Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger
barskt dødløft :devil::devil::devil:

Du skal vel også snart prøve en dødløft dragt...det forventer jeg kraftigt.

Clark er ingen udstyrsrytter!

RAAAAW!!!

post-16041-1193168000_thumb.jpg

Edited by ARMADA_I
Link to comment
Share on other sites

Conscience> det kunne da være sjovt at prøve en dragt, men raw har nu sin charme (siger jeg så godt nok uden at have prøvet med udstyr...)

Thorhauge> jo altså det var noget med opsætningen, som primært tilgodeser folk af dværgvækst. Da jeg vil løfte skidtet med fødderne på gulvet (altså mellem platformen til fødderne og slæden) rykker hele maskinen sig, og platformen knalder ind i skinnebenene :mad:

Link to comment
Share on other sites

Conscience> det kunne da være sjovt at prøve en dragt, men raw har nu sin charme (siger jeg så godt nok uden at have prøvet med udstyr...)

Thorhauge> jo altså det var noget med opsætningen, som primært tilgodeser folk af dværgvækst. Da jeg vil løfte skidtet med fødderne på gulvet (altså mellem platformen til fødderne og slæden) rykker hele maskinen sig, og platformen knalder ind i skinnebenene :mad:

Jeg bruger den ellers uden problemer... Og jeg er trods alt en anelse højere end dig.

Link to comment
Share on other sites

Thorhauge> så du antyder, at det er mig, den er gal med?! :dry:

Stille omgang idag.

Skrå DB pres: 1*8*25 + 3*8*40

Flyes: 3*10*20

Dips: 3*10*bw

Side laterals: 3*8*17,5

Military press: 2*8*60

Vægtløfterne larmede, LaMotta stavrede rundt på stive skanker og Conscience kørte let træning med vægte uden for vi andres rækkevidde...

Link to comment
Share on other sites

Conscience> Du må få 10 kg. af min dødløft, hvis jeg får 20 af din bænk og squat :smile: Det er da ellers et godt stykke arbejde, du har gjort med at søge midler til klubben! Var han ikke frisk på at give noget mere, nu han så alle vi friske unge mennesker i sving?

Jo, til stævneafholdelse. Men de midler er allerede søgt og benyttet.

Det er penge til udstyr vi skal have fat i. Tror faktisk at en EZ curlstang ligger øverst på ønskelisten lige nu :devil: Ellers mangeler vi egentlig ikke noget.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Jo, til stævneafholdelse. Men de midler er allerede søgt og benyttet.

Det er penge til udstyr vi skal have fat i. Tror faktisk at en EZ curlstang ligger øverst på ønskelisten lige nu :devil: Ellers mangeler vi egentlig ikke noget.

ARMBLASTER og en benpres! Men armblasteren er klart vigtigst!

:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Med den kreativitet Team BB! lægger i at køre BB! med forhåndenværende udstyr, er der da ingen grund til noget diskogøgl! Hvad med nogle 25 kg's skiver?...

Tunen>

Led død. Fuck you!

Tak. Tror jeg nok...

Fjerde dag i træk med træning :crazy: "Jojo, men så laver du heller ikke så meget" vil nogle indvende, men alligevel :smile:

Team BB! kørte deload, men de er også på krådt og rolaajer (og dækka om tirsdagen) så det tæller ikke! :nonono:

LaMotta maltrakterede en ny prospect med hård træning, JimmyP maltrakterede sin pat ( :laugh: !) og ARMADA curlede ca. det samme, som Team Benchpress maxede med i dødløft. Jow jow, hyggeligt nok.

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*90 + 5*3*120 - De kørte sgu' bedre end længe i dag! Fokus på teknik, for styrken var helt fin :smile:

Kropshævninger, UH: 5*5*bw

Rumænsk dødløft: 4*6*150

Face pulls (en Team BB!-øvelse; jeg er endnu ikke kommet over skaden fra den sidste, jeg tog til mig...): 3*8*30

BB Curls: 3*8*40

DB Hammer curls: 3*10*17,5

Læg: hack squat supersæt med bw: 3*20+20

Fuldt diskoprogram i dag! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Så blev der endelig tid til træning igen. Knægten har brugt hele weekenden på at kaste op, og det der er værre; primært når jeg holdte ham :crazy: ...

Ret god omgang i dag. Ikke det vilde men godt med overskud i alle øvelser undtagen ARMADA's triceps-ting.

Skrå DB: 1*8*25 + 1*8*40 + 5+6+5*48

Flyes: 3*10*20

Dips: 3*10*bw

Side laterals: 3*8*17,5

Siddende DB skulderpres: 3*10*25 - armene sejlede rundt; den kræver vist lidt øvelse...

Kneeling one-arm over-head over-arm-supported triceps extension (?!), ARMADA's påfund!: 2*10*15 - Der var mind to muscle i de sæt!

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
ARRGHHH! Smittet af den lille terrorist :unhappy: ... Adskellige gensyn med det sidste døgns fødevareindtag i løbet af natten...

Haha I KNEW it - det kan KUN være nemesis efter jeg i går sagde, " det var sgu godt du ikke er blevet smittet".

Link to comment
Share on other sites

Jæs, jæs, op på hesten igen. Meget bedre træning end forventet, men nu havde jeg jo heller ikke så meget at slæbe på efter sådan et par dage.

Frontsquat: 1*8*60 + 1*6*90 + 3*5*120 + 1*3*120 + 1*6*90 - nå, det hedder da vist 5*5*120 næste gang og så er jeg jo nærmest på niveau igen :smile:

Kropshævninger, UH: 5*5*bw

Rumænsk/stiff legged dødløft: 2*8*150 + 1*6*170 + 1*12*140 - lidt roden med mere stivbenet teknik efter råd fra Sune og så lidt høj-ræb med ARMADA (se evt. hans log! (BOOOM...))

BO BB Rows: 3*8*90

Face pulls: 3*10*35

BB Curls: 3*8*40

DB incline alternating curls: 2*10+10*17,5 - mind to muscle! Ekstrem BB! Virkelig grænseoverskridende!

Link to comment
Share on other sites

Tunen> Aab bliver danske mestre i år! Nu er loggen perfekt :smile:

Måtten> :wink:

mr. big> Tak, men der skulle nu gerne være til noget mere med dobbelt OH! (Der var den igen, Thomas!)

Kort omgang igår med sønnike som interesseret men utålmodig tilskuer...

Trækdød fra 12,5 cm. boks: 3*6*130

DB Rows: 3*6*60

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share