XAX


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Baardi, ku' du ikke bare foregive, at det var dit sædvanlige powa' builda' motha' fucka' nigga' sprog?

:D Bare fordi man afskærer lidt ord med '........ :tongue:

xax og dig er ikke lige sådan at snyde hva', der skal man godt nok stå tidlig op for at tag' jer ved næsen, I er ikke tabt bag ved nogen vogn! :)

Link to comment
Share on other sites

Xax... har du så tænkt dig at smug-træne eller hvad....?

Skæbnens ironi... her prøver du at undgå sissy-cardio-træning og hvad sker der.... du skal ind til Zombierne :lol:

By the way, hvordan har du det med at blive råbt af ? JEG er bare glad for at jeg ikke kom ind til Zombierne... kan ikke tåle at blive råbt af :pissed:

Den dag jeg var til session og trak frinummer har nok været en af de bedste dage i mit liv :D

Link to comment
Share on other sites

SÅ er det heller ikke værre at være inde i Militsen. jeg havde sgu et meget sjovt år. Ja, måske blev jeg råbt lidt af... men til gengæld fik man lov til at prøve en masse sjove ting, man eller sikke ville få lov til+ fik en masse rigtigt gode kammerater!

Link to comment
Share on other sites

SÅ er det heller ikke værre at være inde i Militsen. jeg havde sgu et meget sjovt år. Ja, måske blev jeg råbt lidt af... men til gengæld fik man lov til at prøve en masse sjove ting, man eller sikke ville få lov til+ fik en masse rigtigt gode kammerater!

JAAA.... men DU havde sikkert også valgt militæret selvom du trak frinummer ikk ?!

Link to comment
Share on other sites

8/8-2002:

Startede kl. 16.00, sluttede kl. 18.00

Der var iøvrigt dømt miniMOL-træf i dag, da Armoured Female og klausjensen kiggede fordi til en gang fællestræning med Baardi bilder og mig, ligesom der var gæsteoptræden af usser, !diot og therealhurra.

Dagens arbejde:

Dødløft fra skive:

6 x 2 x 135 kg

Military Press:

5 x 5 x 50 kg

Statisk hold med BB

3 x 140 kg x 10-5 sek.(Havde ikke så meget her :dead: )

Og så lidt blandet træning, BB Curls, Pushdowns, Rear delt i maskine mens vi fjollede rundt sammen med panserkvinden og klause.

Dødløft kørte godt i dag, fuld på power på skidtet også selvom jeg brugte en 50 kg's skive til at stå på, hvilket svarer til to almindelige skiver. De to sidste sæt blev kørt nærmest CAT/Tonni style, hvor skidtet røg op. Military Press var der ikke meget sjov i, var meget tungt i dag, skyldes nok ham Sheiko. Resten dag af dagen gik som nævnt med hyggetræning, og fedt% måling på en Tanita ting, målte den til 28,xx%, en del tungere end Baardi bilder og AF :lol:

Og så lykkes det vist også for AF at skræmme nogle af drengene i centeret lidt da hun trænede biceps, ganske sjovt at se de små drenge glo lidt... :D

En rigtig lækker træningsdag i dag :kickass:

Link to comment
Share on other sites

9/8-2002:

Startede kl. 12.50, sluttede kl. 14.10

Havde glemt min seddel med dagens arbejde i dag, så jeg måtte gætte mig lidt frem...

Dagens arbejde:

Squat:

6 x 3 x 120 kg

Bænkpres:

2 x 2 x 75 kg

2 x 1 x 80 kg

2 x 2 x 75 kg

DB Press:

2 x 6 x 25 kg

Hyperextended crunch

3 x 6 med 10 kg

Selvom jeg kørte 3 rep i stedet for 2 rep, som jeg skulle have gjort, så føltes squat nu ganske let, meget kraftfuldt og så dybt som jeg kunne komme. Bænkpres var en helt anden sag, eftersom jeg havde lidt problemer med højre arm, skyldtes noget ikke-træningsrelateret i øvrigt, så det var nu godt nok at jeg sparede på repetitionerne her. DB press kørte også lidt dårlig pga. armen, og så nok også pga. Sheikoen generelt.

En god træningsdag i dag :wave:

Link to comment
Share on other sites

11/8-2002:

Startede kl. 13.55, sluttede kl. 15.25

Dagens arbejde:

Dødløft:

1 x 2 x 155 kg

2 x 2 x 165 kg

1 x 2 x 160 kg (Glemte at pille et par skiver af her :bblush: )

Bænkpres:

4 x 4 x 67,5 kg

Chinups:

1 x 3

Rev. grip BB Rows:

3 x 6 x 70-75 kg

Pinch gripping:

3 x 15 kg x 15-10 sek.

Og så lidt blandet biceps øvelser...

Dødløft kørte ok i dag, dog synes mit greb at være lidt slapt i dag. Bænkpres kørte også ok, kørte også lidt med pause i bunden i dag. Resten gik ok, dog var der ikke så meget energi tilbage til bicepsøvelser, så det blev en virkelig slatten omgang, og derfor gider jeg ikke at skrive kg på... :D

En god træningsdag i dag :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share