blanco's log


blanco
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Shit en fed form mester.... hugget i granit? Hva siger vægt/højde?

Tak. Vægten ligger helt nede og roder mellem 85-86 kg. Jeg er vist 193cm høj.

amagad hvid granit!

lolz, overvejede faktisk noget sol her forleden dag, men det hjælper jo nok ikke det store i mit sørgelige tilfælde alligevel...

Link to comment
Share on other sites

Jeg forestiller mig noget med en kogt krebs/stegt gris

Jeg forestiller mig noget med awsome hotness

Det er da godt nok et tarveligt kamera Pjevs har.

Din nedre ryg er så meget ude af fokus at det ser ud som om du slet ingen muskler har der...............................

lol ja, jeg håber, at regelmæssig dødløft m.v. det næste lange stykke tid kan højne kamerakvaliteten lidt :blush:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Lige et par billeder, med og uden blitz, men begge med ringe poseringsevner..

post-2177-1224529509_thumb.jpg

post-2177-1224529531_thumb.jpg

Jeg har forstuvet min tommelfinger, så jeg ikke rigtig kan holde om en stang. Dagens træning blev derfor en sølle omgang af 5x8x80 kg i safety bar squat, 5x6x92,5 i cable row og et par sæt bænk med 50 kg.

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Bahh, min lænd er brændt i stykker for tiden (har været det i et par uger ca.).

Jeg er kommet til at overveje lidt, om jeg skal starte med at spille lidt håndbold igen og så skære lidt ned på styrketræningen. Måske til 1-2 gange/uge. Det virker, har jeg læst i OT.

Link to comment
Share on other sites

Bahh, min lænd er brændt i stykker for tiden (har været det i et par uger ca.).

Jeg er kommet til at overveje lidt, om jeg skal starte med at spille lidt håndbold igen og så skære lidt ned på styrketræningen. Måske til 1-2 gange/uge. Det virker, har jeg læst i OT.

Kan du få tid til det ind imellem violinspilningen og tuderiet? Kør en masse høj-rep reverse hyper og du er snart god igen.

Link to comment
Share on other sites

Nu er det jo ikke mig, der valgte at græde i stedet for at maxe - og derfor intet har at sige før postnummeret retteligt som minimum starter med 8...

Men jeg skal nok rå revet nogle reverse hypers/hyper ext. af de kommende dage, promise.

Af anden logrelevant info, kan det nævnes, at jeg fortsat er voldsomt hakket :smile:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

bla bla, jeg trænede lidt i dag. Kan lige nævne højdepunkterne:

Squat: op til 2x5x110 kg

det føltes ikke skidegodt i lænden, men heller ikke så frygteligt, som jeg havde frygtet. Jeg skal nok bare holde vægten deromkring. Der bliver i hvert fald ikke noget med at gå tungt foreløbigt og dødløft er helt udelukket desværre.

Bænkpres, m. pause: 7x6x100 kg

ret presset på de sidste reps i de sidste sæt, men ellers var det meget fint og god volumen :smile:

+ en række ekstraøvelser, bl.a. nogle hyper extensions. De føles rart for lænden.

I huset var i øvrigt også klubbens nye BB-duo, der satte ild til deres baglår og strippede fra halv stak i leg curl, omg.

Fra på torsdag kl. 12 har jeg ferie ind til februar, så det skal fejres lidt... Dvs. jeg kommer nok ikke til træning på fredag, pjevs... :cry:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Ærgeligt med lænden, få kørt noget højrep, strukket ud, få lidt massage og så skal den nok komme igen hurtigt :smile:

Forøvrigt ser det ud til at det går rigtigt godt med bænken. Det er sq en fornøjelse at se! :smile: Er du blevet dine tidligere problemer kvit?

Yes, jeg får kørt noget højrep hypers. Jeg er dog ikke så meget inde i strækøvelse usw. og massage synes min SU ikke lige, jeg skal kaste penge efter, men det ville måske være en god idé. Jeg synes dog, at jeg mærker en smule bedring, omend der vist stadig er langt til tung squat og dødløft i det hele taget.

Mange tak, det gør det også, og det er en fornøjelse, jeg deler :bigsmile:

Jeg kan mærke, at den gamle brystskade - som jeg har fået at vide er kronisk inflammation - ligger og lurer, og det vil den jo nok blive ved med, men sålænge jeg ikke kører alt for hårdt på, bliver det vist ikke værre.

Det er selvfølgelig træls ikke bare at kunne køre på, da det er noget jeg ellers godt kan lide, men jeg tror ikke, at der er det store tabt i forhold til generel styrke.

I forhold til bænkpres specifikt er det selvfølgelig ikke en fordel, at jeg må køre OH pres-øvelser som hovedøvelse nogle dage og må holde tricepstræning til ekstensionsøvelser, da ekstra presøvelser, som jo nok ville have større overførbarhed til bænkpres (især i trøje), kan få tingene til at tilte.

Link to comment
Share on other sites

1½ times håndbold. Det gik langt bedre, end jeg havde frygtet. Jeg mangler timing, præcision i kast/skud og noget spilforståelse, men det var alt sammen forventeligt. Af gode ting hopper jeg højt og skyder hårdt.

Men hold kæft hvor var det hårdt for kredsløbet. Opvarmningen var imo også lige hård nok, men det kan skyldes dårlig kondition, at jeg whiner. Jeg synes dog på intet tidspunkt, at jeg blot var i nærheden af at være så presset på luften under selve træningen som under opvarmning. Det kan dog være, at det også var meningen - who knows?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share