Billeder fra VM


Luciferase
 Share

Recommended Posts

  • Replies 131
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Han er måske ikke det kønneste der er set, men hvad gør det? Manden er stærk som bare fanden.

Det var ham, jeg synes var den sejeste. :)

Ingen der har billeder af ham, der prøvede med junior-dødløft-rekord på 380?

Han var Fandeme sej!

Rigtig godt show - God underholdning. Det måtte der gerne være mere af! :bigsmile: B)

Link to comment
Share on other sites

Det var helt kanon at se VM idag :bigsmile: Fede billeder :) Bare ærgeligt at Boris Shieko ikke villle fotograferes :( Det var også meget godt at jeg mødte nogle andre mollere der kunne fortælle mig lidt om hvem de forskellige løfere er! Nogle gange gik det først op for én at man har sætte lige ved siden af en af de bedste styrkeløftere i verden bagefter :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Er det ikke ham den syge finne Ove i baggrunden, ham med forsøg på verdensrekord i bænk i 125 klassen?

Ove Letho havde et finsk heppe-hold med, som havde et horn! Hver gang der blev sagt Ove Letho skulle man lige vente med at sige resten til de havde fået båttet af! :D

Jeg har også et billede af den syge islandske juniorløfter, Benedikt Magnusson, som lavede en agressiv islandsk stammedans hver gang han gik på scenen og for at hidse sig op. Det var dælme klasseunderholdning! :D

post-3-1068460082.jpg

Edited by klausjensen
Link to comment
Share on other sites

En af mine kollegaer var med toget hjem Søndag til Sjælland. Han kom ind i en vogn hvor der var fyldt med unger og barne vogne. I samme vogn kom en flok (eftersigende indiske styrkeløftere). Disse havde dog besluttet at de ville sidde ned. Så de gav sig til at smide lidt rundt med de barne vogne, og stable dem i et hjørne. Hvilket ikke skulle ha vakt vidre begejstring hos ejerne af disse.

Link to comment
Share on other sites

Når man så det nede forfra var det et tydeligt at han bare lige manglede at få skuldrene tilbage. Men også at han ikke kunne. Megaærgeligt, for det ville have været det vilde med en DLrekord af den kaliber. Løftet var dog også virkeligt slow-mo.

Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger

Hvis man så Sveriges stærkest mand, vil man kunne se at Jorgen Ljungberg, også var med i konkurrencen. Så godt gået at være styrkeløfter, og stærkmand på samme tid :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share