AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sheiko Beginner 2 | Uge 3 - Dag 3 | 11/6/2004

Bænkpres

5r @ 75kg

4r @ 90kg

2s x 3r @ 105kg

6s x 3r @ 120kg

Kørte rigtig godt! :) Banen på de 4 første sæt med 120kg var intet mindre end perfekt: lige op, på ingen måde ind over hovedet. På de sidste 2 meldte trætheden sig dog og stilen blev mindre perfekt (på ingen måde ringe dog).

Squat

5r @ 100,0kg

4r @ 120,0kg

2s x 3r @ 140,0kg | ultra loose wraps

2s x 3r @ 160,0kg | wraps

2s x 2r @ 170,0kg | wraps

3s x 3r @ 160,0kg | wraps

Havde ikke meget at presse med i benene idag. Intet var på noget tidspunkt direkte tungt, men klart den dag med mindst hastighed og mindst overskud på squatten.

Bænkpres

5r @ 75kg

2s x 5r @ 90kg

5s x 5r @ 105kg

Overstået før det startede!

Kommentar

Go' fin træning… Er begyndt at overreache kan jeg mærke, har været meget, meget søvnig de sidste par dage, appetiten har svinget en del og jeg har haft en mindre - men konstant - hovedpine. Glæder mig til at deloade og MAXE!!! :devil:

Maxer først i bænk og så i squat, er endnu ikke sikker på om jeg vil bruge energi på at maxe i dødløft også, men tager den beslutning nå jeg når dertil! :)

Link to comment
Share on other sites

Maxer først i bænk og så i squat, er endnu ikke sikker på om jeg vil bruge energi på at maxe i dødløft også, men tager den beslutning nå jeg når dertil!

hvorfor ikke bare afholde et lilel trekamps stævne for dig selvog maxe i dem alle?? Så kan du også hurtigere komme igang med at gøre dig klar til et nyt program hvis du maxer i dem alle 3 på en gang. Og det er jo samtidigt konkurrence specifikt :)

Link to comment
Share on other sites

Cilius

Jeg har én uge tilbage af Sheikoen og så skal der lige en uges deload til. Det bliver enten fredag d.25 eller mandag d. 28. Kommer an på hvor friske mine led føles. :)

Prehn

Jeg tror helt ærligt ikke at mine hofter kan holde til at maxe både i squat og dødløft på samme dag uden udstyr. :( Hvis jeg stadig dødløftede med kovnetionel stand ville sagen være en anden.

Link to comment
Share on other sites

Sheiko Beginner 2 | Uge 4 - Dag 1 | 15/6/2004

Squat

5r @ 100,0kg

4r @ 120,0kg

2s x 3r @ 140,0kg | ultra loose wraps

2s x 3r @ 160,0kg | wraps

2s x 2r @ 170,0kg | wraps

2s x 1r @ 180,0kg | wraps

Ikke meget pres i benene, og mit elskede røde trikot flækkede liiiige i bager'n.

Bænkpres

5r @ 75kg

4r @ 90kg

2s x 3r @ 105kg

2s x 3r @ 120kg

2s x 2r @ 130kg

2s x 3r @ 120kg

Kørte rigtig, rigtig godt! Specielt da jeg indførte Christov manøvren. B)

JM Press

8r @ 60kg

4s x 8r @ 70kg

Kommentar

Havde meget, meget travlt idag (nej, IKKE pga fodbold) så det var hvad det blev til. Vi prøvede nye knæbind på squatten, bl.a. de nye METAL knæbind, de var i min ydmyge mening tæt på intet værd! Føltes som gazebind, mine gamle, slidte THPer gi'r mere pop i bunden. Prøvede også nogen gamle slidte Inzer, og de var langt, langt bedre end Metalerne.

Derudover er jeg overreachet i den grad… Jeg er træt hele tiden og ekstremt irritabel, konstant voksende hovedpine, appetitten er slet ikke til at gøre sig klog på, og min træningslyst er lig NUL!

2 træningspas til, bare 2 til… :devil:

Link to comment
Share on other sites

MaxP

LOOOOOOOOOOOOOOOOL

Det ligner faktisk mig mere end man skulle tro! :lol: :lol: :lol:

Krawen

LYD PÅ! Massere af lyd! Lyd når stangen bliver unracket, lyde hele vejen ned og lyd hele vejen op, og helst også en masse lyde imellem løft! :bigsmile:

Link to comment
Share on other sites

Yo Chief Røde Røv

Synes lige du skulle have ham her :tongue:

Den tanke slog mig også ved den nye avatar, men så blev jeg i tvivl om Anyone mere gik efter bavian-looket, det skulle efter sigende være hot hos hunnerne. :unsure::tongue:

Farven er dog rimelig piratagtig - Den Knaldrøde Pirat......numse. <_<

'Pyt

Link to comment
Share on other sites

men så blev jeg i tvivl om Anyone mere gik efter bavian-looket, det skulle efter sigende være hot hos hunnerne. :unsure::tongue:

Jeg har ikke været HOT hos hunnerne (eller gjort en indsats derfor) de sidste +3 år! :tongue:

Men det kunne da være at en knaldrød røv er det der kan gøre mig til en sand musclebabemagnet! B)

Link to comment
Share on other sites

Sheiko Beginner 2 | Uge 4 - Dag 2 | 16/6/2004

Deadlift standing on plates

3r @ 120kg

2s x 3r @ 145kg

2s x 3r @ 170kg

4s x 2r @ 180kg

Kørte let og fint trods det lange træk! :)

Bænkpres

5r @ 75kg

5r @ 90kg

2s x 4r @ 105kg

2s x 3r @ 115kg

2s x 2r @ 120kg

2s x 4r @ 115kg

5r @ 105,0kg

6r @ 100,0kg

7r @ 90,0kg

8r @ 82,5kg

10r @ 75,0kg

Fin, fin… Albuerne var lidt færdige i det, men ingen problemer…

Deadlift

4r @ 120kg

4r @ 145kg

2s x 3r @ 170kg

6s x 3r @ 195kg

DAAAMN det rev i rygstykkerne, men fik gennemført i hvad der kun kan beskrives som FIN STIL, masser af råben, blodstriber på benene og hænder så røde som min røv der skreg af smerte! :devil:

Stretch Flyes (s1)

10r @ 15kg

2s x 10r @ 20kg

Wide Grip Pulldown (s1)

10r @ 70kg

2s x 10r @ 80kg

Kommentar

Næstesidste træning… Jeg spiste godt igennem igår grundet min udbrændthed, og jeg har sovet genialt i nat, så idag var hovedpinen minimeret og humøret højt, kroppen er stadig færdig, men tudefjæset ligger mig noget fjernere når hovedet er frisk. :)

Link to comment
Share on other sites

Sheiko Beginner 2 | Uge 4 - Dag 3 | 18/6/2004

Squat

5r @ 100,0kg

4r @ 120,0kg

2s x 3r @ 140,0kg | ultra loose wraps

5s x 3r @ 160,0kg | wraps

Kørte let nok, stilen var ikke synderlig køn dog, da mine hofter er gået heeelt død og mine knæ derfor bevægede sig en smule indad.

Bænkpres

5r @ 75kg

4r @ 90kg

2s x 3r @ 105kg

6s x 2r @ 120kg

Ikke det store pres, men let nok dog. :)

JM Press

8r @ 60kg

8r @ 70kg

3s x 8r @ 80kg

Måtte lige over og spejle tricerne efter sidste sæt… Jooo, de fejler skam ikke noget… :bigsmile: ;)

Stretch Flyes (s1)

10r @ 15kg

2s x 10r @ 22,5kg

Wide Grip Pulldown (s1)

10r @ 80kg

2s x 8r @ 90kg

Nice n easy…

Kommentar

Rigtig fin træning… Tude Thomas var "syg" :rolleyes:, så uden ham og hans ikke eksisterende work capacity blev det klaret på under halvanden time. :bigsmile:

Det var især en lykkelig begivenhed at det var den sidste Sheiko dag, nu skal der bare superkompenseres en uges tid… Aaaaahhh… B)

Link to comment
Share on other sites

Granhof

Præcis som du skriver (dog med en mindre stavefejl): at få mit CNS tilbage er helt sikkert noget der lokker! :w00t:

Efter restitutionen står den på udstyrrytteri op til SM Bænk og SM 3.Kamp. Jeg køre efter næsten samme devise som sidste gang, da det fungerede godt med et par undtagelser.

Layoutet bliver som følgende:

Mandag:

Squat i udstyr 5-6 sæt @ 1-3 reps

DE Dødløft // evt. halv dragt

Hjælpegeil // Bl.a. på talrige opfordringer: LÆG træning B)

Onsdag:

Bænk i udstyr 5-10 sæt @ 1-3 reps // evt. de sidste par sæt til klods

Hjælpegeil

Fredag:

Dødløft i udstyr 5-6 @ 1-3 reps

DE Box Squat

Hjælpegeil

Lørdag eller søndag:

DE Bænkreps

Hjælpegeil

I starten kommer der desværre noget ferie stads og laver lidt ged i det, men ellers vil jeg forsøge at bruge et loading scheme jeg har puslet med… :ninja:

Zoo

Pas nu på din lille abe, ellers skal jeg straffe dig herfra og til Uranus! :devil:

Link to comment
Share on other sites

Hjælpegeil // Bl.a. på talrige opfordringer: LÆG træning  B)

Læg? Hvad skal det nu gører godt for? :blink:

Bedre drive i benene, når man laver powershrugs, så man kan få større og ondere trapz, :devil: så stangen ligger bedre i squat. B)

Eller noget... :tongue:

Edited by Hoosier
Link to comment
Share on other sites

Præcis som du skriver (dog med en mindre stavefejl): at få mit CNS tilbage er helt sikkert noget der lokker! :w00t:

Næhhh nej, jeg mente faktisk om du ikke skulle prøve kræfter med en Sheiko " Candidate To Master Of Sports" :devil:

Men mente det lidt ironisk, da du vist har haft en smule hårdt ved denne omgang sheiko ;)

Men ja dit CNS har vist ikke været i dine hænder det sidste stykke tid, men overladt til den grufulde sheiko :lol:

Link to comment
Share on other sites

Squatfather

Jeg har jo lidt knæ problemer og jeg føler at i de perioder jeg træner gastrocnemius, der jo hæfter bag knæet, bliver problemerne mindre.

…og så den mindre detalje at mine lægge kun er 42cm og mine arme svinger omkring de 46cm, det spiller ik'! B)

Granhof

Jeg vidste godt hvad du mente, jeg prøvede bare på at snakke udenom… ;)

Tror aldrig jeg kommer til at køre et Sheiko program igen, men vil derimod forsøge at lave et concentrated loading program SELV på et senere tidspunkt, tilpasset mine behov svagheder og ikke mindst mere udstyrsspecifikt (elastikker, kæder, boardpress etc).

Denne Sheiko har såmænd kun været en smule hårdere end sidste gang, højst sandsynligt grundet at jeg har diætet den. :cry: ;)

Apropos diæt, slutningen af denne uge og hele næste uge bliver diætfri, starter igen efter squatmaxeriet, føler jeg har brug for alle kcal for at superkompensere, jeg kan godt passe mit udstyr og jeg ligger kun 2-3kg over min vægtklasse, så jeg har ikke travlt.

Link to comment
Share on other sites

Deload | 21/6/04

Bænkpres

10reps x 60kg

4sæt x 4reps x 90kg

Triceps Pressdown

2sæt x 15 reps x 30kg

Det var det, ville slet ikke ha' trænet, men skulle alligevel ud på Amager og besøge nogen venner, så jeg lavede lige lidt. Albue-ledene var temmeligt sarte idag, så efter første sæt måtte jeg skrue ned for eksplosiviteten og køre bænkpressen mindre eksplosivt. Sluttede af med at pumpe lidt blod til triceps.

Efter en uge hvor jeg har spist helt udenfor diæt og faktisk bare fyldt mig med alt hvad jeg så, er vægten steget knap 1 kilo og fedtprocent er faldet, så ligenu har jeg smidt, 4.3kg vægt, droppet 2.8% fedt og mindsket min livvidde med 9.5cm! Sweet!!! :D

Edited by anyone
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share