Clark Kent


Clark Kent
 Share

Recommended Posts

salt> det var saft'suseme en fin lille video :smile:

I går tog salt og jeg til åbent hus i Anger Manegement. Det var et fint sted, men der mangler nu nogle ting, for at vi ville overveje at skifte. Primært er det et problem, at der kun er et squat rack. Der var ikke specielt mange mennesker, men der var kø hele tiden.

Det blev til lidt front squat og DB pres og ellers lidt forskelligt sjov.

Front squat:

5 x 5 @ 100

Skrå DB pres:

3 x 8 @ 45

I dag tog jeg en eneomgang i Atlas, da turen i går tog hårdt på salt.

Leg curls:

20 @ 40,9 - liggende

4 x 8 @ 93 - siddende

Meadows rows:

4 x 10 @ 40

Siddende side laterals:

3 x 8 @ 13,6

10 @ 11

Face pulls:

4 x 10 @ 30

Yates rows:

3 x 10 @ 95

Stivbenet dødløft:

3 x 10 @ 120

Stående læg:

20 @ 150 lbs

5 x 6 @ 260 lbs

Link to comment
Share on other sites

Hurtig omgang med preshalløj og så hjem til en syg dreng.

Skrå DB pres:

2 x 10 @ 31

5 x 6 @ 46,7

Skulderpres i smith:

2 x 10 @ 55

2 x 8 @ 55 - f..., det skulle jo have været 57,5. Hvorfor sagde du ikke noget, Steffen?!

Bænkpres:

10 @ 70

12 @ 70

10 @ 70

Bench-press situps:

5 x 6 @ 70

I morgen vil jeg dødløfte og derefter smadre lårene i benpresmaskinen. Det bliver helt sikkert tungt men let!

Link to comment
Share on other sites

I dag sagde det bum nogle gange. Jeg måtte igen undvære salts selskab, så jeg teamede op med Rammstein på Ipod'en. Det var tydeligvis en god ide! Der var højt tempo på hele vejen.

Dødløft:

5 @ 100

5 @ 140

5 @ 170

3 @ 200

3 x 3 @ 220

3 x 3 @ 200

5 @ 140

Benpres:

15 @ 120

4 x 10 @ 200

2 x 5 @ 240

15 @ 160 - langsomt ned i alle sæt

Stående læg:

20 @ 150 lbs

6 x 6 @ 260 lbs

Læg i benpres:

3 x 20 @ 160

15 @ 160

Fin omgang.

Dagens højdepunkt var, da den daglige leder på et tidspunkt i min dødløftrunde bad mig om fremover at sætte safety bar'ene i de nederste hulller i power caget og så løfte derfra. Dermed ville man skåne gulvet, mente han. Souschefen havde imidlertid siddet lige foran mig hele tiden, og han spurgte så, hvilke guldkorn jeg havde fået. Da han hørte det, overrulede han på stedet anmodningen :smile: Jeg løfter med gummiskiver, og på gummimåtter der er ca. 1 cm tykke. Og så skulle det være bedre for gulvet at knalde stangen mod safety bar'ene... Måske skulle jeg alligevel gøre det, næste gang han er på vagt; bare for at glæde andre med larmen :crazy:

EDIT: typo...

Edited by Clark Kent
Link to comment
Share on other sites

Fredag var jeg i FitnessWøhld i Lyongade og superviserede min kusines træning. Blandt masser af douchebags var der få lyspunkter; primært min kusine og mig, men også to yndige unge damer, der (som de eneste) squattede :smile: Kusinen blev blandt andet introduceret til rumænsk dødløft og face pulls. BB!

Lørdag aften rejste jeg mig fra bordet efter at have supersættet kronvildtfilet med rødvin, og kunne næsten ikke støtte på højre ben på grund af smerter i knæet. Det blev faktisk kun værre i løbet af søndag. Jeg besluttede, at træne så meget som jeg nu kunne i dag. Det gik OK, men det gør stadig temmelig ondt. Røv og nøgler :sneaky2:

Salt kørte cardiosquats i dag.

Squat:

2 x 8 @ 50

8 @ 80

8 @ 100

3 x 8 @ 110

8 @ 100

Siddende leg curls:

15 @ 49

4 x 8 @ 93

Skrå DB pres:

10 @ 31,4

4 x 6 @ 46,7

2 x 10 @ 31,4

Stivbenet dødløft:

3 x 10 @ 120

Stående læg:

15 @ 150 lbs

5 x 10 @ 260 lbs

Link to comment
Share on other sites

Lørdag aften rejste jeg mig fra bordet efter at have supersættet kronvildtfilet med rødvin, og kunne næsten ikke støtte på højre ben på grund af smerter i knæet. Det blev faktisk kun værre i løbet af søndag. Jeg besluttede, at træne så meget som jeg nu kunne i dag. Det gik OK, men det gør stadig temmelig ondt. Røv og nøgler :sneaky2:

Hvad fanden har du lavet?

Link to comment
Share on other sites

Hvad fanden har du lavet?

Jeg har vist kravlet for meget rundt under bordene sammen med børnene i weekenden...

I dag fik jeg så en afbudstid hos en ganske flink fysioterapeut. Det var egentlig ikke nødvendigt, for smerterne er stort set gået væk. Det skyldes selvfølgelig, at jeg endnu en gang har ordineret mig selv den bedste kur mod knæsmerter: forholdsvis tung squat, 3 sæt á 8 gentagelser, udføres en gang dagligt indtil smerterne aftager. Han kunne dog fortælle mig, at jeg nok har trykket lidt rigeligt på et ledbånd ved alt den kravlen rundt; det giver lige et praktisk problem ifb. med julefrokosten i Atlas, men mon ikke jeg kan købe sådan nogle brolægger-/havemandspuder til knæene.

På grund af min tid ved fysioterapeuten, måtte jeg rykke min træning lidt frem; det gjorde jeg så ikke alligevel, da min cykel var flad på begge hjul. Så ramte jeg stort set min aftale med salt, og det var rart :smile: Hvis der stadig er nogle, der læser med, vil jeg nu logge træningen fra i formiddags:

Kropshævninger:

8 @ bw, OH

Meadows rows:

4 x 10 @ 40

Yates rows:

10 @ 60

3 x 10 @ 90

Siddende side laterals:

10 @ 8,6

4 x 8 @ 13,6

Skulderpres i smith:

10 @ stang+20

3 x 10 @ stang+57,5

Face pulls:

4 x 10 @ 30

Full contact twists:

3 x 16 @ 15

Kropshævninger:

2 x 5 @ bw+15

Bum. Fin træning, men lidt afkortet pga. tiden. Ingen Klaus, desværre.

Link to comment
Share on other sites

Jeg læste stadig med her, ven! :smile:

Læste også stadig med her. Øv - ingen TK-historie :unhappy:

Tak!

Så er jeg godt nok ked af at skuffe dig, ven :unhappy: Jeg vil derfor aldrig mere skrive indlæg i denne log på over fem linjer uden enten at 1) indlede med at oplyse at der ikke kommer en ny TK-historie eller 2) slutte med en TK-historie fra den dag som den træning, der logges, vedrører.

Ad 1): såfremt der i et indlæg er behov for at citere ("quote") et andet indlæg, eget eller hidrørende fra en anden bruger af dette forum, vil dette citat ("quote") samt mit svar herpå / kommentar hertil efter min vurdering kunne placeres tidligere i teksten end informationen om manglen på en TK-historie, idet jeg i denne vurdering naturligvis vil vægte værdien af denne information meget højt af hensyn til den store generelle interesse i tidligst muligt at blive bekendt hermed

Ad 2): hvis jeg vurderer, at der kun er tale om en middelmådig TK-historie, vil jeg ydermere placere denne midtvejs i teksten, så læseren, i dette tilfælde dig ven :smile:, selv kan vurdere, om man vil læse resten. Desuden vil jeg ikke, som andre måske kunne spekulere i, fortælle gamle TK-historier blot for at holde læseren (bonde)fanget. Jeg vil i denne sammenhæng anse en historie som hidrørende fra den dag, jeg bliver bekendt med den, dvs. hændelsesforløbet kan have udspillet sig i et tidligere døgn. Med mindre andet er tydeligt anført, kan man således regne med, at eventuelle TK-historier fortælles i det førstkommende indlæg efter den pågældende træning i denne log, jf. ovenstående.

I overensstemmelse med disse nye retningslinjer for føring af nærværende logbog, må jeg derfor med beklagelse meddele, at der i dag ikke vil indgå en TK-historie, da I) Klaus ikke selv var til stede og II) ingen fortalte nye historier om ham.

Dagens træning var lang og lad. Jeg var øm i højre lår og generelt lidt uoplagt. Derfor rystede jeg posen med sæt, reps og sågar øvelser.

Salt smed nogle medbragte papmacheskiver på stangen og fik mig til at filme sin squat. Det så fint ud.

Skrå DB pres:

8 @ 24

8 @ 31

2 x 4 @ 40,6

8 x 3 @ 46,7

5 x 3 @ 40,6 - alle så eksplosive som muligt

Decline bænkpres i smith :w00t::

2 x 25 @ stang+50

Front squat:

2 x 6 @ 50

6 @ 80

5 @ 90

6 x 3 @ 110

Siddende leg curls:

10 @ 49,9

4 x 8 @ 93

Benpres:

5 x 6 @ 200

Stivbenet dødløft:

3 x 10 @ 120

Stående læg:

15 @ 150 lbs

5 x 10 @ 260 lbs

Bench-press sit-ups:

5 x 8 @ 70

Hanging leg-raises:

10

2 x 8 - ghey

Link to comment
Share on other sites

i dette tilfælde dig ven :smile:

Tak, ven :smile:

I overensstemmelse med disse nye retningslinjer for føring af nærværende logbog, må jeg derfor med beklagelse meddele, at der i dag ikke vil indgå en TK-historie, da I) Klaus ikke selv var til stede og II) ingen fortalte nye historier om ham.

Øv også :unhappy:

Salt smed nogle medbragte papmacheskiver på stangen og fik mig til at filme sin squat. Det så fint ud.

Her læser jeg stadig med. Og jeg finder det morsomt hihi :smile:

Hanging leg-raises:

10

2 x 8 - ghey

Søreme om jeg ikke stadig læser med!

Link to comment
Share on other sites

Der vil ikke komme en TosseKlaus historie i dag; han var ikke til træning. Og jo, vi er ved at være lidt bekymrede :unhappy:

Alskens uhensigtsmæssigheder og andres idioti tvang mig tidligt op i et fyldt center. Jeg stoppede Ipod'en i ørerne og satte Rage Against the Machine på til at overdøve julemelodierne. Salt stødte til senere og sammen nedgjorde vi højlydt Bing Crosby og Fede-Bamse m.fl. Især Chris Reas forpulede julemelodi er en årligt tilbagevendende gene.

Det var så som så med energien i dag.

Meadows rows:

3 x 10 @ 40

One-arm BB rows:

3 x 10 @ 45

Siddende side laterals:

10 @ 8,6

3 x 8 @ 13,6 - her begyndte Finn at fortælle mig om sin sidste maveforgiftning, og han overdøvede faktisk RATM, så jeg hastede videre.

Face pulls:

4 x 10 @ 30

Hack squat i slæde:

12 @ 10

2 x 10 @ 40 - bare lige for at confuze benene

Yates rows:

2 x 10 @ 90

Skulderpres i smith:

10 @ stang+20

3 x 10 @ stang+57,5

Kropshævninger:

4 x 4 @ bw+15

Shrugs:

3 x 10 @ 160

Det foresvæver mig, at jeg lavede noget andet gøgl, men jeg kan ikke huske det.

Link to comment
Share on other sites

Du gik glip af Arne. Han kom lige som da jeg var ved at være færdig.

Til loggens læsere: Arne er en 70-årig sømand med stenlunger. Det holder dog ikke arne fra at bænke minimum 105 kg til hver træning og så deler han flittigt ud af fishermans friend pastiller til træning.

Ps. Chris Isaak - Wicked Game.

Edited by salt
Link to comment
Share on other sites

Du gik glip af Arne. Han kom lige som da jeg var ved at være færdig.

Til loggens læsere: Arne er en 70-årig sømand med stenlunger. Det holder dog ikke arne fra at bænke minimum 105 kg til hver træning og så deler han flittigt ud af fishermans friend pastiller til træning.

Ps. Chris Isaak - Wicked Game.

Jeg fik også en pastil af Arne i dag. Selvfølgelig ledsaget af den faste sætning: "De giver lige lidt luft" :smile:

Så vil jeg gerne takke dig for, at man nu vil kunne blive ledt til min log, hvis man søger på "Chris Isaak" eller "Wicked Game"; jeg går lige hele vejen, nu vi er i gang: Mick Hucknall, Stars; Celine Dion; Rick Astley...

I dag er der historier om Klaus her i loggen; læs videre eller spring lidt ned i teksten.

Salt var sneet inde i dag, og er det så vidt vides stadig; i hvert fald indtil han når niveau fem i bilspil XX.

Det blev dog en fin omgang i godt, men selvfølgelig mangelfuldt, selskab.

Dødløft:

5 @ 100

5 @ 140

2 x 5 @ 170

3 @ 200

2 x 3 @ 225 - bum

2 @ 225 - mistede opspændet på den sidste pga. en ung dame i tights, og fordi jeg er slap.

2 x 3 @ 200 - herefter henvendte den unge dame sig for at spørge, om jeg var færdig. Det sker så sjældent, at den slags taler til mig, at jeg bare sagde "ja, skal jeg lade det hele sidde på? Høhø"... Hvordan fa'en er jeg egentlig blevet gift? ("Ja nu har jeg set din kone!..." :rofl2:)

Skrå DB pres:

10 @ 23,4

2 x 5 @ 40,6

4 @ 46,7

7 x 3 @ 46,7

5 x 4 @ 40,6 - confuzion!

Squat, bredstående:

4 x 8 @ 80

Decline bænkpres i smith:

15 @ stang+70

20 @ stang+60

20 @ stang+50

Stående læg:

20 @ 150 lbs

5 x 10 @ 260 lbs

Bench-press sit-ups:

4 x 8 @ 70

Klaus kom, mens jeg satte på til den sidste øvelse i power caget; perfekt. Han startede så med bænk og sad og stenede mellem sættene. Da han havde gloet på opslaget om julefrokosten i to minutter, spurgte jeg, om han skulle med. "Ja ja, jeg har meldt mig til og betalt". Så gloede han yderligere to minutter og udbrød "Nå, så det er på lørdag!? Det var pokkers..." Han kommer dog alligevel.

Da jeg skulle gå, var han i gang med at sætte tudepuden på stangen i power caget. Jeg spurgte, hvad han skulle køre, og han svarede "skvat", som i skvatmikkel, og det kaldte han det konsekvent uden antydningen af ironi. Han forklarede, at han kun bruger puden i skvat, at han med den kan få stangen længere op på nakken, og at det er en stor fordel, når man kører tunge sæt med omkring 180 kg. Mens han forklarede monterede han safety bars lige under min brysthøjde.

Link to comment
Share on other sites

Jeg læste med hele vejen, ude nat hoppe i dit indlæg. Tak for et skægt indlæg!

Flot dødsmandsdødløftet!

Tak, tak.

I dag glimrede Klaus primært med sin sædvanlige fjollede træning. Han måtte dog lige blande sig, da vi stod og fordømte svømmernes bouncing box-squat, som supplerer deres quarter-squat. Klaus mener, at der er tale om målrettet træning, der skal træne deres afsæt fra kanten. Vi forholdt os tvivlende hertil...

Salt trodsede elementernes rasen, og confuzer musklerne maksimalt ved at forskyde hele træningsugen en dag; han bliver HUGE!

BO DB rows:

10 @ 23

4 x 10 @ 57,5

Siddende side laterals:

10 @ 8,6

4 x 8 @ 13,6

Meadows rows:

3 x 10 @ 45

Face pulls:

4 x 10 @ 30

Skulderpres i smith:

10 @ stang+20

2 x 10 @ stang+57,5

5 @ stang+65 - ikke meget sovs her...

Skrå BB pres:

12 @ 50

3 x 8 @ 70

Cable rows med kæder og håndtag:

3 x 10 @ 55

Shrugs:

10 @ 100

3 x 10 @ 160

Udover svømmerne og den dårlige musik talte vi en del om, hvordan man bedst indtager 10.000 kcal på én dag. Det kom sig af, at en af vores konkurrerende atleter efter eget udsagn indtager op til 18.000 kcal på en dag, herunder bl.a. tre kilo kylling. Vi kom frem til, at det slet ikke er umuligt, og bestemt bør prøves.

Link to comment
Share on other sites

I dag kom Klaus igen og teede sig sært. Mere herom til sidst.

Der blev desværre trænet uden salt, som stadig confuzer sine muscles.

Leg curls:

10 @ 40,8

4 x 8 @ 93

Front squat:

2 x 6 @ 60

6 @ 90

5 x 5 @ 110

Skrå DB pres:

8 @ 31,4

2 x 5 @ 40,6

10 x 3 @ 46,7

Stivbenet dødløft:

3 x 10 @ 120

Decline bænkpres i smith:

20 @ stang+60

18 @ stang+60

14 @ stang+60

Squat:

4 x 8 @ 80

Stående læg:

20 @ 150 lbs

3 10 @ 260 lbs

Bench-press sit-ups:

4 x 8 @ 70

Full contact twists:

2 x 16 @ 15

Klaus kom væltende, mens Jannik kørte noget squatagtigt i smithen, og råbte straks, at han stod i kø. Da han så, at Jannik supersættede med DB rows, var den helt galt. "Man kan ikke optage to maskiner på én gang" mente Klaus, hvortil Jannik bemærkede, at håndvægtene ikke er en maskine :laugh: Det syntes Klaus ikke var sjovt! Det endte med, at Jannik nærmest råbte, at han ikke ville høre på sådan noget pis, mens Klaus skumlede ret kraftigt. Senere var han faldet lidt ned, og jeg stod og talte om løb med en anden fyr. Her mente Klaus, at han måtte give sit besyv med, og så kom han med en fuldstændig sort forklaring om, at "det er lige som dart! Vægttræningen er dobbeltringen, og så går man indad, så løb bliver triplerne. Så rammer man måske bulls eye!" :blink: Der var lige et øjebliks tavshed, og så sagde jeg noget i retning af, at jeg også var god til at spille dart engang...

Klaus livede også meget op, da han fik at vide, at vi til julefrokosten på lørdag kan få fri øl og snaps fra 19 til 22 for 50 kr; jeg glæder mig som et lille barn!

Link to comment
Share on other sites

Senere var han faldet lidt ned, og jeg stod og talte om løb med en anden fyr. Her mente Klaus, at han måtte give sit besyv med, og så kom han med en fuldstændig sort forklaring om, at "det er lige som dart! Vægttræningen er dobbeltringen, og så går man indad, så løb bliver triplerne. Så rammer man måske bulls eye!" :blink: Der var lige et øjebliks tavshed, og så sagde jeg noget i retning af, at jeg også var god til at spille dart engang...

HAHAHA, PRICELESS :rofl2:

Link to comment
Share on other sites

Jeg ærger mig meget over at der ikke er nogle typer i AUS.

Herovre i den lokale 24 hour fitness er der dog heldigvis sommetider noget at kigge på. Den anden dag oplevede jeg fx. at en gut (lad os kalde ham MMA'eren. Han går konstant og laver roundhouse kicks og træner meget "eksplosivt") trænede i sådan en free motion dims med to håndtag/kabler.

Øvelsen er så at sidde på hug med det ene kabel og så EKSPLODERE 180 grader op i en uppercut - ofte ledsaget af en afstemt, halvkvalt brøl.

(U)heldigvis ligger ruten til holdtræningslokalet lige på vejen og den anden dag gik en masse piger, der lige var blevet færdige og sludrer hen imod omklædningsrummet. MMA'eren har (måske) ikke set dem og han EKSPLODERER lige op foran to latino hotties, der får et kæmpe chok og udbryder noget i retningen af "Ay ay ay!". MMA'eren lader sig dog ikke slå ud og går bare helt kold ned i startposition igen.

Jeg sidder og griner bare jeg tænker på det

Edited by No6bach
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share