XAX


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ja men nu er det mere Normal DL der har min interesse.

Jeg har stadig ik lavet mere end 2X5X120. Men havde også kørt tre sæt inden.

Jeg skal teste Max på Lørdag så må vi se. Men jo du ligger et godt stykke foran.

Men ja Squat er nok stadig din bedste desiplin. Sådan er det jo at være powersvin.

Link to comment
Share on other sites

17/5-2002:

Startede kl. 12.30, sluttede kl. 13.45

Dagens arbejde:

Closegrip bænkpres:

1 x 3 x 30 kg

1 x 1 x 50 kg

1 x 1 x 65 kg

1 x 1 x 80 kg

1 x 1 x 90 kg

1 x 1 x 92,5 kg

1 x 1 x 95 kg

1 x 1 x 97,5 kg(Missed)

Paused DB Press:

2 x 6 x 26 kg

DB Rows:

2 x 5 x 32 kg

Donkey Calf raise:

1 x 18 x 140 kg

1 x 18 x 155 kg

J.M Press:

2 x 6 x 45 kg

EZ-bar curl:

2 x 8 x 37,5-40 kg(Antager at stangen vejer 12,5 kg)

1 x 20 x 20 kg (Påmp set! :lookaround: )

Side Laterals:

2 x 6 x 8 kg

Det kørte ganske godt i dag, havde regnet med 2,5-5 kg i min ME-øvelse men fik 10 kg, så det var bare for lækkert. Resten kørte også godt, fik lidt flere kg på i læg+biceps. Min indre bodybuilder er virkelig kommet frem her på det sidste, så jeg regner med at indlægge fast læg og biceps træning hver tirsdag og fredag.

En fortrinlig træningsdag i dag :cool:

Link to comment
Share on other sites

Jo tak guttere... :)

Joh, mit almindelig max i bp er 82,5 kg, men mon ikke det ændrer sig lidt når jeg tester her i næste uge. :cool:

Det hænger nok også sammen med at jeg har justeret min tricepstræningsfrekvens, således at jeg træner triceps to gange om gange af 3-4 sæt enten J.M Press eller closegrip bp, alt afhængig af hvilken ME-øvelse som anvendes i samme uge. Jeg har dog fået en styrkestigning i paused DB press også for et par uger siden, så det ser ud som om at mit bænkpres rykker denne gang når der testes... :devil:

Link to comment
Share on other sites

19/5-2002:

Startede kl. 13.15, sluttede kl. 14.30.

Dagens arbejde:

Squat(DE):

1 x 2 x 50 kg

12 x 2 x 90 kg

Dødløft(DE):

1 x 1 x 50 kg

15 x 1 x 85 kg

Goodmornings:

2 x 6 x 75 kg

Weighted situps:

2 x 6 med 5 kg

DB Sidebend:

2 x 6 x 42 kg

Og endnu et slag imod maskinerne...

Lying legcurls:

1 x 10 x hele stakken(80 kg) *prut* :blush: hvilket gjorde at jeg stoppede, kunne nok have klaret 15 rep i alt.

*BOOOM* Squat og dødløft kørte bare rigtig eksplosivt, specielt dødløft, hvor jeg var ved at lette fra jorden af hver gang. :devil: Resten er der ikke så meget at bemærke til. Nu ser jeg blot frem til på onsdag, hvor jeg tester rigtig squat. Det bliver stort... :king:

En fortrinlig træningsdag i dag :)

Link to comment
Share on other sites

Har været forhindret i at komme på MOL, så der bliver lige skudt et par hurtige logs af...

21/5-2002:

Startede kl. 12.30, sluttede kl. 13.40.

Dagens arbejde:

Bænkpres(DE):

1 x 3 x 30 kg

8 x 3 x 57,5 kg

2 x 1 x 65 kg

DB Skulderpres:

2 x 6 x 22 kg

DB Rows:

3 x 5 x 34 kg

DB Shrugs:

2 x 5 x 42 kg

Donkey Calf raise:

2 x 10 x 160 kg

EZ-barl curl:

2 x 6 x 37,5 kg

1 x 12 x 32,5 kg

Og lidt cablecurls, men jeg ventede på min makker...

Ikke så meget at bemærke, god fart i bænkpres, og ellers en stille og rolig dag, ser frem til i morgen og fredag... :devil:

En overgennemsnitlig træningsdag i dag :)

Link to comment
Share on other sites

b]22/5-2002:

Startede kl. 12.30, sluttede kl. 13.30.

Dagens arbejde:

Squat(ME):

1 x 3 x 40 kg

1 x 3 x 80 kg

1 x 1 x 110 kg

1 x 1 x 135 kg

1 x 1 x 155 kg

1 x 1 x 170 kg (Missed) :(

1 x 1 x 160 kg (Missed) :(

Zercher squat:

2 x 6 x 60 kg

Back raises:

2 x 8 med 15 kg

Øv øv øv, det gik slet ikke som forventet. Jeg fik 15 kg, men sigtede efter 30 kg, nogetnær en stor skuffelse, specietl når der er gået 10 uger siden sidste test. På den anden side, så går det langsommere og langsommere med fremgang, desto flere kg man løfter. Set i backspejlet er der en del ting, som ikke har været optimalt, kost og eksamensstress, skal op i morgen, og så en hel stress omkring denne dag, skulle få det passet ind i et travlt skema idag.

Uanset hvad, så er jeg glad for fremgang, og jeg er langtfra slået endnu. Jeg vender frygtelig tilbage... :asthanos:

Nå ja, fik taget lidt billeder, ligger dem snart ud på en hjemmeside, til glæde for jer andre ;)

En lidt undergennmsnitlig træningsdag :bored:

Link to comment
Share on other sites

hey XAX

tillykke med fremgangen! det er sgu da ok at stige 15 kilo i squat på 10 uger! jeg kender da en del der ville sælge deres mor for en pose hamsterguf, hvis de kunne stige 15 kilo i squat på selvsamme tid.

op med humøret, du er jo godt på vej mod de 200 kilo...i'll race ya...hehe

Link to comment
Share on other sites

Op med humøret XAX, 155 kg er kanon flot, og en 15 kgs stigning på 10 uger er også godt. Husk på, at hvis du stiller op til stævne på et tidspunkt, så er det jo med udstyr på, og så er de 200 kg nok hjemme ;)

Link to comment
Share on other sites

Tíllykke med de 15 kilos fremgang, hvilket jeg synes er et kanon progress. Det er jo et stykke tid siden du startede med styrkeløft, hvor fremgangen i begyndelsen var enorm, som jeg også oplevede. Men nu er det snart et halvt år siden for mit vedkommende og reserverne er ved at være brugt op. Nu begynder det at gå langsomt. Hvis du ville forøge med 15 kg for hver 10. uge, så ville du jo lægge 50 kg til om året, det er jo urealistisk. Efter et par år ville du nå Kyneb. :biggrin2:

Jeg har kigget din log grundigt igennem og bemærket, at du ikke har ret mange ME squat løft, faktisk kun front squat og så dødløft og en goodmorning for resten. Uden at foregive, at jeg er en stor WSB-guru, så tror jeg du vil have mere gavn af at smække nogle box squats og arch back goodmornings ind på dine ME dage, hvis du ønsker at forbedre din squat. Efter TJs anbefaling er det hvad jeg har gjort.

...ikke sagt at du ikke har forbedret dig :).

Link to comment
Share on other sites

24/5-2002:

Startede kl. 12.40, sluttede kl. 14.10

Dagens arbejde:

Bænkpres(ME):

1 x 4 x 20 kg

1 x 4 x 40 kg

1 x 1 x 60 kg

1 x 1 x 77 kg

1 x 1 x 83,75 kg (Skævt fordeling, pis! :( )

1 x 1 x 93,75 kg(Failed, og endnu  en gang skæv vægtfordeling)

1 x 1 x 90 kg

Dødløft(ME):

1 x 3 x 70 kg

1 x 1 x 110 kg

1 x 1 x 125 kg

1 x 1 x 145 kg

1 x 1 x 160 kg

1 x 1 x 170 kg

1 x 1 x 180 kg :devil2:

Nu var den første eksamen overstået, og skulle der lige drikkes lidt i går, ret god optakt til et par maxløft i dag. Bænkpres var lidt noget bæ, vi fjollede for meget rundt, og der blev hele 2 gang sæt skæv vægt på, altså mere i den ene side. 90 kg er tilfredsstillende, dog lidt skuffet alligevel. :(

Så blev det tid til dødløft, og her skete der virkelig ting og sager. :0 180 kg er ydersttilfredsstillende, mere end jeg havde forventet. Denne nye rekord har overbevist mig om at den dårlig fremgang i squat og bænkpres må skyldtes at mit program på visse punkt ikke har fungeret ordentlig, og det må jeg så have rettet op på...

En ret tilfredstillende træningsdag i dag alligevel... :)

Link to comment
Share on other sites

Skæv fordeling i bænkpres!! He He, det har jeg sgu prøvet før uden at man kunne mærke det med det samme og vægten er blevet udligtnet med det samme :)

Kanon fremgang i dødløft! Mange gange tillykke med det! Det kan du ihvertfald ikke være utilfreds med på nogen måde!

Nu begynder din tre-kamp rigtigt at ligne noget :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share