Blackmoore


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

Så forresten Comrade Sheiko gå og sætte små sedler på alle kabelmaskinerne "Virker ikke... i uorden..brug squatrack" skrevet med grimme, halvt kyrilliske bogstaver. Han er altså ikke til at have med nogen steder for tiden!

Elsker altså den måde du får inddraget Comrade Sheiko på som en person, total griner der :lol: :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 984
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

det ved jeg sgu ikke Arne.. sidste jeg så efter stod han ovre og prøvede at gemme sig som en stueplante for at se hvad jeg skrev på MOL... men hvor mange stueplanter på 130 kg med pelshue der nynner "Internationale" kender I måske??

jeg har ikke helt bestemt hvad der skal være efter sheiko, men jeg kunne godt tænke mig noget der for en periode havde løft med lidt tungere procenter, bare af og til. Og så overvejer jeg at smide noget træning med højere reps ind for mine små tynde skodben

Link to comment
Share on other sites

sidste pjattedag

Dødløft

5*90 kg, 5*120 kg, 2*3*150 kg, 1*160 kg

Sidebends: 10*30 kg, 6*40 kg

scrugs: 2*10*30 kg

Explosive chins 4*2*2

Military press 3*6*50kg

DB biceps curls

2*10*17,5 kg, 10*20 kg, 4*22,5 kg, 15*12,5 kg, 10*15 kg

(jaja, det er legedag, så må man gode)

Fra mandag er det alvor igen..det bliver godt

jeg kender det godt BM - de der småløft der er gode nok til at restituerer på men så skal man til at ha hår på brystet igen :blink: :retard: :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Et forsinket tillykke herfra :4oops: :hippy: :band: :partycrowd:

og det her:

Så forresten Comrade Sheiko gå og sætte små sedler på alle kabelmaskinerne "Virker ikke... i uorden..brug squatrack" skrevet med grimme, halvt kyrilliske bogstaver. Han er altså ikke til at have med nogen steder for tiden!

LOOOL :lol:

Link to comment
Share on other sites

dagens sheiko.

Comrade sheiko havde gået og mobbet mig hele dagen i går så jeg var godt tændt..og så var jeg kommet til at spise alt for mange spareribs og softice i går så træning..det var bare lækkert :) havde igen den følelse af bare at ville det!

Dødløft til knæene:

4*92, 4*110, 2*4*130 4*4*140

så var man ligesom varmet op

Bænk:

6*67,5 5*80 2*4*95 2*3*102,5 2*2*107,5 (det tunge sæt med god pause på æ patværtk) 2*3*102,5 4*95 5*90 6*80 7*75 8*67,5

Følte mig lidt brugt i de første sæt, men så kom der power på.

Incline DB presses

jeg gad ikke 5*10 idag, så jeg lavede noget lidt mere cowboy

2*10*35kg 8*37,5 kg, 6*40kg ( Uh baby :devil: )

Dødløft fra Bokse (2 skiver)

5*110, 2*5*130, 3*4*147,5kg

Da jeg så skulle til sidste sæt med 147,5 mente Comrade Boris at jeg havde ALT for meget fart på til et tungt sæt, så han smed en skive til på...

4*160 kg Og det kørte godt. Jeg var nervøs for at Sheiko ikke gav nok i død, men alle de her goodmornings har godtnok styrket min lænd.

Abs:

DB sidebends

2*6*42,5 kg

saxon sidebends 8*7 kg (det er en brutal øvelse)

prøvede Dragon Flags..det er sgu da hårdt!!

Og så et par øvelser med vægt på jeg lærte af en af atletik knægtene dernede..den tog godt ved

Craw..mange tak!!

TJ.. der kommer en PM :)

Link to comment
Share on other sites

Dagens sheiko..

jeg var bare ikke klar idag... havde sovet for lidt og for dårligt og havde drukket alt for meget kaffe aftenen før så jeg var også godt dehydreret da jeg vågnede. Skidt start på en gang sheiko! Men, med det store brød til Boris i huset får man ikke lov til at slippe, så jeg slæbte mig op i centeret og tog fat. Min makker kunne ikke kommeidag så det var bare mig og Comrade Sheiko.

Bænk

5r@67,5 kg

4r@80kg

2s*3r@95kg

2s*2r@107,5kg

2s*2r@110 kg

2r@115kg

(Øgede lidt selv tilsidst for at få lidt mere modstand..bænk som altid god)

Måtte vente lidt på squat da der stod to gutter og kørte curls med en eleiko stang og et par umådeligt små skiver på... med masser af forced reps. Boris ville ordne dem med sin Tokarev, men jeg fik ham talt fra det.

Frontsquat:

2s*5r@50kg

5r@57,5 kg

2s*5r@67,5kg

var helt flad så kørte singles i stedet for reps:

4s*1r@80kg

so far lorte lorte squat, men så hev Boris mig hen til stangen, smækkede lidt vægt på og sparkede mig igang og ud af min søvngængeragtige trance

3r@90 kg

stadig, den dårligste squat workout so far længe

Bænk, del II:

6r@67,5kg

2s*6r@80kg

4s*6r@87,5kg

Cable crossovers (ved godt det er en skidt øvelse, men jeg ville have en brystøvelse der ikke var press og min skulder kan ikke lide flies)

15r@20kg

10r@30kg

5r@35kg

5r@40kg

Goodmornings:

Jeg har fundet af at jeg har bukket for meget i knæene i goodmornings og fjernet stress fra mine hamsterings. Det giver god rypower men hjælper ikke på det svage punkt der er mine baglår, så jeg satte vægt og tempo helt ned og gik efter en god stretch i baglåret

4s*5r@50kg

5r@60kg

Kunne mærkes helt vildt!

DB Biceps curls (for the fun of it)

10r@17,5kg

2s*5r@22,5kg

Og det var så det..ikke den bedste dag, men ikke alle dage kan være fantom dage..Nu står den på Springsteen og E street band i morgen, jubiiiiii!!

Forresten, ville gerne køre løb og powerwalk for tiden, men har en lille skade i venstre fod, som bare ikke MÅ blive værre inden jeg skal til Norge så jeg skåner den lidt.

Link to comment
Share on other sites

Måtte vente lidt på squat da der stod to gutter og kørte curls med en eleiko stang og et par umådeligt små skiver på... med masser af forced reps. Boris ville ordne dem med sin Tokarev, men jeg fik ham talt fra det.

Et godt trick, spørg hvor meget de mangler, og sæt dig ned LIGE bag ved dem og >>STIR<< på dem mens de køre deres sæt/venter, meget ubehageligt når folk gør det, og de bliver sikkert hurtigere færdige en ellers.

Er selvfølgeligt et halvbeskidt kneb, men folk der curler i squat racken har alligevel ingen rettigheder :lol:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fundet af at jeg har bukket for meget i knæene i goodmornings og fjernet stress fra mine hamsterings. Det giver god rypower men hjælper ikke på det svage punkt der er mine baglår, så jeg satte vægt og tempo helt ned og gik efter en god stretch i baglåret

Jeg har overvejet goodmorning som haseøvelse, men tror at den større ROM som leg-curls har, bidrager til en hasemuskulatur som har bedre overførsel til at hjælpe min opadflyvende hofte i dødløft til at blive lidt længere nede.

Link to comment
Share on other sites

Hrmm..Watts.. måske er det noget der, det skal jeg lige tænke over. Hvis jeg bukker godt i knæene kan jeg virkelig power igennem i goodmornings, så mine erectors får prygl på den gode måde. Med næsten strakte ben går den mere i haserne, men jeg er svagere og kan ikke gå helt så langt ned.

Måske skal jeg bare til at smide en seriøs gang legcurls ind. Har under alle omstændighedert tænkt mig at køre noget træning specielt fokuseret på mine svage punkter efter sheiko. (hypertrofi i benene, hasemuskulaturen, bunden af dødløft og lat/skulder arbejde for at kompensere for min gode styrke i æ pattøj)

Link to comment
Share on other sites

Sorry for the intrusion.

men - jeg kørte også leg curls i lang tid uden dog at få nogle nævneværdige resultater i haserne - det var først da jeg begyndte at kører stiff legged deads og good mornings der begyndte at ske noget.

i dag kører jeg stort set kun leg curls som tillægsøvelse til stiff legged DL og GM's.

Så eehh....jeg synes da helt klart at du (watts) skulle prøve at flirte med disse øvelser, hvis du da ikke allerede gør det ;)

- cheers

Link to comment
Share on other sites

En helt anden ting..så vidt jeg kan se, med alt den ekstra tid der røg på æ bryllup bliver jeg færdig med Sheiko næste fredag..dvs en dag før MOL træf, så det er nok tvivlsomt om jeg er klar til 3 kamp. jeg vil gerne have nogen PR's hjem efter Russeren,(havde tænkt på ca 5 dage fra sidste sheiko til maxløft, med en enkelt let CAT dag lagt ind) så der skal nok lidt deload til før jeg hamrer igennem. But we'll see.

nexus, jeg vil tænke mere over hase tingen. Måske ville en mulighed være at prøve med stiffed leg deadlifts igen.... længe siden jeg sidst har prøvet dem. Tak for dit indput. Hyggeligt at gå og tænke over træningen :)

Link to comment
Share on other sites

Nexus-> Jeg er også noget skeptisk overfor Leg-curlen, men argumentet med den større ROM har været den bærende årsag til at jeg er begyndt på den. Jeg ved det ikke, men de tanker jeg har gjort mig er at mine quadriceps er styrkemæssigt stærkt overlegne i forhold til haserne, dette betyder at jeg strækker benene og løfter med ryggen når der kommer klodser på. Dette prøver jeg så at imødegå ved øge hasestyrken, så ledes at jeg i et vist omfang kan udligne quads styrke, således at mine ben ikke har samme tendens til at strække ud før at stangen reelt begynder at bevæge sig fra gulvet.

Spørgsmålet er så om goodmornings og stiff-legged dødløft giver en større hasestyrke som er mere anvendelig end Leg-curls. Dette er et godt spørgsmål, men jeg kan forestille mig at hvis man ønsker at det skal overføres til dødløft skal ens skinneben-lårben vinkel (startposition) holdes i den vinkel som man ønsker at udføre sit dødløft fra (startposition).

En ting omkring legcurl er imidlertid sikkert, det afslørede en enorm hasesvaghed. Spørgsmålet er så om leg-curl kan bruges til andet en tester på ens hasestyrke...

Link to comment
Share on other sites

Puha...dagens sheiko var lækker, men først lige noget helt andet...

sikke en koncert i parken i Lørdags!

det sparkede da numse helt ud over det sædvanlige, og jeg syntes Bruce var i en imponerende topform. det var lidt synd at der var så mange blandt publikum der var mere interesserede i fadøl og mobiltelefoner, men for os rigtige fans var det "a blast" lige fra den akkustiske og mørke "Born in the USA" den gyngende "The Rising" til den tordnende slutning med Born to Run, Seven Days to Rock , My City of Ruins ,Land of Hope and Dreams , Dancing in the Dark og Glory Days. Imellem var der sære numre som Point Blank og Take 'Em As They Come som meget sjældent høres live. sangene fra "´The rising" holdt overraskende godt live. Yeps, I'm still a beliver.

Sådan glad men træt kunne jeg gå I sheiko krig i dag

Frontsquat:

5r@50kg, 4r@57,5 2s*3r@67,5kg, 5s*3r@75kg, 3s*2r@80kg

Sættet var tungt i dag, manglede power i benene

Bænk:

5r@67,5kg, 4r@80kg, 2s*3r@95kg 4s*3r@107,5 kg 5r@107,5 kg

Bænk var sweeeeet. gav mig bare lidt ekstra i sidste sæt uden at være det mindste presset.

Incline DB presses

15r@22,5 kg 12r@27,5kg 10r@32,5kg 8r@37,5kg 4r@42,5kg

forrygende power her. Kan jo snart køre reps med 45 kg..efter bænk!

Dips

5s*8r

Lidt guns mens vi ventede på racket blev klar igen:

DB curls

8r@22,5 kg

Frontsquat:

5r@50kg, 4r@57,5kg, 2s*3r@67,5kg 3s*2r@75kg 2r@85 kg

gav mig lidt ekstra til sidst da 2 omgang squat kørte meget meget bedre...

Good mornings

2s*5r@50 kg 5r@60kg, 2*5r@70kg

2 første sæt med meget strakte ben så det mest gik i hamsterings 3 sidste med mere bøjede knæ så de gik tungere i ryggen.

træningen startede lidt lamt, men så kom der godtnok smæk på drengen!

Link to comment
Share on other sites

Hvordan har du med alle de reps i de forskellige øvelser?

-jeg blev ihvertfald godt syret i triceps på de dage hvor repsne i bænk kom op ved 60-80 selvom vægtene er relativt lette <_<

jeg har lige afsluttet min cycle eller hvad man kalder det :dontgetit: , og er ret spændt på hvad det har givet.. har du nogle eksempler på nogle der har kørt det og hvad de har fået ud af det? :confused2:

Er spændt på at se hvor meget du får ud af det :idea:

gi gas med sheiko vennen... :devil:

Edited by JohnJohn
Link to comment
Share on other sites

Alle de reps??? jeg er da sjældent over 5 reps i de 3 store :)

Min work capacity er i hvert tilfælde blevet ret god nu her. De lange workouts føles ikke så slemme mere.

Hvad det giver..meget forskelligt, I Guess. Prøv at se Steggers log, han fik vildt meget ud af sin første Sheiko. jeg er selv meget spændt. ved jeg er blevet stærkere i bryst, men ved også at min sidste bænk max var en fantom dag. jeg skal virkelig være på toppen for at slå den. frontsquat er ny, men styrken kommer godt der. Dødløft..jeg er god for de 200 hvis jeg bare får den ******* vægt lettet :) :) :) har en bedre ide når jeg har kørt tung dødløft i morgen. Min lænd er blevet styrket af alle de goodmornings jeg har hamret af, men er stadig bekymret over bundstyrken. Skal virkelig være psyko når der dødløftes.

Planen er..sidste sheiko Fredag. MOL træf lørdag (giver forhåbentligt en god del inspiration og hjælp til teknikken) en let CAT workout mandag og så Max. test Onsdag...

Link to comment
Share on other sites

Skal virkelig være psyko når der dødløftes.

Det er det der gør det så fedt at makse i dødløft :devil::4whip:

Det er så meget et mental ting om vægten kommer op eller blot bliver liggende på gulvet og griner af én :blink:

Shiekoen har hjulpet mig rigtigt meget i dødløft hver gang jeg har kørt den, så der skal nok være til en ny Maks :devil:

Link to comment
Share on other sites

Havde svært ved at sove i går, men så holdt Comrade Boris op med at sidde og se Discovery og kom ind og fortalte en godnathistorie..den hed: Guldlok og de 3 Tom Platz kloner.

Men dagens træning:

TUNG sheiko i dag.

Bænk

5r@67,5kg

4r@90kg

2s*3r@95kg

2s*3r@107,5 kg

2s*2r@115kg

2r@120kg

God power hele vejen igennem. Doublen med 120 var med godt overskud. Kørte det sidste sæt af de 115 med pause på brystet.

Dødløft:

10r@50kg

4r@92,5kg

2s*3r@130kg

2s*3r@147,5kg

2s*2r@157,5kg

Og så tog fanden ved mig

3r@160 kg

God massiv power. Lidt tung i bunden, men lækkert

Bænk:

5r@75kg

5r@90kg

4s*4r@102,5 kg

Lidt træt i skulder og bryst tilsidst

Kunne ikke køre lounges da jeg slog storetåen ret så meget evd et tåbeligt styrt i går. Kan ikke mærkes i dødløft, men når jeg trådte frem for at lave lounges var det helt klart no-no!

DB sidebends

8r@40kg

Mave dræberen (ligger på ryggen på en bænk med benene strakt ude over..man lægger så en skive ud på skinnebenene, mens skinnebenene hele tiden holdes vandrette trækkes knæene så langt på imod brystet som muligt og så ud til strakt igen)

10r@15kg

DB curls

5r@22,5kg

6r@22,5kg

4r@25kg

leg curls

2s*10r@20kg

8r@25kg

8r@30kg

7r@35kg

Kick ass Sheiko i Dag... han stod også og smilede venligt mens han nynnede "Internationale"

Link to comment
Share on other sites

MOL træf...

det var sjovt :)

det var spændende endelig at møde en masse af de folk man har skrevet sammen med og have en sjov og tuing dag. jeg var selv mest spotter, men der blev da lidt sjov løft ud af det.

Vægtløftning:

post-5-1056233444.jpg

MVP som supervægtløfter og mig som wannabee "se hvor mange syrede måder man kan lave military press med dårlige benstillinger"..men det var hamrende sjovt og faktisk ret svært

Jeg prøvede at bænke med kæder sammen med Krea for første gang. det var en oplevelse. At hamre vægten fra brystet og så bliver den bare tungere og tungere.... Endte med en single med 147 kg i toppen. TUNGT!

Kørte lidt dødløft, mest for at se hvordan formen er inden max i næste uge

kørte nogen trippels med 160 kg, og en god single med 170 og 180 kg uden at være presset...det var egentlig ok.

Fik Jast, den store bænker, til at se på min bænk og han ser de samme svagheder som jeg selv ser (ingen undskyldninger der) nemlig at mit greb er for dumt ( holder vægten for langt "ude i hånden" ) og at jeg skal bruge mine ben mere i mit opspænd. Men så ved man da hvor der kan arbejdes.

Og så blev der spottet..set Body Fitness og slanke unge mænd der smed trøjen. (Crawdaddy er altså imponerende!!)

der var så mange imponerende løft at det er svært at huske det hele, men mon ikke Supertoria's dødløft vil blive husket (ude af denne verden power)... eller MVP's powerchins... eller Baadi's turbosquat..eller Craw's tunge bænk... eller Rommels fighter-dødøft.. eller Watt's ude af denne verden PR i dødløft..eller Da-danes 3*PR i død...eller Angels dips..eller..eller..eller...

Simpelthen en fantastisk dag.

Tak til Morten, Armne og alle de andre der havde gjort det her muligt

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share