jsc

Medlemmer
  • Content count

    5,917
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    30

jsc last won the day on October 8

jsc had the most liked content!

About jsc

  • Rank
    Dr. Ål
  • Birthday 06/28/1975

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Køn
    Mand
  • Sted
    Odense

Recent Profile Visitors

2,031 profile views
  1. Doktorens log

    D. Suitcase holds Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 12, 11, 10, 9, 8 Pull-aparts 5 sæt D. Pull-overs 27 kg x 16, 13, 10 Maskin laterals x 25, 15 Orkede ikke en fuld overkrop i dag og har ikke energi til så meget i disse måneder, specielt ikke, når jeg træner sent. Og generelt har jeg lyst til noget push-pull-legs for tiden, så det tror jeg, det bliver.
  2. Doktorens log

    Bencurls 70 x 6 90 x 20, 17, 15 Benpres 50 kg x 12 100 kg x 12 125 kg x 40, 5, 5, 4 D. Suitcase holds Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Dips Kv x 19, 15 Pull-ups (109.3 kg uden sko - bliver æ lettere :/) Kv x 10, 9, 7 Pull-overs 29 kg x 12, 9 27 kg x 9-10, 8
  3. Doktorens log

    C. ROWS 21 plader x 13, 12, 11, 10, 10 PUSH-UPS Kv+50 kg x 11, 10, 9, 8, 7 D. INCL CURLS 21 kg x 10, 8 18 kg x 10 PULL-APARTS Rød x 2 sæt MASKIN LATERALS 60 x 16, 14, 15 Højre albue drillede, så stod over på tricepstræning
  4. Doktorens log

    Bencurls 90 x 6 130 x 13, 12, 11, 10 Benpres 50 x 10 100 x 10 110 x 40, 5, 5, 5, 5, 5 D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Push-ups Kv x 5 Kv+25 kg x 5 Kv+50 kg x 11, 10, 9 Pull-ups Kv (108 kg*) x 10, 9, 8 Maskin laterals 60 x 20, 5, 5 D. Incl. Curls 23 kg x 6 - nok liidt for tungt 20 kg x 10 D. Pull-overs 30 kg x 14, 12 *fuldt påklædt i centret
  5. Doktorens log

    D. Holds 60 kg x 20 sek Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Kv+50 kg x 10 Kv+40 kg x 13 Kv+30 kg x 13 C. Rows 20 plader x 15, 14, 13, 12, 10 Pull-aparts Rød x 3 sæt Maskin laterals 60 x 14, 13, 12 D. Incl. Curls 22 kg x 9 18 kg x 12 D. Pull-overs 29 kg x 15, 13
  6. Doktorens log

    D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Pull-ups Kv x 13, 10 Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5, 16 -> +20 kg x 4 (dropsæt) Bencurls, ligg. 90 kg x 16, 14 Benpres, Myo-reps 50 kg x 10 100 kg x 45+5+5+5+5+5 Føj D. Incl. Curls 21 kg x 11 16 kg x 13 - av D. Pull-overs 28 kg x 17, 14 D. Laterals 11 kg x 25
  7. Doktorens log

    Bodybike Opvarmning 4 min , inkl 30 sek hvile før: Intervaller: 5 x 15 sek sprint + 15 sek hvile
  8. Doktorens log

    D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek/hånd K. Roning 20 plader x 14, 14, 12, 11, 9-10? Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Dips Kv x 5 Dips Kv+1 kæde x 14, 13, 12 Kv x 13, 11 D. Stående curls 21 kg x 11 18 kg x 10 15 kg x 12 Pull-aparts Rød x 2 sæt Maskin laterals 60 x 18, 15
  9. Doktorens log

    Suitcase holds 60 kg x 60 kg x 20 sek Pull-ups (2010) Kv x 12, 10, 8 Push-ups (1010) Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5, 15, 10 D. Incl. Curls 21 kg x 8 18 kg x 10 D. Pull-overs 27 kg x 16, 14, 13 Bencurls, sidd 130 x 15, 13 Benpres 50 kg x 10 100 kg x 40, 5, 5, 5
  10. Doktorens log

    D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek K. Roning 21 plader x 11 20 plader x 12 19 plader x 12 18 plader x 12, 12 Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 5 Dips Kv x 19, 15, 12-13? Det var faktisk muligt, at kære dem og dips ER bare min favorit pres øvelse :) Maskin laterals 60 x 4 sæt Godt pump D. Stå curls 20 kg x 11 18 kg x 11 16 kg x 10 Gad ikke dø i dag, så det blev en kort omgang m lettere vægte
  11. Doktorens log

    D. Suitcase holds 60 kg x 20 sek Pull-ups Kv x 12, 10, 8, 7 Back on track :) Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 4, 12, 11 Pull-aparts Rød x 2 sæt Maskin laterals 60 x 15, 16 D. Incl. Curls 20 kg x 10 16 kg x 10 D. Pull-overs 29 kg x 14, 10 MEGET bedre træning i dag :)
  12. Doktorens log

    Bencurls, liggende 90 x 6 110+2 x 12 110+1 x 12 110 x 12 90+3 x 12 Benpres 55 x 10 105 x 10 145 x 10 155 x 30, 5, 5, 5, 4 myo-reps Yates DL 40 kg x 6 60 kg x 8 Starter laaavt i den her, men den gjorde ikke ondt, så kunne da prøve, at flette den ind :) Kort og l..., men i det mindste kom jeg i bad :P
  13. Doktorens log

    Holds K. Rows 20 plader x 13, 12, 11, 10, 9 Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 kg x 3, 12, 10, 8 Laang snak om oldschool BB, derpå D. Incl. Curls 20 kg x 11, 9 17,5 kg x 7 D. Pull-overs 27 kg x 14, 11, 10 Maskin laterals 60 x 15, 5, 5, 5 myo-reps
  14. Doktorens log

    D. Suitcase holds 60 kg x 30 sek A1: Pull-ups (3010) Kv x 10, 8, 7 A2: Push-ups Kv x 5 Kv+20 kg x 5 Kv+40 x 3 B1: Maskin dips Stakken x 15, 13, 11 B2: D. Incl. Curls 20 kg x 9, 8 16 kg x 10 Maskin laterals 60 x 20, 17
  15. Doktorens log

    Sidd. Bencurls 90 x 8 130+2 x 12 130+1 x 12 130 x 12 Benpres 50 x 10 100 x 10 125 x 10 150 x 30, 5, 5, 5, 5 - myo-rep style Cable rows 18 plader x 18, 15 Hammer iso. bænkpres 40 kg x 6 60 kg x 6 80 kg x 15 D. Incl. Curls 20 kg x 10 Maskin laterals 60 kg x 20, 4, 4, 4 D. Pull-overs 25 kg x 17