Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Teamede up med TF som også er begyndt på PSF. Nice

Box Squat

1 x 5 x 55

1 x 5 x 72,5

1 x 5 x 85

1 x 5 x 97,5

1 x 5 x 113,75 (ups)

Det var pis-fee´ at køre den sammen. Det giver bare lidt extra aggression, når man har en, der ligger på nogenlunde sammen niveau i øvelsen, som man for alt i verden ikke vil løfte mindre end.

Edited by Torben F.
Link to comment
Share on other sites

Det var pis-fee´ at køre den sammen. Det giver bare lidt extra aggression, når man har en, der ligger på nogenlunde sammen niveau i øvelsen, som man for alt i verden ikke vil løfte mindre end.

Ja det var slet ik dumt. Det er efterhånden en del år siden jeg sidst har prøvet at træne samme program som en anden samtidig.

Det bliver cool at teame om ind i mellem om de tunge pas. Måske især om Mandagen

Link to comment
Share on other sites

Sååå var det tid til lidt smaaaaer

Start: 1700

Slut:1900

Vægt:88,6 with shoes

Mennesker: Teamede op med Torben F. BB var i hytten og på vej ud, og OP lige så

Status: Project SquatFather Week 7 Day 1

Squat:

1 x 5 x 57,5

1 x 5 x 82,5

1 x 5 x 97,5

1 x 5 x 115

1 x 5 x 127,5

1 x 8 x 107,5

Benchpres

1 x 15 x 20

1 x 5 x 52,5

1 x 5 x 75

1 x 5 x 95

1 x 5 x 105

1 x 5 x 117,5 PR :4thumbup: I dont get it. Men fedt er det

1 x 8 x 102,5

Dødløft

1 x 5 x 70

1 x 5 x 110

1 x 5 x 145

1 x 3 x 170

1 x 3 x 192,5

1 x 3 x 217,5 PR - Med pauser i bunden naturligvis.

Dumbell pull overs

2 x 12 x 40

1 x 10 x 40

Cabel rows

1 x 12 x 95

2 x 12 x 100

Decline crunch

3 x 18 x 10

Barbell curls

3 x 12 x 42,5

Så kan jeg godt sende den erector retur til Rep

Link to comment
Share on other sites

lol ja du kan da i al fald ikke tillade dig at tude over manglende fremgang i din træning blackie, i så fald er det over knæet... stærkt løftet :superman:

He nej lige på det punkt er situationen rimelig upåklagelig. Bortset fra at jeg stadig er slap i squat. Men det arbejder jeg på

Link to comment
Share on other sites

Dagens workout

Start: 18:52

Slut. 20:52

Vægt: 89,5 med sko

Mennesker: Halv tomt

Status: Project SquatFather Week 7 Day 3

Kom sent til træning pga lidt forsinkelse på arbejdet. SÅ missede min træning med Torben F. Træningen trak også lidt ud fordi jeg lige ville samle vores ene nye ER Equipment Bænkpres Rack. Niiiiice

Box Squat med pause

1 x 5 x 50

1 x 5 x 62,5

1 x 5 x 75

1 x 5 x 87,5 forkert vægt

1 x 5 x 100

Military Pres

1 x 5 x 25

1 x 5 x 42,5

1 x 5 x 55

1 x 5 x 67,5

Goodmornings

1 x 8 x 50

1 x 8 x 62,5

1 x 8 x 80

1 x 8 x 90

Pull Downs

4 x 10 x 92,5

Incline dumbell pres

1 x 10 x 25

4 x 10 x 42,5

Face Pulls

3 x 12 x 55

TechnoGym crunch

3 x 12 x 70

Concentrated cabel curls

1 x 10 x 45

1 x 10 x 60

1 x 8 x 65

1 x 8 x 60

Link to comment
Share on other sites

Træningen trak også lidt ud fordi jeg lige ville samle vores ene nye ER Equipment Bænkpres Rack. Niiiiice

Er det så noget, der du'er?

Military Pres

1 x 5 x 25

1 x 5 x 42,5

1 x 5 x 55

1 x 5 x 67,5

Goodmornings

1 x 8 x 50

1 x 8 x 62,5

1 x 8 x 80

1 x 8 x 90

Hvad skete der for military? Synes du har kørt noget højere de sidste par gange?

Gode mornings! Der er vidst ingen tvivl om, at der er noget dødløft, der også har indvirkning her :wink:

TechnoGym crunch

3 x 12 x 70

Hvad er det?

Link to comment
Share on other sites

Er det så noget, der du'er?

Ja det er lækkert gear. Men det er tydeligvis en to mands bænk. Forstået sådan at den helt klart er lavet til at der står en og unracker for en.

Hvad skete der for military? Synes du har kørt noget højere de sidste par gange?

Gode mornings! Der er vidst ingen tvivl om, at der er noget dødløft, der også har indvirkning her :wink:

Både og. Jeg har testet max en gang, hvor jeg byggede op til en tung 1´er med 80kg. Og så prøvede jeg sidste uge for sjov at se hvor mange reps jeg kunne lave med 70kg, og der fik jeg 4. Så derfor har du set tungere løft. Men de har ikke været en del af programmet.

Hvad er det?

Det er bare den der crunch stol. Den er ikke specielt god, men den er fin når man ik rigtig gider træne mave

Link to comment
Share on other sites

Ja det er lækkert gear. Men det er tydeligvis en to mands bænk. Forstået sådan at den helt klart er lavet til at der står en og unracker for en.

SKAL man så have en til at unracke, eller kan det klares ved normal træning? Og hvad når man bliver træt, vil det så være besværligt at "racke" den igen?

Link to comment
Share on other sites

Dagens work out

Start: 16:05

Slut: 18:33

Vægt: 89,7 med sko

Status: Project SquatFather Week 7 Day 3

Mennesker: Ap og Crew, Skrigeren, Torben F, KongTana (aka kong kæve), Bo og Marco

Det var rent madness træning i dag. Jeg kan slet ikke liste den lange lange række af morsomheder jeg måtte se på. Men jeg ved ikke om jeg tør skrive det her. Jeg er bange for at nogle læser med :laugh:

Men jeg tør godt oplyse at vores formand havde smadret skuldren i noget bænk. Men det holder ham ikke tilbage for at gennemføre nogle pas. Så pludselig så jeg ham lave flat dumbell pres, med en arm. Det holder dælme max. Bare fordi man har smadret den ene skulder kan man nemt presse med den anden :laugh:

Squat

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

5 x 5 x 112,5

Flat Dumbell pres

1 x 8 x 25

1 x 8 x 35

1 x 8 x 42,5

1 x 6 x 52,5 Tangering af PR

Snatch Grip Deadlift

1 x 5 x 70

1 x 5 x 90

1 x 5 x 102,5

1 x 5 x 117,5

1 x 5 x 130

Hyper Extensions

2 x 20 x 10

Concentrated Dumbell curls

Barbell Overhånd curls

1 x 10 x 30

1 x 10 x 32,5

1 x 10 x 35

1 x 10 x 37,5

4 x 10 x 22,5

Swiss ball crunch

3 x 20 x 10

Upright rows

3 x 12 x 25

Link to comment
Share on other sites

Det var rent madness træning i dag. Jeg kan slet ikke liste den lange lange række af morsomheder jeg måtte se på. Men jeg ved ikke om jeg tør skrive det her. Jeg er bange for at nogle læser med :laugh:

Weltklasse! Er stadig ærgerlig over jeg missede det!

Men jeg tør godt oplyse at vores formand havde smadret skuldren i noget bænk. Men det holder ham ikke tilbage for at gennemføre nogle pas. Så pludselig så jeg ham lave flat dumbell pres, med en arm. Det holder dælme max. Bare fordi man har smadret den ene skulder kan man nemt presse med den anden :laugh:

Billen leads the way! :superman:

Og så fik du lige brugt lidt swiss-ball i dagens træning? I stedet for TechnoGym-crunches? :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Weltklasse! Er stadig ærgerlig over jeg missede det!

Der var rigtig mange gode grinere. Nøgle ord som : 5-10cm ROM, 3 spottere, dumbell drop, 45sec forced reps, og spider benchpres kendertegner stemningen i LVK igår.

Billen leads the way! :superman:

Og så fik du lige brugt lidt swiss-ball i dagens træning? I stedet for TechnoGym-crunches? :tongue:

Ja det er ægte BB ihvertfald.

Jeg skifter hele tiden i mine mave øvelser. De er kedelige. Jeg laver cabel crunch med reb, decline cable crunch, swiss crunch, leg raises osv.

Det var Torbens skyld.

Det er også mit motto. Uanset hvad det drejer sig om :tongue:

Dagens motion

Afdelings event (for 4 mand) med MTB på Skovlystvej i hareskoven.

Jeg har to kollegaer der cykler sådan rimelig seriøst. Så de leverede lige et stk hardcore mtb til mig, og ægte cykel spandex med helmet, og ørevarmer, og så var det ellers op på krikken.

Efter sådan en god gang regn som igår, lidt sne og lidt regn, var sporet rimelig sindsygt. Blade, sne, mudder, og store "søer". Så jeg vendt godt beskidt og våd tilbage. Men væltede ikke.

Vi var der ude i cirka 1½ time, og cyklede 13-14km.

Jeg formåede da at få begge lår til at krampe. av

Men sjovt var det

Link to comment
Share on other sites

Der var rigtig mange gode grinere. Nøgle ord som : 5-10cm ROM, 3 spottere, dumbell drop, 45sec forced reps, og spider benchpres kendertegner stemningen i LVK igår.

Ja det er ægte BB ihvertfald.

LOL! Ved nærmere eftertanke var det nok okay, at jeg ikke trænede i LVK - ville slet ikke kunne koncentrere mig om træningen med alt det gøgl, der foregik!

Jeg har to kollegaer der cykler sådan rimelig seriøst. Så de leverede lige et stk hardcore mtb til mig, og ægte cykel spandex med helmet, og ørevarmer, og så var det ellers op på krikken.

Vids, or it didn't happen!

Link to comment
Share on other sites

LOL! Ved nærmere eftertanke var det nok okay, at jeg ikke trænede i LVK - ville slet ikke kunne koncentrere mig om træningen med alt det gøgl, der foregik!

Det var bedre end cirkus.

Vids, or it didn't happen!

Der eksisterer ingen vids, ingen pics, no nothing. Så vidt jeg angår, har min krop aldrig rørt, eller befundet sig i spandex. Det kan ikke påvises at det har hændt. Det er udelukkende ondsindede rygter fra nu af

Link to comment
Share on other sites

Jeg er en kælling i knæ

Har sovet under 7 timer i nat. Har været oppe 05:30 for at køre damen i skole. Var på job 07:30, altså 1½ time før jeg plejer. Min chef meldte sig syg, og en masse ting skulle selvfølgelig ordnes som altid. Kørte til kbh igen 16:00 for at hente hende efter afsluttet svende prøve, og ja, klokken blev vel 17:30 inden.

Så jeg fik brændt Torben F godt og grundigt af fordi jeg først var i lvk around 1900. Og i øvrigt nok ikke vist mig fra en særlig pæn side ved at fejre hendes afsluttede skole med at sidde og vente på mig træne. Så flink jeg er.

Min træning led også godt og grundigt af det. Jeg har været bombet hele dagen, haft kvalme, været træt, ondt i sækken, og generelt i skod humør

Start:1900

Slut. 20:33

Vægt: 88,3 med sko

Mennesker: Torben F, Simon , og Team Ap

Status: Project SquatFather Week 8 Day 1

Squat

1 x 5 x 50

1 x 5 x 75

1 x 5 x 97,5

1 x 3 x 115

1 x 3 x 127,5

1 x 3 x 145kg Længe siden jeg har løftet så tungt

Benchpres

1 x 15 x 20

1 x 5 x 52,5

1 x 5 x 75

1 x 5 x 95

1 x 3 x 107,5

1 x 3 x 115

1 x 3 x 125 PR

Dødløft

1 x 5 x 60

1 x 5 x 112,5

1 x 5 x 160

1 x 5 x 177,5

1 x 5 x 210 PR - med pause i bunden mellem hver rep

De første 3 var rimelig lige ud af posen. 4`eren var tung. 5`eren var med livet som indsats. Det bliver ikke nemt at få mere vægt på nu.

Her stoppede jeg så. Ikke noget disko i dag

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Min træning led også godt og grundigt af det. Jeg har været bombet hele dagen, haft kvalme, været træt, ondt i sækken, og generelt i skod humør

Squat

1 x 3 x 145kg Længe siden jeg har løftet så tungt

Benchpres

1 x 3 x 125 PR

Dødløft

1 x 5 x 210 PR - med pause i bunden mellem hver rep

Jaaa... Det er så OK, at køre PR's med sådan en dag!

Og tillykke med kæresten

Link to comment
Share on other sites

Jeg er en kælling i knæ

[...]

Min træning led også godt og grundigt af det. Jeg har været bombet hele dagen, haft kvalme, været træt, ondt i sækken, og generelt i skod humør

[...]

Squat

...

1 x 3 x 145kg Længe siden jeg har løftet så tungt

Benchpres

1 x 15 x 20

1 x 5 x 52,5

1 x 5 x 75

1 x 5 x 95

1 x 3 x 107,5

1 x 3 x 115

1 x 3 x 125 PR

Dødløft

1 x 5 x 60

1 x 5 x 112,5

1 x 5 x 160

1 x 5 x 177,5

1 x 5 x 210 PR - med pause i bunden mellem hver rep

[...]

Her stoppede jeg så. Ikke noget disko i dag

Hvilket bare viser, at det er på de dage, man mindst venter det, at noget stort sker!

Nice omgang!!

Link to comment
Share on other sites

Hvilket bare viser, at det er på de dage, man mindst venter det, at noget stort sker!

Nice omgang!!

Ja jeg har heldigvis efterhånden lært at dagens omstændigheder ikke skal bestemme hvor vidt jeg går efter en tung dag eller ej. Muskler fungerer heldigvis relativt uafhængigt af sindstilstand og øvrigt pres. Og ja, de dage kan ofte give ganske gode resultater alligevel.

Thanks

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share