jarvig 13 - 2006


jarvig13
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

øhh er lige blevet lidt forvirret da jeg læste din log Jarvig. Hvad er det lige du træner til - Sidespring??

Men ellers levende beskrivelser, næsten som Kierkegaards Forførerens Dagbog.....

:innocent:  :innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Sidespring?!?!? Det er jeg bestemt ikke typen til. :icecream:

Og så håber jeg, at jeg har lidt mere at byde på end Kierkegaard. :laugh: :4thumbup: :4smartass:

Link to comment
Share on other sites

Nå, nu skal drengene i fyrer den af. Min gode ven fra England (der er dansker) kommer hjem nu. Nu skal vi virkelig ud og blaste indre by. :4smartass:  :cooldance::icecream:

<{POST_SNAPBACK}>

Det bliver rent undtagelsestilstand. :crazy:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tæller det i våde trusser. :4thumbup: Vi runder 200 tilsammen. :w00t::innocent:

Link to comment
Share on other sites

Nå, nu skal drengene i fyrer den af. Min gode ven fra England (der er dansker) kommer hjem nu. Nu skal vi virkelig ud og blaste indre by. :4smartass:  :cooldance::icecream:

<{POST_SNAPBACK}>

Det bliver rent undtagelsestilstand. :crazy:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg tæller det i våde trusser. :4thumbup: Vi runder 200 tilsammen. :w00t::innocent:

<{POST_SNAPBACK}>

Sådan en lujer koster da mere? :raisebrow:

Link to comment
Share on other sites

Dagens træning:

Ben:

DE squat:

10x2 - 155 kg

Raketter.

Bryst:

Volume bænkpres:

5x5 - 110 kg

Raketter.

Guns:

Smal bænkpres:

1x6 - 80 kg

3x6 - 100 kg

Dunk:

angel Nyborg crunches:

3x8 + 5 kg

+ lidt kabel push downs

Jeg indføjer lige lidt træning i din log. Godt nok er det Baardi, der rent faktisk har løftet vægtene, men jeg synes at det alligevel ville pynte herinde. :tongue:

Edited by Rommel
Link to comment
Share on other sites

Jarvig, hvor regner I egentlig med at tage hen???

In case os stakkels dårligt-scorende Københavnere skulle få lyst til at se en mester folde sig ud  :4thumbup:  :4smartass:

Spøg til side, kunne da være sjovt at lave noget ballade en dag?

<{POST_SNAPBACK}>

Hehehehe - vi går faktisk på alle mulige steder - fra Sams Bar til Konrad. I går var vi på Jazzhouse. :smile:

Igår var en blandet landhandel. På den ene side gik det fint for mig, på den anden side så var flokken ikke så højt oppe at flyve som ventet. Det var ligesom det ikke faldt i hak igår. Årsagen er såmen simpel nok. Grundet at vores ven først kom flyvende ind så sent, at han først kunne møde os kl 24, så mødtes vi i byen. Og vi er altså en milliard gange mere flyvende, når vi starter op privat hos en af os og så morer os så tårene triller. Når man har "varmet" op sådan, så er en bytur altid en flyvetur på 1. klasse. Men at starte i byen det er ikke ligeså godt - for meget hurtigt går der damer i det og så bliver gruppedynamikken altså noget hæmmet.

Så det var knap så sjov aften igår som jeg havde håbet på.

Personligt gik det ok med damerne, med aftenens højdepunkt som værende at snave med en pige der mest af alt lignede Shannen Doherty fra 90210. :bigsmile: Jeg kunne dog ikke helt få hende halet i land (= med hjem :4smartass: ) og da jeg samtidigt blev noget træt, så valgte jeg i stedet at gå hjem.

Men det bedste ved aftenen var nu, at min veninde som "brændte mig af" sendte mig et par sms, som klart fortalte at hun gerne ville på date med en anden dag. Så det var jo fedt nok. :cooldance:

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Massiv dag i byen (skovridderkoen). Gik fremragende. Kan kun sige at jeg efterhånden mestre at "tryllebinde" en hvilken som helst pige på en bar. Til gengæld har jeg endnu ikke lært at hive stikkene hjem. Men jeg arbejder på problematikken. :4smartass: Eneste detalje hertil er, at jeg er lidt for "gammeldags". Hermed mener jeg, at jeg ikke helt kan glemme min Shania-veninder, som stadig er hot varm til en date, og jeg derfor ikke i total scorerstil samler tlf.nr og emails ind. Jeg er simpelthen så håbløst konventionel, at jeg tanken om en næsten sikker date med hende er så "rar", at jeg ikke orker at samler alle mulige mindre interessante pigebørns tlf.nr. ind. :dry:

Her er et cardinalpunkt angående min personlighed, som enten kan flames eller elskes. På den ene side så er pointen med aldrig at kigge sig over skulderen og dermed kun kigge fremad mod nye udfordringer og succeser bare 100 % konstruktiv og "rigtigt". På den anden side, så er jeg trods alt så "ordinær" at jeg "satser" mere på en genial pige som har brændt mig af men som klart viser at hun ikke uintesseret, til at jeg for alvor gider kigger efter andre piger, som ikke kan nå hende til sokkerholderne. :wink:

På almindelig dansk. Indtil videre så satser jeg mine interesse og følelser på en enkelt pige - men "leger" med alle mulige andre - men de har reelt set ikke chance pt. :blink:

Come on - flame me. Jeg fortjener det. :innocent:

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Skovridderkroen er skam fin nok. Ganske rigtigt er der lidt Damhus-Nord-Kro over den :raisebrow: - men det er nu kun den ene halvdel af forsamlingen. Den anden halvdel er alletiders materiale. And by the way - det er grundlæggende en forkert holdning, hvis man har det sådan, at der er steder man ikke kommer fordi de er "u-seje". :wink: Valget af sted at more sig bygger vi/jeg ikke på sejhed - men på hvor stort et poentiale for fun det har. :smile: Skovridderkroen kan - på gode dage - være meget fun.

Edited by jarvig13
Link to comment
Share on other sites

Din medlemstitel burde jo næsten være "DeAngelo lærling" :laugh:

Benyttede selv lidt af teknikken igår, uden at være synderlig interesseret i pigen jeg var sammen med. Jamen det er så sjovt at bemærke, for førhen havde jeg været den lidt generte type, men nu kører man bare lige på og hårdt stilen og pigerne kan jo slet ikke modstå det :tongue:

Men sejt at du er gået fra ingenting at score til næsten at kunne få hvad du vil! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share