Blackmoore


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Jeg er lidt uenig hvad angår at cutte under sheiko!

Fordi ved vægttab bliver man som regel svag, og sheiko er benhårdt og kræver at man er frisk hele tiden, så du løber lidt af en risiko :o

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 984
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja..det sutter røv, men jeg vidste jo nok, at jeg også ville få ze flu en dag :) Er dog ikke monster hårdt ramt, så håber at kunne træne igen Onsdag. Nå, men så står den på The (yrdk) og Godfather triologien på flimmerbassen.

Link to comment
Share on other sites

Stadig slatten uden appetit..bollocks. En tvungen heldags tur til København med offenlige transportmidler hjælper heller ikke lige frem :D Jeg havde håbet jeg kunne træne i morgen, men det er nok utopi. Sigter indtil videre efter Torsdag. SAVNER ze gym!

Link to comment
Share on other sites

Er endelig kommet igang igen efter en dum omgang influenza :)

jeg har desværre måtte tage træningen de næste 3 uger op til revision. Og......Jeg må desværre nok droppe Sheiko nu her :(

Ja, men det er nu af praktiske grunde. Denne uges sygdom skød nemlig den ret delikate tidsplan jeg havde med min makker, der er ret presset med sin forskning lige nu, så hvis det skal passe i tid med ham ,kan vi først gå i gang igen om 3 uger. Og det er sgu sjovest at køre sådan noget sammen med en anden. Så.. desværre, en kortvarig kovending herfra.. Så de næste 3 uger vil byde på noget mere kedelig traditionel træning og så en røvfuld cardio, for at hjælpe på min spæde cutting (har smidt 1-1 1/2 kg), og så forhåbentlig fullblown Sheiko når min makker vender hjem fra sine udlandsfuskerier :)

men jeg tog lige forbi ze gym idag for at se hvor meget paparm jeg var blevet af en uges kummerlighed

Bænk

3*5*90 kg

2*3*110 kg (hey, de kørte sgu da meget godt..)

2 singles med 120 kg

10*90 kg.

One arm rows:

3*5*42,5 kg

Explosive chins

5 singles

Abs

3 sæt

bare for sjov... i morgen er det alvor igen :)

var lidt paparm, men ikke så meget som frygtet

Link to comment
Share on other sites

dagens leg..planlagt at jeg ville ha noget cardio og så se hvordan mit dødløft havde det for tiden ..

Romaskine 1 km ved let tempo

dødløft

2*5*60 kg

2*3*100 kg

2*3*130 kg

1*160 kg

1*170 kg

de 170 kom op nemt nok, men der maglede lidt i grebet (ingen magnesium) og lidt i poweren i benene. Stadig, kunne sagtens have trukket mere, men det var der ikke nogen grund til i dag.

Good mornings: 3*5*50kg

Romaskine: 3 km. 1 km ved lav hastighed, 1 ved moderat og den sidste full trottle. Pulsen var på vej gennem loftet til sidst, puha :)

DB sidebends 3*10*30 kg

DB curls 1*10*17,5 kg, 1*8*20 kg

Scrugs 3*10*32,5 kg

Stille og roligt, men kroppen har det fint.. den romaskine skal have nogen tæsk de næste par dage :)

Link to comment
Share on other sites

dagens træning

squat-teknik:

startede med at strække baglåret grundigt.

5*5*60 kg

3*3*100 kg

Ramte dybden meget bedre. Men med en stand der er en smule smallere end jeg plejer. Men Højre knæ vandrer lidt for meget til siden med de 100 kg.

men jeg skal have nogen andre sko..ikke mere squat til mig for jeg har nogen sko med rigtig stiv sål! Og så skal der for alvor køres teknik før jeg smider KG på igen for alvor!

Bænk

2*5*100 kg

6*110 kg (PR)

2*120 kg

2*122 kg (pr)

Øh hvad skete der lige der?? Har aldrig kunne reppe så godt med den vægt?? men fedt nok. jeg tror det har været mentalt, angsten for at prøve at reppe igennem med tungere vægte. Men det var en god følelse

Leg presses:

2*8*200 kg

1*8*230 kg

Romaskine:

2 Km, med rigtig hurtig spurt de sidste 500 meter

Cuban presses

Rotary cuff øvelser

Link to comment
Share on other sites

2*5*100 kg

6*110 kg (PR)

2*120 kg

2*122 kg (pr)

Tillykke champ. jeg ser at du er ude efter min fitnessprisses krone
Romaskine:

2 Km, med rigtig hurtig spurt de sidste 500 meter

Men det kan du godt glemme alt om makker :lol:

Hey mente du det med at man kunne se forberinger med min cutting, man kan sgu ikke selv se den slags. :confused2:

Link to comment
Share on other sites

Morgenvægt 107,9 kg... Cuttingen virker stille og roligt :) (falder gennemsnitligt med 150 gram om dagen)

Jeg havde planlagt at idag skulle være en rigtig spark røv dag, men jeg har nok ligget forkert i nat for min ryg var ikke 100%..faktisk var den lidt stiv og øm, så jeg brugte en god del af workouten på at få den gennemvarm igen, og arbejdet igennem (Min bedste kur imod øm ryg)

Stairmaster: 10 min for fuld udblæsning

C2: 1 km full speed, 1 Km cruising

Hyperextensions 5*10 langsomme

Goodmornings 2*10*20 kg, langsomme

Dødløft

6*3*100 kg

3*3*130 kg Og så var ryggen bedre igen

Bænk

2*10*60 kg

3*5*100 kg

DB skulderpress

4*6*25 kg

Lidt "sjov"

Frontsquat

4*5*50 kg. Af en eller anden grund, og det undrer mig, kommer jeg meget bedre "ned" i frontsquat end i alm. Jeg holder nemmere balancen, og kan komme virkelig dybt, noget jeg ikke kan særlig let i alm squat! det skal der lige tænkes over!

Link to comment
Share on other sites

Frontsquat

4*5*50 kg. Af en eller anden grund, og det undrer mig, kommer jeg meget bedre "ned" i frontsquat end i alm. Jeg holder nemmere balancen, og kan komme virkelig dybt, noget jeg ikke kan særlig let i alm squat! det skal der lige tænkes over!

Kender flere med lange lårbensknogler, der har gjort sig de samme erfaringer med frontsquat vs. back squat. Nu ved jeg ikke, om dine ben er lange, men det går jeg ud fra.

Link to comment
Share on other sites

jeg har rigtigt lange (men dog for tynde :) ) ben. Overvejer om jeg måske skal fokusere mere på front squat i fremtiden. Eneste problem er smidigheden i håndleddene. Men jeg føler mig "bedre på plads" i bunden af front squat end i normal squat. det er som om, i normalt squat at når jeg nærmer mig den rigtige dybde, så går jeg mere og mere over i en "power goodmorning" uden at min røv af den grund daler længere ned.

En af grundende er måske manglende smidighed i mine baglår og det er jeg begyndt at arbejde koncetreret imod at afhjælpe med daglig udstrækning af de skodhaser.

lawman.. cardio-prinsesse..måske, men det er sgu ikke mig der har STRØMPER på hænderne når jeg dødløfter ;)

men indrømmet, min diæt er ved at være ækel sund.. skal bare lige have en ny spand proteinpulver, og så er den ved at være ret god!

Eksempel for idag:

Morgenmad: Havregrød med kanel

Måltid 2: 3 hårdkogte æg, et stykke rugbrød

Måltid 3: 2 stykker hjemmebagt grovbrød med kødpålæg

Måltid 4: 1 æble, en gullerod, et stykke brød

Måltid 5: 200 gram fiskefrikadeller, grøntsager, en smule ris

Måltid 6 (kommer senere i aften) 1 dåse tun, 1 stykke hjemmebagt brød.

Når jeg får smidt 1-2 proteinshakes ind, så er det vist ved at være meget fornuftigt.

Link to comment
Share on other sites

Hjemmebagt grovbrød? :blink: Kan det næsten ikke bedre betale sig at købe det ved bageren - eller det er måske for hyggens skyld?

"betale sig"??? Hjemmebagt koster en hel del mindre - og smager en hel del bedre!

Link to comment
Share on other sites

Jeg holder meget af at bage selv.. laver nogen gode grovboller med alt muligt godt i :bigsmile:

Og lawmeister, glem så de sokker, eller hvis det virkelig er, så har jeg nogen gamle træningshandsker jeg ikke bruger mere... dem kan du da godt få :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

dagens styrketræning..

var stadig lidt busted i lænden, men ikke så slemt idag. Til gengæld var min hjerne ikke rigtig med idag :(

Squat, tekniktræning

front: 2*5*50 kg

Normal: 2*5*50, 3*5*90, 1*2*120 kg. Hjælper på det, men der mangler stadigvæk en del.'

Bænk:

8*90 kg

8*100 kg (dagens bedste sæt, god power)

3*120 kg (miss) var SÅ tæt på at få den trible. Men det var dumt. jeg gik efter at lave en double, men så midt i det hele tænkte jeg what the fuck og gik efter nr 3.. uden spotter..det var det jeg mente med at jeg ikke havde havde hjernen med. Så kan jeg lære det!

Pulldowns

10*50,10*60, 10*70, 8*90 kg

Leg presses

2*10*200 kg

Leg curls

10*20 kg, 10*25 kg

DB biceps curls

10*20 kg

Abs

Lidt en øv dag :chicken: :angry:

Link to comment
Share on other sites

8*100 kg (dagens bedste sæt, god power)

3*120 kg (miss)

Satme eller nice vægte der champ :devil:

Kan forresten godt lide din signatur. stilhed efter Storm ... hehe

Glæder mig desuden til vores cutting slår igennem så vi kan sammenligne abs. B)

Edited by The Bear
Link to comment
Share on other sites

hey..jeg viser ikke abs..jeg holder dem pænt og dydeligt gemt bag 2 cm spæk :D

det er forresten æv at have 120 kg liggende på mavsen, men jeg fik dem af uden at lave kajaken, nærmere et "rejs dig op fra bænk dødløft" .Mental memo, ved så tunge vægte er spottere en god ide!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share