Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Tunen> I learned from the best!

Dagens target: patværket. Og så endte det i total BB! burn-out-show, da Fru Erik lokkede mig med til at blaste triceps :superman:

Skrå DB pres: 1*8*25 + 1*8*40 + 5+5+4*48 + 2*8*40 - hm, kunne ikke rigtig ramme den rigtige bane med de tunge svin.

Entering: Fru Erik. Så blev der fræset striwer i patten med flyes

Flyes: 4*10*20

Tohånds triceps extension (? håndvægt bag nakken og så op): dropsæt! Vægten kan jeg ikke lige komme på, men det blev noget med 15, 10 og 12 reps.

One arm triceps extension: 15 reps = all out...

Så kørte jeg 10 dips med bw men var helt smadret :laugh:

Fee' omgang. I morgen har vi en fræk aftale om noget frontsquat; og forhåbentlig skal vi brænde biceps bagefter!

Så har jeg i øvrigt hørt om parisiske natklubber, hvor der er kvinder, der hænger og gynger i loftet; i BB!99 hænger de i store elastikker. BOGS gjorde i hvert fald... Det må prøves!

Link to comment
Share on other sites

Madness!; ren madness i dag... Det startede uskyldigt og fornuftigt med fokus på teknik i frontsquat. F.eks. fik jeg prøvet med hælene løftet i forskellig grad. Men det endte i det rene galskab...

Frontsquat: 1*8*50 + 1*5*80 + 1*5*100 + 2*3*120 + 1*5*120 + 1*6*110 + 1*7*110 - :crazy: og Fru Erik skulle selvfølgelig tage 6 med 120 og 8 med 110... :dry:

Stivbenet dødløft: 4*8*100 - superstrikte under supervision af Sune.

Leg curls supersættet med leg extensions: 2 ture til failure i begge øvelser. BB! (leg extensions var nu sat for lavt i vægt)

Så fik jeg lov at køre 3*5*bw i kropshævninger med UH-greb inden:

BB curls med 40 kg: 3 sæt all out med forced og eksentrisk og hele dynen :devil: Og korte pauser!!

DB Hammercurls: 2*dropsæt med 17,5 og ca. 10 kg - aaaaaaavvvvvv.....

Kropshævninger, UH: 2*5*bw - ikke så eksplosive...

De sædvanlige stålaber var i hulen :smile: ...

Tak til Fru Erik for en fee' brænder :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Udmærket omgang idag med en masse kendte ansigter; bl.a. et usædvanlig dæmpet Team BB! :laugh:

Dødløft: 1*5*110 + 1*5*150 + 1*5*185 + 5*5*205 - fokus var på alt muligt rundt om i lokalet, så jeg indkasserede et par fortjente reprimander fra -chris-. Men det er de vægtløftere, der forstyrrer!... Styrken var OK; de var ikke rigtig tunge :superman:

Kropshævninger, UH: 5*5*bw

Face pulls: 3*10*40

Læg: hack squat supersæt med bw, 3*20+20

BB Curls: 3*10*40 - tocifret antal reps = meget BB!

Incline DB hammercurls: 3*10*17,5 - igen dér!

Fru Erik kunne tydeligvis ikke klare disko-mosten i sidste uge, så han hundsede bare rundt med nogle, der var mindre end ham selv :tongue: Han leverede også følgende guldkorn: "Når det er disko, er det lige meget, at der ikke er så meget vægt på. Der skal bare være mange gentagelser!" BB!

Link to comment
Share on other sites

Lidt træg omgang i dag med en masse mennesker i hulen. Skulderen var ikke i hopla, så det blev ikke til det vilde i DB pres.

Skrå DB pres: 1*8*25 + 2*8*40 + 3*3*48 + 2*8*40

Flyes: 3*10*22,5

Dips: 3*10*bw

DB skulderpres: 2*8*22,5 + 1*8*27,5

Side laterals: 3*10*15

Fik vist nok nogle gode tips af Team Benchpress, men nu har jeg sgu' glemt dem igen...

Link to comment
Share on other sites

Flexmaster> Det er vandet herovre... Flexbillederne kommer, når aftalen med Tidens Kvinder er på plads :smile:

Vanvittig omgang med Fru Erik idag, mens Sune legede med vores guirlander! Godt nok har vi begge kørt tung dødløft en gang før i denne uge, men hvad...

Dødløft fra 6,5 cm. bokse (målt af Sune med eget målebånd): 1*5*70 + 1*5*110 + 2*5*170 + 1*8*200 + 1*5*200 + 1*5*210 + 2*8*170 - crazy :laugh:

Stivbenet dødløft: 3*10*140

Rows med den ene ende af en vægtstang (navn?): 3*10*stang+60 kg.

BB curls: 3*10*40

DB hammer preacher curls: 2*12*15 + 1*all out (13-14 stykker incl. et par forced)*15

Nå ja, 8 delvis forced kropshævninger til sidst...

Brændt af i lænden :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Kloge-Åge> Så er det nok t-bar rows :smile: . Jeg kunne bare ikke overskue at skulle åbne en ny browser for at tjekke...

Tunen> Jeg har garanteret misset nogle solide gains på det :unhappy: ...

BB! træning i dag efter en alt for hektisk week-end, kursus og meget andet.

Skrå DB pres: 1*8*25 + 2*8*40 + 2*5*48 + 1*8*40

Incline flyes: 4*10*22,5

Dips: 3*10*bw

Side laterals: 3*8*17,5

Læg: hack squat supersæt med bw: 3*20+20

BB curls: 3*10*40

DB preacher hammer curls: 2*8*17,5

De næste dage bliver rigtig lange og hårde på jobbet. Skal jeg nu forsøge at komme tidligt på arbejde og så kunne træne til normal tid, eller skal jeg til at presse træningen ind i sidste øjeblik... Lige meget hvad, bliver det noget røv :dry:

Link to comment
Share on other sites

Thorhauge> I know! :wub:

ME dag idag, dvs. minimum effort. Det skulle bare være let! Til gengæld kørte jeg supersæt, og det der er værre, i stor stil, så pulsen var godt oppe. Jeg var helt palle i hulen, da Sune gik og slukkede for muzakken.

Frontsquat: 1*5*70 + 1*5*100 + 5*3*110

Kropshævninger, UH: 5*5*bw

Stivbenet dødløft: 3*8*150

Leg extensions: 4*10*40 - Yes sir! Lige i lårbasserne + det er nærmest dysfunktionelt = BB! :w00t:

T-bar rows: 4*10*stang+65 kg.

Short'n sweet :smile: Og nej, det sagde hun ikke igår...

Link to comment
Share on other sites

Vanvittig BB! stemning i hulen i dag. Team BB! gik amok i posedowns og curls i bar overkrop og hue, Fru Erik og undertegnede kørte hårdt på med korte pauser og forced reps, Conscience løftede bare tungt, ARMADA var sit vanlige selv og -chris- kørte BB-curls :superman: Vanvittigt!!

Skrå DB pres: 1*8*25 + 10+9+7*40 + 1*18*25 - korte pauser og lidt forced :superman:

Flyes: 3*10*22,5 - BOOOOOMMM!

Dips m/supported ben: 14+10+7*bw - udsolgt!

Fransk pres: 12+10*30 - under kyndig vejledning af Sune; tak for det :smile:

BB curls: 5*10*40 - insane...

Side laterals supersæt med front raise: 3 sæt til failure med små håndvægte :4thumbup:

Læg: hack squat supersættet med bw: 3*20+20

Vanvittigt!!!

Link to comment
Share on other sites

ARMADA> Det tager jeg som et kompliment :smile:

Hjemmetræning:

Trækdød fra 12,5 cm. boks: 3*8*130

supersæt med

DB Rows: 3*8*60

Squat: 3*8*100 - ganske nemme, men kors det er en mærkelig fornemmelse med back squat!

supersæt med

Kropshævninger, OH: 3*5*bw

Yates rows: 3*8*110

supersæt med

Shrugs: 3*8*110

Højt tempo => smadret!

Mest forstyrrende element: at Holger har lært at kaste med ting, så jeg ind i mellem blev bombarderet med rosiner fra barnevognen...

Link to comment
Share on other sites

Tre dage med marcipan, nisser og glühwein (mit Schuss!) i Lübeck. Yes sir! Så var det op på hesten igen.

Ustruktureret men fin omgang i RSM i dag.

Dødløft: 1*5*60 + 1*5*100 + 1*5*140 + 1*3*180 + 1*3*210 + 1*3*230 + 1*235 + 1*230 + 1*210

Kropshævninger: 3*5*bw OH + 3*5*bw UH

Squat: 3*8*100

BB Curls: 3*10*45

Stivbenet dødløft: 2*8*140

Good mornings: 8*60 + 8*70

Yates rows: 3*8*100

Leg extensions: 3*10*?

DB Hammer curls: 2*10*17,5

Lidt rodet, men meget BB! :smile:

Link to comment
Share on other sites

ARMADA> Det var nu et kiks, at rækkefølgen blev sådan... Men meget BB! jo!

Peter> Variation :smile: Og jeg kan da godt afsløre, at jeg var noget øm i inderlårene efter sidste omgang relativt bredstående alm. squat, så det er vist godt nok, at jeg ikke bliver for fastgroet i én øvelse :laugh: Frontsquat will be back! Oh yes, it will be back...

Link to comment
Share on other sites

Hvad Morten - er det ikke snart tid til at prøve et max i dødløften, istedet for at fedte rundt med de samme girlie-vægte hele tiden?

Ved læsning af din log må jeg iøvrigt knibe mig selv i armen indtil flere gange - der er godt nok kommet andre boller på suppen end da du trænede i AUS (ja, det skal tages som en kompliment :wink: )

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share