Blackmoore


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

dagens træning...

Dødløft:

10*60 kg, 10*90 kg, 5*120, 5*130, 5*135, 2*5*140. Det kunne mærkes, især fordi lænd og haser var ristede fra sidste gangs træning :) Men jeg skal have nogen flere reps med tunge vægte. Det kan ikke passe jeg han flå 190 op og så ikke kan køre bare lidt reps med vægte over 150...

Bænk

10*60, 10*90kg

singles

4*120 kg

4*122,5 kg

Fik arbejdet mere med min vejrtrækning idag. Har før fyldt lungerne helt før jeg begyndte at sænke stangen, men fik det tips at "suge ind" mens stangen sænkes, for at have den hårdeste spænding i bunden. Føles helt klart som om det hjælper.God power idag!

1*12*90 kg (sjovt at "gå ned" i vægt igen..så føles det som en baby vægt :) )

dips:

4*8

Siddende skulderpress med stang, ex. stegger style

2*12*50 kg. 2*5*60 kg

laterals:

10*12,5 kg

rorary cuff arbejde

Biceps, EXZ bar curls stående

4*4*50 kg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 984
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Lå i min seng i morges og tænkte på jeg heller måtte tage op og tage en gang let træning. Men så blev døren sparket op af en stor mand med pelshue og vodkaånde, som med dårlig russisk accent sagde" time for your Sheiko, comrade". Og han lignede ikke en man skulle sige nej til :D

så..i stedet for en times sjov og ballade blev det over 2 timers knaldhård træning.

generelt har jeg meget strigent holdt 2 min pause mellem sæt, undtagen de helt lette sæt.

Bænk:

1*5*65, 2*4*77,5, 2*3*90, 5*3*97,5

Squat, normal stil:

1*5*70, 2*5*85, 5*5*97,5 ( ændrer den til frontsquat fremover)

Bænk, del II:

1*6*65, 2*6*77,5. 4*6*85 (god fart hele vejen)

Flat dumbell flies 2*10*20 kg.. skulderen er ikke glad for flies, så resten blev droppet til fordel for incline DB presses:

3*10*32,5 kg

Goodmornings

5*5*65 kg

DB side bends:

2*5*37,5 kg

Forrygende workout, og helt absurd sulten bagefter selvok jeg havde tyllet matilde under træningen!!!

Link to comment
Share on other sites

Lå i min seng i morges og tænkte på jeg heller måtte tage op og tage en gang let træning. Men så blev døren sparket op af en stor mand med pelshue og vodkaånde, som med dårlig russisk accent sagde" time for your Sheiko, comrade". Og han lignede ikke en man skulle sige nej til

Jeg kender ham den :devil:

Er du lige begyndt på en cyklus?

Edited by stegger
Link to comment
Share on other sites

dagens træning.

Sov over mig og kom først op da ham den store russer stod og sparkede mig i maven og sagde " 15 minutes to go, comrade..." Så, med en halv kop kaffe og 2 bananer i sækken hastede jeg ned til ze gym. Hård start på en hård gang træning. Hvis det her ikke slår mig ihjeld bliver jeg helt klart stærkere :)

Dødløft

5*92,5 kg

2*5*110 kg

2*4*130 kg

4*3*140 kg

Incline bænk

4*60, 4*70, 4*80, 3*4*90kg

Dips 5*5

Dødløft hvor vægten er hævet (oppe på et par skiver)

5*92,5 kg

2*5*110 kg

2*4*130 kg

4*3*147,5 kg

Så var der altså ikke meget tilbage i ryggen. De sidste 2 sæt var ren tortur, men de blev presset op af et par rystende lår :)

lounges med 17,5 kg håndvægte (jeg kommer aldrig til at elske den øvelse..aldrig!)

5*5

Abs

4*15 reps

2,5 timer, og jeg havde endda glemt af få Cacaomælk med. Jeg var seriøst bombet tilsidst..big time. men jeg har heldigvis lidt at tære på :w00t::4whip:

Workloaden ER stor, idag 8655 kg dødløft alt i alt :) Men der er hamrende god træning, næste gang skal jeg bare have bedre styr på føden før og under træningen.

Link to comment
Share on other sites

Puha. jeg blev ramt af den grumme æder i går..åd alt der ikke var boltet fast i huset..kylling,tun, mælk, whatever..så meget for selvdiciplin. Tror den sheiko har sparket min apetit gennem loftet. men nu er det tilbage til mere diciplineret fødeindtag:) Ingen grund til at æde det hele på en gang :)

dagens træning:

Bænk med relativt smalt greb:

7*67,5, 6*75, 5*80, 4*87, 2*3*95, 2*2*102,5, 2*3*95, 4*87,5, 6*80, 8*75, 10*67,5.

God power hele vejen igennem, og det var ikke specielt hårdt.

Skulle ha kørt flies, men min skulder er ikke glad for det for tiden. prøvede med cable cross overs i stedret for, men det dropper jeg næste gang og kører noget DB press i stedet for:

cable crossovers 5*10*25 kg (Skodøvelse)

Frontsquat:

5*45, 2*4*55, 2*3*62,5, 5*3*67,5

har sat min max til 90 i programmet, men jeg tror det er for lidt, da de 5*3*67,5 var lidt for nemme. Men jeg kom vildt dybt og de føltes rigtigt godt idag!!!!

French press (skullcrushers)

5*10*40 kg

Både makkeren og jeg var ved at være bombede da vi nærmede os vores sæt goodmornings. Min makker viskede "Skal vi ikke droppe dem". Ordene var knap nok sagt før døren til kælderen gik op med et brag og en iskold vind fra Sibirien, fyldt med fygende sne blæste ind gennem lokalet. Først kunne man kun se de snedækkede filtstøvler og den store pelsjakke, men så kom ansigtet til syne..den store Russer der også plejer at vække os når vi sover over til træning. Han så på os med et strengt men dog lidt trist ansigt: "Comrade...Tovarish... Niet!!!!"

Så var der ikke andet at gøre end at tage de goodmornings :)

Goodmornings:

5*5*60 kg.

God træning. Det hjalp meget jeg havde fået ordentlig morgenmad og havde en L cacaomælk med til træning, det gav en meget bedre energi.jeg er overraskende lidt øm, men jeg kan godt mærke at kropopen bliver brugt big time. det er enegtlig meget lækkert :)

Link to comment
Share on other sites

Både makkeren og jeg var ved at være bombede da vi nærmede os vores sæt goodmornings. Min makker viskede "Skal vi ikke droppe dem". Irdene var knap nok sagt før døren til kælderen gik op med et brag og en iskold vind fra Sibirien, fyldt med fygende sne blæste ind gennem lokalet. Føst kunne man kun se de snedækkede filtstøvler og den store pelsjakke, men så kom ansigtet til syne..den store Russer der også plejer at vække os når vi sover over til træning. Han så på os med et strengt men dog lidt trist ansigt: "Comrade...Tovarish... Niet!!!!"

Så var der ikke andet at gøre end at tage de goodmornings

De er gale de russere :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Hehe.. Du er sgu ikke helt normal, kære Blackmoore ;)

Jeg gad dæleme også godt have sådan en gal russer til at sparke mig i røven når jeg ikke kunne tage mig sammen. hehe..

Hva så, så er der ikke længe der der "bliver" en Mrs. Blackmoore.. Glæder mig til at høre hvordan det gik. Et STORT tillykke herfra i hvert tilfælde.. Er en stor ting i mine øjne!! :bowdown:

Edited by Francis
Link to comment
Share on other sites

avavav.. krop gør ondt..

Polterabend i går.. men med venner som mine var det sgu nræmest træning... tovtrækning, kævlekast, kamp på stokke, farmerwalk, knivkastning, brændehugning på tid med mere. Og så 100000 øls B) Så kan jeg lære det.. Min træningsmakker havde givet mig fri fra Comrade Boris bare en gang (vi skulle ha trænet freag morgen, men han var en del af den skumle plan) ..Vi træner nok igen mandag morgen :)

så, dags diæt: 2 panodiler, 3 l cola, 1 james bond film,4 timers National geographic på fjerneren, 500 gram fritter, 4 ækle fedtede pølser, 1 L kaffe :)

Bryllup næste weekend

Skal lige finde ud af om jeg kan få lidt træning oppe i Terndrup da jeg nok bliver nødt til at tage nordpå et par dage før brylluppet for at hjælpe med at sætte sagerne op :)

Link to comment
Share on other sites

Både makkeren og jeg var ved at være bombede da vi nærmede os vores sæt goodmornings. Min makker viskede "Skal vi ikke droppe dem". Ordene var knap nok sagt før døren til kælderen gik op med et brag og en iskold vind fra Sibirien, fyldt med fygende sne blæste ind gennem lokalet. Først kunne man kun se de snedækkede filtstøvler og den store pelsjakke, men så kom ansigtet til syne..den store Russer der også plejer at vække os når vi sover over til træning. Han så på os med et strengt men dog lidt trist ansigt: "Comrade...Tovarish... Niet!!!!"

Så var der ikke andet at gøre end at tage de goodmornings

Blackmoore > Totalt griner :w00t: Er det ligesom Alfon's usynlige ven :lol:

....eller er i bare szitzofrene :tongue: ...eller HAVDE i haft gang i tobakken, og det var IKKE McBaren der var i piben

Jeg må sq også få mig sådan en jernhård russer som kan dele tudekiks ud og bitch-slappe mig når og stopper efter 3. øvelse når jeg egentligt skulle have kørt 6 øvelser.... KANON

Edited by Ice eye
Link to comment
Share on other sites

kroppen var stadig tum, øm og æv idag, men jeg fik den slæbt ud på årets langsomste og mest ringe løbetur, men det hjalp da med at gøre hele kadaveret lidt mere frisk. Comrade Sheiko forventer min tilstedeværelse i morgen, så jeg må hellere blive klar snart :)

Link to comment
Share on other sites

så, dags diæt: 2 panodiler, 3 l cola, 1 james bond film,4 timers National geographic på fjerneren, 500 gram fritter, 4 ækle fedtede pølser, 1 L kaffe

HEHE, hvor ser den cocktail dog velkendt ud :lol: . Især den med fritter/chips, de er magiske om søndagen!

Link to comment
Share on other sites

dagens sheiko..jeg var stadig "off" I morges, men så kom den store russer og sparkede til mig, mens han råbte "Comrade, you know what we say about Weakness in Russia...it's just Weakness!!" Så måtte jeg jo hellere slæbe den trætte krop op i centeret!

Frontsquat:

5*47,5 kg, 2*4*57,5kg, 2*3*65kg, 5*3*75 kg

jeg har sat min max frontsquat op med 5 kg i regnearket og det hjalp, det føltes mere rigtigt idag!

Bænk

5*67,5kg, 4*80 kg, 2*3*95kg, 6*2*107,5 kg

var lidt balret i armene, men det gik fint da jeg først kom i gang, og de rvar god fart på det hele

Incline db presses

5*10*32,5 kg

Føltes som ren hypertrofi guf

Eksplosive pushups

5*10

frontsquat:

3*52,5 kg. 3*60 kg, 4*3*72,5 kg

de to sidste sæt tog godt ved

Goodmornings:

2*5*60 kg, 3*5*65 kg

jeg kunne tage meget mere her hvis ikke de kom til sidst hvor jeg er så pokkers ristet!!

Okay træning, men jeg kunne godt have været lidt mere opsat, men jeg kom igennem!

Link to comment
Share on other sites

Tak ..

Glæder mig også ret så meget!! Sol, bøgeskov og en ret så lækker brud :D

Dagens træning, so far: Bære stole, sætte telt op.. Håber at kunne komme over i det lokale skod gym i morgen og tæske noget russer...det trænger jeg til!!!

Link to comment
Share on other sites

Tillykke!

Det er herligt når to mennesker beslutter at leve sammen for livet! Det er en herlig dag! Jeg håber i har fået organiseret en masse mennesker til at rende rundt og klare alting så i bare kan læne jer tilbage og nyde hinanden og dagen! Det er den største dag i ens liv…

Og så er der gaver i stride strømme, hihi… ;)

Ha' en RIGTIG god bryllupsdag!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share