Hr. Kirchebrandts log


Hr.Kirchebrandt
 Share

Recommended Posts

Jeg læser den også! jeg er allerede ked af jeg sprang over gårdagens træning sådan som Kim teasede med at det var en ultimativ bisseteknik i forlængelse af anacondachoken. Jeg vil jo nødigt have at du lærer noget jeg ikke gør :4signme:

Edited by Svendsen
Link to comment
Share on other sites

Jeg læser den også! jeg er allerede ked af jeg sprang over gårdagens træning sådan som Kim teasede med at det var en ultimativ bisseteknik i forlængelse af anacondachoken. Jeg vil jo nødigt have at du lærer noget jeg ikke gør :4signme:

Ha! Du skal nemlig være oppe på mærkerne for pludselig får du svært ved at tæve mig. :devil: Det er så klart mit mål numero uno at ødelægge dit game med en eller anden suspekt lås.

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Hvornår træner du, Hr. K ? Gætter umiddelbart på, at det er mandag og onsdag fra 20 - 21.30, da det er der MMA træner ifølge hjemmesiden. :smile:

Desværre er jeg på aftenhold i denne uge og den næste. Men i uge 22 er jeg på daghold, så onsdag d. 30. maj kan jeg godt lige kigge forbi og se hvad det er for noget I går og laver. :smile:

Link to comment
Share on other sites

Hvornår træner du, Hr. K ? Gætter umiddelbart på, at det er mandag og onsdag fra 20 - 21.30, da det er der MMA træner ifølge hjemmesiden. :smile:

Desværre er jeg på aftenhold i denne uge og den næste. Men i uge 22 er jeg på daghold, så onsdag d. 30. maj kan jeg godt lige kigge forbi og se hvad det er for noget I går og laver. :smile:

Rigtig fint, det er altid hyggeligt med nye folk. Husk at have noget væske med. :smile:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

EDT Morgentræning

Bearhug squat m. 47,5 kg sæk

12 x 8

i alt 96 reps

Kropshævninger

1 x 7, 2 x 6, 3 x 5, 6 x 3

i alt 46 reps

DB liggende triceps m. 14 kg

4 x 6, 3 x 5, 5 x 4

i alt 59 reps

Hang curls m. 37,5 kg sæk.

3 x 8, 6 x 7, 3 x 6

i alt 84 reps

Tonage 12676 kg

Ok træning. Jeg skal sænke vægten i kropshævninger og tricepsøvelsen med 5%, fordi jeg er gået mere end 20% tilbage i repantal. Måske kan jeg støtte fødderne på en skammel under kropshævningerne? Squatten og Hang curls øges med 5% i vægt.

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

EDT V 2.0 - B-session

Clean and press m. 30 kg sæk

5 x 8, 5 x 7

i alt 75 reps

DB floor Pull over m. 12,5 kg

10 x 8

i alt 80 reps

Bent over rows m. 25 kg sæk

13 x 10

i alt 130 reps

Hanging Knee ups

1 x 10, 6 x 7, 1 x 6, 5 x 5

i alt 83 reps

Reps i alt 368

Aaarrg! Damn mine underarme er syret til. Knee-ups er super hårde for underarmene. :devil: Jeg smider 5% mere vægt på i alle øvelserne næste gang. Knee-ups bliver til Knee-ups til bryst, og så må jeg se, om jeg kan komme videre derfra.

Abs-11b.GIF

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Vale Tudo-træning

Vi varmede selv op i dag. Yay no skippingropes! :4thumbup:

Direkte ind i thai-clinch, hvor jeg fik fat i en vigtig pointe: at gribe fat højt på modstanderens hovede og ikke om nakken, som jeg plejer. Det gør det meget nemmere at trække ham ned. Her fik jeg i øvrigt nogle fif til albueslag .. nasty stuff. :devil:

Herefter kiggede vi på måder at åbne en lukket guard på. Bl.a. at slamme modstandere i bedre dødløftstil indtil han åbner op. I Vale Tudo kommer man op og slå og pounder modstanderen indtil man kan træde bagud af guarden. Hvis man fokusere på modstanderens midterlinie er det faktisk muligt at holde ham i skak.

Ellers sluttede vi af med flying armbar. Rigtig kool øvelse, men temmelig ambitiøs for mig at lave med min højde.

Resten af tiden gik med at rulle.

230px-Slam_from_armbar.jpg

Nå ja .. og så er min nakke temmlig fucked. Forbandede thaiclinch. :nonono:

Link to comment
Share on other sites

Desværre er jeg på aftenhold i denne uge og den næste. Men i uge 22 er jeg på daghold, så onsdag d. 30. maj kan jeg godt lige kigge forbi og se hvad det er for noget I går og laver. :smile:

Ja, jeg må lige lave en rettelse, og det til den gode side. Jeg havde kludret lidt i ugerne. For jeg er allerede på daghold i uge 21, altså næste uge. Så onsdag d. 23. maj er der faktisk risiko for, at jeg tropper op og smadrer jer allesammen! :devil::laugh:

Hvad skal jeg have med? Påklædning? Og vær nu god ved mig. :blush::w00t:

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg må lige lave en rettelse, og det til den gode side. Jeg havde kludret lidt i ugerne. For jeg er allerede på daghold i uge 21, altså næste uge. Så onsdag d. 23. maj er der faktisk risiko for, at jeg tropper op og smadrer jer allesammen! :devil::laugh:

Hvad skal jeg have med? Påklædning? Og vær nu god ved mig. :blush::w00t:

Rigtig fint! :4thumbup: Glæder mig til at se dig deroppe.

Du skal bare have alm. træningstøj med dvs. shorts/joggingbukser + t-shirt. Vi har desværre ikke noget bad endnu, da det er under ombygning, så håndklæde er ikke nødvendigt.

Bare roligt, træningen er helt efter niveau, og det er kun Svendsen, der slår hårdt på nybegyndere. :nonono::tongue:

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Ja jeg har tænkt mig at hive KongK i hans lange hår :4disguise:

/edit: ydermere kan det være en god ide at købe en tandbeskytter hvis du ikke allerede har en. Investeringen er til at overse (koster 30 kr. og kan fås i de fleste sportsbutikker).

Edited by Svendsen
Link to comment
Share on other sites

Vale Tudo-træning

Vi varmede selv op i dag. Yay no skippingropes! :4thumbup:

Direkte ind i thai-clinch, hvor jeg fik fat i en vigtig pointe: at gribe fat højt på modstanderens hovede og ikke om nakken, som jeg plejer. Det gør det meget nemmere at trække ham ned. Her fik jeg i øvrigt nogle fif til albueslag .. nasty stuff. :devil:

Herefter kiggede vi på måder at åbne en lukket guard på. Bl.a. at slamme modstandere i bedre dødløftstil indtil han åbner op. I Vale Tudo kommer man op og slå og pounder modstanderen indtil man kan træde bagud af guarden. Hvis man fokusere på modstanderens midterlinie er det faktisk muligt at holde ham i skak.

Ellers sluttede vi af med flying armbar. Rigtig kool øvelse, men temmelig ambitiøs for mig at lave med min højde.

Resten af tiden gik med at rulle.

230px-Slam_from_armbar.jpg

Nå ja .. og så er min nakke temmlig fucked. Forbandede thaiclinch. :nonono:

Dødløft tricket er efter min mening ikke en særlig smart måde at åbne guarden på?! Flying armbar derimod - aaaaaalt for sejt!

Link to comment
Share on other sites

EDT v. 2.0 - Session A

Bearhug squat m. 50 kg sæk PR

8 x 5, 7 x 4

i alt 68 reps

Kropshævninger med fødder på skammel

8 x 5, 7 x 3

i alt 61 reps

DB liggende triceps m. 12,5 kg

7 x 6, 8 x 5

i alt 82 reps

Hang curls m. 39 kg sæk. PR

13 x 5

i alt 65 reps

Tonage 12450 kg

Det er en uge siden jeg trænede sidst, men det gik fint alligevel. Jeg fik brugt mine små "smykkesten" i dag dvs. små poser sand med henholdsvis 0,5 kg, 1 kg, 1,5 kg og 2 kg. Jeg har fundet ud af at vægtspring med 2,5 kg er for meget, når jeg ligger tæt på mit max. Så er de små poser meget bedre at arbejde med.

Hr. k

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Vale Tudotræning.

Stående træning i dag. Fik ikke trænet om onsdagen, så jeg tog fredragstræningen i stedet.

Ud over en masse skoleboksning, så fik vi kigget på sparkkombinationer og albueslag.

Jeg er noget overrasket over, hvor giftige slag med albuen er. Et velplaceret slag til hovedet slukker øjeblikkeligt modstanderen. Det er riiigtig nasty. Især det horizontale slag.

elbow.jpg

Det var ret kool at få sparket så meget, som vi gjorde i fredags. Jeg er begyndt at få øjnene op for, at spark er gode, når man er en lang fanden som mig. :4thumbup:

b5-1.jpg

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

Vale Tudotræning

Det var en stille og rolig træning i dag, da jeg var royal babysitter. :tongue: Kong Kent var med til træningen. Tror hurtigt at han fandt ud af, at langt garn og MMA don't mix. Ellers gik det rigtig godt. Respæææækt herfra. :4thumbup:

Vi lå ud med alm. thaiclinch og lidt rullen. Herefter kiggede vi på sidemountteknikker, som senere blev koblet på to shootteknikker. Der var især een, der var rigtig lækker. Fra et falsk low kick sætter man hælen rundt og modstanderens læg og falder ned i en take-down. Very nice.

Ellers var der lidt boksning.

Hr. K

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Vandretur fra Grønhøj til Hirtshal på ca. 50 km.

I går morges begyndte vi at gå de planlagte 50 km ad Vestkystruten. Det blev en rigtig god og flot tur. Jeg var lidt i tvivl, om jeg skulle gå i mine gamle Lowa-støvler, eller om jeg skulle tage et par lette sko på. Jeg valgte støvlerne, og selv det var en varm dag, så var de glimrende at have på.

Turen tog ca. 11 timer ink. pauser.

IS5E9079_Vestkysten.jpg

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

EDT V 2.0 - B-session

Clean and press m. 31,5 kg sæk

14 x 5

i alt 70 reps

DB floor Pull over m. 14 kg

13 x 5

i alt 65 reps

Bent over rows m. 30 kg sæk

18 x 6

i alt 108 reps

Hanging Knee ups

18 x 3

i alt 54 reps

Reps i alt 279

Det var egentlig Vale Tudo-dag i dag, men jeg er så solskoldet i nakken, at jeg tog en hjemmetræning i stedet for.

Link to comment
Share on other sites

Vale Tudotræning.

Fin træning i dag. Masser af thaiclinch og rullen på gulvet. Af nye dirrrrrrty tricks kan jeg nævne nogle counters til clinchen, hvor man hammer skulderen ind mod mostandern og løfter hans ene arm op ad, så grebet brydes. Det er temmelig kool - især hvis man er en høj person som mig, der kan smadre skulderen ind i ansigtshøjde :devil:

1205-nh-develop-a-natural-rhythm.jpg

Hr. K

Link to comment
Share on other sites

EDT v. 2.0 - Session A

Bearhug squat m. 50 kg sæk PR

10 x 8

i alt 80 reps

Kropshævninger

3 x 5, 4 x 4, 4 x 3, 3 x 2, 4 x 1

i alt 51 reps

DB liggende triceps m. 12,5 kg

7 x 8, 4 x 5

i alt 76 reps

Hang curls m. 39 kg sæk. PR

8 x 10

i alt 80 reps

Tonage 13010 kg

Rigtig hård træning. Senere i dag står den på 10 km Grundlovsløb i Hjørring :4thumbup:

Edited by Hr.Kirchebrandt
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share