"georg Olesen"-mave..


Francis
 Share

Recommended Posts

Jeg har lagt mærke til at jeg efterhånden har fået en SÆRDELES god udviklet mavemuskulatur lige under brystet.. Faktisk så meget at jeg helt har sådan en "bule" ud.. Hvis nogen herinde har set georg olesen ved de hvad jeg snakker om - dog i et noget mindre format, selvfølgelig. hehe...

Lidt sjovt, for selvom resten af mine mavemuskler er stærke/veltrænede nok er det kun lige det øverste der stikker ud/er stenhårde.. Er faktisk så voldsomt så mit solar plexus ikke er ømt!!

Er det nogen der har et bud på hvad dette "fænomen" kan skyldes?? Er meget nysgerrig.. :unsure:

Mvh Francis, (der idag lige trak 90 kg. hehe.. prale prale) :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Har jeg sku været længe. hehe.. ;)

Nah, så er det sku noget hårdt fedt!! Der er faktisk ikke ret meget fedt "deroppe" i forhold til nede på maven/siderne,, Så næppe det der gør det!! Ved ikke om det har noget at gøre med at jeg holder vejret kraftigt under stort set alle mine tunge løft. En mulighed måske, men alligevel.. Har aldrig hørt om at det skulle kunne forårsage kraftig hypertrofi af øvre del af mavemulllerne.. Hmm :angry:

Link to comment
Share on other sites

Er du sikker på at det ikke er ældre... Ville have skudt på at det var fra noget før!!

Tror det passer meget godt. Her er et cover af ironman fra 1997(mener jeg lige at man kan skimte) og det passer vidst meget godt med at billedet er derfra.

iron9705.jpg

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

George Olsen skulle efter signende, ikke være glad for at folk taler om hans alder.

Derfor tog han en kæp på små 200 kg, med til Tatoo udstilling i danmark, slyngede den over hovedet, og begyndte at danse. Derpå understregede han at selvom man er fyldt 45 år, er man stadig frisk og stærk :devil:

I hvertfald hvis man hedder George Olsen.

Link to comment
Share on other sites

Blanco> Nu ved jeg godt at man ikke skal dømme folk, før man har hårde beviser.......men jeg vil alligevel tillade mig at tvivle kraftigt på hans renhed......!! Vel også derfor at han ikke stiller op i konkurrancer som bliver testet........!! :4whip:

Men jeg kan jo tage fejl.....! :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Den er faktisk svær :unsure:

På den ene siden har manden trænet i over 25 år, har levet af det hele sit liv, hvilket giver ham mulighed for at han kan koncentre sig 200% og sin træning,kost,restetution osv

Desuden har han også sindsyge gode Genetics, for han er uden tvivl ikke en mand, man tvivler på der er svag :blink:

Men på den anden side, hvis han er så stærk, hvorfor stiller han så ikke op til konkurrencer, og slår samtlige Styrkeløft og vægtløftnings rekorder, også lige deltager i en omgang WSM :angry: Han har jo uden tvivl muligheden for at gører det.

Personligt mener jeg han er Clean :)

Link to comment
Share on other sites

synes at jeg kan huske at ham og, "guffi" tror det var, havde en diskution i tv omkring Danmarks stærkeste mand - hvor guffi mente at han burde stille op for at kalde sig danmarks stærkeste (som han gjorde) hvor george sagde at det ville han gøre den dag hvor de andre deltagere ville gå med til en doping test.

Man skulle næsten tro at han var clean ( på det tidspunkt i hvert fald) for at komme med sådan en udfordring ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

En anden ting er også at han har et meget Natural BB look, i forhold til andre stærkmand, som har et look som en Mr.Olympia deltager. Det giver jo også et vink om at der er en chance for han er clean :sneaky:

Men en gang hvor jeg møder ham, spørger jeg ham lige om han ikke stiller op til konkurrence :devil: Og får de guldmedaljer han har krav på!

PS er der nogen der ved hvornår evt han laver show eller nye verdensrekord forsøg igen, sådan man kan komme og se ham.

Link to comment
Share on other sites

Du kan bare komme til horsens en dag.. Han træner meget der hvor jeg træner for tiden, og lige for tiden satser han vist på at slå sin egen personlige rekord i benbøjninger på 402.5 kg

Snakker han om i hvert tilfælde.. Har fornyligt set ham køre tre singles med 360 kg! Ser altså voldsom ud, skal lige siges.. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

George i Horsens fedt nok, så må jeg vel bare se at komme der ned, hvis jeg vil udfordre ham :sneaky:

Mener også han har været med i et Invandre projekt, hvor han vil hjælpe Nydanskerne i Horsens, med at bruge kræfterne på noget andet end at slås.

Link to comment
Share on other sites

George i Horsens fedt nok, så må jeg vel bare se at komme der ned, hvis jeg vil udfordre ham :sneaky:

Mener også han har været med i et Invandre projekt, hvor han vil hjælpe Nydanskerne i Horsens, med at bruge kræfterne på noget andet end at slås.

Det omtalte projekt foregik mig bekendt i Århus ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share