Blackmoore


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

Tusind tak .. Jeg glæder mig helt vildt!

Ingen tid til træning idag, skal liige ha ordnet et telt til, og sat noget lys op..og ordnet nogen øl og en gril og.... :)

Næste træning bliver desværre først Tirsdag, men jeg har prøvet at holde lidt form med lidt renegade deadlifts med en sten, lidt overhead presses med kævler og eksplosive pushups. Ikke sheiko, but it will have to do....

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 984
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Okay... back for good

Først lidt om min verden nu og så mere om Comrade Sheiko!!!

ja, så blev jeg gift med den dejligste pige i verden! Det var lækkert. Vi havde ret travlt optil, da min "pap-far" der ellers er stærk som en bjørn, havde smadret ryggen og ikke kan løfte noget tungere end en litter mælk. Så vi havde lidt mere travlt med at sætte telte og borde og alt den slags op. Det blev presset, men vi blev klar, og lørdag var vejret perfekt, teltene stod med den smukke bøgskov i baggrunden, mad og drikke var klar og så rullede vi...

Jeg kørte over til forloveren, min gode kammerat de sidste 13 år, og så ventede vi. Jeg var relativt skarp, men da jeg sad i kirken savnede jeg godtnok min kalkpose..snak om svedige hænder. jeg kunne ikke have holdt 5 kg, så meget drypede de..

Så brølede orglet og der kom hun ind. Nøj hvor var hun smuk! det var helt vildt! Det var underligt,s elv om man har kendt hinanden længe var det stadigvæk som at blive ramt af en mur at se hende i den smukke og helt enkle kjole. Præsten var rigtig god, han er min Onkel så han kender os godt, og han gjorde det både humoristisk og alvorligt! Og så kørte det hele bare i en rus af romantik og lykke.

Det blev en rigtig fest. Folk åd grillet kød, fik masser af øl og vin og der blev danset og lavet sjov hele natten! Det var lige som vi havde håbet på og vi var endda meget glade!

Det triste kom så mandag morgen da jeg afleverede min hustru i lufthavnen så kun kunne tage til udlandet og arbejde en måned..fedt job hun ikke kan sge nej til.. men svært at skilles efter at have været gift 36 timer :( Men det er stadig det hele værd, og det gør slet ikke ondt at blive gift, tværtimod!!!!

Mit liv ud over det:

Er stadig arbejdsløs..nye afslag kommer jævnligt, men efter en down periode hart jeg genvundet troen på det, og er virkelig klar på at "go get it" brænder for det igen, big time, og humøret er rigtigt højt igen, efter et forår der ikke altid var helt i top.

træning...

Hårdt at komme igang igen. En uge hos min mor er ikke godt for mig. Min mor mener vist at Lurpak er det vigtigeste krydderi, så det er fed bondekost. Lækkert, men går ikke til en der er vandt til, mht appetitten, at halvdelen er grøntsager! Har også sovet alt for lidt på det sidste, men det kommer nok igen. Motivationen, the fire, er der til gengæld. Jeg VIL det virkelig nu her....

Dagens træning:

Dødløft fra knæene:

4*92,5 kg, 2*4*110kg, 4*4*130kg (gik godt i ryggen)

Bænk:

5*67,5 kg, 2*5*80kg, 5*4*95 kg

så tog jeg et par singles for at se hvordan hvordan farten er i de tungere løft.

1*120 kg (trough the roof)

1*125 kg ( vild fart)

1*127,5 kg (fik den sænket skidt, mistede forspændingen i højre lat , så den blev fightet op istedet for at smide den op)

men når jeg med et dårligt løft kan få 127,5 kg på efter at have kørt bænkprogramet... efter en uges dårlig søvn og kost, på en skidt dag,så lurer der noget lækkert når jeg er klar igen!!!

dødløft

4*92,5 kg

4*110 kg

2*3*130 kg

5*3*140 kg (første sæt tungt, resten gode)

leg curls (ved godt det er en tøseøvelse, men den går godt i mine haser, der er mit svage punkt i benene for tiden)

2*8*20 kg

2*8*25 kg

2*5*30 kg

One arm DB rows (ikke med i programmet , men ens lats skal også have noget)

10*30kg,3*6*45 kg (easy!)

Good to be back...

Link to comment
Share on other sites

Vi var SÅ heldige med vejret.. smuk sommernat med fakler over det hele og helt stjerneklart, og så med god gang iden med både DJ og livemusik, og en kammerat der kan blæse ild.. Lige det jeg har drømt om længe!

Link to comment
Share on other sites

en af den slags morgener..Kom for sent op..cyklen var flad... æv --æv..

Overvejede at droppe træning, da det begyndte at blive svært at nå, men så stod han der igen..Comrade Boris: han lagde sin enorme hånd på min skulder og sagde "Der findes 2 slags mennesker, dem der laver undskyldninger for ikke at træne og dem der laver undskyldningerfor at komme til at træne..hvem tror du selv har det bedste dødløft??"

Så var der ikke meget at gøre, kom op i AUS og skyndte mig igang, og nåede også Sheiko på under 2 timer i dag, ved at skrære i pauserne (det det altså ikke mindre hårdt!!)

Frontsquat (kørte godt idag!)

4*50, 4*57,5 kg, 2*3*67,5 kg, 6*3*72,5 kg

Bænk:

6*67,5 kg, 5*80kg, 2*4*95 kg, 2*3*102,5 kg, 2*2*107,5 kg, 4*102,5 kg, 5*95kg, 6*80kg, 7*67,5kg

farten var god, men var lidt træt i æ patværk!

Incline DB presses

5*10*32,5 kg

triceps pushdowns (burde have kørt close grips eller french press men jeg var ret så smadret efter bænk og incline, så...)

5*10*70kg

Frontsquat:

3*52,5kg, 3*62,5kg, 4*2*72,5kg

Goodmornings:

2*5*60 kg

3*5*65kg

hæderlig workout. var så sulten tilsidst det trodsede en hver beskrivelse!!!!!

....

derudover, savner min kone af H til, men hver dag der går bringer hjemkomsten lidt tættere på....

Link to comment
Share on other sites

men så stod han der igen..Comrade Boris: han lagde sin enorme hånd på min skulder og sagde "Der findes 2 slags mennesker, dem der laver undskyldninger for ikke at træne og dem der laver undskyldningerfor at komme til at træne..hvem tror du selv har det bedste dødløft??"

Som du dog kan beskrive det... :lol:

Link to comment
Share on other sites

Et rigtigt stort og ret forsinket tillykke fra mig også.

Hehe det med russeren og rødbedesuppe, det minder sq om mit kollegiekøkken! Vi har en ukrainer boende, og han lever sq af rødbeder, rødkål og mærkelige grøntsagssupper, tror dog ikke han er så skarp i en Sheiko...

Link to comment
Share on other sites

dagens sheiko:

det var en hård dag idag, men jeg var supermotiveret og angreb den head on!!!! jeg har virkelig den her følelse af at "ville" det nu her, og med en kæmpe spand protein i køkkenet og en psykorusser på nakken er det nok meget godt.

frontsquat:

5*50, 2*4*57,5. 2*3*67,5. 5*3*75.

God squatting. Fik arbejdet lidt mere med mine knæs vandring, og det hjalp en del.

Bænk

5*67,5 4*80 2*3*95 5*3*107,5

God tung bænk.. de tunge trippens kørte endda rigtigt lækkert, med god teknik og maser af overskud. Tænk at jeg engang havde det utroligt hårdt ved at køre 3*110 en eneste gang...

Incline DB presses

5*10*35 kg 2,5 kg bedre end sidste gang og det kørte endda ret godt, rigtig god brystpower idag

Eksplosive pushups

5*12

frontsquat, del II

5*50, 5*57,5 5*5*67,5

Rigtigt godt sæt

goodmornings

5*50, 5*55, 5*60, 5*65, 5*70

Sidste sæt er noget af det tungeste jeg nogensinde har kørt, men det kørte faktisk rigtig sprødt..lænden er ved at blive stærkere! Bællede en L matilde under træningen og var stadig apokalyptisk sulten bagefter .

Så forresten Comrade Sheiko gå og sætte små sedler på alle kabelmaskinerne "Virker ikke... i uorden..brug squatrack" skrevet med grimme, halvt kyrilliske bogstaver. Han er altså ikke til at have med nogen steder for tiden!

næsten 3 timers sheiko, men god træning!!!

Link to comment
Share on other sites

apokalyptisk sulten

:lol: - priceless

får du aldrig sure opstød med sådan en lite cocao skvulpende rundt nede i maven unde et workout??

jeg har prøve at bælle mathilde på en squat dag - men jeg måtte over til skraldespanden og aflægge rapport.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share