Blackmoore


Blackmoore
 Share

Recommended Posts

  • Replies 984
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Dagens trænig..havde lidt kort tid da jeg skulle være til en morgen fødsdag tidligt og ze gym først åbner kl 07.00..derfor den lidt skrabede workout

benpress: 2*5*250 kg (var helt alene i ze gym, og havde ikke lyst til at ende under en tung squat alene)

Dødløft: 2*5*132,5 kg ( gik ret nemt)

Bænk ( her kender jeg mig selv godt nok til jeg tør køre alene) 2*5*97,5. Første sæt fløj op

that's it..mere skrabet kan det vel næppe blive. Normal HST mandag morgen igen...

Link to comment
Share on other sites

dagens træning...

Nu er det ved at være tungt!!!

Bænk : 2*5*100 (gik nemt)

Squat 2*5*130 (oh boy... oh boy. Virkelig hårdt)

Dødløft 2*5*137,5 kg (Gik til gengæld overraskende nemt)

leg curls: 5*35 kg

Leg extensions 5*60 kg ( tungt)

Træk til bryst 5*95 kg

One arm rows 2*5*42,5 kg

DB presses 5*35 kg ( Tuuungt!)

laterals 5*20 kg (endnu mere tungt)

Close grip benches 5*92,5 kg

EZ bar curls 2*5*45 kg

Cals raises 5*50 kg

God hård workout!

Link to comment
Share on other sites

jeg frygter dem allerede .... de negative..det bliver forbistret hårdt arbejde :) :w00t:

det bedste er at mit dødløft føles dejligt solidt for tiden. Og grebet er også godt (har ikke brugt kalk endnu) det er som om at de her 3 gange squat og død om ugen har hjulpet på mine svage punkter (leg drive og stabilitet i ryggen nede i bunden af løftet). Hvis det bliver ved sådan her kunne jeg godt finde på at trække en max tilsidst i forløbet..

hvilke af dine øvelser kørte du negativt???

Link to comment
Share on other sites

Dagens HST

Squat 2*5*130 kg. Skulle ha øget , da jeg kørte 130 sidste gang, men jeg var lidt utilfreds med min squat udførsel sidste gang. Den kørte betydeligt bedre idag, især andet sæt.

Dødløft 2*5*140 kg. Overraskende god power. den var tung, men nem at styre!

Leg extensions 5*60 kg

leg curls 5*30 kg

Bænk 3*5*102,5 kg (fløj nærmest op!!!- første sæt var nærmest CAT :devil::devil: )

træk til bryst 5*100 kg

One arm rows 2*5*45 kg (gik overraskende godt)

DB presses 5*35 kg

laterals 5*20 kg

Close grip benches 5*95 kg

EZ bar curls 5*50 kg

calf raises 5*50 kg

jeg var virkelig in the "zone " idag. Følte mig meget fokuseret, meget tændt, og med meget god energi. En af de dage hvor det bare føles perfekt at løfte..og som giver håb om nogen gode løft senere :) :) Især Bænk og død føltes Umanerlig godt!

Den fysiske fremtoning: Er stadig for "bred" om sækken, men der er tydeligvis flere muskler bag "fedtforhænget" end der har været længe. Tung squat + mavetræning derhjemme er altså godt for "ze core". Men mavens omfang ændres nu heller ikke ved at træne HST og æde en masse ;) Men stigningen i masse virker god. Virker næsten som om mine ben begynder at gå fra ultratynde til bare tynde... Ryggen virker bredere og brystet er kommet mere frem.

Planen er at holde "spisningen" høj indtil HST er færdig, og så begynde forsigtigt at smide "flubber" mens jeg går over til mere ren styrke træning, hvor jeg kan fokusere mere på teknik og nervesystemet og mindre på at opbygge masse.

Link to comment
Share on other sites

Dagens HST.. Meget meget sær dag!

Jeg var jo virkelig i "The zone" i onsdags, men havde det ikke specielt fedt da jeg vågnede (for sent) i morges. jeg havde spillet rollespil for sent Torsdag aften, drukket for meget kaffe, og havde slet ikke fået spist rigtigt hele torsdagen :( Nåede ikke morgenmad, bare en halv kop kaffe og en masse vand og så ud af døren for at nå min træningsaftale. kroppen føltes virkelig ikke klar til træning....

Squat 2*5*132,5 kg

droppede dødløft, da lænden var for bombet fra de gode løft i Onsdags

leg extensions 5*60 kg (langsom excentrisk)

leg curls 5*30 kg (ultra langsom excentrisk)

Bænk 2*5*105 kg. Bænk føltes med et tung! Pokkers. tegnede til at blive en skoddag!

MEN.. så blev der sat en CD på med noget god hård rock, startende med soundtracket fra Rocky. :w00t: Jeg tænkte,hvad pokker, og tog en enkelt tung single i bænk med 120 kg. men den var slet ikke tung. Så tog jeg 125 kg. Føltes heller ikke tung.

Så tog pokker ved mig, jeg fik min makker til at spotte og prøvede at slå min gamle PR. Jeg har fejlet to gange på 130 kg.(big time) .så nu ville jeg prøve den igen...

Det mest syrede..den fløj op! Virkelig fart på svinet. (relative :devil: ).ikke noget med at ligge og kæmpe med rystende arme. Sidste gang jeg bænkede 127,5 var det en kamp at få den til lockout, men her fløj den op. Syret! men fedt! Stoppde der, men der er mere "i posen"

:pumpin::pumpin:

Så blev retsen af træningen fed :) jeg gik rundt i en døs af machopis og lykke :) :devil:

One arm rows

2*5*47,5 kg

træk til bryst

5*100 kg

DB presses

5*35 kg

laterals

5*20 kg

Close grip benches

2*4*100 kg ( Så tæt på failure :) )

DB curls

3*8*20 kg (der gik lidt macho i Guns træningen)

Calf raises 5*50 kg

Sikke en dag. Er bombet nu..big time! Det er altså sært hvordan der er nogen dage hvor man bare "kan"..

:banana::banana::banana::banana::banana:

Link to comment
Share on other sites

dagens HST.. negative, dag 1:

generelt blev alle de negative kørt med en rigtig langsom negativ fase..det var pisse hårdt! :D

Squat 1*5*120 kg ( går lidt ned i squat og arbejder mig så op igen)

Dødløft (Hvor vægten var hævet lidt ved at ligge den på 2 skiver, så den startede ca 10-15 cm højere oppe) 5*150 kg

Bænk-negative 5*110 kg (burn baby burn)

Incline db presses (negative) 5*35 kg

Chins -kropsvægt, negative 5 stk

cable rows- negative 5*100 kg (OOh , lats brændte big time)

Smith machine skulderpress negative (jaja, ved det godt nok, men ellers havde min spotter ikke en chance) 5*80 kg

negative preacher DB curls (ekstra langsomme..avavav) 5*22,5 kg

negative close grip presses: 5*100 kg ( armene var toast her..)

Calf raises 5*50 kg

Få sæt..få reps, men hold da op hvor var det hårdt!!!! lagde for resten mærke til at der er begyndt at komme noget der minder om strækmærker ved venstre Biceps---

bagefter, en kæmpe frokost :D

Link to comment
Share on other sites

I forgot my shoes... and I'm well overdue..I got the DOMS bluuuuuues!!

Av, jeg var øm idag... de her negative tager ved, big time

men det forhindrede ikke endnu en dag med anstrengende smerte!!

squat 5*120 kg (fokuserede på teknikken..bedre, men ikke godt nok endnu)

Dødløft, let hævet (som sidste gang) 5*152,5 kg. havde glemt kalken så den var lidt hård ved underarmene.

For alle de negative gælder at den negative fase virkelig blev kørt langsomt...

Bænk, negative: 5*112,5 kg (spændte vildt over brystet)

Incline DB presses, negative 5*37,5 kg (triceps allerede ved at være stegte her)

Chins, negative 5*kropsvægt (så langsomme de næsten stod stille)

Seated cablerows, negative: 5*100 kg (biceps fried)

Smith rædsel skulder press, negative 5*82,5 kg

Calf raises 5*50 kg

DB preacher curls, negative 5*20 kg

Close grip bench, negative: 5*102,5 kg

var SÅ bombet bagefter...har en killerpump over det hele og kan mærke den her bliver OND i morgen...

men det føles som om det virker.

Link to comment
Share on other sites

dagens leg :

Weekenden havde budt på en hård tur ude i Mols bjerge, med de unger jeg underviser i vildmarksliv. Koldt, og med meget lidt søvn og mad.

Ren MS cardio med rygsæk :D

men dagens HST. Følte mig lidt træt i morges, men det gik fint da jeg først kom igang

Squat 1*5*120 kg. Har tænkt meget over mit squat. jeg er blevet bedre, men der mangler stadig en del. Og jeg tror at jeg skal følge lucy's råd og se at få noget fodtøj , der er bedre at squatte i, end de teva rædsler, jeg bruger nu.

Dødløft (let hævet- liggende på 2 skiver) 5*160 kg. Var tung, men ikke svær.

negative:

Bænk 5*115 kg ( langsom og god)

DB incline presses 5*37,5 kg (for let...skal have mere vægt på næste gang)

Chins 5 ultra langsomme

Cable rows 5*105 kg

Smith shoulder press 5*82,5 kg ( meget langsom....kørte den virkelig slow)

Close grips 5*105 kg (oh mercy, så var der ved at være udsolgt)

preacher curls 5*22,5 kg

de her negative er virkeligt helt absurd hårde... men jeg nærmer mig målet :)

Calf raises 5*50 kg

Og så var der udsolgt!

Link to comment
Share on other sites

dagens HST..hårdt som bare pokker

vi satte øvelserne op fra 1 til 2 sæt..det gjorde det ikke nemmere

squat 2*5*120 kg ( bedre stil end længe, men mit højreknæ driver lidt for meget indad, når jeg kommer ud af bunden af løftet)

dødløft, stående på 2 plader

2*5*100 kg (tager godt ved i bunden af løftet..man er jo virkelig langt nede :) )

negative øvelser:

Bænk 2*5*117,5 kg

Incline db presses 5*40 kg..andet sæt kiksede helt. tabte næsten vægten

Chins 3*5 (rigtigt langsomme) (kunne ikke komme til cable rows)

Smith machine skulderpress 2*5*82,5 kg (super super slow)

DB preacher curls 2*5*22,5 kg ( så langsom den næsten stod stille..avavav)

og så et par almindelige øvelser

triceps rope pushdowns 2*5*50 kg (mine arme kunne ikke klare close grips eller dips..no way..)

seated calf raises 2*5*50 kg

Mine arme ryster så vildt nu her. Skuldrene er færdige. Er helt og aldeles flad. man ved det er vildt, når tungt squat og død er det NEMMESTE i ens program! Men det er sjovt. Af en eller anden grund er det som alle mine småskader er væk for tiden. Min krop har det bare generelt..fint..og det føles endda rigtigt dejligt!

har besluttet at efter HST her skal der leges lidt med svinet over dem alle, Sheiko. Så skal der lidt fart og power på mine løft efter alle de her langsomme reps.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share