Olympia 2006


Johnny Bravo
 Share

Recommended Posts

Prøv lige at sammenlign Colemans symmetri og propotioner med Ruhl`s. Eller med Cutler´s for den sags skyld. Han er langt bedre end dem begge på det punkt.

Jamen det ændrer ikke ved at jeg syns Colemans symmetri og proportioner stinker :innocent:

Den største og grimmeste roidgut på Olympiascenen og den grimmeste 4pack med et meget mærkeligt udseende mellemrum mellem! Det er selvfølgeligt kun to elementer af hans fysik, men jeg syns det fylder meget! Noget ku tyde på at jeg tager fejl når han nu vinder år efter år :laugh:

Er sikkert også påvirket af at jeg syns manden er en retard at høre på...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 717
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jamen det ændrer ikke ved at jeg syns Colemans symmetri og proportioner stinker :innocent:

Den største og grimmeste roidgut på Olympiascenen og den grimmeste 4pack med et meget mærkeligt udseende mellemrum mellem! Det er selvfølgeligt kun to elementer af hans fysik, men jeg syns det fylder meget! Noget ku tyde på at jeg tager fejl når han nu vinder år efter år :laugh:

Er sikkert også påvirket af at jeg syns manden er en retard at høre på...

Han har fået gjort meget ved sin mave, så du det ikke sidste år?!

Link to comment
Share on other sites

Tror også Coleman løber videre med faklen i år - i de billeder vi har set indtil videre, er der i vhert fald ikke noget der tyder på det modsatte :smile:

Håber også David Henry får en bedre placering i år - han har en fantastisk form, og 2. pladsen i årets Ironman var yderst fortjent.

Link to comment
Share on other sites

Svar mig nu drenge, har Dextor en ærlig chance?? :unhappy:

Jeg tror ikke Dexter har en chance - muligvis en 3. plads igen, men ikke højere end det.

Han har en fantastisk fysik, men kan ikke hamle op med de store drenge volumenmæssigt, hvilket ikke ligner en trend der er ved at uddø.

De sidste 2-3 år i hvert fald, har folk altid ævlet op om, at NU er det i år dommerne ændre deres idealer og bla bla bla :blahblah: , men det sker ikke, og der er ingen umiddelbar grund til at tro, at i år er året hvorder sker drastiske ændringer.

Link to comment
Share on other sites

mdseptcover1lh7.jpg

I was so happy when Dexter told me he'd decided to do the Olympia. I know that was a tough decision, considering he still has a bitter taste in his mouth, but I think it was the right one because I think he'll do well. The judges have been rewarding the smaller aesthetic physiques in 2006, including Phil Heath, Colorado Pro and NY Pro winner, Ironman winner Lee Priest and runner up David Henry and Australian Pro champion Ronny Rockel. Who knows what could happen? Ronnie could come in off, or Jay might not be at his best - and let's not forget, Dexter has beaten Jay before!

And let me tell you, the Dexter you're going to see at the Olympia is going to be a Dexter you have never seen before. Training three days a week is a thing of the past. Dexter's training harder than he's ever trained before with Marcus Haley - a hardcore, heavy lifting, pro bodybuilder trying to qualify for the O.

Training with Marcus you're going to see a Dexter as good or better than his all-time best. I predict this will be his all-time best. He's got no distractions, he's training heavy with a serious training partner who's got the eye of the tiger himself. Dexter told me he's never been pushed like this. And that's exactly what Dexter needs, because he hasn't reached his full potential yet. He's an untapped genetic freak. He's a mutant freak who never trained as hard as this in his life. Right now, he's ranked third in the world and he's beaten Jay before. Who knows? Ronnie and Jay have to control their guts, so this could be a surprise. What if Dexter comes in bigger than ever, in his best condition, with that tiny waist? He could do damage.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share