Hæmmer stramt tøj ens muskelvækst?


humseper
 Share

Recommended Posts

:blink:  :wacko:

ja ja jeg ved godt at det var et lidt latterligt spørgsmål, jeg ville bare gerne være helt sikker.... :unsure:

fair nok ;)

I min barndom havde jeg en lille seng, som når jeg lå ned i, akkurat kunne være i. Nu har forskere bevist at man vokser mest om natten når man ligger ned. Kan jeg lægge min forældre det til last at jeg ikke blev mere end 180 cm høj? Skulle jeg have haft en større seng? :unsure:

:tongue:

Edited by sas
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
ja ja jeg ved godt at det var et lidt latterligt spørgsmål, jeg ville bare gerne være helt sikker.... 

Findes jo kun dumme svar, ikke dumme spørgsmål ;)

god træning

Benjamin - do the funky :chicken:

Link to comment
Share on other sites

ja ja jeg ved godt at det var et lidt latterligt spørgsmål, jeg ville bare gerne være helt sikker.... 

Findes jo kun dumme svar, ikke dumme spørgsmål ;)

god træning

Benjamin - do the funky :chicken:

Benjamin > :lol: Klart ... det fik vi også af vide i skolen, hvilket resulterede i...JAH.. mange dumme spørgsmål :lol: :)

Link to comment
Share on other sites

I min barndom havde jeg en lille seng, som når jeg lå ned i, akkurat kunne være i. Nu har forskere bevist at man vokser mest om natten når man ligger ned. Kan jeg lægge min forældre det til last at jeg ikke blev mere end 180 cm høj? Skulle jeg have haft en større seng?  :unsure:

Går lige udenom det oprindelige spr., men rent faktisk så har en bekendts baby faktisk fået et deformt hoved fordi den skulle fastholdes i en specielstol pga. sygdom. Det gjorde så at hovedet ikke kunne vokse bagud, men kun foran. Heldigvis blev det opdaget i tide så det ikke blev alt for alvorligt.

Edited by Mette_Musen
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
Måske kan fænnomenet opstå hvis du går i utroligt stramme bukser. Så produktionen af det mandlige kønshormon nedsættes. 

Men så ska de nok også være PÆNT stramme.

ala tom jones stil...

Link to comment
Share on other sites

Hæmmer stramt tøj egentlig for ens muskelvækst

Nope, det gik vist fint for ham her :tongue::tongue:

hulk.jpg

man kan så konkludere, at man får algevækst på kroppen af alt for stramme bukser, men stadig utroligt meget muskelvækst...

var der ikke en herinde engang, som ville binde stramme snorre i hver ende af kroppen, og derved forsøge, at trække sig selv længere(højere).. sikkert hejder..

Link to comment
Share on other sites

ja ja jeg ved godt at det var et lidt latterligt spørgsmål, jeg ville bare gerne være helt sikker.... 

Findes jo kun dumme svar, ikke dumme spørgsmål ;)

god træning

Benjamin - do the funky :chicken:

Det hedder nu nærmere "Der findes ingen dumme spørgsmål - kunne dumme spørg'ere' :tongue:

Til topic: Så tror jeg ikke du skal være urolig ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share