XAX


Henning Friis
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

31/8-2002:

Startede kl. 13.45, sluttede kl. 15.30

Dagens arbejde:

Dødløft fra skive:

8 x 2 x 127,5 kg

Stårende skulderpres

4 x 5-4 x 26 kg

Rack pulls

6 x 1 x 170 kg

Decline weighted situps:

3 x 5 med 18 kg

En hård dag i dag, lænden er ved at være godt stegt efterhånden, dog intet nyt i dette. Mit greb er ved at blive lidt bedre, kan jeg mærke. Mit skulderpres var en tydelig indikator på at kroppen ikke har så meget overskud på et Sheiko program.

En hård men ok træningsdag i dag :devil:

Link to comment
Share on other sites

2/8-2002:

Startede kl. 14.30, sluttede kl. 16.25

Dagens arbejde:

Squat:

5 x 3 x 120 kg

Bænkpres:

6 x 2 x 75 kg

Squat:

5 x 5 x 105 kg

Squat walkouts:

2 x 160 kg x 10-15 sek.

DB Press:

2 x 8-6 x 26 kg

Ah ja første dag i vores nye center, men mere om det senere...

Det hele kørte godt i dag, specielt den første runde squat og bænkpres, hvor bænken nærmest blev kørt som CAT-træning. Anden runde squat var ok, dog er jeg ikke så glad for +3 rep sæt, det er jo nærmest bodybuildertræning :tongue: Jeg stødte også på min fætter, og resultatet var at jeg ikke kunne tage mig sammen til at træne andet end lidt DB Press til sidst fordi vi lige skulle sludre lidt.

Og ja, som lovet lidt mere om vores(mit) indtryk af vores nye center. Det startede godt(dårligt) da vi skulle melde os ind igår, hvor vi lige regnede med at vi måtte gå lidt rundt i centeret for at kigge på sagerne. Det måtte vi så ikke, ifølge den popsmarte instruktør i skranken, som lignede en som kun trænede biceps, men vi meldte os som sagt ind alligevel... <_<

Selve centeret er ganske imponerende, tonsvis af skiver og stænger, og gode styrkestænger med ordentlige riller. Jeg tror aldrig i mit liv at jeg har set så mange maskiner på et steder, ej hellere nogen som jeg ærligt talt ikke vidste hvad skulle bruges til. Der manglede også et decideret squatrack, lidt ærgeligt :( men til gengæld var der også mulighed for at smide med vægten, samt et hav af div. stænger, herunder nogen som kan bruges til at lave barbell hammercurls med. Derudover var der også 80 kg's håndvægte, ganske imponerende men ikke så vanvittige tunge igen. B)

Derudover så jeg massere af mennesker, som lavede alle de store øvelser, endda øvelser som goodmornings og frontsquat med cleangreb, noget jeg aldrig har set i FHS, lige bortset fra MOLboere.

Generelt er jeg meget tilfreds med mit nye center, gode bade og toiletfaciliter, ja, det får nærmest FHS til at ligne et provinscenter ved siden af på stort alle punkter. Selvom det er dobbelt så dyrt, så er det efter min mening ALLE pengene værd og mere end det.

En rigtig fed træningsdag i dag :kickass:

Link to comment
Share on other sites

Sig mig, var der ikke et squatrack nede i benafdelingen? Altså, ved siden af benpresmaskinerne, ikke oppe i styrkeløftafdelingen.

Det måtte vi så ikke, ifølge den popsmarte instruktør i skranken, som lignede en som kun trænede biceps

Ja, OBBC er materielt et udemærket center, men folk er altså lidt mærkelige deroppe, synes jeg :alien:

Link to comment
Share on other sites

Sig mig, var der ikke et squatrack nede i benafdelingen? Altså, ved siden af benpresmaskinerne, ikke oppe i styrkeløftafdelingen.

Der er ikke et squatrack som i FHS, men kun såkaldte squatstativer. På den anden side så er det den samme situation til stævner også, så det gælder bare om at have et spottere parat når der skal maxes.

Forresten, hvordan går det med at få CCS meldt ind i DSF?

Link to comment
Share on other sites

tillykke med medlems skabet i obbc

så er der jo ingen undskyldning for ikke at få jer skrevet på licens listen.

i skal jo være der på 3 måneder inden i kan stille op til stævne.

en ide var måske at træne frem til dm b/c i febuar.

et rigtigt godt begynder stævne.

i kan maile kontoret på [email protected] for at få tilsendt de erklæringet i skal skrive under på.

Link to comment
Share on other sites

Ahh, det var bare stativer... Det havde jeg glemt. Nå, men du har jo en kæmpe possé, der kan spotte når du maxer (æv-bæv, CCS har et rigtigt squatrack) :tongue:

Jeg har dog ikke hørt noget nyt om tilmelding, men sidst var de stadig positive (der sker ikke så meget, da de er ved at ændre deres PC-systemer og har travlt med det).

->jfk; Er det der b/c stævne kun for mænd? Det har jeg fornemmelsen af, så jeg skal vel bare dukke op i april til dame-DM eller noget andet??

Link to comment
Share on other sites

4/8-2002:

Startede kl. 12.25, sluttede kl. ???

Dagens arbejde:

Dødløft:

5 x 2 x 155 kg

Bænkpres:

2 x 2 x 75 kg

2 x 1 x 80 kg

2 x 2 x 75 kg

Dødløft til knæ:

5 x 4 x 135 kg

Hyperextended crunch

3 x 6-8 med 10 kg

Rear Delt maskine: :bblush:

2 x 8 x 20-30 kg

BB Hammercurls: :bblush:

2 x 8-6 x 20 kg + stang

Dødløft og bænkpres føltes pænt tungt i dag. Vi fik også fingrene i rigtig styrkestang i dag med nogle ordentlig riller i, hvilket er klart bedre end alle de andre tivolistænger jeg tidligere har måtte nøjes med i FHS. Der gik også en del tid i dag til sidst med at udforske mit center :lol: (Møgstort i forhold til mit gamle center) , hvilket resulterede i lidt maskintræning og lidt træning af guns også. :bblush:

En god men tung træningsdag i dag :angel:

Link to comment
Share on other sites

Jarvig> det er ikke noget at spøge med. Vi ved allesammen godt at RIGTIGE MÆND, ikke laver cardio. Og når vi laver det, så kalder vi det bare at cykle en tur ned i byen eller gå en tur. Cardio er et tøseudtryk :lol:

Thomas

Det er lige som med politikerne.....

Når skatten er for høj, så kalder de det bare noget andet så det ikke går ind under skatteloftet på 69 %

F.eks miljø-afgift, bil-afgift, moms, ATP, Arbejds-markeds-bedrag, O.S.V

Link to comment
Share on other sites

Ahr Mili... sur røv... jeg troede at du var midt i en uddannelse?

Er du ikke bange for at det kommer til at koste på toppen af løftene hvis du skal til at under 90kg?

Jeg tror også godt at vi kan regne med herkules, men han ligger jo og roder helt nede i 75kg klassen.

- Rod

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share