blanco's log


blanco
 Share

Recommended Posts

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

En lille runde i dag

Squat

3x5x80

min lænd er stadig stykker, omfg

Pull-ups

4x9x12,5

High incline db press

4x8x32

Reverse Hypers

3x20x50

Jeg tror, at jeg fortsætter smolov'en i pull-ups en uge mere, således at jeg kører efter samme sæt/rep-skema og bare øger alle vægte med 2,5 kg i forhold til sidste uge.

Link to comment
Share on other sites

Man behøver ikke notere gøgetræning, men koordineret fesen lægtræning skal self i loggen! Så fremtidens generationer kan se hvor du failede.

Det hørte under "diverse" - ligesom face-pulls og ghey bends. Jeg gider ikke skrive alle øvelser, jeg laver, op, så det bliver kun til det vigtigste.

Søndagstræning

Bænkpres

4x5x117,5 - PR

6x100

Squat

?x?xlol

Pull-ups

10x3x32,5

9x0

+diverse lol

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Hvordan tager man 0,7 reps? :tongue:

Du er da helt tovlig med det der bænkpres, jeg er stolt af dig kiddo :wink:

Der står jo 10,7 - dvs. først 10 reps, derefter 7 reps i andet sæt. 5,6,7,5x100 er fx = 5reps, 6 reps, 7 reps og fem reps med 100 kg lavet i sæt i samme rækkefølge.

Tak, du ved jo, hvordan det luner, når det kommer fra dig :wub: - og jeg kan tilføje, at jeg også er temmeligt stolt af mig selv :smile:

Link to comment
Share on other sites

Der står jo 10,7 - dvs. først 10 reps, derefter 7 reps i andet sæt. 5,6,7,5x100 er fx = 5reps, 6 reps, 7 reps og fem reps med 100 kg lavet i sæt i samme rækkefølge.

Tak, du ved jo, hvordan det luner, når det kommer fra dig :wub: - og jeg kan tilføje, at jeg også er temmeligt stolt af mig selv :smile:

Det havde jeg regnet ud basse :wink:

:wub:

Link to comment
Share on other sites

Det havde jeg regnet ud basse :wink:

:wub:

Ja ja, det kan vi godt sige. Men der er nu ingen, som behøver være flove over at få lidt legitim vejledning i min log :smile:

Dagens træning

Squat

3x8x115

tunge 8'ere for min spinkle håndboldben

Pull-ups

3x8x15

Bænkpres

5x3x80

Incline db press

2x15x20

Hammer curl

12,11x20

Link to comment
Share on other sites

I min uvidenhed har jeg gået og indtaget både prots og carbs efter træning, men nu har jeg læst mig til på JP's hjemmeside, at professionsbachelor i ernæring og sundhed Majbritt D.L. Hansen - der med garanti både er massiv og cut - slår fast, at vi der træner 2-3 gange om ugen l(jeg træner som regel selv tre gange i ugen) ige så godt kan spise en banan efter træning - og i hvert fald ingen gavn har af fx kakao.

Derfor vil jeg naturligvis også nøjes med en banan efter træning, og så ellers slukke tørsten i vand, således som Preben Hansen fra Suhr’s Videnscenter anbefaler "almindelige motionister". :smile:

Jeg er spændt på resultaterne.

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share