Nice and clean power building


BLACKICE
 Share

Recommended Posts

Din erector ser - ikke overraskende - grotesk ud! Lidt svært at fornemme bredde, synes jeg. Gode skuldre, arme og traps på front-billedet! :devil:

Hvor høj er du, Sortis?

Edit: Titssss'ne er ny'elige!

Btw, det er lige disko nok at kunne curle et halvt hundrede kg.

Edited by Little Mr. Big
Link to comment
Share on other sites

Din erector ser - ikke overraskende - grotesk ud! Lidt svært at fornemme bredde, synes jeg. Gode skuldre, arme og traps på front-billedet! :devil:

Hvor høj er du, Sortis?

Thanks. Min erector er nok det mest udviklede på mig. Naturligvis er det svært at vurdere bredde på det billede. Jeg kunne godt være bredere, men jeg er efterhånden blevet lidt tøndeformet, der er ikke så stor forskel synes jeg. Men jeg har dog stadig en livvide på under 90cm.

Jeg er cirka 182-183cm.

Btw, det er lige disko nok at kunne curle et halvt hundrede kg.

Hehe, jeg kan curle mere, men er ik god til at give mig selv ret meget i de øvelser, Jo mere glad jeg bliver for de store og tunge løft, jo mere kedelige synes jeg biceps, abs, og den slags er. Men jeg kører det dog alligevel, jeg vil jo gerne ha store køller

Link to comment
Share on other sites

Mennesker: Skrigeren, Simon, og Torben F kom da jeg gik

Ingen historier om skrigeren? Nogle gode lyde der kom fra ham?

Military pres

1 x 5 x 22,5

1 x 5 x 40

1 x 5 x 52,5

1 x 5 x 65

1 x 4 x 70 Lige en test som ikke var på programmet

Goodmornings

1 x 8 x 47,5

1 x 8 x 60

1 x 8 x 77,5

1 x 8 x 87,5

Incline dumbell pres

1 x 10 x 25

3 x 10 x 42,5

1 x 8 x 42,5

Flotte løft - lee' Military og Goodmornings. Hvordan var stilen på Goodmornings?

Hvor høj incline kører du på incline bænk? (Du ser ud til at owne mig... :sneaky2::laugh: )

Et par status billeder af formen medfølger. Ikke super flaterende, men giver da lidt indikation (husk at både de-form og kage-form også er en slags form)

Gode billeder. Lige før de er bedre end dine billeder skudt af fotografen hehe... :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Ingen historier om skrigeren? Nogle gode lyde der kom fra ham?

Nej ikke rigtig. Han fortalte at hans "deload" i bænk havde hjulpet, som jeg havde enbefalet ham. Han havde bla trænet bunden af løftet ved kun at køre med 10-20cm vandring fra bunden :crazy::laugh:

og så lå han og kørte en form for pull overs/jm pres med en ez stang igen kun med 20cm vandring. Det utrolige er at der rent faktisk er kommet lidt masse på ham efterhånden

Flotte løft - lee' Military og Goodmornings. Hvordan var stilen på Goodmornings?

Hvor høj incline kører du på incline bænk? (Du ser ud til at owne mig... :sneaky2::laugh: )

Stilen i GM er god. jeg kører dem ret strict pga lænden, den skal spares lidt. Incline kører jeg på den gamle kraftige sorte bænk, der vejer et ton. jeg kører dem mellem nummer 1 og nummer 2 hak. Dvs jeg bruger den der metal klods. Så de er ret høje. Vil ik mene man kan køre dem højere end den uden det begynder at gå for meget i delts

Gode billeder. Lige før de er bedre end dine billeder skudt af fotografen hehe... :tongue:

Faktisk ja, :laugh:

Min dags form den dag var også bare fessen. Ikke cut nok, ikke stor nok, ikke noget som helst. Bare fessen

Link to comment
Share on other sites

Dagens workout

Start: 15:57

Slut: 17.41

Vægt 88.7 med sko

Mennesker: BB,Marco, og 6000 teenage knægte på under 50kg

Squat

1 x 5 x 50

1 x 5 x 80

5 x 5 x 110 de sad meget pænt i dag, god dybde rimelig god feel med øvelsen

Flat dumbell pres

1 x 8 x 25

1 x 8 x 35

1 x 8 x 42,5

1 x 8 x 50 YEAH, :4thumbup:

Snatch Grip Deadlift

1 x 5 x 65

1 x 5 x 80

1 x 5 x 95

1 x 5 x 107,5

1 x 5 x 120

Hyper Extensions

2 x 20 x 10 dæææ ik bb

Standing cabel crunch

3 x 12 x 42,5

Hammer Curls

1 x 12 x 20

3 x 10 x 20

1 x 10 x 15

Barbell curls

1 x 12 x 35

1 x 10 x 37,5

1 x 8 x 40

Hammer curls

1 x 12 x 12,5

Upright dumbell Rows

3 x 12 x 22,5

Meget fin træning. Havde det ik særlig godt da jeg kom. Render rundt og føler mig lidt små sløj for tiden. Men da jeg kom i gang spillede det meget godt.

Link to comment
Share on other sites

Dagens Workout

Start: 17:33

Slut: 19:40

Vægt: 87,3 uden sko

Mennesker: Torben F, BB

Status: Project SquatFather Week 6 Day 1

Kommentarer kommer til sidst

Squat:

1 x 5 x 50

1 x 5 x 72,5

1 x 5 x 95

1 x 3 x 115

1 x 3 x 122,5 (forkert vægt, jeg tåger rundt)

1 x 3 x 142,5

1 x 8 x 107,5

Benchpres

1 x 15 x 20

1 x 8 x 50

1 x 5 x 72,5

1 x 5 x 92,5

1 x 3 x 105

1 x 3 x 115

1 x 3 x 122,5 Vildt

1 x 8 x 102,5

Dødløft

1 x 5 x 50

1 x 5 x 110

1 x 5 x 157,5

1 x 5 x 175

1 x 5 x 207,5 PR

Dumbell rows

3 x 10 x 70

Pushdowns med reb

2 x 12 x 75

1 x 12 x 80

Ronnie curls

2 x 10 x 70

1 x 10 x 75

1 x 10 x 80

Decline crunch

3 x 12 x 15

Går stadig og føler jeg har noget skod i kroppen. Lidt hård træning i dag. Var godt brændt af i benene efter squat. Så dødløften var tung. Fokuserede på at ligge den død ved hver rep, for at mærke forskellen. Kørte uden Strap på højre hånd i dag, hvilket er første gang længe efter jeg fik flået hud af. Men jeg fik da imponeret formanden lidt med det dødløft.

Bænkpressen var utrolig. Det var slet ikke så tungt som forventet. Min eneste anke pt er at jeg synes skævvridningen mellem squat og dødløft er blevet for stor. 3 x 142,5 i squat var en kamp, og rigtig tung. Selv om mit squat er blevet bedre, så var den tung, rigtig tung. Det er vanvid at jeg stort set er 100kg foran i dødløft. Mit bænk og mit squat er noget mere lig hinanden, hvilket også er madness.

Man kan sige mit bænk er meget normalt i forhold til min vægt. Ikke særlig godt, ikke særlig dårligt. Meget gennemsnitsligt. Mit dødløft er i den bedre halvdel i forhold til min vægt, men mit squat er pinligt.

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Vægt: 87,3 uden sko

Er vægten gået i stå, eller tager du bare ikke så meget tarvelig vægt på? (jeg var på 91½ i lørdags hehe...)

1 x 3 x 115

1 x 3 x 122,5 Vildt

1 x 8 x 102,5

Fremgang! Flot! Jeg bliver nødt til at træne flad bænk tror jeg - ellers dræber du mig i alle discipliner...

Mon ikke din maks er steget lidt så?

Dødløft

1 x 5 x 175

1 x 5 x 207,5 PR

Dumbell rows

3 x 10 x 70

Nogen teenage-knægte, der gloede på døden?

Ærgerligt skrigeren ikke var der til at kommentere rows :)

Men jeg fik da imponeret formanden lidt med det dødløft.

Går han og føler sig truet? Han ville jo heller ikke stille op til 3-kampen...

Det er vanvid at jeg stort set er 100kg foran i STIVBENET dødløft. Mit bænk og mit squat er noget mere lig hinanden, hvilket også er madness.

/Post fixed

Og er det ikke også der problemet ligger? ;)

Link to comment
Share on other sites

Er vægten gået i stå, eller tager du bare ikke så meget tarvelig vægt på? (jeg var på 91½ i lørdags hehe...)

Der er rimelig stilstand. Men det er også fint nok. Skal helst ikke have for mange grimme kilo på.

Fremgang! Flot! Jeg bliver nødt til at træne flad bænk tror jeg - ellers dræber du mig i alle discipliner...

Mon ikke din maks er steget lidt så?

Jo mit max er sandsynligvis steget. Men der går lige lidt før jeg tester.

Nogen teenage-knægte, der gloede på døden?

Ærgerligt skrigeren ikke var der til at kommentere rows :)

En af AP`s venner , og Bo var der som tilskuere. Det glæede mig lidt at ham Ap`s kammerat var der. For jeg overværede dem fornylig forsøge at flytte 200kg fra gulvet. Den lige lige så død som var den boltet fast.

Går han og føler sig truet? Han ville jo heller ikke stille op til 3-kampen...

Narh tror godt han ved at det løb er kørt. Vægt forskellen alene gør at mit DL er noget bedre. Men tilgengæld repper han 200 i squat , og 5`ere med 140 i bænk. Såååå jeg tror der er et par dage til at han ser mig som den helt store trussel

/Post fixed

Og er det ikke også der problemet ligger? ;)

Det ikke sikkert. Jeg har for et par dage siden læst her på forummet, at det ikke er sikkert man henter så meget mere ved at køre dem dybere, afhængigt af hvordan man rent biomekanisk er sat sammen. Det ligger ikke naturligt for mig at starte dødløftet dybere end jeg gør.

Det er alligevel utroligt at min ryg er så meget stærkere end mine ben

Link to comment
Share on other sites

Jeg kom lige til at tænke på noget: Hvad er det nu, du laver til daglig? Noget med biler (eller er biler `bare´ din passion)?

Nej jeg laver desværre ikke noget med biler. Det er bare en passion. Dog er det efterhånden mest af alt "familien danmark" biler jeg interesserer mig for, da jeg synes super biler, og fuldblods racere er for utilnærmelige. Så nej mit erhverv har intet med biler at gøre. Det ville jeg til tider ønske.

Jeg er Desktop Administrator hos et stort dansk firma (+4000 medarbejdere), og står for software distribution, image opbygning, hardware udvælgelse, inventory, patch management, logon procedurer, hardware modning, og hvad der hører til af projekt relateret arbejde i forbindelse med applications migreringer osv.

Så nej det er nok næsten så langt fra som det kan komme.

Link to comment
Share on other sites

Det er dæl'me en solid dødløft, du har. Og så ser det bare fedt ud med en ordentlig erector! (ja, og haha til de syvendeklasseselever, der måtte læse med :wink: )

Thanks. Det er klart min stærke side. Men det er jo stadig vand ved siden af dit. 3 x 3 x 230 Absolut i den lækre ende. Eller Lasse T som fyrer 5 x 5 x 210 af. Men jeg arbejder på det. En dag skal det nok blive rigtig godt. Hvis jeg kan gaine 10kg om året de næste 60år, så rammer jeg de 300kg når jeg er 30 :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Dagen i dag

Virkelig presset dag. Alene på kontoret uden konsulent bistand og min "chef" er på ferie. Naturligvis en dag med et møde jeg havde glemt kl 09, en masse opgaver der var semi urgent, osv når jeg er tvunget til at være i møde med MT Højgaard kl 13. GREAT

Nå jeg knoklede på, og lavede grov sortering af opgaverne, og fik det vigtigste løftet af, og har så ellers været på nettet resten af dagen med laptoppen ved min side for at få resten afviklet. Efter små tre timer var mit bygge møde afsluttet, hvor jeg kunne suse ned i en butik og se på en vigtig gave. Efterfølgende videre til allerød hvor jeg skulle med kæresten til Kiropraktor kl 17, for her efter at køre videre over i LVK hvor vi havde ekstraordinær general forsamling kl 18. JUHUUU

Start: 18:24

Slut: 19:27

Vægt: 87,3

Mennesker: tjaa

Status: Project SquatFather week 6 day 2

Front squat

1 x 5 x 42,5

1 x 5 x 57,5

1 x 5 x 70

1 x 5 x 82,5

1 x 5 x 95 - Er ik gode venner med denne øvelse

Dips + bw

1 x 5 x 10

1 x 5 x 22,5

1 x 5 x 28,75

1 x 5 x 33,75

1 x 5 x 43,75

Her var min mentale tilstand så ustabil og jeg så sulten at jeg valgte at slutte. Så kørte hjem til de gamle og forsynede min mave med nogle hjemmelavede frikadunser og hjemmelavet brød

Så jeg fortsatte kampen i etape 2

Start: 21:31

Slut: 22:31

Rumænsk dødløft

1 x 8 x 60

1 x 8 x 85

1 x 8 x 115

1 x 8 x 125

1 x 8 x 140

Shoulder pres. Uden ryg støtte

3 x 10 x 27,5

Pull downs

1 x 12 x 90 lidt for bb

1 x 12 x 75

1 x 12 x 80

Rear laterals

3 x 12 x 17,5

Cabel crunch m reb

3 x 8 x 47,5

Nu skal der skrives 2-3 referarter

Edited by BLACKICE
Link to comment
Share on other sites

Rimelig tough at du ikke bare tog hjem. :thumb:

Thanks. Ellers er det fordi jeg er rimelig syg i potten, og ikke bare skred hjem og restituerede. Men jeg bliver så sur over at misse et trænings pas så dette ikke var en option. Er ikke sikker på at det er et helt sundt forhold at have til sin træning

Link to comment
Share on other sites

Set i forhold til din kropsvægt er du en stærk gut, indeed.

Men hvorfor alt det brok? Har fulgt med i loggen et stykke tid og synes altid du føler dig skidt tilpas og slap!?

Come on, så skidt kan det vel ikke være. Du er jo lysår foran andre når det kommer til styrken. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Set i forhold til din kropsvægt er du en stærk gut, indeed.

Men hvorfor alt det brok? Har fulgt med i loggen et stykke tid og synes altid du føler dig skidt tilpas og slap!?

Come on, så skidt kan det vel ikke være. Du er jo lysår foran andre når det kommer til styrken.

Det er en selvtillidsbooster for at få folk som dig til at fortælle ham at han ikke skal brokke sig og at han er stærk og lee'. Ligesom når lækre piger siger: "Jeg synes jeg ser så dum ud på det her billede, synes du ikke?"

Heldigvis er der ikke meget gnavpot over ham IRL.

Link to comment
Share on other sites

Set i forhold til din kropsvægt er du en stærk gut, indeed.

Men hvorfor alt det brok? Har fulgt med i loggen et stykke tid og synes altid du føler dig skidt tilpas og slap!?

Come on, så skidt kan det vel ikke være. Du er jo lysår foran andre når det kommer til styrken. :wink:

Thanks. Men både og. I nogle øvelser er jeg stærk. Men i feks Squat er jeg ikke stærk. Men generelt har jeg efterhånden en rimelig udemærket basic styrke. Men set i forhold til den mængde tid jeg har brugt på det er det ikke vildt imponerende. Det eneste der måske kan være lidt imponerende, er at jeg har holdt ud lang tid nok til at se de resultater.

Men ja, jeg ved godt jeg brokker mig meget. Jeg er pessimist af sind. Men jeg lader det komme ud her, i stedet for IRL, der er knapt så meget brok. Jeg påtager mig typisk for mange ting, og det meste af mine vågne timer suser jeg rundt fra ting til ting. Det ene møde afløser det andet. Hvilket betyder at jeg ind i mellem kører på pumperne. Yderligere er jeg også lidt allergi ramt på den her årstid, så jeg render tit rundt lidt halv forkølet og med lidt irritert hals. Og da jeg sidder i bestyrelsen i LVK, er formand i den ejerforening jeg bor i, har et rimelig stort ansvars område på mit arbejde, og en meget aktiv fritid, så er telefonen sjældent stille ret mange øjeblikke. Konklusionen er at jeg skal til at fravælge nogle ting, fordi det hele er lige lovlig presset

Det er en selvtillidsbooster for at få folk som dig til at fortælle ham at han ikke skal brokke sig og at han er stærk og lee'. Ligesom når lækre piger siger: "Jeg synes jeg ser så dum ud på det her billede, synes du ikke?"

Heldigvis er der ikke meget gnavpot over ham IRL.

He jeg synes sjældent jeg brokker mig over styrke. Jeg brokker mig over mit squat, og min fysiske størrelse. Men ud over det har du ret. Jeg er lidt af en kælling :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Heh ja gu' er du en kælling... men du er en beskidt kælling... men som du selv siger så ser det ud til at du påtager dig ret mange ting Blackie og pas nu på med det... der skal også være tid til at leve og nyde de ting du foretager dig... der går ikke noget af dig hvis du skærer lidt ned på nogle af dine ansvars-områder... hvis du bare fortæller folk hvordan det hænger sammen (evt i diverse bestyrelser) så kan de jo godt forstå det :smile:

Link to comment
Share on other sites

Heh ja gu' er du en kælling... men du er en beskidt kælling... men som du selv siger så ser det ud til at du påtager dig ret mange ting Blackie og pas nu på med det... der skal også være tid til at leve og nyde de ting du foretager dig... der går ikke noget af dig hvis du skærer lidt ned på nogle af dine ansvars-områder... hvis du bare fortæller folk hvordan det hænger sammen (evt i diverse bestyrelser) så kan de jo godt forstå det :smile:

Ja, jeg er også bange for at det på sigt ikke går. Men jeg er dårlig til at sige fra, og vælge fra. Jeg synes jo de fleste af de ting jeg foretager mig er interessante og lærerige. Men problemet er at det alt sammen stjæler tid og energi, som jeg kunne have brugt på noget bedre.

Plus jeg heller ikke synes jeg det er fair over for min kæreste at jeg render til møder hele tiden i de få ledige timer vi reelt har sammen.

Så ja, planen er at skære ned, det er bare lige det med hvilke ting, og hvordan.

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg er også bange for at det på sigt ikke går. Men jeg er dårlig til at sige fra, og vælge fra. Jeg synes jo de fleste af de ting jeg foretager mig er interessante og lærerige. Men problemet er at det alt sammen stjæler tid og energi, som jeg kunne have brugt på noget bedre.

Plus jeg heller ikke synes jeg det er fair over for min kæreste at jeg render til møder hele tiden i de få ledige timer vi reelt har sammen.

Så ja, planen er at skære ned, det er bare lige det med hvilke ting, og hvordan.

Ja du bliver nok nødt til at prioritere lidt... arbejdet kan du af gode grunde nok ikke gøre så meget ved... og træningen giver forhåbentlig et frirum og nok fysisk udfoldelse jeg personligt mener du ikke bør skære ned på (men i sidste ende bestemmer du jo selvfølgelig selv) ... Behøver du at sidde i bestyrelsen i LVK og behøver du at være formand i din ejerforening? man kan vel sige at du har taget din tørn :wink:

Link to comment
Share on other sites

Ja du bliver nok nødt til at prioritere lidt... arbejdet kan du af gode grunde nok ikke gøre så meget ved... og træningen giver forhåbentlig et frirum og nok fysisk udfoldelse jeg personligt mener du ikke bør skære ned på (men i sidste ende bestemmer du jo selvfølgelig selv) ... Behøver du at sidde i bestyrelsen i LVK og behøver du at være formand i din ejerforening? man kan vel sige at du har taget din tørn :wink:

Der er nok ikke nogen tvivl om at det er bestyrelses arbejdet der har været det værste. Man kan sige at det principielt er et møde hver anden - tredje måned. Men i ejerforeningen har vi i de sidste 12 måneder renoveret face for 5 millioner, og har haft bygge møder, problemer med erhvervs lejere, osv osv osv. I LVK har vi "lidt" lidt af at den gamle bestyrelse var udbrændt, så der er en del ting der har forsumpet lidt. Så vi har måtte indkøbe en masse nyt udstyr, renovere gammelt, osv. Dvs alt i alt en masse ekstra arbejde og møder.

Og nej principielt behøver jeg ingen af delene. Men det er jo meget hyggeligt at hjælpe til. Havde håbet der kom en tid med "lav blus" hvor tingene bare kørte, og der var et møde på 1-2 timer hver 3 måned, men pt er det ikke gået sådan

Link to comment
Share on other sites

Så blev det tid til lidt workout

Start: 16:40

Slut: 18:23

Vægt. 88 uden sko

Mennesker: TF og BB

Status: Project SquatFather Week 6 Day 3

Teamede up med TF som også er begyndt på PSF. Nice

Box Squat

1 x 5 x 55

1 x 5 x 72,5

1 x 5 x 85

1 x 5 x 97,5

1 x 5 x 113,75 (ups)

Alle med pause i bunden

Incline barbell benchpres

1 x 10 x 20

1 x 5 x 55

1 x 5 x 70

1 x 5 x 80

1 x 5 x 90

1 x 5 x 105

Shrugs

1 x 5 x 80 DOH

1 x 5 x 100 DOH

1 x 5 x 115 DOH

1 x 5 x 127,5

1 x 5 x 140

Latearls

4 x 10 x 20

Hamme Curls

1 x 10 x 25

1 x 8 x 25

1 x 10 x 22,5

1 x 10 x 22,5

1 x 10 x 17,5

1 x 12 x 15

1 x 18 x 12,5

Out of Scoop øvelse : Rack Pulls

1 x 3 x 120

1 x 1 x 160

1 x 1 x 180

1 x 1 x 210

1 x 1 x 220

Fik den lidt længere ned, så den var lige under knæet

1 x 1 x 220

1 x 1 x 230

1 x 1 x 240

Hyper Extensions

2 x 20 x 10

Decline Bench crunch

3 x 15 x 15

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share