XAX


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

2/7-2002:

Startede kl. 14.00, sluttede kl. 15.30

Dagens arbejde:

Bænkpres(DE):

1 x 3 x 40 kg

8 x 3 x 62,5 kg

2 x 1 x 72,5 kg

DB stående skulderpres:

4 x 6 x 26-28-26 kg

BB Rows:

4 x 6 x 80-90 kg

J.M Press:

3 x 8-6 x 65 kg

BB Shrugs kombineret med statisk hold:

3 x 6 x 110 kg med 10-15 sek. hold bagefter

Pinchgripping:

3 x 15 kg x 15 sek.

Bænkpres kørte pænt, god eksplosivitet, dog kunne jeg mærke det lidt for meget i skulderene, underligt nok. Endnu en gang kan jeg notere mig en ny rekord i stående skulderpres, +2 kg i 6RM siden sidste tirsdag. Jeg kørte også op til en 6RM i BB Rows, og det gik ok, havde dog forventet lidt mere, men det kommer nok hen af vejen....

En god træningsdag i dag :)

Link to comment
Share on other sites

XAX -> Jeg er lidt tungnem idag, skal det forstås sådan at du maxede for 15 uger siden 65 kg lettere? - grunden til det lidt tåbelige spørgsmål er at jeg ikke vil kunne redegøre for min fremgang i dødløft, da jeg ikke har lavet 1RM endnu, da jeg ikke føler jeg har den korrekte teknik til at udføre en sådan test.

Link to comment
Share on other sites

XAX -> Det tør jeg ikke. Men måske om et par måneder. Starter i styrkeløftklub i næste uge, så der bliver formen i hvert fald rettet. Men i kommer alle til at ligge flade af grin hvis jeg laver lidt dødløft for sjov på lørdag.

Link to comment
Share on other sites

Ahh hold op, jeg lavede også max i dødløft allerede efter et par måneder efter start med dødløft, måske ikke den kønneste form, men alligevel et max, men ok så har jeg også arbejdet en del med teknikken imellemtiden, men det bliver nok bedre til MOL-træf når vi alle skal have vores teknik finpudset af ham bulgaren og jfk. :D

Link to comment
Share on other sites

3/7-2002:

Startede kl. 13.45, sluttede kl. 14.45

Dagens arbejde:

Squat(ME):

1 x 3 x 50 kg

1 x 3 x 90 kg

1 x 1 x 120 kg

1 x 1 x 150 kg

1 x 1 x 160 kg(Failed! :( )

Tynget af sorg over mit squat besluttede jeg mig for at køre noget mere squat...

Squat(Bred stand)

3 x 5 x 100 kg

Olympisk squat:

2 x 5 x 100 kg

Frontsquat:

2 x 5 x 70 kg

Squat(Medium stand):

1 x 10 x 70 kg

Sikke dog en rådden fødselsdagsgave at få(Ja, jeg har fødselsdag i dag). Jeg failede på 5 kg over mit gamle max. Det har fået mig til at tænke over hvad der gik galt. Svaret må være at jeg har ikke squattet nok, og jeg nok må forlade WSB for en stund, selvom det dog gjorde underværker for min dødløft, så skal der ske noget mere med squat. Nu får jeg også at se med mit bænkpres, om det lider samme skæbne her på fredag, det håber jeg dog ikke... :unsure:

En rådden træningsdag i dag :retard:

Link to comment
Share on other sites

Hvad har dine resultater egentlig været indtil videre i den tid du har trænet WSB? og hvor lang tid har du trænet det?

dødløft skrev du at du var steget 65 kg på 15 uger (meget flot forresten)

forresten hvor er det du har postet et ugenkendeligt billede af dig selv (jf. Litopsis logbog)? :)

Link to comment
Share on other sites

I daaaaag er det Xax'es fødselsdag

Hurra hurra hurra

han sikrer sig en Barbell og 10 skiver

som han skal løfte med glææææde og iver

med dejlige chokolade (mælk) og kreatin til!

Hvor smiler han, hvoe er han glad

hurra hurra hurra

men denne dag er også "fun"

for han skal bænke en tiendedel ton

med dejlige chokolade (mælk) og kreatin til

Og når han hjem fra "gymmet" går

Hurra hurra hurra

Så skal han hjem og poste på mol

og skinne som en lille sol

med dejlige chokolade (mælk) og kreatin til!

hejsa Xaxie

Hilsen Blackmoore

:dance: :beerchug: :dance: :beerchug: :beerchug: :dance: :cool3: :cool3: :cool2: :beerchug::beerchug: :angelgrin: :angel2: :angel: :a-okhand: :a-okhand: :a-okhand:

Link to comment
Share on other sites

nå ja da!!!!!!! tsk tsk...jeg kan sgu ikke holde en tanke i mange sekunder for tiden :)

Tillykke med dagen, må du få en god fest iaften :hehe::beerchug: :biggrinbounce: :biggrinhat: :cheeburga: :cool3: :bounce: :hippy: :jester: :dance:

Link to comment
Share on other sites

5/7-2002:

Startede kl. 14.00, sluttede kl. 15.30

Dagens arbejde:

Bænkpres(ME):

1 x 3 x 40 kg

1 x 3 x 50 kg

1 x 1 x 70 kg

1 x 1 x 85 kg

1 x 1 x 92,5 kg

1 x 1 x 95 kg (Failed)

DB Press:

3 x 6 x 34 kg

Bænkpres med forskellige bredde:

3 x 6 x 60-70 kg

BB Rows:

3 x 6 x 90 kg

Power clean & press:

4 singles af 60-70 kg

Jeg fik 2,5 kg i bænkpres, ikke særlig godt, og det bekræfter endnu gang min tanker omkring WSB. Jeg var dog egentlig ikke så skuffet eftersom mine tanker i øjeblikket kredser om Sheiko og så MOL-træf i morgen. Jeg fik så endelig taget mig sammen til at få prøvet Power Clean & Press ordentlig, og jeg må sige, at det er en herlig øvelse :wub: som skal være fast inventar i mine træningsprogrammer.

En god træningsdag i dag :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share