sulten fra jeg ankom af, og det dur simpelthen ikke. Slet ikke når man vil bulke da :sneaky2:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning i AAK

Frivend

2x8x55 kg

OL-Squat

3x10x100 kg - ok

Military Press

2x8x57,5 kg

Chin-Ups

8x5 kg

2x6x5 kg

Incline DB Press

12x30 kg

2x11x30 kg

Cable Row

15x65 kg

11x65 kg

fik hold i nakken under andet sæt military press.. arhh, det gør simpelthen så ondt.. det lagde også en dæmper på glæden ved resten af træningen. Det skulle bare overståes, og det blev det heldigvis også.. håber det bliver bedre, når jeg har sovet lidt på det :annoyed:

Link to comment
Share on other sites

Nitte med nakken skipper, :annoyed: den får du hurtigt bugt med :devil:

Og enig med Dan, fedt med dit OH-squat. Den er genial for rhomboideus efter min mening :xmas:

Thx, nakken er dog lige til at smide ud lige nu - stort set ingen bevægelighed uden smerte.

Synes egentlig det er relativt ofte jeg får voldsomt hold i nakken (tredje gang siden august). Ved ikke helt om, hvad årsagerne kan være, men det har i hvert fald været forskellige ting, der har udløst det hver gang.

OH-squat er sjov nok, så jeg håber nakken er klar til den i morgen, men det er vist ikke så realistisk.. :annoyed:

Satser lidt på, at der kommer en :Mrs_Claus: forbi i løbet af dagen, som kan gøre underværker på nakken :xmas:

Link to comment
Share on other sites

Træning i AAK

nakken var ikke helt kommet på plads, men trods alt blevet bedre.. OH-squat blev dog udsat lidt endnu

Squat

3x8x105 kg

Military Press

2x8x60 kg

Chin-Ups

8x5 kg

2x6x5 kg

DB Press

11x32,5 kg

2x10x32,5 kg

Cable Row

15x65 kg

11x65 kg

10x65 kg

Decline Triceps extension

?x15 kg

10x15 kg

Get-up sit ups

2x8x12 kg

Link to comment
Share on other sites

Træning i AAK

Der var ikke specielt meget at skyde med i dag. Kan ellers ikke lige komme op med nogen gode undskyldninger for det, så måske er jeg bare så svag.

Træk + OH-Squat (sådan plejer jeg i øvrigt altid at køre den, har bare ikke noteret trækket tidligere)

4x1+4x55 kg

Dødløft, overhåndsgreb

3x8x145 kg

Front Squat

3x10x72,5 kg

Military Press

2x8x60 kg

5x60 kg

Chin-Ups

3x6x7,5 kg

Incline DB Press

11x32,5 kg

10x32,5 kg

7x32,5 kg

Cable Row

15x65 kg

12x65 kg

10x65 kg

Decline Triceps extensions

2x10x17,5 kg

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Vred om i knæet under en badmintonkamp tidligere i dag, og det har drillet lidt hele dagen. Heldigvis generede det slet ikke nogle øvelser under træningen, men det driller nu stadigvæk lidt. Ud over det føltes energien heller ikke helt i top. Kunne så godt som intet spise i går, men vægtene føltes nu ok trods alt :smile:

Træning i AAK

Frivend

3x8x57,5 kg

Squat

3x8x105 kg

Military Press

3x6x62,5 kg

Chin-Ups

3x6x7,5 kg

DB Press

9x35 kg

2x8x35 kg

Cable Row

12x70 kg

2x10x70 kg

Decline Triceps extension

2x10x20 kg

Get-up sit ups

2x10x12 kg

Link to comment
Share on other sites

Træning i AAK

Fin omgang

Træk + OH-Squat

4x1+4x60 kg - failede også trækket en 4-5 gange, men jeg vil gerne blive ved med at kunne trække den før, jeg OH-squatter den, så bliver ved med at prøve lidt endnu

Dødløft, overhåndsgreb

3x8x150 kg - alle sæt med overhånd.. det holdt hårdt, så nu bliver der vist snart brug for mixed grip

Front Squat

3x8x77,5 kg

Military Press

3x6x65 kg - begynder at ligne lidt :smile:

Chin-Ups

3x6x7,5 kg

Incline DB Press

10x35 kg

9x35 kg

7x35 kg

Cable Row

10x70 kg

9x70 kg

7x70 kg

Decline Triceps extensions

2x10x20 kg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share