AndersL


AndersL
 Share

Recommended Posts

Deload | 24/6/04

Squat

10reps x 60kg

4sæt x 3reps x 100kg

Bænkpres

10reps x 60kg

4sæt x 4reps x 90kg

Dødløft

5reps x 60kg

5reps x 100kg

4sæt x 3reps x 120kg

Triceps Pressdown

2sæt x 15 reps x 30kg

Das was das… Lover godt for en solid bænk og squat på mandag. :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hmm, er det nu mandag der makses? Troede det var fredag :)

Jeps, var også meningen, meeen jeg tror lidt ekstra superkompensation er på sin plads, for både Tossen og jeg… :bigsmile:

Bare rolig, vi drikker elefanter selvom det en mandag! B)

Link to comment
Share on other sites

Så kom den:

"NEGATIV - der er ikke fundet spor af ulovlige midler." :w00t::w00t::w00t:

Ikke fordi der er så mange der har insinueret at jeg skulle være krååådtet ( :4ranting: ), men stadig sweet endelig at være CertifiedClean™ :4flex:

Så ska' der laves t-shirt ska' der! B)

Link to comment
Share on other sites

"NEGATIV - der er ikke fundet spor af ulovlige midler."  :w00t:  :w00t:  :w00t:

Tillykke :w00t: - men var nu ikke i tvivl om udfaldet. ;)

Ikke fordi der er så mange der har insinueret at jeg skulle være krååådtet ( :4ranting: ),

Det være pga. læggene. :tongue:

Link to comment
Share on other sites

Zoa:

Hvis du er på krååååådt Thomas, så ville jeg anbefale at øge dosen :lol:

Det er gaazzzz, og du kan ta' det.. håber jeg :)

Hvemsomhelst:

Hvaaaaa, napper du ikke digicam med på mandag til at nappe et par afslutnings billeder med? Kunne være helt perfekt, så vil jeg i mellem tiden forsøge at få noget farve på kroppen (størrelsen og det rippede look har jeg droppet :lol:) :)

Link to comment
Share on other sites

Hoosier

Bare vent, når jeg til næste sommer render rundt med rippede 46cm kalve! :devil:

MaxP

Hehe… Fordærdelig lang sætning, ville være lettere bare at sige "NÆ!" :lol:

Zoa

Jeg sagde jo til dig at det var en dum idé at skyde 600mg Test i ballen, men ville du lytte? Nææææ nej, Tossemanden gider aldrig lytte til Puny Anders! :lol: :lol:

Cille

Jeg har video med til at optage max løft, kan godt tage stills, men blir ik i superkvali (men lad mig trylle med billederne et par minutter, så skal du se :tongue: ) .

Link to comment
Share on other sites

Deload | 25/6/04

Squat

10reps x 60kg

4sæt x 3reps x 100kg

Bænkpres

10reps x 60kg

4sæt x 4reps x 90kg

- rackouts -

10sek x 140kg | peanuts

10sek x 160kg | peanuts

10sek x 180kg | peanuts

Triceps Pressdown

2sæt x 15 reps x 30kg

Stretch Flyes

2sæt x 15 reps x 10kg

Face Pull

2sæt x 15 reps x 35kg

Så skulle der gerne være lagt i ovnen til et fornuftigt bænkpres på mandag. På rackoutsne to gjeg vægten ud og fremfor at ligge med helt strakte arme, kørte jeg stangen 1-2cm ned og holdt den der, vægten føltes let at holde.

Link to comment
Share on other sites

Hey Anyone. Første mand på 160 kg var der en dyst der hed ikke ;)

Jo da, jeg havde bare absolut ingen anelse om at du også var med i den? :blink:

Hehe...som jeg nævnte i min log, så startede jsc og jeg en "160 kg i bænkpres" dyst for et godt stykke tid siden. Troede det var den han havde trukket jer ind i ;)

Link to comment
Share on other sites

Haha...det var så også MEGET lang tid siden vi startede dysten. Fandt det lige i jsc´s log. Det er fra den 26. januar :)

Tillykke med bænken. Godt nok er jeg ikke helt tilbage på 150 kg endnu, men vi kan jo meget passende dyste om hvem der når 160 kg først
>>Thomas: Det sku i orden. Godt er jeg jo gået på diæt, men den er ikke så streng endnu, efter ordrer fra Kragefar, og der var måske lidt mere i patten i dag, så, You're on!

Så helt senil er jeg ikke endnu :D

Thomas

Link to comment
Share on other sites

Maxeri | 28/6/04

Bænk

10r x 60kg

5r x 80kg

3r x 100kg

1r x 115kg

1r x 130kg

1r x 145kg

miss x 160kg

1r x 150kg

Squat

10r x 60kg

5r x 100kg

3r x 120kg

1r x 140kg

1r x 160kg

1r x 180kg

1r x 200kg PR

1r x 210kg PR

Skuffende, men i betragtning af hvor fukt up min dag var igår (hjemmefront probs, ingen grund til at uddybe), kunne det ikke være anderledes. Glæder mig til at komme i udstyr.

Link to comment
Share on other sites

jeg må desværre påtage mig en del af skylden..:bblush:

Vores weekendtur :4drunk: var ikke den bedste opvarmning til en ny pr...

Hehehe… Jeg havde lovet dig at du ville få skylden, men det havde intet med dig at gøre, det faldt bare fuldstændig fra hinanden derhjemme søndag aften. :(

klausjensen

Jeg prøvede nu IKKE at tude over selve træningen og maxeriet.

Krea

Jajaaa, der er masser af chancer endnu, men jeg har vel forhåbentligt med min snedige psykiske terror holdt jer lidt stangen. :lol:

_____________________________________________________________________________

Lidt friskere efter en god nats hvile vil jeg lige lave en assesment af max dagen.

Jeg ved godt at det virker som om jeg tuder over det, men så dårlig en taber er jeg nu heller ikke, hele dagen havde været ødelagt og Thomas vil ihvertfald kunne fortælle at jeg psykisk slet ikke var på toppen pga udefra kommende ting, og ikke træningen/maxeriet.

Anygays, det er en træningslog, so on with the training! :bigsmile:

Bænken

Det kørte egentlig fint nok, men eksplosiviteten var der slet ikke. De 145kg kom lidt ujævnt op, men føltes ikke egentlig tunge og concentrated loading har det med at spolere eksplosiviteten en smulle, så jeg troede stadig det kunne være muligt at nappe de 160kg. Vægten kom også fint ned, god bane, fik holdt mine albuer inde, men stangen kom ikke meget mere end en 5cm op og så døde den fuldstændig. De 150kg (som egentlig var 150,5kg pga nogen "forkerte" skiver og dermed en ny PR :D ) kom godt fra brystet, men uden eksplosiviteten skulle de slides gennem mit sticking point i midten af løftet.

Det virkelig, virkelig gode var, at jeg fik holdt mine albuer inde HELE tiden, fremfor at lade dem køre ud til siden, med trøje på, vil det være guld værd. :)

Squatten

Kørte virkelig godt fra start af, god fart på det hele. De 180kg føltes virkelig lette, trods en sjusket udgang. På de 200kg gled stangen en smule ned i den højre side, men følte stadig den var let nok til ihvertfald 220kg. Det sidste løft på 210kg var bare et mærkeligt løft, mine underarme var helt færdige af at binde knæbind (både på mig selv og Thomas), så på det sidste løft her var det nok de løseste knæbind på hele dagen. :D Jeg er godt spændt i kroppen både på udgangen og på vej ned, min stand er dog ca. 5cm for smal på hver fod. Jeg kommer aldrig ordenligt i dybden med vægten, ca. parralel, og får derfor ikke udnyttet knæbindene. På vej på stopper vægten halvvejs, jeg ryger lidt ned igen og BRAGER vægten op det sidste stykke, ganske mærkeligt løft! :blink:

Bottom line

Selvfølgelig er jeg skuffet over ikke at være en kasse elefanter rigere, men mulighederne er der stadig! :devil:

Min elbows-in teknik er helt sikkert blevet meget, meget bedre under Sheikoen, med mere eksplosion i løftet er jeg sikker på at det vil være et pay-off at ha' kørt Sheikoen.

Squatten er jeg også helt tilfreds med, har aldrig squattet mere end 180kg med knæbind, så 30 kg oveni er ganske fint. B)

Link to comment
Share on other sites

Op med hovedet Anders det var slet ikke så skidt som du gør det til... din squat er steget betydeligt og din bænk-stil er blevet bedre og set i lyset af dit bagland ikke er helt optimalt da synes jeg med god grund at du kan være rigtig godt tilfreds :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share