blanco's log


blanco
 Share

Recommended Posts

Dagens runde

Bænkpres, m. pause: 5x6x105, dimitry: 3,2x100

Reverse Hypers: 6x20x15 kg

omg, den syrede min lænd. Det var lækkert, og det føles faktisk noget bedre lige nu, men det kan da være, det fortager sig, når den bliver rigtig kold igen.

Pull-ups (underh.): 5x7x7,5 kg

Jeg benyttede mig af et virkelig godt tip fra coach Twig mht. dagens pull ups, og det virkede fortrinligt. Jeg er startet på en smolov her, og hvis ellers det lykkes mig at holde Twigs gode tips frisk i hukommelsen hver gang, skal det nok lykkes at komme igennem :smile:

+ diverse

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dagens runde

Bænkpres, m. pause: 5x6x105, dimitry: 3,2x100

PARTIAL Reverse Hypers: 6x20x15 kg

omg, den syrede min lænd. Det var lækkert, og det føles faktisk noget bedre lige nu, men det kan da være, det fortager sig, når den bliver rigtig kold igen.

Pull-ups (underh.): 5x7x7,5 kg

+ diverse

Link to comment
Share on other sites

Dagens runde

Reverse Hypers: 6x20x15 kg

omg, den syrede min lænd. Det var lækkert, og det føles faktisk noget bedre lige nu, men det kan da være, det fortager sig, når den bliver rigtig kold igen.

Pull-ups (underh.): 5x7x7,5 kg

Jeg benyttede mig af et virkelig godt tip fra coach Twig mht. dagens pull ups, og det virkede fortrinligt. Jeg er startet på en smolov her, og hvis ellers det lykkes mig at holde Twigs gode tips frisk i hukommelsen hver gang, skal det nok lykkes at komme igennem :smile:

Hvorledes skal man tolke pjevs' spydige kommentarer?

Jeg er glad for du kunne bruge mit lille fif, med lidt modifikationer kan det også bruges i andre løft.

Link to comment
Share on other sites

Han mener ikke, at mine ben kommer langt nok ind under i bundpositionen. Jeg har dog lidt svært ved at få dem længere end, men hvis det virkelig skulle nytte at gøre det, skal jeg gerne arbejde på det. Det er jo ikke ligefrem fordi det bliver sværere af at lade benene komme langt ind under - tværtimod.

Link to comment
Share on other sites

DU har helt ret, min dårlig.

Jep. GL i morgen - jeg regner med, at du laver PR!

Dagens runde

Koselapres (reverse band bænk, ca. minus 50 i bunden): 3x140, 3x150 (da det var 150 kg's dag), 3x 160, 4x3x150, 10x130

Squat: 2x?x50, 2x3x80

Pull ups: 7x5x12,5

Reverse hypers: 6x20x20

+ diverse

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Jep. GL i morgen - jeg regner med, at du laver PR!

Dagens runde

Koselapres (reverse band bænk, ca. minus 50 i bunden): 3x140, 3x150 (da det var 150 kg's dag), 4x3x140, 10x130

Squat: 2x?x50, 2x3x80

Pull ups: 7x5x12,5

Reverse hypers: 6x20x20

+ diverse

Takker.

Men burde du ikke lave mere end en 3'er i koselapres på 150?

Link to comment
Share on other sites

En god træning i dag, hvor jeg imponerede mig selv.

Squat: 3x5x80 kg

Bænkpres: 4x6x112,5

Pull-ups: 4x9x6,26

Reverse hypers: 4x20x25

+ diverse (i en lidt beskåret udgave i dag)

Jeg var i øvrigt ude og have idræt som lærervikar i dag. I den forbindelse klatrede jeg til tops i et tykt uden brug af benene. My god, det kom bag på mig, hvor nemt det egentlig er.

Link to comment
Share on other sites

6,26kg - de skiver mindes jeg ikke at have set i AAK? Men ellers en rimelig hakket bænk du får skudt af der, gz m8.

Lolz, tastefejl, 6,25 var det. Thx, bænken er godt på vej. Der var pæn fart på de fleste reps. Men jeg øver mig også en del for tiden for at kunne køre med de vægte, du skulle have kørt med, hvis ikke din arm var syg.

Link to comment
Share on other sites

Squat

2x3x90

3x5x90 - low bar

3x70

Pull-ups

5x7x12,5

High incline db press

4x8x27

Test af vertical jump

1x ca. 63cm

1x ca. 64cm.

Fik at vide at det var ganske udmærket. Har aldrig trænet specifikt efter det, men det er noget, som jeg overvejer at begynde på.

Reverse Hypers

40x15

gad ikke rigtig i dag

+ diverse

Link to comment
Share on other sites

Jeg nåede lige en kort runde i dag inden DK skulle spille sin semifinale. Det var nok fint at det blev et noget beskåret pas, da helbredet skrænter en smule pt.

Squat

5x80

3, 3, 4 x 100

8x80 - low bar

Pull-ups

7x5x20

Bænkpres

3x5x90 + kæder (hul 14)

Reverse Hypers

4x20x30

Det var alt - banket af på lidt under en time, men der bliver formentlig også lidt træning i morgen, hvis jeg skal holde smolov-tidsplanen i pull-ups.

Link to comment
Share on other sites

Test af vertical jump

1x ca. 63cm

1x ca. 64cm.

Fik at vide at det var ganske udmærket. Har aldrig trænet specifikt efter det, men det er noget, som jeg overvejer at begynde på.

Hvordan måler du det???

Link to comment
Share on other sites

Hvordan måler du det???

Afmærkning af højeste punkt jeg kan nå med fingerspidserne stående, derefter hoppe (uden tilløb eller lign.) og forsøge at sætte en ny afmærkning højest mulige sted jeg kan nå. Jeg tager så længdeforskellen mellem de to punkter.

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Søndagstræning i AAK

Step-ups

4x7/7x50

Bænkpres

6,6,6,5x115 - PR

6x100

6x80

Virkelig god fart på de første reps, de sidste reps var dog langsomme, og der havde ikke været til en 6. rep i 4. sæt.

Pull-ups

10x3x30

Sidste dag i Smolov'en, så skal jeg finde på noget nyt, hvad angår træning af ryggen. Jeg ved ikke ligei, hvad det bliver. Hvis det bliver endnu en smolov, bliver den dog nok kørt over fire uger.

Reverse Hypers

3x20x45

+ face-pulls og laterals

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share