Mac'en


Lagoon
 Share

Recommended Posts

Noget helt andet - jeg har så sindsyge DOMS i mine lægge, at jeg aldrig har prøvet noget lignende... Da jeg vågnede i morges, gjorde de så ondt, at jeg helt bogstaveligt var nødt til at klatre ud i køkkenet og så sidde på gulvet med is på dem i 10 min... Og så har jeg så gået som en gammel kone hele dagen, og de går bare konstant i kramper! Så et lille gratis råd til jer alle - hvis I ikke har trænet læg i et halvt år, så skal I satme ikke tæske løs til failure med supersæt!  :blink:  :blink:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

God stil :w00t::smile:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Fredag d. 24/6 - 2005

-Fullbody/rehab - strandcuts

Bænkpres m. pause:

2 X 8 reps med 70 kg

Chest-supported DB rows:

2 X 12 reps med 26 kg

Incline DB press:

10 reps @ 26 kg

8 reps @ 26 kg

Wide-grip pulldowns:

12 reps @ 70 kg

10 reps @ 70 kg

Cable laterals:

12 reps @ 7,5 kg

10 reps @ 7,5 kg

Lying DB ext.:

2 X 8 reps med 14 kg

EZ-curls:

2 X 8 reps med 32,5 kg

VMO leg extensions:

2 X 12 reps med 25 kg

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Ohøj mester.. det med dine lægge... øh, kan absolute ikk få doms i mine lægge... kan faktisk ikk køre dem så de blir trætte.. det er sq nedtur.. jeg kan så også "kun" køre sittin' calf raises... Booooring!

<{POST_SNAPBACK}>

Okay men når du kører dem siddende, dvs. med knæleddet bukket, så er det kun soleus der arbejder og gastrocnemius bliver sat ud af spil. Med benene strakt så rammer du begge to. Er der en benpres-slæde der hvor du træner? For så kan du køre calf-presses på den, og så også brænde gastrocnemius aw! Eller du kan køre standing calf raises i smith-stativet. :smile:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Ohøj mester.. det med dine lægge... øh, kan absolute ikk få doms i mine lægge... kan faktisk ikk køre dem så de blir trætte.. det er sq nedtur.. jeg kan så også "kun" køre sittin' calf raises... Booooring!

<{POST_SNAPBACK}>

Okay men når du kører dem siddende, dvs. med knæleddet bukket, så er det kun soleus der arbejder og gastrocnemius bliver sat ud af spil. Med benene strakt så rammer du begge to. Er der en benpres-slæde der hvor du træner? For så kan du køre calf-presses på den, og så også brænde gastrocnemius aw! Eller du kan køre standing calf raises i smith-stativet. :smile:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

jah, der er benpres slæde.. kører du læg på den, hvor du så bare bruger det yderste af fødderne på selve slæden???

DAMN mester, du har en leeee' ryg mand!!! ser sq godt ud!!

Link to comment
Share on other sites

Ohøj mester.. det med dine lægge... øh, kan absolute ikk få doms i mine lægge... kan faktisk ikk køre dem så de blir trætte.. det er sq nedtur.. jeg kan så også "kun" køre sittin' calf raises... Booooring!

<{POST_SNAPBACK}>

Okay men når du kører dem siddende, dvs. med knæleddet bukket, så er det kun soleus der arbejder og gastrocnemius bliver sat ud af spil. Med benene strakt så rammer du begge to. Er der en benpres-slæde der hvor du træner? For så kan du køre calf-presses på den, og så også brænde gastrocnemius aw! Eller du kan køre standing calf raises i smith-stativet. :smile:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

jah, der er benpres slæde.. kører du læg på den, hvor du så bare bruger det yderste af fødderne på selve slæden???

DAMN mester, du har en leeee' ryg mand!!! ser sq godt ud!!

<{POST_SNAPBACK}>

Nu er det jo ikke så tit jeg træner læg, som min fortælling forleden nok vidner om, men ja benpres-slæden er rigtig fed at træne læg i! LV45CalfPress.gif

Og så supersæt det med standing one-legged calf raises - så skal du nok blive brændt aw i underbenet! :w00t::devil:WtSingleLegCalfRaise.gif

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 27/6 - 2005

-Pat/delts/tri's - strandcuts

Incline DB press:

8 reps @ 28 kg

2 X 8 reps med 26 kg

Bænkpres m. stop:

3 X 8 reps med 60 kg

3 reps @ 80 kg - leee'! De var totalt lette. Fløj fra patten!

Hammerstrength chest press:

3 X 10 reps med 30 kg på hver side

Cable crossovers:

10 reps @ 25 kg

8 reps + en beskidt forced @ 25 kg

10 reps @ 20 kg

Laterals:

3 X 10 reps med 10 kg

Triceps extension-maskine:

3 X 8 reps med 20 kg

Pressdowns:

10 reps @ 30 kg

8 reps + en beskidt @ 30 kg

10 reps @ 25 kg

Dips:

2 X 8 reps

Overhead DB extensions:

8 reps + 1 beskidt @ 18 kg - - brændt fuldstændig aw! Så var der sgu'tte mere at rykke rundt med... :blink:

En sindsygt fed træning med den massive Fitness-Iver i Hardwork på Nørrebro. Han var godt rundhåndet med de beskidte! :4thumbup: Superfedt at møde ham - en rigtig fin fyr - og leee' at brænde aw på noget rigtig Flex mag-splittræning! :4flex: :devil:

Dropper nok cutteriet nu og bulker deropad, og skifter efter Iver's råd nok til noget splittræning. Nu skal jeg være lee'! :w00t:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Og så supersæt det med standing one-legged calf raises - så skal du nok blive brændt aw i underbenet!

Øøøøh, laver du så bare den uden vægte???

Hva slags split skifter du så til champ??

<{POST_SNAPBACK}>

Jepper, uden vægt! Et ben af gangen og så fuld peak contraction. Tro mig, hvis du laver den i et supersæt med calf presses, så skal der ikke noget vægt på! Det brænder heftig meget! :w00t:

Det bliver nok ikke helt som i dag, men sådan her:

Dag 1: Pat, skulder og biceps

Dag 2: Ben og læg

Dag 3: Ryg, trapz og triceps.

Og så bliver det træning ca. 4-5 gange om ugen. Det bliver så noget med nogle høj-rep pas og nogle høj-volumen pas. Det er stadig lidt på tegnebrædtet. Cutter lige en 14 dage-3 uger endnu, og så får den ellers fuld skrue! :4thumbup:

Link to comment
Share on other sites

Du er ved a' blive bræææ' over rygstykkerne!

Og formen hmm hvordan skal man sige det.................(tænkepause).........................lidt blød i det :tongue:

Bliver dit nye program så med gas på :devil: , eller vil du stadig køre med lav vægt for skåne dine skavanker?

Edited by LaMotta
Link to comment
Share on other sites

Guest Slettet bruger
En sindsygt fed træning med den massive Fitness-Iver i Hardwork på Nørrebro. Han var godt rundhåndet med de beskidte!  Superfedt at møde ham - en rigtig fin fyr - og leee' at brænde aw på noget rigtig Flex mag-splittræning! 

Dropper nok cutteriet nu og bulker deropad, og skifter efter Iver's råd nok til noget splittræning. Nu skal jeg være lee'! 

Lagoon

Det var fedt at møde dig Lagoooonnnnnnnn.... :4thumbup: Du skal sgu nok blive lee' - hæng i min dreng (sagde farfar)... :laugh::laugh::laugh:

Vi må teame op en anden gang i KBH - :wink: Iver

Link to comment
Share on other sites

Tirsdag d. 28/6 - 2005

-Ryg/biceps - strandcuts

Chest-supported DB rows:

3 X 12 reps med 26 kg

Chin-ups:

4 X 3 reps

Rear-delt cable cross:

3 X 10 reps med 7,5 kg

H-greb pulldowns:

2 X 10 reps med 70 kg

8 reps @ 70 kg

Hammer curls:

2 X 8 reps med 16 kg

Concentration curls:

2 X 12 reps med 10 kg

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Du er ved a' blive bræææ' over rygstykkerne!

Og formen hmm hvordan skal man sige det.................(tænkepause).........................lidt blød i det :tongue:

Bliver dit nye program så med gas på  :devil: , eller vil du stadig køre med lav vægt for skåne dine skavanker?

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, jeg er ikke blevet bred - jeg er bare blevet bedre til, at skubbe spækket ind i siderne, så jeg ser bred ud! :laugh:

Ja, formen er sgu'tte noget at komme efter, men der er sgu heller ikke så meget at cutte ind til... Men nu kører jeg et lille underskud, indtil jeg skal ned og hente konen, og når jeg så kommer tilbage, så skal der e'ermame gaines på Weider Mega Mass 4000! :w00t:

Mht. træningen, så bliver det for fuld damp, når jeg kommer tilbage igen! Frivend, chin-ups, pat og arme til jeg brækker mig! :devil:

En sindsygt fed træning med den massive Fitness-Iver i Hardwork på Nørrebro. Han var godt rundhåndet med de beskidte!  Superfedt at møde ham - en rigtig fin fyr - og leee' at brænde aw på noget rigtig Flex mag-splittræning!  

Dropper nok cutteriet nu og bulker deropad, og skifter efter Iver's råd nok til noget splittræning. Nu skal jeg være lee'! 

Lagoon

Det var fedt at møde dig Lagoooonnnnnnnn.... :4thumbup: Du skal sgu nok blive lee' - hæng i min dreng (sagde farfar)... :laugh::laugh::laugh:

Vi må teame op en anden gang i KBH - :wink: Iver

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen i lige måde, Iver. Det var ritti' fee'! :4thumbup:

Jep, eller hvis jeg kommer til Fyns land, så står den på afstrafning igen! :smile:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 30/6 - 2005

-Pat/biceps - strandcuts

Incline DB press:

3 X 8 reps med 26 kg

Bænkpres:

2 X 5 paused reps med 70 kg

2 X 5 reps med 60 kg

Cable crossovers:

3 X 10 reps med 25 kg

Hammer curls:

3 X 8 reps med 18 kg

Overhead cable curls:

3 X 12 reps med 20 kg

Ja træningen de næste 3-4 uger bliver bare på gefühl. Jeg er alligevel kun lige omkring/lidt under mit ligevægtsindtag, så jeg giver den bare gas med noget split. Jeg har valgt at splitte det op, for at kunne træne lidt mere end 3-4 gange om ugen. Jeg er bare helt vild med at være i det forbandede gym... :blush: Og så har lorte-Ny Form ansat Peter Lagermand som instruktør... Say what? :blink: Hvad fa'en vil han der? Men fuck det, han virkede som en meget sympatisk fyr... :smile:

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

go gang træning der champ!! så du skrev "over at hente konen" i et forrigt indlæg.. wtf??

Er hun udenlands eller nowet??

<{POST_SNAPBACK}>

Yes sir, hun har været et helt år i España! Men sidst i juli der tager jeg ned og henter hende, så må det være slut med det udenlandslort! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

go gang træning der champ!! så du skrev "over at hente konen" i et forrigt indlæg.. wtf??

Er hun udenlands eller nowet??

<{POST_SNAPBACK}>

Yes sir, hun har været et helt år i España! Men sidst i juli der tager jeg ned og henter hende, så må det være slut med det udenlandslort! :laugh:

<{POST_SNAPBACK}>

hold da kæft.. ja, min dame kom hjem for 1 år siden nu.. hun var et HEEEELT år i USA!! damn det var hårdt!!! men vi stadig sammen, så det jo cool nok..

Link to comment
Share on other sites

Søndag d. 3/6 - 2005

-Ryg/ben/tri's - strandcuts

DB rows:

3 X 12 reps med 32,5 kg

Hack-squats:

2 X 8 reps med 40 kg + slæden

Chin-ups:

4 X 3 reps

Chest-supported rear laterals:

3 X 10 reps med 5 kg

Pulldowns m. H-greb:

3 X 10 reps med 70 kg

Pressdowns:

3 X 8 reps med 30 kg

Half-presses i smith:

3 X 12 reps med 30 kg

Fee' træning i City Motion sammen med Basanal og G-Unit! For shizzle! :4thumbup:

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 30/6 - 2005

-Pat/biceps - strandcuts

Incline DB press:

3 X 8 reps med 26 kg

Bænkpres:

2 X 5 paused reps med 70 kg

2 X 5 reps med 60 kg

Cable crossovers:

3 X 10 reps med 25 kg

Hammer curls:

3 X 8 reps med 18 kg

Overhead cable curls:

3 X 12 reps med 20 kg

Ja træningen de næste 3-4 uger bliver bare på gefühl. Jeg er alligev :wink: el kun lige omkring/lidt under mit ligevægtsindtag, så jeg giver den bare gas med noget split. Jeg har valgt at splitte det op, for at kunne træne lidt mere end 3-4 gange om ugen. Jeg er bare helt vild med at være i det forbandede gym...  :blush: Og så har lorte-Ny Form ansat Peter Lagermand som instruktør... Say what? :blink: Hvad fa'en vil han der? Men fuck det, han virkede som en meget sympatisk fyr...  :smile:

:4flex:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Arbejder Peter nu der?? :w00t:

Gør mig lige en tjeneste og hils ham mange gange fra Sheila-tøsen :wink:

Link to comment
Share on other sites

Torsdag d. 30/6 - 2005

-Pat/biceps - strandcuts

Incline DB press:

3 X 8 reps med 26 kg

Bænkpres:

2 X 5 paused reps med 70 kg

2 X 5 reps med 60 kg

Cable crossovers:

3 X 10 reps med 25 kg

Hammer curls:

3 X 8 reps med 18 kg

Overhead cable curls:

3 X 12 reps med 20 kg

Ja træningen de næste 3-4 uger bliver bare på gefühl. Jeg er alligev :wink: el kun lige omkring/lidt under mit ligevægtsindtag, så jeg giver den bare gas med noget split. Jeg har valgt at splitte det op, for at kunne træne lidt mere end 3-4 gange om ugen. Jeg er bare helt vild med at være i det forbandede gym...  :blush: Og så har lorte-Ny Form ansat Peter Lagermand som instruktør... Say what? :blink: Hvad fa'en vil han der? Men fuck det, han virkede som en meget sympatisk fyr...  :smile:

:4flex:

Lagoon

<{POST_SNAPBACK}>

Arbejder Peter nu der?? :w00t:

Gør mig lige en tjeneste og hils ham mange gange fra Sheila-tøsen :wink:

<{POST_SNAPBACK}>

Jamen, hvis han ikke hurtigt har indset sin fejl, og er spænet væk fra Ny-Form igen, så skal jeg da nok sige hej fra dig. :wink:

Link to comment
Share on other sites

Det er efterhånden noget tid siden man har set dig flexe i BS...

<{POST_SNAPBACK}>

Det er er der så mange gode grunde til - den primære er vel, at der ikke er det store at flexe med... :blush::laugh:

Men, det er sådan lidt halv-besværligt for mig at komme derud, men I har bestemt ikke set det sidste til Mac'en! :smile:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Mandag d. 4/6 - 2005

-Pat/skulder/bi's - strandcuts

Incline DB press:

6 reps @ 28 kg

8 reps @ 26 kg

10 reps @ 24 kg

Bænkpres m. stop:

3 X 5 reps med 70 kg

Cable crossovers:

3 X 10 reps med 25 kg

Hammer curls:

3 X 8 reps med 20 kg

Overhead cable curls:

3 X 12 reps med 25 kg

:4flex:

Lagoon

P.S.

Ingen Lagermand i dag - sorry Sheila... :wink:

Link to comment
Share on other sites

Onsdag d. 6/7 - 2005

-Ryg/tri's - strandcuts

Opvarmning:

2 sæt træk med stangen - meget mærkeligt... :raisebrow: Normalt er jeg totalt stiv og ufleksibel (er det overhovedet et ord?), men i dag var jeg helt i kælderen med dem...? Men det var da fedt nok!

Frivend:

3 X 3 reps med 50 kg - et lille forsøg; jeg vil se om og evt. hvor meget jeg får smerter af det i morgen. Jeg prøver at sjusse mig frem til, hvilke øvelser der er de værste. :smile:

Chin-ups:

4 X 4 reps

Chest-supported rear laterals:

3 X 10 reps med 7 kg

H-greb pulldowns:

2 X 8 reps med 75 kg

10 reps @ 65 kg

Pressdowns:

3 X 8 reps med 30 kg

Half-presses i smith:

10 reps @ 35 kg

2 X 8 reps @ 35 kg - på de sidste 2 sæt kørte jeg dem fra "død". Altså hvor de hvilede på supporterne mellem hver rep. Kæft, hvor de biiii'er! :blink::w00t:

:4flex:

Lagoon

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share