blanco's log


blanco
 Share

Recommended Posts

:nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono: :nonono:

Er faktisk lidt noget pis, for det gør også lidt nas under dødløften, og jeg skal jo løfte på lørdag..

Kan i øvrigt se, jeg har skrevet det var lysken, den er gal med. Det er ikke rigtigt, det er hoftebøjeren.. venstre hoftebøjer altså, og det irriterer stadig.. træls :sneaky2:

Træning i AAK

Bænkpres

5x5x112,5 kg - PR! jeg er jo for vild :bigsmile: sidste sæt var i øvrigt med pres-signal

Chin-Ups

6x3x20 kg

Cable Row

8x85 kg

7x85 kg

6x85 kg

Get-up sit ups

3x5x30 kg

Dips

10x12,5 kg

2x12x12,5 kg

11x12,5 kg - fail på 12. rep :crazy:

Dødløft med fat bar

2x1x130 kg

2x3x130 kg - damn, den river i grebet

Hammer Curl

10x20 kg

2x8x20 kg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træning i AAK

lortehoftebøjeren irriterer stadig, og som om det ikke var nok, er min venstre pec også begyndt at køre ondt under bænk igen :unhappy:

Dødløft m. fatbar

3x125 kg

1x145 kg

3x125 kg

Bænkpres

nogle high rep sæt med 85 kg

Cable Row

3x6-7x90 kg

7x85 kg

2x8x80 kg

Hammer Curl

6x25 kg

5x25 kg

2x8x20 kg

Get-up sit ups

5x30 kg

8x30 kg

6x30 kg

Pisse demotiverende at være lavet af glas. Jeg kan åbenbart hverken gå til den i squat eller bænk i længere tid uden at blive småskadet af det. Måske det bare ikke er meningen, at jeg skal træne med vægte :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Hold op med at tude, og smut forbi en massør/fys og få det arbejdet igennem . Snak med nogle, der har erfaring med den slags, begynd at køre fast højrepstræning som backoff, stræk ud, is, æd noget NSAID o.lign., og tag det stille og roligt i en uges tid. Start med at få det undersøgt hurtigst muligt, i stedet for at gå ud fra at det går over af sig selv.

Og så god bedring :wink::smile:

Link to comment
Share on other sites

Hold op med at tude, og smut forbi en massør/fys og få det arbejdet igennem . Snak med nogle, der har erfaring med den slags, begynd at køre fast højrepstræning som backoff, stræk ud, is, æd noget NSAID o.lign., og tag det stille og roligt i en uges tid. Start med at få det undersøgt hurtigst muligt, i stedet for at gå ud fra at det går over af sig selv.

Og så god bedring :wink::smile:

Er højrepstræning som backoff ment som akut eller forebyggende behandling? For pt. kan jeg end ikke squatte med stangen, og i bænken kan jeg ikke køre med andet end let vægt. NSAID=smertestillende, ibuprofen og den slags? Vil det være andet end symptombehandling?

Har ikke så meget lyst til at gå til fys og massør for at undersøge, hvad der kan være galt - er jo på SU :innocent:

Men det kommer sgu altid. Smerten i venstre pec kom også sidste gang, jeg havde kørt på i bænken i lidt tid, og smerter i hoftebøjerne kommer næsten også altid, efter jeg har kørt på i squatten i en periode - uanset stil åbenbart.

Men mange tak :smile:

Og hey, det er pjevs, der er AAK's store tudefjæs og ikke mig, Tænk bare på i dag, hvor han pludselig blev syg, da han skulle til at lave sine hjælpeøvelser :tongue:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Tag dig sammen. Undersøgelse. Nu :mad::mad: Ellers ender du med at rende rundt med skader i meget længere tid, end nødvendigt. Ellers må der da være nogle fys'er i klubben? Har svært ved at tro andet :smile: Det kan sagtens være et spørgsmål om teknik, dårlig smidighed osv., og det skal du have arbejdet med, hvis ikke du bare vil have det kommer igen og igen.

NSAID virker også antiimflammatorisk, så ja, selvom det er symptombehandling, er det stadig mere end bare smertestillende, og kan speede healingsprocenssen op :smile:

Højrepstræning kunne være 20ere i cableX, hanging legraises o.lign.

Og hvad angår ham hippien, siger det her vidst det hele;

2006-06-13.jpg

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

:laugh: spot on :wink:

Ok, æder lidt ipren nu så. Jeg tvivler på, at manglende smidighed er problemet, da jeg er endog temmeligt bevægelig i alle led, tror jeg. Det plejer jeg i hvert fald at få at vide. Har ofte nogen til at kigge på teknikken i både squat og bænk, men tror lige jeg prøver at høre nogen ad næste gang, hvad det dog kan være.

Hanging legraises kan jeg ikke engang lave :blush:

Link to comment
Share on other sites

Kedeligt blanco... skulle du have stillet op i DL? hvad klasse?

Ja, jeg skulle have dødløftet.. der er ingen vægtklasser til liga, men havde regnet med at veje ind på små 97 kg or so..

En ulykke kommer sjældent alene - God bedring :smile:

Tak, det serr det desværre ud til du har ret i. :unhappy:

Pt. skiftevis fryser jeg og får svedeture, bliver let svimmel.. og i går aftes tog jeg endda min første kodymagnyl nogensinde - så er det slemt

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

i AAK

Dødløft

5x5x150 kg - første tre sæt med lige greb

T-bar Row

4x8x70 kg - egentlig lidt en skodøvelse, men nu prøver jeg lige at fortsætte med den til, jeg ikk kan øge vægten mere alligevel

Incline DB Press

3x6x37,5 kg

1x5x37,5 kg

Ved ikke helt om formanden gav mig ros for at møde til træning, selvom jeg tuder over motivationen, eller om han bare mente, jeg skulle lade være med at tude, når jeg rent faktisk møder op.

Men det er nu stadigvæk ikke det vilde jeg laver, og havde da også noget pause fra da jeg blev syg og lidt frem...

Men tror dødløften kommer til at spille fint igen inden for de næste 2-3 uger, så vil jeg bare gerne kunne squatte og bænke igen..

Link to comment
Share on other sites

Hej, blanco. :smile:

160 kg i dødløft lyder af meget i mine ører, selv om jeg godt ved, at nogle kan løfte det dobbelte. Godt gået!

Oksen

Haha, ja, der er nogle få udvalgte, der kan dødløfte det dobbelte. En demotiverende tanke :laugh:

Men takker :smile:

Der er dog stadig lidt endnu til, jeg er på toppen igen. Har lavet 6x180 raw og 230 i dragten.

Godt at se at du er tilbage i kamptrøjen igen minister of DL :4thumbup:

Thx Mr. G, men som skrevet ovenover er der lige lidt endnu til jeg er helt oppe at ringe igen :bigsmile:

Men mon ikke det kommer. Er dog stadig forhindret i at squatte pga. smerte ved hoftebøjeren..

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Hvad gør du, for at komme igang med hoften igen? :smile:

Venter.. :blush:

Århh, jeg ved godt det er forkert.. Men jeg kan virkelig ikke overskue at bruge hele min tarvelige SU på fysser eller kiroer. Udover det ved jeg ikke rigtig, hvad jeg skal/kan gøre.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share