blanco's log


blanco
 Share

Recommended Posts

Træning 9/7, TJs alternative hypertrofitræning uge 5, dag 2:

Dødløft

5x3x120 kg -jeg var ikke i stand til at tage alle sæt, i det hele taget synes jeg at 10 tunge 3-reps.sæt er ret meget i dødløft, så det er ikke noget, der nager mig. Jeg vil hellere være i stand til at fortsætte med at øge vægten, fremfor at holde sætvolumen oppe, så jeg prøver også at se, om jeg kan nuppe 3 reps. med 125 kg næste gang.

Military Press

9x3x52,5 kg -mili.press kørte rigtig godt i dag, ikke at de 9 sæt var nemme eller noget, men vægten taget i betragtning gik den rigtigt godt, og teknikken var flyvende, plus den føltes rigtig god og ond i skuldrene. :devil:

Chin-Ups

10x3xkv+2,5 kg -YES, jeg fik alle ti sæt, det giver bedre forhåbninger for næste uges chin-ups omgang med 5 kg ekstra. De fleste pauser var på ca. 30-50 sek. og ingen var over 1 minut. Jeg var ellers ærligt talt på nippet til at blive ret træt af den øvelse.

Knee Extensions

10x?

8xsamme vægt

Incline DB Press

2x6x27,5 kg's -det føles som om jeg bør kunne tage mere, men manglende teknik/koordinationsevne tapper for mange kræfter. <_<

Seated Calf Raise

2x12x70 kg -sad godt :)

Reverse Bench Crunches

2x10x7,5 kg på fødderne

Dagens kcal.indtag ender på 2548 kcal.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hov jeg kom til at tænke på, at jeg havde glemt at skrive min COC træning fra i går i loggen, så den kommer her....eller rettere, så kan jeg faktisk ikke huske den helt, hvorfor det kun bliver til "højdepunkterne" :bigsmile:

Et par sæt med 3-4 reps med højre og venstre, og så et enkelt sæt med højre på 8 reps (PR).

Dog har jeg et lillle problem, da jeg rev noget hud af indersiden på lillefingeren på min venstre hånd. Pga. dette kan jeg nok ikke COCtræne med venstre hånd i morgen og måske ikke før om en uges tid, eller så'n, hvilket er lidt problematisk, da højre i forvejen er noget stærkere end venstre.

Derfor kan det være jeg holder en lille total pause fra COC, ind til venstre hånd er klar igen.

En anden løsningsmodel kunne dog også være at jeg prøver at træne med begge hænder, men uden brug af lillefingrene, jeg ved det ikke helt. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

2x80 kg -var meget tunge, turde ikke prøve tredje, fordi jeg nok ville faile, så jeg kan slet ikke se, hvordan jeg skal være i stand til at ta' 10x3 med 80 i om to dage, og det gjorde det nok ikke bedre, at jeg absolut skulle belaste CNS lige før.
Bænkpres

9x80 kg -overraskende godt, men jeg tog også lidt længere pauser, efter råd fra simondj, og gjorde mere ud af opspændet.

Hurtig fremgang ellers :blink: ;)

hov, jeg er lige blevet gjort opmærksom på fejlen af simondj. Der skulle ikke have stået 9x80, men derimod 9x3x80 kg i bænk. Altså 9 sæt gange 3 reps. med 80 kg. :bigsmile:

Så forstår jeg bedre du var så uforstående, dog gælder mit førskrevne indlæg om "præstationen" stadig, da jeg var enddog meget overrasket over, at det gik så godt :)

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Dagens træning 11/7:

Front Squat

8x3x70 kg -jeg var tidspresset og det gik ud over front squat, som også var ret hård

Dips

10x3xkv+12,5 kg -nem, selvom jeg ikke helt forstår det, og så holdt jeg endda pauserne på omkring 20-40 sek.

Barbell Shrugs

10x3x115 kg -gik, men med lidt tekniske problemer

Rear Delt Row

2x7x27,5 kg's -meget svær

Dumbbell Shoulder Press

6x22,5 kg -svær

5x22,5 kg -sværere

Stiff Leg Deadlift

8x100 kg

7x100 kg -orkede bare ikke mere :dead:

Curlmaskine

5x16,25 kg

4x16,25 kg -lidt skidt

Standing Calf Raise

2x15xkv. +30 kg i bælte

Reverse Bench Crunches

2x8x10 kg

COC træning med #1, uden brug af lilllefingrene (lavede dem kun til ca. 1,5cm fra helt lukket, da jeg ikke kunne lukke den helt uden brug af lillefingrene)

3x med både h&v -det var lidt kringlet i starten, men blev bedre

4xh&v

5xh&v

4xh&v

Link to comment
Share on other sites

Generelt om cutting: Umiddelbart går det fint, fedtprocenten er efterhånden ret lav, især sammenlignet med hvad den har været B) Six-packen begynder at aftegnes, og streger på skuldrene, samt rimelige tear drops på forlåret, har også taget en okay form.

i morges var vægten nede på 79,5 kg -uden tøj, efter toilettur, og før morgenmad :)

Men, men, men.... de sidste par dage har bestemt IKKE været nogen dans på roser. Efter at jeg havde afsluttet min træning i forgårs, som ellers gik okay, begyndte jeg at føle mig utilpas i stigende grad. først bare lidt træthed, ugidelighed, sult og lidt tungt åndedræt (sidstnævne kan dog være, noget jeg bilder mig ind), men har eksaleret til ganske let, periodevis hovedpine, og tidligere symptomer er forværret.

Det ødelagde uden tvivl også dagens træning totalt. Jeg manglede motivation (What?? Det har jeg da ellers ikke gjort så lang tid jeg kan huske!!! :o ) og havde total mangel på energi.

Det er tilgengæld belejlig planlægning, at jeg tager en refeed dag i morgen, som jeg håber vil sætte lidt gang i stofskiftet og mit mod på at fortsætte med at cutte en lille måneds tid endnu.

Dagens træning, TJs alternative hypertrofitræning uge 6, dag 1:

Jeg kunne ikke komme til squatstativet, så nuppede lige to sæt biceps

Dumbbell Curl

7x17,5 kg's

5x17,5 kg's

Hmm stadig ikke mulighed for squat, så jeg to bænken <_<

Bænkpres

7x3x82,5 kg -godt tilfreds, jeg måtte holde længere pauser (omkring 1-3mins.), men er også realist, og ved at det er blevet så tungt nu, at det nødvendigvis må være en nødvendighed, især hvis jeg skal have forhåbninger om også at øge fremover.

Squat

2x100 kg -jeg kunne mærke at det ikke skulle være i dag, så jeg droppede rep tre, og de næste 9 sæt med 3 reps, da jeg virkelig ikke var oplagt.

Derfra var træningen bare lal, nussede lidt rundt og gjorde hvad det passer mig.

Cable Laterals

2x6x6 kg

Dragon Flags negativer

2x8

Dips

2x12x kv.

Chin-Ups

3x5xkv.

Konklussion: Den dårligste træning i meget lang tid. Af det planlagte program, udgik squat (réelt), Bent Rows, French Press, COC-grebstræning og i stedet lavede jeg lidt let high rep dips uden vægt, og nogle lette chins. Frygter benatrofi de næste dage, nu hvor jeg ikke fik trænet dem. <_<

Skidt, skidt, skidt og det skal ikke blive en vane -det MÅ det ikke!!!

Tidligere på dagen:

Chin-Ups i haven på gyngestativet

4x5xkv.

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

gårsdagens kcal.indtag: 2596 kcal.

I dag er refeed dag, og jeg regner med at ligge mit kcal indtag et sted mellem 3000 og 3200 kcal. lidt afhængigt af aktivitetsniveau og lyst.

So far har jeg været ud og "powerwalke" en lille tur med hunden på 25 min.

Og så har jeg været igang med tungt havearbejde sammen med min far: Anlæggelse af terrasse. :w00t:

Det er ikke færdigt endnu, men ind til videre har jeg løftet MANGE store, tunge fliser, og nuppet 5 Chin-Ups på gyngestativet :)

Link to comment
Share on other sites

Dagens indtag endte på 3350kcal. men nu var jeg også noget mere aktiv end normalt på en ikketræningsdag, så jeg tror sådan set lige det går an alligevel.

Siden sidste post: Chin-Ups 3x5xkv. fordelt ud over eftermiddagen og aftenen, og lidt ekstra flisearbejde :)

Link to comment
Share on other sites

Træning 16/7:

Træningen i dag gik rigtig godt, dødløft kørte fint, military press nogenlunde, og chin-ups var den store positive overraskelse.

Dødløft

6x3x125 kg -øgede både med et enkelt sæt og med 5 kg, så det er jo helt godt :) dog var pauserne lange (3-4 min.)

Military Press

8x3x55 kg -lidt længere pauser (omkring 2 min.), og lidt færre sæt, men jeg må også være realistisk og vægten er snart kommet derop, hvor det nødvendigvis må blive tungt.

Chin-Ups

10x3xkv. +5 kg -rigtig godt, alle pauser under 1 min, så jeg øger vægten igen næste gang. Taget i betragtning hvor dårligt chins gik i starten af min cyklus, er det virkelig blevet bedre de sidste par gange. :)

Incline DB Press

0x30 kg -vores håndvægte går kun op til 27,5 kg i vores center, efter det, må man selv bygge tungere, men det føltes som om, at tyngdepunktet var helt anderledes eller noget i den stil, i hvert fald kunne jeg slet ikke få den op <_< I stedet gik jeg ned på 27,5 kg igen og tog

8x27,5 kg

7x27,5 kg

Knee Extensions

2x8x?

Dips

12xkv

Standing Calf Raise

2x15xkv. +35 kg

Cable Laterals

2x5x7,25 kg

Dragon Flags negativer

5x

8x

4x

Jeg håber, at refeeddagen i går har sat lidt gang i forbrændingenog højnet stofskiftet en smule, men det vil tiden vise. Om ikke andet var den et tiltrængt pusterum. Jeg tror, at jeg vil indtage lidt flere kalorier nu end jeg tidligere har gjort, så jeg fremover sætter det op til 2700 (træningsdage) og min. 2400 (fridage), og prøver at indlægge lidt ekstra fysisk aktivitet af den ene eller anden slags på dage, hvor jeg ikke har vægttræning på programmet :)

Link to comment
Share on other sites

kosten i går endte oppe på 2746 kcal. hvilket er helt fint.

Jeg har irritation i skulderen og lænden, men jeg håber det går over. <_<

Og så er der ellers god DOMS i maven og lats. :devil:

Og så sagde morgenvægten kun 78,5 kg :w00t: :)

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Gårsdagen kcal.indtag: omkring 2500kcal. -ret højt egentlig, men meget passende tror jeg faktisk :)

Dagens træning, 17/7/04 -TJs 10x3 program uge 6, dag 3

Front Squat

8x3x75 kg -meget tungt

Dips

10x3xkv. +15 kg -vægten begynder at kunne mærkes, men den kørte fint nok

Barbell Power Shrugs

10x3x120 kg

Rear Delt Row

5x27,5 kg's -fint

7x27,5 kg's

7x27,5 kg -meget svært, cheatede en del på de sidste reps

Dumbbell Shoulder Press

2x6x22,5 kg -okay

Stiff Leg Deadlift

2x6x105 kg -pyha, den begynder at blive tung nu

Curlmaskine

5x16,25 kg

4x16,25 kg - <_<

Standing Calf Raise

2x15x40 kg

Dragon Flags negativer

2x8x

Reverse Bench Crunches

12x

Link to comment
Share on other sites

Gårsdagens indtag: (rettelse, har fundet sedlen :bigsmile: ) 2352kcal.

gennem dagen, pull ups (underhånd) 4x5xkv.

Dagens tidlige træning (11:45-13:45):

Squat

9x3x95 kg -dælme tungt :chicken:

Bænkpres

7x3x85 kg -ikke noget at skrive hjem om, tredje rep i 5. og 6. set var forced, og højre skulder gjorde meget ondt hele vejen igennem, hvorfor jeg ikke lavede flere sets. Frygter lidt, at det udvikler sig til en alvorlig skade, men ind til videre håber jeg på det bedste og giver den hel hvile i morgen -dvs. ingen chin-ups øvelser

8x70 kg -hvorfor, hvorfor gør jeg det? det var som et ondt år <_<

Dips (fordi jeg ikke syntes skulderen gjorde ondt nok i forvejen :4slap: )

14xkv. -det må være ny PR

8xkv.

Bent Over Rows

10x3x72,5 kg -ikke kønt

Cable Laterals

6x7,25 kg

5x7,25 kg -jeg bliver nok aldrig rigtig glad for den øvelse :unsure:

French Press

8x20 kg +stang

7x20 kg +stang

Dumbbell Curl

7x17,5 kg's

5x17,5 kg's

Standing Calf Raise

15xkv. +45 kg

18xkv. +45 kg

Reverse Bench Crunches

2x10xkv. +10 kg på fødderne

COC #1

lidt hård at komme i gang med igen

3xh&v

3xh&v

4Xh&v

Dagens kcal.indtag ender på 2695kcal. hvis ikke jeg falder for nogle fristelser, og går relativt tidligt i seng :bigsmile:

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Dagens indtag: 2304kcal.

Jeg kunne ikke helt holde mig fra kropshævninger, så jeg lavede 5 pull ups (underh.) i haven. Det gjorde en smule ondt i skulderen, men ikke så slemt som, når jeg prøver med overhånd (hvilket jeg skal i morgen med 7,5 kg ekstra vægt :unsure: )

Så har jeg desuden lavet lidt rotator cuff arbejde med et par lette håndvægte -har en optimistisk idé, om at det måske kan være svaret, men frygter stadig at en pause vil blive nødvendig :angry:

Link to comment
Share on other sites

Du har selvfølgelig helt ret, og det er da også det, den fornuftige del af mig siger, men den udgør desværre <5% Resten vil træne tungt og hårdt. Især nu hvor jeg er i de sidste uger af min cutting, og meget gerne liiiige vil gøre arbejdet færdigt :D

Ind til videre ser jeg tiden an, og er spændt på hvordan den reagerer på mili. press og chin-ups på det tungeste jeg kan præstere. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

11:40-14:00, afbrudt fra ca. 12:45-13:10.

Dødløft

4x3x130 kg -det var sygt tung, sidste rep var grinder i alle sæt, så der var overhovedet ikke kræfter til flere sæt, selvom pauserne i forvejen var lange

Et enkelt sæt til rotator cuff'en

Military Press

6x3x55 kg

-------Træning afbrudt-------

Da jeg genoptog træningen ca. 25 min. senere krævede det lidt af genfinde motivationen, men jeg kom i gang igen.

Military Press

1x3x55 kg -nuppede lige en triple mere, minimal irritation i skulderen

Chin-Ups

7x3xkv+7,5 kg -jeg stoppede, da det gjorde alt for ondt, møgirriterende, når jeg ellers lige er kommet ind i en god stime i den øvelse

Knee Extensions

2x8x?

Incline DB Press

8x27,5 kg

6x27,5 kg

Cable Laterals

2x6x7,25 kg

French Press

2x8x20 kg +stang -skal lige huske at få den vejet

Standing Calf Raise

2x15x50 kg

Weighted Reverse Bench Crunch

2x10x12,5 kg

Link to comment
Share on other sites

kosten i går, 21/7: Jeg holdt mig til lødig mad all the way, måske bortset fra den ltr. kakao, jeg drikker efter træning (midlertidigt, grundet mangel på nyt pulver). Ellers var det kyllingebryst, skinke, skummetmælk, lidt grøntsager og frugt (ehh, jaa en gulerod og en banan), havregryn, makrel i tomat på dåse, en håndfuld hasselnødder og et par frikadeller der udgjorde resten af kosten.

Indtag: 2746kcal.

Men jeg tror jeg er derude, hvor jeg igen må sænke indtaget en smule, startende fra i dag, for på vægten sker der ikke rigtig noget for tiden. :unsure:

Skulderen gør ondt og når næppe at blive meget bedre inden træningen i morgen.....

går lidt og spekulerer på, hvad jeg skal gøre ved det, måske en pause og så en runde HST (selvom jeg har mere lyst til sheiko), da det vist ikke er så hårdt ved led osv.

Ellers ser jeg stadig tiden lidt an.

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Kosten i går: Kørte fint, jeg lavede ikke rigtig noget aktivt, følgeligt måtte kcal.indtaget ligge tilsvarende lavt. Intet decideret usundt -protein, kulhydrat og fedt i nogenlunde passende mængder fra de gode kilder.

Om aftenen fik jeg lavet 2 sæt external rotation og to sæt cuban press. Alt med 3,7 kg's håndvægte.

2005kcal.

Dagens træning -Uge 7, dag 3.

Front Squat

6x3x80 kg - :dead:

Dips

10x3xkv.+17,5 kg -egentlig legende let, men tiltagende skuldersmerter satte en dæmper på glæden <_<

Barbell Shrugs -droppet, jeg gad ikke. B)

Rear Delt Row

3x7x27,5 kg's

Dumbbell Shoulder Press

3x5x22,5 kg's

Stiff Leg Deadlift

5x110 kg

3x110 kg -nu skal jeg da lige love for det pludselig er blevet tungt :chicken:

Curlmaskine

2x5x16,25 kg

1x4x16,25 kg

Tate Press (ny øvelse tilføjet)

2x8x12,5 kg

Standing Calf Raise

2x15x55 kg

Weighted Reverse Bench Crunch

2x10x15 kg

COC #1

2x3xh&v

1x4xh&v

1x4xv

1x8xh (tangering af PR)

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Kosten 23/7:

2600kcal.

Protein fra 1 ltr. kakao, 2 ditto skummetmælk, makrel i tomat på dåse, lidt pulver, 200g kyllingebryst. Kulhydrat fra havregryn, müsli, kakao og en banan. Godt fedt fra valnødder og makrel.

I alt 170g protein (jeg medregner kun animalsk protein), hvilket er fint dog temmeligt meget.

Jeg regner ikke gram kulhydrat og fedt ud, men tager den lidt på gefühl. I dag fik nok tilpas med kulhydrat, mens indtaget af sunde fedtsyrer haltede en smule (en generel tendens <_< ).

Link to comment
Share on other sites

hehe, ehh ikke lige den dag :bblush: faktisk var det mere præcist 2,23 ltr. mælk og 1 ltr. kakao :tongue: men det var også en smule i overkanten af det normale -dog drikker jeg for tiden al tid en hel ltr. kakao efter træning.

Jeg synes skummetmælk er en nem og kaloriefattig måde at få godt med protein på, så der ryger som regel over en ltr. om dagen. Og især nu her for tiden, da jeg er ved at løbe tør for pulver.

Hele kosten for den omtalte dag så sådan her ud:

Morgenmad:

100g havregryn

400g mælk

Ca. 1 time inden træning:

400g mælk

14g proteinpulver (92+)

120g banan

Lidt under og lige efter træning:

1000g kakaomælk

Ca. 1 time efter træning:

20g valnødder

en dåse makrel i tomat (125g)

300g mælk

120g agurk

1skive rugbrød spækket med kerner (jeg medregner ikke rugbrødet i mit kaorieindtag, men spiser to skiver hver dag)

Ca. 4 timer senere (tror jeg):

200g stegt kyllingebryst

1 skive rugbrød spækket med kerner :)

Ca. 2 timer senere (tror jeg):

30g müsli

230g mælk

Lige inden senge tid, en tre timers tid senere:

900g mælk

Ikke en ret optimal dag mht. frugt&grønt, men det er nok desværre også lidt en generel tendens. <_<

Kosten i går:

I går fik jeg til gengæld masser af frugt -både ananas, banan, æble, pære, nektarin og jordbær. Ud over stod den på grill om aftenen (også noget, der trækker meget op i regnskabet).

Jeg ved ikke, hvor mange kcal. jeg endte med at indtage, men et godt bud vil nok være oppe omkring de 2600-2700 kcal., hvilket er alt for højt for en dag med det aktivitetsniveau, men maden smagte kanon, så det var der ikke noget at gøre ved B)

Mælkeprodukter begrænsede sig til 1,7 ltr. skummetmælk ;)

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning var den fedeste meget længe, skuldersmerter mærkede jeg ikke så meget til og det eneste der manglede for at perfektionere det hele ville være et kcal.overskud, men det bliver der ikke noget af! :)

Squatten var tung, jeg satte vægten op på 100 kg, og overraskende nok fik jeg fem triples, hvilket dog er en volumennedgang i forhold til sidst. Jeg år efter at øge volumen med samme vægt næste gang, der skal squattes (om en uge).

I bænkpres gik jeg bort fra 10x3 princippet pga. de mange sæt med tung vægt ikke er ret god kost for min skulder. I stedet skar jeg 5 kg af vægten fra sidste bænktræning og prøvede at nakke lidt flere reps. Det var bestemt en succes, da jeg skuldersmerterne ikke var værre end sidst -ind til i dag har skadessymptomerne ellers kun progresserede, så det giver da lidt håb. :)

Ud over det af- og nedbrændte jeg biceps totalt med supersets osv. og oplevede det måske bedste pump i den muskel ever.

Eneste svagt negative jeg kan sætte en finger på var mavetræningen, som gik i lidt slingrende stil, men det er dog acceptabelt.

Squat

5x3x100 kg

Bænkpres

6x80 kg

6x80 kg

5x80 kg -fail på den sjette, og da jeg var alene i centret, var det ned over brystet og maven med stangen ---> AVS!

Bent-Over Rows

7x3x80 kg

Cable Laterals

2x5x8,5 kg

French Press

2x8x22,5 kg -holdt hårdt

kort pause

High Incline Dumbbell Press

6x25 kg -længere pause før andet sæt

6x25 kg

Dumbbell Curl

6x17,5 kg's

5x17,5 kg's

5-10 seks. pause

Pull-Ups

7xkv.

kort pause

Dumbbell Curl

5x12,5 kg's

Pull-Ups

6xkv.

Standing Calf Raise

15xkv +60 kg

13xkv +60 kg

Weighted Reverse Bench Crunches

2x8x17,5 kg

Reverse Incline Bench Crunches

2x12

COC #1

3xh&v

3x7&v

5xh&v

6xv (PR)

8xh

Link to comment
Share on other sites

Kosten fra i går:

Godt 170g protein, fedtindtaget var på omkring 40-50g, resten kulhydrat.

I alt. 2497 kcal.

Dagens cardio:

En gåtur med hunden. 10 min roligt tempo, 54 min. raskt tempo og sidste 4 min. stille og roligt -nedvarmning. I alt 68 min. :)

Link to comment
Share on other sites

Indtaget i går: 2275 kcal.

Og så har jeg endelig fået købt en ny ladning proteinpulver. 5kg 90% til 599,- er ikke nogen helt dårlig pris.

Dagens træning:

Dødløft var blevet meget tungt, så jeg måtte nøjes med en enkelt triple. i militayr press sagde jeg farvel til 10x3 systemet af samme grund, som jeg gjorde i bænkpres for to dage siden -satte ligeledes vægten 5 kg ned og nakkede lidt flere reps. Jeg skiftede Chin-Ups (overhånd) ud med pull-ups (underhånd), fordi det gør meget mindre ondt i min skulder -og sådan kan jeg også fortsætte progressionen lidt mere. :)

Efter det var der dømt triceps afbrænding, da jeg brændte biceps af i forgårs. Jeg vil i de sidste træningspas sætte fokus på en enkelt muskelgruppe hver gang, som jeg så kører hårdt på ud over det sædvanlige program. I overmorgen bliver det nok triceps igen, så bryst, så ben osv. Lægtræning udgik i dag -manglende lyst.

Frivend

1x20 kg

3x50 kg

1x60 kg

Dødløft

3x135 kg -great!

2x135 kg -kun en triple.....ikke så godt

Military Press

3x6x50 kg

Pull-Ups (underhånd)

8x3xkv+10 kg

Knee Extensions

2x8x?

French Press

8x22,5 kg

9x22,5 kg

Tate Press (neg.)

8x15 kg

8x15 kg +dips 8r @ kv.

5x15 kg +dips 7r @ kv.

Pushups, smalle

11x

Incline DB Press

2x6x27,5 kg

Reverse Bench Crunches

3x12xkv

Knee Raises (var for svag til at strække benene :chicken: )

2x8

COC #1

5xH&V

5xH&V

4H&V -det skal siges, at i de sidste reps i alle sæt ikke kunne lukke den helt, men ca. en halv cm. fra.

Link to comment
Share on other sites

Indtag 27/7: 2673kcal.

Indtag 28/7: den er lidt tricky. Jeg var på Martino (en restaurant på lystbådehavnen) og spise sammen med noget familie, og jeg vil nødig undervurdere, hvor mange kcal, jeg mon skrabede ind i sådan en ret.

Jeg fik laks, pastapenne, zuchinni (eller hvordan det nu stavet -sådan en orange udgave af squash :blink: ), squash og en fin velsmagende fløde- hvidvinssauce til, som man ikke kunne fravælge <_<

Dertil drak jeg vand, og så nakkede jeg et par kartofler fra min far, når han kiggede væk :tongue:

Mit bud på dagens kcal.indtag er 2250kcal. +/-300 kcal. -ja, så dårlig er jeg faktisk til at bedømme det ud fra mængderne på øjemål. :(

Dagens træning, 29/7:

Front squat blev ødelagt, fordi bentræningen er noget, jeg skal sætte mig op til psykisk -især når det er dræbende tungt. Og her blev træningsstart udskudt godt og vel en halv time, hvilket gjorde, jeg ikke kunne motivere mig til mere end et enkelt sæt :( Ud over det gik træningen nogenlunde upåklageligt, dog kunne jeg desværre ikke tage mig sammen til at lave barbell shrugs (endnu en gang).

Front Squat

3x80 kg

Dips

10x3xkv. +20 kg -trods DOMS var jeg endnu engang flyvende i den øvelse

Rear Delt Row

3x8x27,5 kg's

Dumbbell Shoulder Press

4x12,5 kg's

5x22,5 kg's

4x22,5 kg's -fail på femte

5x22,5 kg's

Stiff Leg Deadlift

2x3x110 kg

Curlmaskine (neg.)

2x7x17,5 kg

Tate Press (neg.)

8x15 kg's

7x15 kg's

5x15 kg's

Standing Calf Raise

15x60 kg

12x60 kg

Hanging Reverse Crunches (neg.)

2x5

Hammer Alt. Curl

9x15 kg's

7x15 kg's

Barbell Hammer Curl

8x20 kg

COC #1

3x3xH&V

Dagens indtag: 2486kcal.

Edited by blanco
Link to comment
Share on other sites

Det har været en nogenlunde aktiv dag. Jeg bla. tømt garagen for terassefliser og så har jeg taget 100 push-ups, og 50 pull-ups (underhåndsgreb) fordelt over 12 sæt hver, kørt ind mellem hinanden og med 5-10 mins pause mellem hvert sæt af den enkelte aktivitet. Jeg kørte dem sådan her:

Push-Ups

12x - 12x - 10x - 10x - 6x - 10x - 10x - 6x - 6x - 6x - 6x - 6x

Pull-Ups (underhånd)

6x - 6x - 5x - 3x - 5x - 5x - 5x - 3x - 3x - 3x - 3x - 3x

Dagens indtag: 2192kcal.

det er lidt et gæt, for selvom jeg har søgt overalt på nettet efter næringsindholdet i Viktoriafisk, kunne jeg ikke finde det. Og det røg der altså 250g af, og jeg valgte at sætte det til 200kcal pr. 100g, sådan ca. ligesom hellefisk -satser jeg så på passer meget godt.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share