blanco's log


blanco
 Share

Recommended Posts

2 runder, det er jo over 4 mdr. med det samme program?? Det kan jeg næsten ikke tro, at du har udholdt :laugh:

Min fejl - det var 2 uger! Altså 2 træningspas! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Træniing i AAK i dag

Squat

5x100 kg

3x120 kg

3x130 kg

5x100 kg - det var vist ca. sådan...

Dødløft

en masse singles med kort pause på 110 kg

Pull down

3x10x85 kg

6x85 kg

Military press

3x72,5 kg

3x70 kg

5x70 kg

Hammer curl

8x25 kg

10x25 kg

+3 sæt mave

bw: 98,0 kg :superman:

Link to comment
Share on other sites

Første stævne i laaang tid i går..

Åbne Thy

Jeg vejede ind på 99,8 kg - efter 1½ ltr. væske indtaget umiddelbart inden, hvilket afspejler et mislykket forsøg på at veje ind i 110 kg-klassen :blush:

Squat

1. forsøg: 180 kg - godkendt 3-0. Teknisk set et fint løft (relativt i forhold min sølle squatteknik), dog kommer jeg lidt langsomt ned, og jeg husker også vægten som lidt tungere, end jeg havde forventet.

2. forsøg: 192,5 kg - godkendt 3-0. PR med 12,5 kg og stævnePR med 37,5 kg. Ellers stort set det samme at bemærke som ved det første forsøg

3. forsøg: 200 kg - underkendt 0-3. Jeg fik den lige akurat vendt i bunden, før den blev for tung.

Bænkpres

1. forsøg: 120 kg - godkendt 3-0. Nemt løft.

2. forsøg: 132,5 kg - godkendt 3-0. Lidt tungere, men stadig ret problemløst.

3. forsøg: 140 kg - godkendt 2-1. PR med 7,5 kg. Den røde lampe fik jeg for at sænke stangen for langt nede mod maven. Bortset fra det var jeg aldrig bange for ikke at kunne presse den op, selvom det da var tungere.

Dødløft

1. forsøg: 225 kg - godkendt 3-0. Easy

2. forsøg: 235 kg - godkendt 3-0. Let fra starten, men tung mod toppen.

3. forsøg: 240 kg - godkendt 3-0. PR med 10 kg. Igen god fart i starten af løftet, noget tung i toppen, men op kom den jo :bigsmile:

Total: 572,5 kg - PR med 70 kg og i det hele taget et stævne over al forventning :superman:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Tillykke :smile:

Thx Moos :smile: - Jeg synes selv, at jeg var ret lee' :bigsmile:

Dagen træning

Squat

4x3x80 kg

3x3x90 kg - bare lidt let vægt, ganske fint

GH raise

2x10

Bænkpres

6x70 kg

2x6x80 kg

Pull down

3x8x90 kg

Hammer curl

2x8x25 kg

+3 sæt mave

Link to comment
Share on other sites

Tillykke skipper!! Grrrrrrrrr løftet :devil: Har du nogen idé om, hvor meget udstyret giver dig i de forskellige løft?

Mange tak :smile:

Tja, en idé har jeg, men ikke meget mere. I forhold til hvad jeg løftede i lørdags var det vel omkring 35 kg mere, end jeg er i stand til RAW i skvat og måske omkring 20 kg i dødløft. Bænkpres er meget svært at sige, da jeg ikke rigtig har trænet øvelsen i meget lang tid, og kun med meget lette vægte i den korte periode op til, hvor jeg rent faktisk har kørt den (en single på 90 kg som det tungeste, ellers mest sæt på 50 og 70 kg). Jeg havde slet ikke planlagt at løfte i trøje til stævnet, fordi jeg var lidt nervøs for tunge løft (har haft ondt i v. bryst længe), men blev opfordret til at prøve ad et par uger før stævnet, så det gjorde jeg, og det gik heldigvis fint. Derfor er det nok også den disciplin, det kom mest bag på mig, at jeg kunne lave PR i, men al den tunge skuldertræning, må altså have haft noget overførsel. RAW løft på 95%+ af 1RM kommer slet ikke på tale foreløbigt, men måske et max ville være omkring 115-120 kg pt.?

70 kg PR? Argh, pjat :tongue:

hehe, egentlig synes jeg ikke tallet isoleret set er så imponerende, når man ser, hvor gammel den PR er, men jeg har været skadet en del, så jeg har været forhindret i bænktræning, og også squat en lang periode.

U rock fuckface

thx, dickhead :wub:

Link to comment
Share on other sites

Hvi sI bliver i tvivl om noget under træningen, så bare gør som jeg ville have gjort.

Der er fandme ingen af os, der skal ha' lårene pumpet fulde af doping-steroide-olie :crazy:

Træning i dag i AAK

Squat

5x80 kg

4x3x110 kg

3x80 kg

Dødløft - trækgreb

5x80 kg

2x5x90 kg

Bænkpres

3x6x85 kg

Cable Row

4x6x110 kg

Decline db fransk press

2x12x12

Hammer curl

9x25 kg

7x25 kg

+3 sæt mave (som Pjevs sprang over)

Link to comment
Share on other sites

Der er fandme ingen af os, der skal ha' lårene pumpet fulde af doping-steroide-olie :crazy:

Træning i dag i AAK

Squat

5x80 kg

4x3x110 kg

3x80 kg

Dødløft - trækgreb

5x80 kg

2x5x90 kg

Bænkpres

3x6x85 kg

CHEATING!!!!!!!!!!!!!!!11111 Cable Row

4x6x110 kg

Decline db fransk press

2x12x12

Hammer curl

9x25 kg

7x25 kg

+3 sæt mave (som Pjevs sprang over)

SKULLCRUSHERS!!!!!!!!!!!!! hagrrgaghrarghar CRUSHAAAAAH!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Træning i dag med alle de disciplinerede...

Squat

3x110 kg

5x110 kg

6x110 kg

7x110 kg

Bænkpres

4x6x90 kg

Pull down

4x6x95 kg

10x80 kg

decline fransk db press

10x15 kg

8x15 kg

Hammer curl

9x25 kg

8x25 kg

GH raise

2x4 - hul to, gad ikke rigtigt

+3 sæt mave

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share