Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Anders> :laugh: BB!=girlie-vægte. Det må man jo tage med :smile:

Ca. en milliard million VL'ende mennesker i hulen i dag, incl. Fru Erik, Guarden, Bogs og -chris-. Dog var der også enkelte MOL'ere, der holdt sig fra det stads. Godt man er deltids-diskopumper, så man kan have den ene del af stedet for sig selv. Fik hilst på MaxPower, som sluttede sig til de VL'ende :smile:

God omgang idag selv om jeg var lidt tung i kroppen af at holde ferie.

Skrå DB: 1*8*25 + 1*8*40 + 3*5*48 + 1*8*40

Flyes: 3*10*22,5

Dips: 3*10*bw

DB Skulderpres: 3*8*25 - ingen balance overhovedet! (hvis I fanger sådan en lille frækkert :wink: ...)

Side laterals: 3*8*17,5

Fransk pres: 3*10*30

Læg: hack squat 130 kg. supersæt med bw: 3*20+20

Link to comment
Share on other sites

Det var dit dødløft jeg tænkte på Morten. :bigsmile:

Det er ekstremt beskidt at reppe med 230, men jeg synes bare det er lang tid siden, du har haft et max-forsøg. Da du trænede her i Århus mener jeg du rev 260 - hvad tror du du er god for i dag?

Han er god for 300! Det kan alle i BB99 tage i Kødløft.

Link to comment
Share on other sites

Anders> Der er jo godt nok noget i luften i BB!99, meeen 260 vil vist være rigeligt tungt lige pt. :crazy: (i øvrigt ved jeg ikke helt, hvad det var, der var i luften i dag, men det stank ad h...... til og kom fra damernes omklædningsrum :crazy: ...)

Thorhauge> WTF?... :laugh: Når vi løfter i flok eller hur?

OK omgang i dag. Det er helt klart styrken i squat, det er gået ud over med mit vægttab. Dødløft og patværket er faktisk på niveau med tidligere, men squatten mangler sgu' lige 10% :unhappy:

Frontsquat: 1*8*60 + 1*5*100 + 1*3*120 + 1*2*130 + 3*3*120 + 2*5*100

Kropshævninger: 3*5*bw OH, 3*5*bw UH

Stivbenet dødløft: 3*8*130

Yates rows: 3*8*110

Face pulls: 3*10*40

Good mornings: 2*8*80 - skal lige have teknikken på plads

BB Curls: 3*8*50 - BOOOOM!!!

DB Hammer curls: 2*10*20

Masser af MOL'er i hulen, men også en del ral. For s.... da, ham Elvis Junior burde have et gult kort for at sjoske rundt i sine lade hængerøvsjeans, og lade som om han træner :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Hvem fanden er Elvis Junior?

Og med hensyn til de 300 i dødløft? Det er da easy... Jeg dødløfter 418!

Elvis junior er en del af det slæng som gerne diskutere dyrene i zoologisk have :blink: ...ak ak...og så træner de helst i deres jeans og dagligdagstøj og skyr hellere ikke mavebøjninger på det bare gulv i kridtstøvet...og gå i bad, nej nej :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Elvis junior er en del af det slæng som gerne diskutere dyrene i zoologisk have :blink: ...ak ak...og så træner de helst i deres jeans og dagligdagstøj og skyr hellere ikke mavebøjninger på det bare gulv i kridtstøvet...og gå i bad, nej nej :crazy:

Doesn't ring a bell... Jeg har nok bare været heldig!

Link to comment
Share on other sites

Thorhauge> Så har du bare det til gode. Op med humøret :smile: I øvrigt regnes der kun i kg. i denne log; eneste undtagelse er hvis man taler om fars.

Gårsdagens omgang. Godt selskab med Conscience, LaMotta og mr. Burn(s) Erik.

Dødløft: 1*5*70 + 1*5*120 + 1*5*160 + 1*3*190 + 2*3*210 + 3*3*215

Skrå DB pres: 1*12*24 + 1*15*32 + 3*12*32 - føj da!

Flyes: 3*12*17

BB Curls: 4*10*40

Fransk pres: 3*12*30

Kropshævninger: 5*5*bw UH

Læg: 130 i hack squat supersæt med bw: 3*20+20

Backsquat: 3*6*110 - bare lige til at gå hjem på.

Link to comment
Share on other sites

Ganske ustruktureret omgang i dag. Masser af MOL'er i hulen; ingen nævnt, ingen glemt :xmas: I ved selv, hvem I var; og hvem der brændte den af, og hvem der bare tudede!... :wink:

Og så en kedelig nyhed: den sidste del af træningen foregik i dance-trance-helvede! Team BB!'s forsøg på endegyldigt at sætte sig på den musikalske magt har åbenbart drevet Team Benchpress ud over kanten! De medbragte et eller andet transportabelt musikanlæg og tændte for deres crap! NEDTUR!

Skrå DB pres: 1*8*25 + 1*8*40 + 3*5*46 eller 48 eller hvad de nu vejer + 1*8*40

Skrå flyes: 4*10*22,5 - s-t-r-i-b-e-r = STRYWWER I PATTEN!

Dips: 3*10*bw

Side laterals: 3*8*17,5

Så kom Fru Erik og lokkede til:

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*150 + 1*4*180 (de to første reps med dobbelt OH på en ringe stang) + 3*3*200 + 1*8*180

Stivbenet dødløft: 3*8*150

Noget DB hammer og alternate curls + noget EZ curls til teh gunz

Link to comment
Share on other sites

Thorhauge> Selvfølgelig :4winkkiss:

Fin omgang i dag i selskab med Insaniac og hans HST-helvede. Senere dukkede ARMADA og ptpoul op; de får så det fulde udbytte af Team Benchpress' mobildiskotek :nissegrin:

Jeg var lidt mærket af dødløften igår under frontsquatten, men det gik OK.

Frontsquat: 1*5*60 + 1*5*100 + 4*4*120

Kropshævninger: 3*5*bw OH, 3*5*bw UH

Leg extensions: 3*10*40

Back squat: 3*6*110 - extensions før squat = BB!

Face pulls: 3*10*40

Læg: hack squat med 120 kg supersæt med bw: 3*20+20

Link to comment
Share on other sites

Hov, hvad hulen skete der med mit indlæg fra i går?!

Nå, onsdag blev det vist til:

Skrå DB pres: 1*8*25 + 3*8*40

Flyes: 3*10*22,5

Dips: 3*10*bw

Chest supported laterals: 3*10*latterligt lidt

Side laterels: 3*8*17,5

Fransk pres: 3*10*35

I dag (fjerde træningsdag i træk...):

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 1*5*170 (alle med dobbelt OH) + 3*3*205 (mixed greb) + 6*3*175 (dobbelt OH) - så var lænden brugt for denne uge!

Kropshævninger: 3*5*bw UH + 3*5*bw OH

Læg: 130 kg i hack squat supersæt med bw: 3*20+20

BB curls: 3*8*50

DB hammer curls: 3*10*20

Face pulls: 3*10*40

Og så lavede vi løjer med Tunen; tihi, fnis! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
I'll get you for this!

Hvis det er dig, der har givet mig den maveinfluenza, jeg har haft i en uge nu, så bare sig til; jeg vil gøre alt for at slippe...

F..., jeg er dårlig... Vægten er også røget langt under 100 i løbet af ugen, så jeg er nu officielt en girlie-man.

Nøj, jeg har det ringe! Nogen der har en kiks?...

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ændret undertitlen på min log, så folk er advaret...

Jeg har været røvsyg i 14 dage med mavekramper, kvalme osv. Maden har bestået af en halv, lys bolle morgen og aften og så noget saft. Glædelig jul...

Nu håber jeg at kunne kigge på nogle vægte i løbet af idag eller i morgen. Desværre er der ingen tvivl om, at den her omgang har kostet dyrt på styrken, så det bliver ren genoptræning i et par måneder. BW er styrtdykket til omkring 97, men mon ikke en stor del er væske, som hurtigt kommer på niveau igen.

Nedtur! Nå ja, og glædelig baghjul.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ændret undertitlen på min log, så folk er advaret...

Jeg har været røvsyg i 14 dage med mavekramper, kvalme osv. Maden har bestået af en halv, lys bolle morgen og aften og så noget saft. Glædelig jul...

Nu håber jeg at kunne kigge på nogle vægte i løbet af idag eller i morgen. Desværre er der ingen tvivl om, at den her omgang har kostet dyrt på styrken, så det bliver ren genoptræning i et par måneder. BW er styrtdykket til omkring 97, men mon ikke en stor del er væske, som hurtigt kommer på niveau igen.

Nedtur! Nå ja, og glædelig baghjul.

Er du i staden? Så kan vi kigge på nogle vægte i dag og i morgen hvis det har interesse.

Link to comment
Share on other sites

Blackice> Jo tak. Og god bedring til dig også både med sygdom og skader!

Tykhauge> Jeg er i hovedlandet nytåret over, så det må blive omkring den 3. januar; og der skal ikke bare kigges! Ses vi? Det tror jeg nok!

Her til aften: Feel the weights - The come back sessions [tm], Round 1:

Trækdød fra 2,5 cm. boks: 3*8*130 - hm, føles fint.

DB Rows: 3*8*60 - lidt tunge...

Pyha, så var energien brugt...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share