jarvig 13 - 2006


jarvig13
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Man skal jo stemme fødderne hårdt i jorden ved et godt bænkpres, så det er da klart at en knæskade gør det umuligt at løfte jern :)

Det afhænger vel lidt af hvor tungt bænkpres der er tale om.

Jeg personligt kan da godt reppe med en 90-100kg med fødderne oppe på bænken.

Så selv om man ikke kan lave super opspænd kan man vel altid bænke med lidt lettere vægt.

:smile:

Link to comment
Share on other sites

Ja :4smartass:

Men siden søndag jeg været noget nede. Der er simpelthen for travlt lige pt. Arbejdet kræver enomt meget af pt og med såvel "gang i damerne" som rimeligt travlt i mit resterende privatliv, så er krop og sjæl ved at være udbrændt (midlertidigt). Tror lige jeg skal bruge et stykke tid på at samle energi inden vi kaster os ud i noget igen. :4smartass:

Jeg har så travlt at jeg dårligt har tid til at skrive et eneste langt seriøst indlæg på MOL om dagen. :blink::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Jeg har så travlt at jeg dårligt har tid til at skrive et eneste langt seriøst indlæg på MOL om dagen.

Ok, så er den jo ravende ruskende gal med dig :bigsmile:

Tag en slapper et par dage, og vend så frygteligt tilbage med fornyede kræfter.

Edited by Spock
Link to comment
Share on other sites

Jeg tror rent faktisk at de prøver at tage livet af mig på arbejdet. Til på næste fredag, da skal jeg lave hvad der svare til mere end to ugers abejde. :blink::dry::dry: De må jo være vanvittige. De sidste 4 uger har jeg arbejdet over 15-20 timer hver dag. Nu må de sq lige tage sig sammen.

Meningen med at arbejde i en kommune er jo lige netop at man ikke skal lave alt for meget (og så får man til gengæld heller ikke den højeste løn).

Link to comment
Share on other sites

De sidste 4 uger har jeg arbejdet over 15-20 timer hver dag.

:blink: så din normale arbejdsdag er 2-3 timer? :4thumbup: :laugh:

Spøg til side, kender udmærket godt fornemmelsen. Kan grænse til panik-følelse, fordi man VED man ikke kan nå det, og det hele ramler sammen - stress stiger osv osv.

Meningen med at arbejde i en kommune er jo lige netop at man ikke skal lave alt for meget (og så får man til gengæld heller ikke den højeste løn).

Yep, samme årsag til at jeg skiftede fra konsulent-virksomhed til halv-offentligt.. meget liv, mindre løn :devil:

Hvad pokker, skattefar udligner jo det hele alligevel, så hvorfor pukle ekstra..

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror rent faktisk at de prøver at tage livet af mig på arbejdet. Til på næste fredag, da skal jeg lave hvad der svare til mere end to ugers abejde. :blink:  :dry:  :dry: De må jo være vanvittige. De sidste 4 uger har jeg arbejdet over 15-20 timer hver dag. Nu må de sq lige tage sig sammen.

Meningen med at arbejde i en kommune er jo lige netop at man ikke skal lave alt for meget (og så får man til gengæld heller ikke den højeste løn).

<{POST_SNAPBACK}>

Har du ikke en mulighed for at sige fra? Hvis det er umuligt at nå, så er det umuligt at nå. I sådan en situation kan man sige til chefen, at den pågældende opgave simpelthen ikke kan løses inden for tidsfristen. Det kan godt være, at de ikke bryder sig om svaret, men det ændrer jo ikke på fakta.

Held og lykke!

Link to comment
Share on other sites

Gid det var så enkelt. Faktun er dog, at jeg er den eneste i kommunen som reelt kan udfører de to opgaver. Den ene er til budgettet er højt prioriteret og har taget længere tid end beregnet. Den anden er lavere prioriteret, men den er til gengæld et samarbejde med andre kommuner, hvorfor tidsplanen ikke bare kan brydes. Det er jo latterligt. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Gid det var så enkelt. Faktun er dog, at jeg er den eneste i kommunen som reelt kan udfører de to opgaver. Den ene er til budgettet er højt prioriteret og har taget længere tid end beregnet. Den anden er lavere prioriteret, men den er til gengæld et samarbejde med andre kommuner, hvorfor tidsplanen ikke bare kan brydes. Det er jo latterligt. :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jep, men kommunen kan jo ikke ligge hele ansvaret for, at tidsplanerne overholdes over på dig. På den ene side, er det ikke mere kompliceret end at sige, at det ikke kan lade sig gøre inden for rimelighedens grænser. På den anden side, så er det selvfølgelig ikke det nemmeste at sige til sin chef. Min ærlige mening er, at du ikke skal påtage dig det fulde ansvare for at overholde andres tidsplaner. Det er deres ansvar, at sørge for, at der er arbejdskraft til opgaverne, så de kan løses inden for tiden.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt enig. Og jeg har skam også fortalt chefen det. Og der er ingen sure miner. Pointen er jo blot de "sociale bånd" / "forpligtigelser man har med andre" - personer som regner med en og som man må skuffe.

Altså på det formelle plan er der ingen problemer - men på det uformelle (aka samarbejdspersoner) da vil der automatisk tabes på sådanne ting.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Jeg er helt enig. Og jeg har skam også fortalt chefen det. Og der er ingen sure miner. Pointen er jo blot de "sociale bånd" / "forpligtigelser man har med andre" - personer som regner med en og som man må skuffe.

Altså på det formelle plan er der ingen problemer - men på det uformelle (aka samarbejdspersoner) da vil der automatisk tabes på sådanne ting.

<{POST_SNAPBACK}>

Er du sikker på, at der vil tabes ved det? Jeg kender udemærket følelsen, men jeg er sikker på, at det er rigtigt. Jeg synes det er fair nok, at sige, at man ikke kan nå det. Man skal heller ikke være i stand til alt.

Er det dig selv, du ikke vil skuffe?

Link to comment
Share on other sites

Sidder lige og ser Bridget Jones (forresten hvor er Rene Z bare sød, som kikset, overvægtig pigebarn :innocent: ).

Det fik lige til at komme med et par råd.

Hvis man vil lære lidt om, hvordan man skal opfører sig sammen med pigebørn, så er de roller som Hugh Grant altid spiler og Jamens Bond i diverse film altid lige i øjet. :4smartass:

Glem alt det med, at de (Hugh, Sean, Pierce osv) ser godt ud. Det gør de. Men hvis man evner at være ligeså cool/charmerende/cocky/funny så er det (næsten) ligegyldigt, hvordan man ser ud.

Husk det er udstrålingen og hvordan man ser på sig selv som styrer det.

Selvfølgelig kan stort set ingen leve op til/være som Hugh i diverse eller roller eller James Bond. Men hvis man ser deres kropssprog og deres måde at håndterer en situation på og så lige "oversætter" den til, de evner og de situationer man selv kommer ud for, så har man gjort sig selv 10 gange mere attraktiv end før dette. :4smartass::icecream:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share