Mac'en


Lagoon
 Share

Recommended Posts

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ja, nu har jeg jo gået rundt med det skidt siden sidste sommer, så jeg har jo fundet ud af, hvilke øvelser jeg kan lave, og hvilke jeg ikke kan. Men til juli/august, når jeg ryger tilbage i et overskud igen, så skal den bare have fuld skrald over hele linjen! Ren aw'strafning! :devil: Regner med 4-5 dages træning om ugen, og så masser af pat, vægtløftning og arme... Så må jeg da vel for fa'en få noget kød på kadaveret...

Link to comment
Share on other sites

Ja, nu har jeg jo gået rundt med det skidt siden sidste sommer, så jeg har jo fundet ud af, hvilke øvelser jeg kan lave, og hvilke jeg ikke kan. Men til juli/august, når jeg ryger tilbage i et overskud igen, så skal den bare have fuld skrald over hele linjen! Ren aw'strafning!  :devil: Regner med 4-5 dages træning om ugen, og så masser af pat, vægtløftning og arme... Så må jeg da vel for fa'en få noget kød på kadaveret...

<{POST_SNAPBACK}>

det lyder som en plan.. smider selv med de skide jern 4 gange ugentligt og er i fint kcal overskud.. æder 3200 kcal min. HVER dag.. :4mewantfood:

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg er en fast læser i din log, og jeg glæder mig til at se, hvad sådan et kcal-overskud kan give dig! Du har jo i forvejen en grotesk lav BF%, så det kommer med garanti til at se knaldgodt ud! :4thumbup:

Pt. ligger jeg selv omkring 2.900-3.200 kcal om dagen, og det får da vægten til at falde stødt... At der så ikke er noget synderligt at cutte indtil, er en helt, helt anden sag. :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ja, jeg er en fast læser i din log, og jeg glæder mig til at se, hvad sådan et kcal-overskud kan give dig! Du har jo i forvejen en grotesk lav BF%, så det kommer med garanti til at se knaldgodt ud!  :4thumbup:

Pt. ligger jeg selv omkring 2.900-3.200 kcal om dagen, og det får da vægten til at falde stødt... At der så ikke er noget synderligt at cutte indtil, er en helt, helt anden sag.  :laugh:  :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Tusind tak da.. håber sq!! Taber du dig med det indtag????

Link to comment
Share on other sites

Nej, jeg tror nu, min forbrænding er meget normal. :raisebrow:

Jeg vil tro, mit ligevægtsindtag ligger omkring 3.500 kcal...

Jo, det kan du jo sagtens, at bulke er vel bare at tage på. Og det gør du jo, så der er vel ingen ko på isen der... :smile:

Link to comment
Share on other sites

Nej, jeg tror nu, min forbrænding er meget normal.  :raisebrow:

Jeg vil tro, mit ligevægtsindtag ligger omkring 3.500 kcal...

Jo, det kan du jo sagtens, at bulke er vel bare at tage på. Og det gør du jo, så der er vel ingen ko på isen der...  :smile:

<{POST_SNAPBACK}>

nej nej, men jeg er jo også startet på kreatin, så om det bare er det som har fået vægten til at stige, ved jeg jo ikk.. nå, finder jeg vel ud af... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var på druktur for første gang i et år i lørdags, så jeg har bare været helt kogt aw i kasketten siden... Så der var desværre ikke den vilde energi at brænde aw med i dag... Bliver bedre på onsdag!  :devil:

:4flex:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

What the F***, Var du ude og skyde den af, troede det var imod din religion. :laugh: Den bedste kur mod tømmermænd er træning næste dag, det er noget der rykker! Se evt. de famøse tømmermændstræninger i min log, :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var på druktur for første gang i et år i lørdags, så jeg har bare været helt kogt aw i kasketten siden... Så der var desværre ikke den vilde energi at brænde aw med i dag... Bliver bedre på onsdag!  :devil:

:4flex:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

What the F***, Var du ude og skyde den af, troede det var imod din religion. :laugh: Den bedste kur mod tømmermænd er træning næste dag, det er noget der rykker! Se evt. de famøse tømmermændstræninger i min log, :laugh::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, er du doschje, mand! Bahnsen og jeg kogte helt aw i lørdags! Den stod bare på long island ice tea hele natten, så jeg var e'ermame tung i skallen om søndagen... Kan godt mærke, at det ikke er noget der skal gentage sig i nærmeste fremtid... :sleeping::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var på druktur for første gang i et år i lørdags, så jeg har bare været helt kogt aw i kasketten siden... Så der var desværre ikke den vilde energi at brænde aw med i dag... Bliver bedre på onsdag!  :devil:

:4flex:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

What the F***, Var du ude og skyde den af, troede det var imod din religion. :laugh: Den bedste kur mod tømmermænd er træning næste dag, det er noget der rykker! Se evt. de famøse tømmermændstræninger i min log, :laugh::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, er du doschje, mand! Bahnsen og jeg kogte helt aw i lørdags! Den stod bare på long island ice tea hele natten, så jeg var e'ermame tung i skallen om søndagen... Kan godt mærke, at det ikke er noget der skal gentage sig i nærmeste fremtid... :sleeping::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Bahnsen er også lige blevet student, igen ik?

Sidst var vel til din Housewarming, der blev der sgutte holdt igen som jeg husker det. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Jeg var på druktur for første gang i et år i lørdags, så jeg har bare været helt kogt aw i kasketten siden... Så der var desværre ikke den vilde energi at brænde aw med i dag... Bliver bedre på onsdag!  :devil:

:4flex:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

What the F***, Var du ude og skyde den af, troede det var imod din religion. :laugh: Den bedste kur mod tømmermænd er træning næste dag, det er noget der rykker! Se evt. de famøse tømmermændstræninger i min log, :laugh::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, er du doschje, mand! Bahnsen og jeg kogte helt aw i lørdags! Den stod bare på long island ice tea hele natten, så jeg var e'ermame tung i skallen om søndagen... Kan godt mærke, at det ikke er noget der skal gentage sig i nærmeste fremtid... :sleeping::laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Bahnsen er også lige blevet student, igen ik?

Sidst var vel til din Housewarming, der blev der sgutte holdt igen som jeg husker det. :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, han har lige en eksamen her på onsdag, tror jeg det var...? Men så er han også færdig. Hvis han da nogensinde er gået i gang...? :laugh::laugh:

Haha, nej men så husker du helt rigtigt! :4drunk:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 15/6 - 2005

-Fullbody/rehab - strandcuts

Bænkpres m. pause:

2 X 8 reps med 65 kg - knald på! I mandags føltes de slatne, i dag var der vild fart på dem! Men okay, det bør der sgu også, det er sådan set en røv-puny vægt... :blush:

Chest-supported DB rows:

2 X 12 reps med 24 kg

Incline DB press:

12 reps @ 24 kg

8 reps @ 24 kg - satans, history repeats it self... :blush: På fredag får jeg begge sæt...

Wide-grip pulldowns:

2 X 12 reps med 60 kg

Cable laterals:

2 X 10 reps med 7,5 kg

Lying DB extensions:

2 X 12 reps med 12 kg

EZ-curls:

2 X 12 reps med 30 kg

VMO leg extensions:

2 X 12 reps med 25 kg

Sindsyg træning i dag! Fuld skrald på over hele linjen, og godt med vener 'n' stuff... :w00t:

Og jeg kan godt mærke, at røven får det bedre og bedre. Det var satme også på tide!

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Fredag d. 17/6 - 2005

-Fullbody/rehab - strandcuts

Bænkpres:

2 X 8 reps med 67,5 kg

Chest-supported DB rows:

2 X 10 reps med 26 kg

Incline DB press:

12 reps @ 24 kg

10 reps @ 24 kg - arrrh, for fucks sake, hvorfor kan jeg ik' også få 12 i andet sæt?! Godt nok 2 bedre end sidst, men come on! :mad:

Wide-grip pulldowns:

2 X 10 reps med 65 kg

Cable laterals:

2 X 10 reps med 7,5 kg

Lying DB extensions:

2 X 12 reps @ 12 kg

EZ-curls:

2 X 10 reps med 32,5 kg

VMO leg extensions:

2 X 12 reps med 25 kg

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

:blink:  :blink:F... en log og et sprog.. :rofl2: Men snif snif jeg fandt skam selveste lagunens log..Åh nej så er intet sikkert  :wootdance:

<{POST_SNAPBACK}>

Satans også, der er fraggel invasion i loggen... :tongue:

Hva' er der nu galt med sproget? :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Bare sådan lidt primitiv snak hehe eller sprog...røv osv haha rigtige MÆND :w00t:

Og jep fraggel no 1 har fundet en offer log...Sådan kan det jo gå :4drunk:

Link to comment
Share on other sites

:blink:  :blink:F... en log og et sprog.. :rofl2: Men snif snif jeg fandt skam selveste lagunens log..Åh nej så er intet sikkert  :wootdance:

<{POST_SNAPBACK}>

Satans også, der er fraggel invasion i loggen... :tongue:

Hva' er der nu galt med sproget? :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Bare sådan lidt primitiv snak hehe eller sprog...røv osv haha rigtige MÆND :w00t:

Og jep fraggel no 1 har fundet en offer log...Sådan kan det jo gå :4drunk:

<{POST_SNAPBACK}>

Bwahahaha, ja det her er MOL's very own locker-room! Så, hvis du nogensinde får brug for virkelig at åbne for lorteposen - så er det her stedet... :laugh: Ej, tror du på mig, hvis jeg siger, at jeg lider af skriflig Tourrette-syndrom...? :innocent:

Link to comment
Share on other sites

Ja, det her er den lagune, turisterne aldrig kommer ud til, og den de lokale ikke tør bade i, fordi der skulle være væsner man ikke taler om... :devil:

Det er kun for de hårdnakkede dare-devils, med mund/tastatur som en havnearbejder. :blahblah:

Nok rubbish fra mig - hav en god weekend!

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 19/6 - 2005

-Spontan afbrænding - strandcuts

Standing DB rows:

2 X 12 reps med 32,5 kg

Wide-grip pulldowns:

2 X 10 reps med 68 kg

Suppinated pull-ups:

8 reps [/color=red]- skulle lige se, hvor mange det kunne blive til med ild i latten...

Technogym læg-sjover:

2 X 20 reps med 25 kg

supersettet med

Standing one-legged calf raises:

2 X 12 reps

BB curls:

10 reps @ ca. 30 kg

Technogym machine motherfucker-armcurl!

2 X whatever med peak contraction! :w00t::laugh:

Dagens spontane træning i FitnessDK på Nybrovej sammen med LaMotta. Vi skulle se noget Le Mans sammen, og så spurgte han, om jeg ikke lige skulle brænde med, inden vi så Tom hive den 7. hjem. Så det gjorde vi. Tager så resten i morgen i vante rammer i Ny Form. Dvs. pat, skulder, triceps og leg ext..

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 20/6 - 2005

-Pat/skulder/tri's - strandcuts

Bænkpres m. pause:

2 X 8 reps med 67,5 kg

Incline DB press:

2 X 11 reps med 24 kg

Cable laterals:

2 X 10 reps med 7,5 kg

Lying DB extensions:

2 X 12 reps med 12 kg

Og så var det alt for i dag. Skulle bare lige have brændt det sidste aw. Dvs. det jeg ik' fik lavet i går sammen med LaMotta.

Noget helt andet - jeg har så sindsyge DOMS i mine lægge, at jeg aldrig har prøvet noget lignende... Da jeg vågnede i morges, gjorde de så ondt, at jeg helt bogstaveligt var nødt til at klatre ud i køkkenet og så sidde på gulvet med is på dem i 10 min... Og så har jeg så gået som en gammel kone hele dagen, og de går bare konstant i kramper! Så et lille gratis råd til jer alle - hvis I ikke har trænet læg i et halvt år, så skal I satme ikke tæske løs til failure med supersæt! :blink::blink:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 21/6 - 2005

-Fullbody/rehab - strandcuts

Bænkpres m. pause:

2 X 8 reps med 67,5 kg

Chest-supported DB rows:

2 X 12 reps med 24 kg

Incline DB press:

2 X 12 reps med 24 kg - endelig var den der! :laugh:

Wide-grip pulldowns:

12 reps @ 70 kg

9 reps @ 70 kg

Cable laterals:

2 X 10 reps med 7,5 kg

Lying DB ext.:

2 X 8 reps med 14 kg

EZ curls:

2 X 8 reps med 32,5 kg

VMO leg ext.:

2 X 12 reps med 25 kg

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share