Arne 23 Report post Posted September 22, 2009 Loggen er lidt i pausemode... Træning er lige nu mest arbejde (med stor arbejdsglæde) og de ting der betyder noget at reflektere over er det ikke naturligt at skrive om her pt... Måske har jeg refelkteret det over livet offentligt jeg skal her i livet... don-t know... Share this post Link to post Share on other sites
Blackmoore 266 Report post Posted September 22, 2009 jeg tror du kommer til at reflektere videre her :) Share this post Link to post Share on other sites
Arne 23 Report post Posted September 30, 2009 jeg tror du kommer til at reflektere videre her :)Så længe langt den meste del af min træning er hold timer som jeg er instruktør på - så fungere det her ikke. De ting der ville være interessant for mig at reflektere over kan/skal jeg ikke skrive her. Betalende kunder skal ikke kunne læse mine vurderinger af deres træning mv. her - naturligvis ikke!!! Share this post Link to post Share on other sites
Guest OnTheRun Report post Posted October 1, 2009 Så længe langt den meste del af min træning er hold timer som jeg er instruktør på - så fungere det her ikke. De ting der ville være interessant for mig at reflektere over kan/skal jeg ikke skrive her. Betalende kunder skal ikke kunne læse mine vurderinger af deres træning mv. her - naturligvis ikke!!!Hatten af for din etik og klare udmelding. Det sætter jeg da pris på som medlem af FW Share this post Link to post Share on other sites
Spock 119 Report post Posted October 1, 2009 Nu kan man jo teoretisk godt skrive om sin træning uden nødvendigvis at kommentere hvordan folk kører på dine timer Share this post Link to post Share on other sites
Arne 23 Report post Posted October 1, 2009 Rigtigt Lars -men jeg gider ikke førelog hvor jeg bare skriver "2 timers spin"... Det har jeg gjort et stykke tid nu... Jeg skal fortælle historier hvis jeg skal gide Share this post Link to post Share on other sites
Spock 119 Report post Posted October 1, 2009 Jeg vil da gerne læse og høre om de timer du kører ... så bliv nu ved, Arne... kom så! Share this post Link to post Share on other sites
Nips 58 Report post Posted October 1, 2009 Rigtigt Lars -men jeg gider ikke førelog hvor jeg bare skriver "2 timers spin"... Det har jeg gjort et stykke tid nu... Jeg skal fortælle historier hvis jeg skal gide Hvis du har luft på lørdag, så fortæller du bare løs kl 12 Share this post Link to post Share on other sites
Arne 23 Report post Posted October 1, 2009 Hvis du har luft på lørdag, så fortæller du bare løs kl 12 BAH -du kommer jo ikke Share this post Link to post Share on other sites
Arne 23 Report post Posted October 1, 2009 BAH -du kommer jo ikke Ok -ikke mig på podiet - så kan det jo være du dukker op ;) Share this post Link to post Share on other sites
Nips 58 Report post Posted October 1, 2009 BAH -du kommer jo ikke Der lokkes med gaver Hvis du også indførte det ville jeg dukke op meget oftere til dine timer! Share this post Link to post Share on other sites
Arne 23 Report post Posted October 1, 2009 Der lokkes med gaver Hvis du også indførte det ville jeg dukke op meget oftere til dine timer!Massere af gaver - fed musik - gode intervaller -inspirerende coaching Lige en sprog ting: Brug af ordet "Oftere" i den bøjning antyder at man trods alt kommer nogle gange... du har gemt dig godt!!! Share this post Link to post Share on other sites
Nips 58 Report post Posted October 1, 2009 Massere af gaver - fed musik - gode intervaller -inspirerende coaching Lige en sprog ting: Brug af ordet "Oftere" i den bøjning antyder at man trods alt kommer nogle gange... du har gemt dig godt!!!Pfft! Vi ses lørdag! Share this post Link to post Share on other sites
Arne 23 Report post Posted April 20, 2010 En lille update - til de få tilbage her der måtte kunne huske mig:bigsmile:De 100 kg der har været drømmen i mange år er nu lige inden for rækkevidde - ikke langt ned nu!Trænet bliver der - jeg er jo blevet professionel:tongue: Jeg har en del faste timer på spincyklen i Fitnessworld - sådan ca 6 dage i ugen... fra 9 til 15 instruktørtimer ugentligt bliver det til pt. Landevejslågen har været ude nogle gange i år. Styrke er lidt on-off men får lavet lidt 1-2 gange i ugen.Skriver nå de 99,9 er nået 4 Hoosier, Fast, MaxPower and 1 other reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Fast 1 Report post Posted April 20, 2010 Fedt Arne - det er dejligt at høre :) Share this post Link to post Share on other sites
Arne 23 Report post Posted September 4, 2018 SHIT det er efterhånden mange år siden jeg skrev her. Troede det kun var 5-6 år... Nå men i dag er jeg et nips på godt under de 100 kg og træner løs. En hilsen til alle jeg har kendt her :) 1 1 kahlua-kalv and BLACKICE reacted to this Share this post Link to post Share on other sites
Gregers TF 1,373 Report post Posted September 4, 2018 Aiiiii, hvor dejligt. God vind fremover, Arne Share this post Link to post Share on other sites
Henrik S. 1,224 Report post Posted September 4, 2018 1 time siden, Arne skrev: Troede det kun var 5-6 år... Kender det kun alt for godt. Man vender sig om, og så er der lige forsvundet et år mere :) Share this post Link to post Share on other sites
mugge 112 Report post Posted September 4, 2018 Velkommen tilbage Share this post Link to post Share on other sites
Watts 14 Report post Posted September 12, 2018 På 4/9/2018 at 12:58 , Arne skrev: En hilsen til alle jeg har kendt her :) Total hygge Share this post Link to post Share on other sites
BLACKICE 4,940 Report post Posted September 14, 2018 På 4/9/2018 at 12:58 , Arne skrev: SHIT det er efterhånden mange år siden jeg skrev her. Troede det kun var 5-6 år... Nå men i dag er jeg et nips på godt under de 100 kg og træner løs. En hilsen til alle jeg har kendt her :) Velkommen tilbage dit siv ;) Share this post Link to post Share on other sites