Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

Nå, jeg så kun et par ærgerlige stænger og en sjov hat... Og i hvert fald ingen vægte i nærheden... :tongue:

Sorry :smile:

PS: Hvad vejer du egentlig?...

Har lånt min badevægt ud til en fra mit køkken der prøver på at tage sig, men et godt bud vil være 105kg.

Vægten i IK99 vejer i øvrigt alt for meget.

Link to comment
Share on other sites

Tidlig BB! i dag. Ud over undertegnede var der kun et par løbeål, der quartersquattede 50 kg., til stede. Trods alt ikke helt samme stemning som med det sædvanlige klientel :smile:

Dødløft: 1*5*110 + 1*5*150 + 1*3*180 + 7*3*210 - fino

Skrå DB pres: 1*8*27,5 + 2*8*40

supersæt med

Kropshævninger, UH: 3*6*bw

Flyes: 2*10*22,5

supersæt med

Face pulls: 2*10*40

BB curls: 2*8*50

supersæt med

Dips: 2*10*bw

Side laterals: 2*8*17,5

supersæt med

DB hammer curls: 2*8*22,5

Højt tempo :crazy:

EDIT: Att. Thorhauge: en opdate på din vægt, please.

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

Tidlig BB! i dag. Ud over undertegnede var der kun et par løbeål, der quartersquattede 50 kg., til stede. Trods alt ikke helt samme stemning som med det sædvanlige klientel :smile:

EDIT: Att. Thorhauge: en opdate på din vægt, please.

Du skriver jo Thorhauge var nede og squatte mens du var der. Hvorfor spurgte du ham så ikke bare?

Link to comment
Share on other sites

Tidlig BB! i dag. Ud over undertegnede var der kun et par løbeål, der quartersquattede 50 kg., til stede. Trods alt ikke helt samme stemning som med det sædvanlige klientel :smile:

Dødløft: 1*5*110 + 1*5*150 + 1*3*180 + 7*3*210 - fino

Skrå DB pres: 1*8*27,5 + 2*8*40

supersæt med

Kropshævninger, UH: 3*6*bw

Flyes: 2*10*22,5

supersæt med

Face pulls: 2*10*40

BB curls: 2*8*50

supersæt med

Dips: 2*10*bw

Side laterals: 2*8*17,5

supersæt med

DB hammer curls: 2*8*22,5

Højt tempo :crazy:

EDIT: Att. Thorhauge: en opdate på din vægt, please.

Dødløfts PR nu! Vi vil se hvad den er til.. :superman:

Link to comment
Share on other sites

Peter> Det er vist ikke lige tiden for et max-forsøg. Men senere i 2008 måske... :4whistling:

KentKong> :laugh: (og dog: her i loggen sparker vi altså ikke til folk, der ligger ned!... Farmand! :w00t: )

Thorhauge> Dagens tal?

Fin aftentræning i udhuset; som jo så er sat til salg sammen med resten af huset med henblik på snarlig flytning til For-Sverige... :unhappy: Ikke med træningsudstyr dog (men det kan vi da tale om...).

Trækdød stående på 12,5 cm. boks: 3*8*135

supersæt med

DB rows: 3*8*60

BB curls: 3*8*50

Back squat: 2*8*110

supersæt med

Kropshævninger, UH: 2*6*bw

Det første øvelsespar er sgu en killer-combo!

Link to comment
Share on other sites

Thorhauge> Jeg forventer i hvert fald, at alle større begivenheder på området bliver postet her :smile:

Træning tirsdag:

Siddende BB skulderpres: 4*6*65

Side laterals: 2*8*17,5

Ja, jeg har haft travlt her i ugen...

I dag: svømning... Fand'me en ringe måde at bruge tid og kræfter på.

Og så er gheyness-faktoren altid tårnhøj i omklædningen! :dry: Det er eksempelvis OK og fint osv., at man tjekker løgposen ind i mellem med henblik på at opdage eventuelle forandringer og dermed tage eventuel testikelkræft tidligt i forløbet, og det er også OK at kombinere det nødvendige med det behagelige, meeeen... :crazy:

Jeg befandt mig i saunaen i ét minut, og jeg er overbevist om, at de bagefter gik tilbage til at tjekke hinandens...

Link to comment
Share on other sites

Rodet omgang i dag:

Frontsquat: 1*5*65 + 1*5*100 + 2*5*115 - fanden fise'me sidste gang jeg træner i et par almindelige basketstøvler da! Det duede slet ikke. Måske kan jeg sælge dem til Thorhauge; hans squatteri kan alligevel ikke blive ringere...

DB Rows: 3*8*60

Back squat: 5*3*115 - se kommentar til frontsquat... Att. Thorhauge: 500 bobs, det er Nike, og de er meget retro! :4signme:

DB hammercurls: 3*8*22,5 - jeg har pimpet mine 30 mm. Kettler-håndvægte med et sæt 5 kg. skiver hver!

Good mornings: 2*8*100

Kropshævninger, UH: 2*6*bw

Shrugs: 2*8*140 (ét foran, ét bagpå)

Stivbenet dødløft: 2*8*140

Musik: Rage Against the Machine/Do - er i heavy rotation i mit udhus!

Link to comment
Share on other sites

Rodet omgang i dag:

Frontsquat: 1*5*65 + 1*5*100 + 2*5*115 - fanden fise'me sidste gang jeg træner i et par almindelige basketstøvler da! Det duede slet ikke. Måske kan jeg sælge dem til Thorhauge; hans squatteri kan alligevel ikke blive ringere...

DB Rows: 3*8*60

Back squat: 5*3*115 - se kommentar til frontsquat... Att. Thorhauge: 500 bobs, det er Nike, og de er meget retro! :4signme:

DB hammercurls: 3*8*22,5 - jeg har pimpet mine 30 mm. Kettler-håndvægte med et sæt 5 kg. skiver hver!

Good mornings: 2*8*100

Kropshævninger, UH: 2*6*bw

Shrugs: 2*8*140 (ét foran, ét bagpå)

Stivbenet dødløft: 2*8*140

Musik: Rage Against the Machine/Do - er i heavy rotation i mit udhus!

Størrelse?

Link to comment
Share on other sites

Thorhauge> 47,5. Det er en årgang ca. '93, som næsten bare har ventet i skabet på at blive in igen :smile:

Træning igår inden der gik rødvin i den.

Siddende BB skulderpres: 4*6*65

Flyes: 3*10*22,5

CG bænkpres: 3*8*75

Side laterals: 3*8*17,5

Tilbage til BB!99 imorgen (men nok lidt slap efter nattens kamp).

Link to comment
Share on other sites

BB! i hulen idag med VL-kræw'et, JimmyP med dagens stunt og ARMADA med dagens... curls (meget low incline!)

Skrå DB pres: 1*8*25 + 1*8*40 + 5*5*48,5 - tak til JimmyP for et lille skub på den allersidste rep. BOOOOMMM i øvrigt! Bedre end længe!

Flyes: 3*10*22,5

Dips: 3*10*bw

Fransk pres: 2*12*35

Side laterals: 3*8*17,5

Fin omgang med masser af kæwe :smile:

Link to comment
Share on other sites

Fruen> Og? Har jeg da nogensinde løftet det, jeg skriver? :smile:

BB! stemning i dag med Team BB!, Conscience, Fruen,chris-, som er blevet udstyrsrytter og BB'er, og nogle skide kajakroere... :laugh:

Dødløft: 1*5*120 + 1*5*160 + 1*3*190 + 1*3*220 + 3*2*225 + 8*1*185 - puha, ikke meget teknik på de tunge, så de blev hevet hjem. Singlerne var et forsøg på at få en bedre teknik, men der skal arbejdes lidt mere på projektet...

Kropshævninger, UH: 4*6*bw

BB curls: 3*8*50

DB hammercurls: 3*8*25

Egentlig en overraskende uproduktiv omgang, når jeg tænker efter :smile: Men jeg fik da kørlet!

Link to comment
Share on other sites

Crap, nogen havde glemt mine sko i dag :sneaky2: Team BB! benægtede ethvert kendskab til sagen... Det blev en værre gang disko i strømpefødder :dry: Team BB! råwede lystigt der ud ad, LaMotta var på banen igen og -chris- kørte sin BB-rutine (igen!?)

Skrå DB pres: 1*8*25 + 3*8*40

Kropshævninger, UH: 3*8*bw

Flyes: 3*10*25

BB rows, OH: 3*8*90

Dips: 3*10*bw

Shrugs: 4*8*140 (2*foran, 2*bagpå)

Side laterals: 3*8*17,5

Chest supported rear laterals: 3*10*meget lidt

BB curls: 3*8*50

Meget BB!

Link to comment
Share on other sites

Erik> jep, jeg er i gang med sidste afsnit lige nu. Kæft, det er en fed serie! :w00t: ("Oz" :smile: )

Sådan!!! My man...Jeg nakkede Season II igår og får tredje i næste uge :wub: / :devil:

Adebisi er fandme nice. Hvis han ikke var både neger og en fyr ville jeg se mig selv som forelsket.

"Who are you telling to back off?"

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share