Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

LaMotta> Ja :unhappy:

Der bliver trænet en lille smule derhjemme, men jeg har nærmest besluttet, at den først får gas, når jeg kan skrive 33 år på CV'et.

I dag er jeg i øvrigt blevet omtalt i en avis. Hvorfor min fremtoning var værd at skrive om, ved jeg ikke. Artiklen drejede sig om integrationsministerens besøg i Odense. Noget ude af sammenhæng kommer så følgende: "En mand med en lamineret planche flankerer ministeren. Hans slips kysser adamsæblet, og bukserne illustrerer modsætningen til hængerøven" . Så spørger jeg: er det noget positivt?... Det tror jeg nemlig ikke, det er ment som :dry:

Til gengæld kommer så dette senere i artiklen: "Manden med planchen klør sig i panden med to fingre. Han løfter højre arm som en bodybuilder, der tager telefonen."

DÉT er sgu BB!1!!

Link to comment
Share on other sites

LaMotta> Ja :unhappy:

Der bliver trænet en lille smule derhjemme, men jeg har nærmest besluttet, at den først får gas, når jeg kan skrive 33 år på CV'et.

I dag er jeg i øvrigt blevet omtalt i en avis. Hvorfor min fremtoning var værd at skrive om, ved jeg ikke. Artiklen drejede sig om integrationsministerens besøg i Odense. Noget ude af sammenhæng kommer så følgende: "En mand med en lamineret planche flankerer ministeren. Hans slips kysser adamsæblet, og bukserne illustrerer modsætningen til hængerøven" . Så spørger jeg: er det noget positivt?... Det tror jeg nemlig ikke, det er ment som :dry:

Til gengæld kommer så dette senere i artiklen: "Manden med planchen klør sig i panden med to fingre. Han løfter højre arm som en bodybuilder, der tager telefonen."

DÉT er sgu BB!1!!

Lol, Approved! Ihf det sidste.

Link to comment
Share on other sites

salt> Ak ja, har jeg fortalt om dengang, jeg scorede fem touch downs i én kamp?...

Træning i aftes i Atlas. Det var ikke noget at prale af, men det var rart at komme i gang igen.

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 5*5*175 - de føltes rigtig lette, men timingen var ad h til. Steffen bemærkede, at jeg løftede lidt skævt, og det viste sig, da jeg var færdig, at have en årsag: der lå en gummiplade mere på gulvet i venstre side, så der var 1½ cm forskel i højden. Idag er jeg så vågnet med ondt i lænden i venstre side :dry: Jeg glemte også, at jeg plejer at dødløfte uden sko...

Kropshævninger, OH/UH: 4*10*bw

Skrå DB pres: 1*10*29,1 + 3*8*40,6 - hm, føltes lidt for tunge

Læg i benpres: 3*21*140 + 1 min udstrækning

Benpres: 1*15*140

Link to comment
Share on other sites

salt> Ak ja, har jeg fortalt om dengang, jeg scorede fem touch downs i én kamp?...

Træning i aftes i Atlas. Det var ikke noget at prale af, men det var rart at komme i gang igen.

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*140 + 5*5*175 - de føltes rigtig lette, men timingen var ad h til. Steffen bemærkede, at jeg løftede lidt skævt, og det viste sig, da jeg var færdig, at have en årsag: der lå en gummiplade mere på gulvet i venstre side, så der var 1½ cm forskel i højden. Idag er jeg så vågnet med ondt i lænden i venstre side :dry: Jeg glemte også, at jeg plejer at dødløfte uden sko...

Ak, lille pus.

Link to comment
Share on other sites

LaMotta> Ja :unhappy:

Der bliver trænet en lille smule derhjemme, men jeg har nærmest besluttet, at den først får gas, når jeg kan skrive 33 år på CV'et.

I dag er jeg i øvrigt blevet omtalt i en avis. Hvorfor min fremtoning var værd at skrive om, ved jeg ikke. Artiklen drejede sig om integrationsministerens besøg i Odense. Noget ude af sammenhæng kommer så følgende: "En mand med en lamineret planche flankerer ministeren. Hans slips kysser adamsæblet, og bukserne illustrerer modsætningen til hængerøven" . Så spørger jeg: er det noget positivt?... Det tror jeg nemlig ikke, det er ment som :dry:

Til gengæld kommer så dette senere i artiklen: "Manden med planchen klør sig i panden med to fingre. Han løfter højre arm som en bodybuilder, der tager telefonen."

DÉT er sgu BB!1!!

Haha - fantastisk artikel, Morten. Har du et link til den?

Jeg må også lige høre helt præcist: Hvordan løfter man armen som en bodybuilder?

Link to comment
Share on other sites

Jeg må også lige høre helt præcist: Hvordan løfter man armen som en bodybuilder?
Telefonen til venstre øre med højre hånd

Jeg troede egentlig, at det var med overarmen i 90 graders vinkel ud fra kroppen. Men jeg kan godt se, at så ville store guns komme i vejen. Jeg kan desværre ikke huske det.

Haha - fantastisk artikel, Morten. Har du et link til den?

Det kræver desværre, at du betaler for adgang til pamflettens arkiv, og det er ikke noget at spilde penge på :smile:

Der blev trænet lidt i aftes. Heldigvis har jeg salt til at holde mig i ørerne, for ellers tror jeg, at jeg ville droppe al træning de næste par uger, indtil jeg får en uges ferie... Han fik talt mig fra det :smile:

Frontsquat: 1*8*60 + 3*8*90 - cardio :crazy:

Kropshævninger, OH/UH: 4*10*bw

Skrå DB pres: 1*8*29,1 + 8+5+8*40,6 - fokus på ordentlig teknik, dvs. ned med skuldrene og ikke for langt ind over hovedet. Salt holdt nøje øje.

Læg i benpres: 3*25*140 + 1 min stræk

Leg curls i maskine (siddende): 2*6*135 pund + 2*5*155 pund - nemme og med langsom ekcentrisk fase.

Benpres: 1*15*140

Link to comment
Share on other sites

Husker du at træne?

Jep, jeg glemmer bare at logge.

Mandag blev det til:

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*145 + 5*5*180 - fint, fint

Kropshævninger, OH/UH: 4*10*bw

Skrå DB pres: 1*10*29,1 + 2*8*40,6 + 2*5*40,6 - de er dælme tunge, når man skal fokusere meget på teknikken

Læg i benpres: 3*25*140

Benpres: 1*15*140

Link to comment
Share on other sites

BB i Atlas i aftes:

Frontsquat: 1*8*60 + 3*8*95 - mit venstre knæ gjorde lidt ondt, men jeg tænkte, at det nok kunne trænes væk. Det kunne det nu ikke helt... Vi får se (jep, en lille teaser, dér!)

Kropshævninger, OH/UH: 4*10*bw

Skråpres i smith: 1*12*stang+40 + 3*10*stang+70

Leg curls, siddende: 5*5*165 pund - langsom ekcentrisk

Leg extensions: 3*10*190 pund

Cable flyes: 3*10*indstilling 6

Link to comment
Share on other sites

I fredags blev hjemmearbejdsplads og mailmobil afleveret sammen med ID-kort og nøgler. Dermed røg også forpligtelsen til at være stand by 24/7 og tjekke mail 3 gange i timen. Jeg føler mig svævende!

Især den sidste uge var hektisk, så træningen blev slet ikke til noget i den tid.

Nu nyder jeg min sommerferie, som udgøres af denne uge :dry: , og så starter jeg på nyt job på mandag. Flekstid og 500 meter fra hjemmet; nøj, det bliver lækkert!

Træning fredag: lidt lal herhjemme med side laterals osv.

Træning mandag:

Dødløft: 1*5*105 + 1*5*145 + 5*5*175

Kropshævninger, OH/UH: 4*10*bw

Læg i benpres: 3*25*140 + 1 min. stræk

Benpres: 2*15*140

Bænkpres, bredt greb: 2*12*60

Træning i dag, tirsdag:

Skrå DB pres: 1*10*29,1 + 1*8*40,6 + 3*6*40,6

Bænkpres: 3*8*80

Cable flyes: 3*10*indstilling 5

Siddende læg: 3*21*50

Og så en times massage :smile:

Link to comment
Share on other sites

salt> I de sidste par dage har jeg trænet samtidig med de andre ærgerlige gamle mennesker om formiddagen. Jeg er nemlig marginalt mindre ærgerlig end gennemsnittet af dem, og derfor kan jeg føle mig lee', når vi står i bruseren og tjekker hinanden(s) ud :smile:

Føj, nogle frastødende typer man skal trækkes med om formiddagen...

I dag blev det til:

Frontsquat: 1*8*60 + 3*8*95 - hey, det kørte sgu' fint min lille pause taget i betragtning!

Kropshævninger, OH/UH: 4*10*bw

Leg curls: 3*5*59 - laaaangsom excentrisk

Cable rows: 5*100 + 6*95 + 7*90 + 8*85

Læg i benpres: 3*25*140 + 1 min. stræk

Stivbenet dødløft: 3*8*115

Link to comment
Share on other sites

Formiddagstræning i Atlas i selskab med alverdens halvgamle og sjofle mennesker :crazy:

Dødløft: 1*5*100 + 1*5*145 + 5*5*180

Kropshævninger, OH/UH: 4*10*bw

Skrå DB pres: 1*10*29,1 + 6*40,6 + 2*8*40,6

Læg i benpres: 3*25*140

Skråpres i smith: 8*stang+80 + 6*stang+80 + 12*stang+60

Benpres: 2*15*140

Siddende læg: 3*21*50

Cable rows: 2*8*80 - langsom excentrisk

Fin omgang.

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

Lørdag blev der lavet lidt side laterals, BO side laterals, BB franskpres ss med BB curls samt tate presses ss med DB hammer curls herhjemme.

Søndag 2*10*50 i både stivbenet dødløft og DB shrugs. Jeg havde bare tæer, så der var et ekstra incitament til ikke at tabe vægtene.

I aftes stod den på BB i Atlas, da sønnen endelig sov. Salt var i huset og i hopla, da han var blevet fikset af sin kiropraktor. Han smed tips om DB press i grams, så det kørte overraskende fint.

Frontsquat: 1*8*60 + 3*8*95 - masser af overskud

Kropshævninger, OH/UH: 4*10*bw

Skrå DB press: 1*10*29,1 + 3*8*40,6

Skråpres i smith: 2*10*stang+60

Læg i benpres: 3*25*140 + 1 min stræk

Leg curls: 4*5*68 - langsom excentrisk fase

Benpres: 1*15*140

BOOOMM!

Link to comment
Share on other sites

Jeg har været syg :dry:

Der skulle have været trænet lørdag, men jeg vågnede op med det ledeste ubehag i kroppen og hovedet. Faktisk alle influenzasymptomerne undtagen feber. Det mærkeligste var et fænomen, som jeg har oplevet tidligere men ikke i så udpræget grad: bagsiden af mine ben, baller, baglår og læg, var enormt ømme, som havde jeg trænet dem hårdere end nogensinde. Jeg var helt til rotterne og lå i sengen fra kl. 19 med en særlig pølle under knæene for at mindske ømheden; pøllen huggede jeg fra min gravide kone, da den er indkøbt til hende... Nedtur!

I løbet af dagen fik jeg dog kæmpet mig op på 4. sal på Frederiksberg for at se min storebrors nyeste erhvervelser: 58" plasma, PS3'er, de fedeste træningsmåtter på ca. 6 m2 af gulvet og et NordicTrack løbebånd til at supplere Wii'en og alle HD-kanalerne. Hm, men jeg har da bare et ER power cage, som jeg ikke kan bruge pt., i mit kælderrum - æv bæv...

Søndag var jeg mere ovenpå, men det blev kun til lidt BO side laterals, side laterals, BB fransk pres ss med BB curls og tate presses ss med DB hammer curls herhjemme.

I aften trænede jeg så endelig i Atlas. Saltkringlen var ingen steder at se, men han havde været forbi, kan jeg se i loggen. Balancebrædtet og chromvægtene var også stadig varme :smile:

Frontsquat: 1*8*65 + 3*8*100 + 2*12*70 - WTF skulle de to gange 12 til for?! Cardio!

Kropshævninger, OH/UH: 4*10*bw

Skrå DB pres: 1*10*29,1 + 3*8*40,6

Læg i benpres: 3*25*160 + 1 min stræk

Cable flyes: 2*10*indstilling 6

Leg curls: 3*6*68 - langsom excentrisk

Link to comment
Share on other sites

Hej Clark Kent.

Jeg aner ikke hvem du er og har aldrig nogensinde mødt dig. Men alligevel vil jeg gerne lige spørge, om det kan passe, at du har fået nyt job og derfor snart holder op med at træne i Atlas? Og hvor skal du så træne? Kan jo se du tidligere har trænet et sted på Østerbro. Skal du så til at træne der igen?

Mvh

Coneseren

Link to comment
Share on other sites

Hej fremmede ven, som hedder Coneseren :smile:

Jeg kan vist ikke love for meget, men jeg håber, at jeg snart skal træne lidt på Østerbro igen.

Det er et sted, som hedder IK99, og som ligger i en kælder under nogle unge piger i stramme tights, der varmer op til at løbe meget langt. Nogle gange er der dog også gamle mennesker ovenpå. IK står vist for Idrætsklub. Ja, det er fjollet, for det er jo ét langt ord, men det gik man ikke så meget op i dengang, da stedet blev startet. Der gik man mest op i at løfte tunge vægte, og det er derfor, at der fortsat er nogle meget stærke og meget kloge mennesker, der træner dernede. 99 ved jeg ikke, hvad står for. Måske blev den startet i 1799 som en protest mod Trykkefrihedsforordningen, men så skulle man da have kaldt den IK1799 eller endnu bedre IKMDCCXCIX.

Jeg håber, at det var svar nok.

vh

Clark Kent

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share