Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Stadig sløj; der skal ikke ret meget til, før jeg får den ledeste kvalme... :mad:

Derfor kunne jeg ikke træne i dag, så jeg lavede noget diskopump i stedet...

Dips: 1*12*0 + 1*12*10 + 1*12*15 + 1*10*20

High cable curls: 3*10*30

Kabel pushdowns: 3*10*85

BB curls: 3*10*35

Hvorfor kommer de sødeste piger altid, når man står og laver noget så åndssvagt som curls... :dry:

Link to comment
Share on other sites

Nu må det snart være slut med det her væren småsyg :dry:

Selv om det går bedre, har jeg næsten ingen appetit og småkvalme hele tiden; når jeg så laver noget, ja, så kommer kvalmen for alvor! Det oplevede jeg under squatten i dag, hvor jeg seriøst overvejede at flytte affaldsspanden hen ved siden af mig!

Energien er noget svækket...

Alligevel blev det en OK dag, for jeg hev frontsquatten hjem med nød og næppe og på ren viljestyrke :laugh:

Chin ups: 1,2,3,4,5,6,5,4,3,2,1

Overhead squat: 1*8*20 + 1*8*30 + 1*8*40

Bred squat: 2*8*90

Frontsquat: 5*5*120 - SÅDAN :devil: DET havde jeg ikke troet, da jeg tog den af racket til første sæt! Heldigvis kom Holger (instruktør), inden jeg skulle køre sidste sæt, så han fik lige presset mig til det... :devil:

Skrå DB: 1*8*25 + 1*5*37,5 + 1*4*37,5 - ja, det taler så for sig selv... HELT udsolgt...

Her til eftermiddag har jeg brugt et par timer på at hjælpe med at markere en bane til et cykelcross-løb i morgen. Og i morgen står jeg så og griber kørerne, inden de fortsætter ud over en skrænt ved Marselisborgskoven; det skal nok blive sjovt.

Lad os krydse fingre for cykelmyggen Dreams-of-being-like-oscar på hjemmebane i morgen; hvis altså ikke alt det her arrangeren har tæret for hårdt... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Superhyggelig søndag med cykelcrossløb :bigsmile:

Dreams-of-being-like-oscar var ubeskeden nok til selv at tage sejren i b-klassen i det løb, han havde arrangeret; som straf skal han nu køre a-klasse.... :laugh:

Tillykke!

Dagens træning: stadig noget med maven, men heldigvis var det en "rolig" dag...

Chin ups: 1,2,3,4,5,6,5,4,3,2,1

Overhead squat: 1*8*20 + 1*8*30 + 1*8*40

Bred squat: 2*8*90

Frontsquat: 2*8*90 - eksplosivt; easy og meget lettere end backsquat :laugh:

Skrå DB: 1*8*25 + 5*5*37,5

CB rows: 3*8*95

Military press: 3*8*60

SL CB dødløft: 3*8*155 - OK, de var nu lidt tunge...

CB shrugs: 3*8*155 - nu har jeg fået taget på den stang, så grebet lige kan holde til otte reps...

Skiftede fra P3 :raisebrow: til Metallica; det kunne popdrengene slet ikke klare, men de holdt sig i skindet, indtil jeg var ligeglad...

Men at se deres tudefjæs med tårer i øjenkrogene og sitrende læber... :laugh:

Ham som så til sidst skiftede til noget r'n'b var så den "modige", og alle de andre så beundrende på ham...For hulen, et show...

Link to comment
Share on other sites

Skiftede fra P3 raisebrow.gif til Metallica; det kunne popdrengene slet ikke klare, men de holdt sig i skindet, indtil jeg var ligeglad...

Men at se deres tudefjæs med tårer i øjenkrogene og sitrende læber... laugh.gif

:laugh::laugh: Ja, det virker nogen gange, som om man kan påføre diskopumpere fysisk smerte med Rammstein og lign. Sjovt nok har de samme typer svært ved at forstå, at the voice kan fremkalde kvalme ("jamen, alle folk kan jo li' the voice" :dry:)

Link to comment
Share on other sites

Superhyggelig søndag med cykelcrossløb :bigsmile:

Dreams-of-being-like-oscar var ubeskeden nok til selv at tage sejren i b-klassen i det løb, han havde arrangeret; som straf skal han nu køre a-klasse.... :laugh:

Tillykke!

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak. Og mange tak for hjælpen i weekenden. Uden den var løbet med sikkerhed ikke blevet nær så godt. Det var godt du kom, selvom du ikke var helt på toppen.

Så må vi se, hvordan det går i A-klassen. Der er løb allerede på søndag i Korsør. Men mon ikke der bliver lidt længere mellem snaps'erne.

En ting er i hvert fald sikker - jeg skal dø i front! :devil:

Link to comment
Share on other sites

ANTO> jeg har ikke lige planer om at maxe i backsquat, men jeg skal jo også lave noget efter nytår...

Black> smag og behag... Men føj for at skulle dødløfte til the noise...

Dagens lynhurtige diskotræning (til go' gammel Guns-musik :devil: ):

Dips: 1*12*0 + 2*12*15 + 1*10*20

High cable curls: 3*10*30

Kabel pushdowns: 3*10*85

BB curls: 1*10*35 + 1*8*35

Hurtigt ind og hurtigt ud; forhåbentlig var der ingen, der så mig.... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

FOR SATAN DA :devil:

Maven er stort set i orden; og kroppen føltes bare rigtig godt i dag på trods af sidste-øjebliks-overarbejde og alt for mange pebernødder (og pebernøddedej...)

Se bare:

Chin ups: 1,2,3,4,5,6,5,4,3,2,1

Dødløft: 1*5*120 + 1*5*185 - tja, det kørte, så jeg tog 1*1*235 !! :devil: PR med 15 kg. og 5 kg. over mit mål før jul :w00t:

Hvad gør man så ovenpå sådan et løft, jo, man kører sin serie færdig: 1*4*185 + 1*5*155 + 1*10*120

Jeg talte med en tidligere styrkeløfter, som så løftet og kom hen for lige at høre ad, og han var imponeret over farten hele vejen igennem løftet :blush: Jeg har heller aldrig haft et maxløft, hvor især lock-out fasen er gået så nemt!

Alle dagens øvrige vægte var lette ovenpå det her :laugh:

Skrå DB: 1*8*25 + 5*5*37,5

CB rows: 3*8*95

Military press: 3*8*60

CB shrugs: 3*8*155

Sikke noget; jeg beklager, John, at jeg ikke kunne vente, men måske prøver jeg 240

inden jul :smile:

Link to comment
Share on other sites

Som Kurt Thybo ville have sagt det ” Clark..monsteret..legenden..dødløftens Humpry Bogard, Eleikostangens mester, Champen..Som Ali i Zaire, styrken, hurtigheden, det eksplosive afsæt, jerngrebet, et lockout som en højre hook fra Foreman”

+15 til PR.

Det er godt nok imponerende. Især når du har været halvslatten optil. Jeg tør slet ikke tænke på hvor brutalt stærk i stænger og erectors du så er hvis du har spist juleand og konfekt koncentreret i en uge!!!!

Flot gpet!!!

Link to comment
Share on other sites

Hehe, tak for de pæne ord; nå ja, og morsomhederne :laugh:

Jo, der blev godt nok kigget lidt, for jeg var den eneste i hele den afdeling, den nærmeste var ham styrkeløfteren, som stod ved det dobbelte kabeltræk, og jeg brølede usædvanlig meget efter min standard (jaja, kom bare med dem Anders og LAWMAN...)

Men den dag man ikke kan vende hoveder i AUS med sine løft, ja, der er det tid til at skifte interesse :wink:

Link to comment
Share on other sites

Tak for det, Foodman; nu er næste mål det kvarte ton! Og jeg tror fuldt og fast på det!

Nå, jeg skulle vist have holdt fast i min beslutning om at tage en fridag fra træningen...

I går standsede jeg en fodbold, der havde retning direkte mod ansigtet på en fire-årig pige ( :innocent: ). Desværre ramte den min højre lange- og ringfinger, så jeg tror i hvert fald langefingeren er forstuvet; øv!

Så er det svært at løfte noget, fandt jeg ud af i dag, og det er helt umuligt at frontsquatte, for det trækker i fingeren helt nede fra håndleddet :raisebrow:

Chin ups: 1,2,3,4,5,6,5,4,3,2,1

Overhead squat: 1*8*20 + 1*8*30 + 1*8*40

Bred squat: 2*8*90

Frontsquat: 1*1*120 - AV, for s....! En masse eksperimenten med grebet hjalp desværre ikke...

Backsquat: 1*1*120 - tja, easy, men så kunne det da også være det samme :mad:

Skrå DB: 3*5*37,5 + 1*4*40 - heller ikke her kunne jeg holde ordentligt, så der gik jeg bare hjem...

Da jeg alligevel havde besluttet mig for at gå, sagde jeg ikke noget til, at der blev skiftet til radio; det viste sig at komme StorPipfugl til skade, da han ankom fem minutter efter...Det må du undskylde... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det var da kedeligt med langfingeren, men i det mindste altid noget at du fik maxet i dl. inden..............-men så kan du jo lære at lade være med at lave Smeichelredninger. -Hvordan kan det i øvrigt lade sig gøre for en flok børnehavebørn at skyde så hårdt at du forstuver fingeren :blink::laugh::bigsmile::laugh::tongue:

Edited by Anders K
Link to comment
Share on other sites

Da jeg alligevel havde besluttet mig for at gå, sagde jeg ikke noget til, at der blev skiftet til radio; det viste sig at komme StorPipfugl til skade, da han ankom fem minutter efter...Det må du undskylde...

Det er helt okay. Der kom radioavis kort efter, så jeg benyttede lejligheden til at sætte noget glad tysk musik på :devil:

Du er ikke for heldig for tiden. Jeg var slet ikke klar over, at det var så farligt at arbejde i en børnhave :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share